Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Het begint met een n en het eindigd op euken
Spoiler
||
Citaat:
*Wat is het toppunt van vetvrij dieet? Geen vetgedrukte tekst meer lezen. *Wat is het toppunt van snelheid? Met z'n tweeën in een bosje gaan en er met z'n drieën uitkomen. *wat is het toppunt van snelheid ? Een slak die uit de bocht vliegt *Wat is het toppunt van sadisme? Een blinde een knal voor zijn kop geven en zeggen: "Die zag je niet aankomen hè!" *Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid? Door het sleutelgat van een glazen deur kijken *Wat is het toppunt van lenigheid? Je ene been op de Eifeltoren, de andere op de Dom en je ballen wassen in het Tjeukemeer..... *Wat is het toppunt van lefheid? je laten pijpen door een pitbull *Wat is het toppunt van lef? Een spookrijder proberen in te halen *Wat is het toppunt van lef? Bij Hitler aanbellen en vragen of ie jodenkoek wil kopen. *Wat is het toppunt van lang wachten? Een abortus kliniek met een wachtlijst van 9 maanden *Wat is het toppunt van kort? Met een stijve tegen de muur aan lopen en dan je neus breken. *Wat is het toppunt van glibberigheid? Een paling in een emmer met snot. *Wat is het toppunt van gedult? een lantarenpaal kietelen tot hij begint te lachen *Wat is het toppunt van geduld? Op je kop gaan staan en wachten tot dat je sokken afzakken *Wat is het toppunt van eigendunk? Antw: denken dat je op mij lijkt.. *Wat is het toppunt van discriminatie? Alle plantjes water geven, behalve afrikaantjes *Wat is het toppunt van geduld? Een olifant met watjes doodgooien
Laatst gewijzigd op 31-03-2004 om 16:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben de rood-wit-blauwe ridder op het rood-wit-blauwe paard De wie? ik ben de rood-wit-blauwe ridder op het rood-wit-blauwe paard Oh... de rood-wit-blauwe ridder op het rood-wit-blauwe paard? Ja, de rood-wit-blauwe ridder op het rood-wit-blauwe paard En dat dan heeeeel vaak. Godver. is nog kutter om te typen dan om het te zeggen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Ik heb er nog geen die ik het waard vind hier opgeschreven te worden. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Wat is er sneller? Een haas of een Konijn.
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
Vliegt een duif langs een koe, zegt hij "Roekoe". Zegt die koe: "Roeduif".
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een olifant doodgooien met watjes en hem daarna begraven met een theelepeltje |
![]() |
||
Citaat:
Het is van metaal en je kunt het op slot doen.
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat ik die mop al ken of... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wat staat er op de rolstoel van een Turk?
Spoiler
Wat staat er op de rolstoel van een homofiele turk?
Spoiler
|
![]() |
|
|