Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je weet toch dat mijn avater Erykah Badu is en dus niet 'moi'? Miss Helena -- ) Lijkt me wel een leuke meid, die mensen goed kan geruststellen. Laatst gewijzigd op 02-02-2004 om 19:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Miss x --> Je bent wel geheimzinnig (door die x ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net als ik dat probeer =P
||
Citaat:
![]() ik ken je niet zo goed, maar volgens mij ben jij wel een pittig bijdehand meisje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() eenliefmeisjemeteenbangvriendje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om zelf wel te doen wat de bedoeling van de topic was: je wilt anderen graag helpen (gezien je opleiding (helpende welzijn)). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() miss-suus: Iemand met een te laag zelfbeeld, wat niet nodig is. Lijkt mij behulpzaam en een goede en lieve vriendin. |
![]() |
||
Citaat:
debotjuh, ik ken je eigenlijk helemaal niet ![]() maar die paar posts die ik heb gelzen waren vriendelijk / aardig, dus dat zal jij ook wel zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Quiana: lief, behulpzaam en kan goed een luisterend oor bieden. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Quiana: Ik vind je heel intelligent overkomen. En dat je bereid bent voor dingen te vechten, je komt ook wel sterk (geworden?) over. Heb eigenlijk wel veel bewondering voor je. Leonoor: Jij kunt heel nuchter en redelijk overkomen, je weet veel, is handig op forums vind ik. In staat om grenzen voor jezelf te stellen, vind ik heel goed. ![]() Daantje_0705: Jij komt op mij wel stabiel over. Vriendelijk. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat je het zocht een verhaal te schrijven Visjeblieb | 2 | 27-02-2006 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 21:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 |