Advertentie | |
|
![]() |
|
Staan een Nederlander, een Belg en een Turk op een flatgebouw.
Die belg eet een frietje. Op een gegeven moment gooit die Belg dat frietje van de flat af. Zegt de Nederlander: waarom doe je dat nou weer. Die Belg: we hebben toch al genoeg friet in Belgie. Meteen pakt die Nederlander die Turk op en smijt hem van de flat. Die Belg schrikt en schreeuwt: waarom doe je dat nou weer!!!! Die Nederlander: We hebben toch al genoeg Turken in Nederland!!!
||
Citaat:
Die van Stevie Wonder roelde wel ![]()
||
Citaat:
En bovendien, een goede ouderwetse racistische mop is nooit weg, toch... ![]()
|
![]() |
Wat is het verschil tussen en appel en een peer?
Een appel kun je eten en een peer wel... - - - Keesjes moeder aan Keesje: - Keesje, wat zou je er van vinden als ik een babytje kreeg? Keesje: Ja, dat lijkt me wel leuk! - En als het nou een tweeling word, vind je het dan ook nog leuk? Keesje: Ow ja hoor, ook wel! - En als het een drieling word dan, Keesje? Keesje: Ja nou, dat vind ik ook wel leuk hoor...! - En een vierling dan? Keesje: Ja, nou, ja dat lijkt me opzich ook nog wel leuk... - En een vijfling? Keesje: Nou, als je zo'n grote kut hebt, doe me dan maar een pony! ![]()
|
Twee blondjes lopen over straat. Zegt de ene tegen de andere:"Moet je die hond met één oog zien."Waarop het andere blondje een hand op haar oog legt en vraagt: "Waar?"
||
Citaat:
![]() `t verbaasd me trouwens dat ik: "Komt een vis bij de dokter zegt de dokter:"OOHH ik zie het al uit de kom" nog niet heb gelezen
|
Man vondt lama,
lama vondt van niet. 2 koelkasten zijn aan het voetballen, komt er een duikboot aan, vraagt ie: 'mag ik mee voetballen', zegt de koelkast, 'nee, want jij kunt helemaal niet voetballen' Een indiaan praat met zijn zoon. De zoon vraagt: waarom heet mijn zus 'heldere beek'? Nou, toen je moeder beviel lag ze naast een heldere beek vandaar. En waarom heet mijn broer 'volle maan'? Nou, toen je moeder beviel was het volle maan vandaar. Maar waarom ben je eigenlijk zo nieuwsgierig 'gescheurd rubber'? Zegt er een dokter tegen een patiënt: `u hebt nierstenen, kalk in de bloedvaten en water in de knieën`. Waarop de patiënt zegt: `als u nou ook nog zegt dat ik cement in mijn zak heb, kan ik een bouwbedrijf beginnen`. Waar stuurt een Belg zijn fotorolletje heen? Naar een ontwikkelingsland 't is groen en geen konijn?
Spoiler
Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 19:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Deze roelt gWn egt zo flauw....
een nederlander belg en een duitser zitten op een heel hoog gebouw (( daar werken ze namelijk)) zegt de nederlander....aa gatver weer pindakaas op me brood zegt de belg zo van jah bah..ik ook zeg de duiter zo van ja ik ook....toen zei de nederlander zo van als ik morgen weer met lunch pindakaas heb spring ik dr van af zeg de duitser zo van ja ik ook de belg zeg ik ook......nou de volgende dag keej de nederlander naar zijn brood en sprong naar beneden...keek je duitser sprong ook....keek de belg en die sprong ook....op de begravennis van de 3 mannen spraken de vrouwen van hun met elkaar zegt de nederlandese vrouw zo als ik het nou eens wist dat hij het niet wou had ik wel iets anders gedaan zegt de duitse vrouw ook zo als ik het wist had ik het ook anders gedaan.....zegt de belgse vrouw zo van ja..mijn man smeerde elke ochtend zelf zijn brood! ![]() ![]() flauw genoeg?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wat is het toppunt van mager zijn?
- Maar 1 streepje op je pyama kunnen hebben... Wat is het toppunt van werkeloosheid? - Een hoer met een spinneweb tussen de benen... Wat is het toppunt van geduld? - Een olifant met watjes doodgooien en dan met een theelepeltje begraven... ![]() Wat is het toppunt van snelheid? - Van de IJffeltoren naar beneden pissen, naar beneden rennen en tegen de stroom in weer naar boven zwemmen... Damn...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Komt een eend de kroeg binnen. Hij vraagt aan de barman: "Heb je voor mij één frietje met?". De verbaasde barman zegt: "Ik heb geen friet. Het is hier een kroeg, geen snackbar!" Dus de eend weer naar huis. De volgende dag is die eend er weer. "Heb je voor mij één frietje met?". De barman weer: "Ik héb geen friet! Donder op!" De eend weer naar huis. De volgende dag: weer die eend. "Heb je voor mij één frietje met?". De barman, woedend: "Als je nou nog één keer om friet komt vragen, spijker ik je vast aan de muur!!" Dus de eend weer naar huis. De volgende dag is die eend er weer. Vraagt-ie aan de barman: "Heb je spijkers?" De barman is helemaal verbaasd: "Spijkers????? Nee, ik heb geen spijkers!!" Zegt die eend: "Heb je dan wel een frietje met voor me?"
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
De baas vraagt aan een medewerker van het bedrijf of die even lampen wil halen van de zolder. Dus de jongen gaat naar boven toen om lampen te halen, maar na een halfuur is ie nog niet terug. De baas roept hem, en vraagt wat hij al die tijd aan het doen was. Jongen: 'Ja, op alle dozen stond: hallo geen lampen.'
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zinnen die je nooit meer wilt horen. #2 Verwijderd | 175 | 13-08-2008 02:10 | |
Drugs & Alcohol |
Het IZSADC topic #61 Wammus | 500 | 06-03-2006 22:57 | |
De Kantine |
Wat vind jij de slechtste/flauwste mop? BrunetJuh | 47 | 05-12-2005 16:23 | |
De Kantine |