Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt gelijk als je zegt dat het acteren echt te laag is in de nederlandse musicals, maar dat is zo jammer aan nederland, of Joop vd Ende, hij verkracht alle musicals door er maar een paar bekende mensen in te gooien die dus echt nix kunnen en zo maar ff veel bezoekers wil trekken, de enige reden waarom mensen nu vaak nog naar die musicals gaan is om te kijken hoe vals Tooske zingt enz. jammer want hierdoor wordt het beeld dat veel mensen van musicals hebben bepaald...helemaal fout dus... gelukkig heb je ook nog andere landen die wel goed met musicals om kunnen gaan...ENGELAND! ga daar een keer naar een goeie musical kijken en dan wil ik je mening nog wel een keer horen, daar heb je dus een super goeie combinatie van spel zang en dans, en nee...spel is daar echt niet minder! bijvoorbeeld Martin Guerre,.,..schitterende musical met mooie muziek en erg goed spel! dus... dat was wat ik er op te zeggen had.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha! Fijn! Een musicaltopic, wiehoe!
Oke ik heb gezien;
Zo. Is mijn mening ook weer bekend ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dit heb ik allemaal gezien:
- The Phantom of the Opera Echt helemaal top!! - Miss Saigon Kan ermee door, was er niet helemaal stuk van, beetje teveel sentiment - Elisabeth (5x in Nederland, 1x dress rehearsal in Duitsland) Dat ik hem 6x heb gezien zegt wel genoeg denk ik - Fosse Helemaal top!!! - Omhoog die stok! Ook helemaal geweldig! - Aida Kan ermee door - 42nd Street Leuk - Copacana 2x 't gaat, maar ik had toch gratis kaartjes - Saturday Night Fever 2x Leuk als je gratis kaartjes hebt - Boyband Weinig inhoud maar wel leuk - Dolfje Weerwolfje Helemaal top voor kinderen! - het schaep met de 5 pooten Vreselijk! - Pluk v/d Petteflet Ook stom - Rocky over the Rainbow Jaaa, leuk leuk leuk - Cats (Duitsland) Ook helemaal top - Starlight Express (Londen) Ook helemaal top - Fame (Londen) Erg leuk - Chicago Jaaaa, all that jazz - De prehistorie van de musical (Koninklijk Ballet van Vlaanderen) Niet geweldig, maar wel leuk - Roll Alond (Koninklijk Ballet van Vlaanderen) Stom, maar gelukkig gratis - Titanic Vreselijk!! Mag ach, toch gratis - The Sound of Music Leuk - 3 Musketiers 2x Vreselijk slecht! het gaat nergens over, slechte techniek etc. gelukkig geen geld aan uitgegeven Dat was het wel zo'n beetje, maar zou kunnen dat ik er een paar vergeten ben... Oja, ik heb kaartjes voor 21 maart voor de Lion King!!! ![]() Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 21:29. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Films, TV & Radio |
Welke film moet iedereen gezien hebben volgens jou? suusch | 243 | 14-10-2005 21:43 | |
Psychologie |
Mooie Kinderherinneringen Dreamerfly | 37 | 11-12-2003 12:28 |