Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor meer zie:http://www.natalieportman.com/temp/NP%20Hi-Res/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, doe dan maar een verfilming van mijn Alter Ego
![]() ![]() Anders word het behoorlijk saai, een beetje witte-pimp-met-rood-haar-en-brilletje-on-the-road-movie-in-het-hoge-noorden.. Wat ik er in wil hebben + mijn digitale leven + mijn winkelsessies + mijn knuffelen op school sessies + het terug brengen van bierkratjes in een winkel wagentje Ach, en om de film leuk te maken.. heb ik in tegenstelling tot echte leven, wel sex gehad ![]() |
![]() |
|
Eerder een boek, want mijn leven is tot nu toe te saai om te filmen. Alleen maar school en computeren, laatste jaren worden wat boeiender omdat ik veel meer ga stappen, maar in de liefde gebeurt er ook niet veel (niets eigenlijk
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Pff als dat zou gebeuren,
het zou denk ik niet erg veel aan wezen, ik heb wel heel veel domme dingen gedaan. toen ik brugger was ging ik met vriendinnen door de school huppelen, de powerpuffgirls nadoen met klasseavond, en toen later gingen we buiten zitten met gitaartje en klein trommeltje en blokfluit, en gingen we zingen en spelen.. We gingen in lantaarnpalen klimmen, op een jeu de boule veldje paardrijden nadoen.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vooral als jij 15 bent en je een broertje van 4 hebt ![]() ![]()
|
eerst drama, dan komedie:
Ik ben 7 van de 8 jaar op de basisschool gepest (in groep 1 valt er niet veel te pesten) en 1 jaar op de middelbare school, doordat de oude pesters ook meegingen naar m'n nieuwe school, toen viel het weer mee omdat die naar een andere klas gingen (maar mijn klas had toen dus geen positieve indruk van mij) en halverwege de 2e mocht ik naar een andere klas (van havo naar vwo) toen kreeg ik lol met een paar meiden (he bloompje ![]() ![]()
|
![]() |
|
|