Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 12:34
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-05-2004 @ 13:28 :
maar aan het eind hoorde je Boris nog zingen, terwijl hij zn microfoon al had laten zakken en ook helemaal niet meer aan het zingen was.
misschien heeft alleen Boris geplaybackt omdat hij zijn stem moet sparen ofzo (hij gaat geloof ik deze week nog wat nummers opnemen)...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2004, 12:55
heavinly
heavinly is offline
Het was echt allemaal live hoor, gisteren in The Day After lieten ze alle liedjes zien en ik heb er expres op gelet. Ik weet echt zeker dat 't live was.

Iemand nog the day after gezien en hard om Boris moeten lachen met zn actie dat ie gaar ging zingen voor de camera? Volgens mij zou ie best goed kunnen acteren..

(check ook de link. )
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:57
Tsu
Tsu is offline
Boris Boris Boris
Oud 03-05-2004, 13:01
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 02-05-2004 @ 16:07 :
Eerder Amerikaans

Maar iig: ik vind het wel jammer dat Maud niet gewonnen heeft. Ze zingt harstikke goed (en ja Boris zingt ook goed) en ze kan mij gewoon meer boeien dan Boris, maarja das mijn mening, en blijkbaar was dus 40% van Nederland het met me eens en 60% niet...
Nou ik vind dat Maud ook zeker goed kan zingen hoor!! En ik denk dat zij sowieso nog wel plaatjes gaat uitbrengen hoor, maar ik vind Boris een terechte winnaar Hij heeft bijna alle nummers die hij heeft gezongen "eigen" gemaakt en dat vind ik heel erg goed.
Oud 03-05-2004, 13:07
Verwijderd
Woehoe. Enzo.

Maar ik wordt nu ook wel ziek van dat 'keep the soul alive'. Ik kan me niet echt voorstellen dat hij dat uit zichzelf zo vaak roept, volgens mij moet dat van de producers om zijn imago te bouwen, ofzo. Zoals lang lang geleden Ruus van Big Brother met z'n 'effe knuffelen'.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:24
Agnès
Agnès is offline
Eindelijk is de idols gekte over.
Oud 03-05-2004, 15:09
BCR
BCR is offline
Citaat:
heavinly schreef op 03-05-2004 @ 13:55 :
Het was echt allemaal live hoor, gisteren in The Day After lieten ze alle liedjes zien en ik heb er expres op gelet. Ik weet echt zeker dat 't live was.

Iemand nog the day after gezien en hard om Boris moeten lachen met zn actie dat ie gaar ging zingen voor de camera? Volgens mij zou ie best goed kunnen acteren..

[afbeelding]
(check ook de link. )
Welke link ?
Maar dat zingen was idd supergrappig Hijs was telkens leuk in die filmpjes trouwens. <3 Leuk plaatje ook

En het was idd echt wel live dat FoxKids gedoe. Weet je hoeveel er fout ging?

En Keep the Soul alive <3 Ik word er echt nie gek van Zo laat ie tenminste horen wat ie wil.
Oud 03-05-2004, 15:11
Bloompje
Bloompje is offline
was het ook iemand opgevallen dat er afgelopen zaterdag een aantal microfoons wegvielen (bjivoorbeeld Alice, Marlies en nog iemand geloof ik)

En toen ze gister het stukje van I've got the music in me op fox kids planet live lieten zien, was vols mij het tweede couplet, met o.a. Alice en Maud enz deruit

Boris met zijn haar vol shampoo <3 en dat hij zo brak liep te zingen ghehehe geweldig

Ik denk ook dat die Irene het de komende tijd erg moeilijk gaat krijgen... ik bedoel hoe vaak zou hij nou nog thuis zijn... zou me niet echt verbazen als die nog uit elkaar gaan.... maar aan de andere kant weet ik natuurlijk ook niet hoe sterk die band tussen hen is....

BORIS MOET WORLD IDOL WINNEN!

Ow jah en nou wou ik nog een opmerking maken over Eric en Irma, want die zouden iets hebben ofzo... maar Eric heeft een vriendin... kweet niet of iemand een paar weken geleden Jenssen! heeft gekeken?

okej nou ben ik echt klaar.. denk ik
Oud 03-05-2004, 15:43
rijk_v
rijk_v is offline
Boris stinkt naar Rattenpis en zin haar ziet er niet uit.

Dat is eruit
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 15:49
Verwijderd
Hoorde net op de radio dat Maud iets had gezegd: Boris z'n naam zou al op de beker hebben gestaan voordat de uitslag bekend werd.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 03-05-2004 @ 16:49 :
Hoorde net op de radio dat Maud iets had gezegd: Boris z'n naam zou al op de beker hebben gestaan voordat de uitslag bekend werd.
haha
komt ook iemand ergens achter
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 16:22
ekki
ekki is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 03-05-2004 @ 16:43 :
Boris stinkt naar Rattenpis
Oh, ben je zo dichtbij hem geweest dat je dat kon ruiken? Of was het van 20 km nog te ruiken? Zoja: dan was het vast iets anders.
Oud 03-05-2004, 16:29
tss
tss is offline
http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.coenradie/
Oud 03-05-2004, 16:43
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 03-05-2004 @ 16:09 :
Welke link ?
De naam van de link. "Shampoohoofd".

Citaat:
Bloompje schreef op 03-05-2004 @ 16:11 :
was het ook iemand opgevallen dat er afgelopen zaterdag een aantal microfoons wegvielen (bjivoorbeeld Alice, Marlies en nog iemand geloof ik)
Ja inderdaad, heel irritant was dat.

Citaat:

Ow jah en nou wou ik nog een opmerking maken over Eric en Irma, want die zouden iets hebben ofzo... maar Eric heeft een vriendin... kweet niet of iemand een paar weken geleden Jenssen! heeft gekeken?
Ja, ik heb 't idd gezien.. naja 't zal wel. 't Leek er gisteren ook niet echt op dat ze wat hadden he.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:02
Verwijderd
Ik snap nog steeds de grap hier niet van
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 17:03
_Moby_
_Moby_ is offline
er was een discussie op fok.nl over het zogenaamde grapje van Maud toen ze aan het begin van de liveshow de troffee in haar handen had. Toen zei ze: "Hey Boris, je naam staat er al op!". Waarna Reinout haar direct in de rede viel en de troffee uit haar handen rukte.

Wel of geen grapje? Als het geen grapje is en ze het serieus meende, zou dat het bewijs zijn dat Idols ontzettend fake is.

Persoonlijk denk ik dat Maud een grapje maakte. Maar ik denk wel dat de uitslag van Idols misschien niet de werkelijke uitslag is. Dat alles doorgestoken kaart is. Hoe dan ook, Boris kan echt heel erg goed zingen, in tegenstelling tot Jim en Jamai (met name Jim )
Oud 03-05-2004, 17:10
xx
xx is offline
Ik vind het echt tof dat Boris gewonnen heeft, hij was echt goed! Maar ben ik nou de enige, of leek het nou zo dat Boris Maud helemaal niet zo'n leuk meisje vond (vindt). Hij is af en toe best kortaf en toen JK er uit ging wilde hij ook niet dat zij haar hand vast hield. Nou, ik vind het verdacht hoor........ Maar even goed blijf ik fan van Boris!

xx
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:17
tss
tss is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 03-05-2004 @ 18:03 :
er was een discussie op fok.nl over het zogenaamde grapje van Maud toen ze aan het begin van de liveshow de troffee in haar handen had. Toen zei ze: "Hey Boris, je naam staat er al op!". Waarna Reinout haar direct in de rede viel en de troffee uit haar handen rukte.

Wel of geen grapje? Als het geen grapje is en ze het serieus meende, zou dat het bewijs zijn dat Idols ontzettend fake is.

Persoonlijk denk ik dat Maud een grapje maakte. Maar ik denk wel dat de uitslag van Idols misschien niet de werkelijke uitslag is. Dat alles doorgestoken kaart is. Hoe dan ook, Boris kan echt heel erg goed zingen, in tegenstelling tot Jim en Jamai (met name Jim )
je moet is in dat filmpje kijken naar dat gezicht van Maud, en hoe ze reageerde, kwam niet echt over als een grapje.

en de site van idols had vanochtend schijnbaar ook foto's en een filmpje ervan verwijderd. Ik ben benieuwd of het er in de herhaling woensdag is uitgeknipt
Oud 03-05-2004, 18:28
heavinly
heavinly is offline
Ik geloof nooit dat ze daar zó dom zijn hoor. En dan had ze echt niet zo gereageerd, want ze lacht daarna meteen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:44
BCR
BCR is offline
God, wat een ophef over Mauds uitspraak. Tuurlijk was het een grapje. Ik kan echt nie begrijpen dat mensen denken dat het géén grapje was.
Oud 03-05-2004, 19:15
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 03-05-2004 @ 19:44 :
God, wat een ophef over Mauds uitspraak. Tuurlijk was het een grapje. Ik kan echt nie begrijpen dat mensen denken dat het géén grapje was.
precies.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 22:19
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ja, die mensen van Idols zouden nooit zo'n grote fout maken!! Dan zouden ze dat beeld niet in handen geven aan Boris en Maud zodat ze t konden lezen..ik moet zeggen ze keek wel serieus toen ze t zei, maar daarna lachtte ze gewoon!
Oud 04-05-2004, 09:35
Verwijderd
Als je naar Mauds gezicht kijkt, kun je juist duidelijk zien dat het wel een grapje was.

Gisteren was Boris bij Barend en van Dorp. Hij zag er supermooi uit
Hij zei ook dat hij niet nummers voorgeschreven kreeg, maar dat het gewoon overlegd werd. Edwin Jansen zat ook in het publiek, en aan hem werd dat ook nog eens gevraagd. Hij zei ook dat Boris zelf mocht kiezen wat hij wilde, eigen nummers mocht doen enzo. Toen werd nog gevraagd wat er dan zou gebeuren als Boris soul-nummers wilde maken die niet aansloegen bij het 15-jarige publiek enzo, maar wel bij oudere mensen. Dat zou dan ook gewoon mogen, want als hij iets zou zingen waar hij zelf niet achter staat, zou het helemaal niks worden. Dus ik ben benieuwd
Hij zong ook nog twee liedjes, zn single en ain't no sunshine. Klonk erg goed!

En ik las in de Boris/Idols bijlage in de krant dat Maud en Frank samenwonen, en dat Maud haar vriendje gedumpt had voor Frank.. of is dat al oud nieuws?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 09:53
Verwijderd
Bij de Nieuwe Revu die vandaag (een dag eerder) is verschenen zit een cd van Sofuja.

Voor de geïnteresseerden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 10:34
ruuT
ruuT is offline
kijk allemaal maar even hier op

http://mcnews.nl/index.php?action=fu...mments=1&id=38
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 10:42
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
ruuT schreef op 04-05-2004 @ 11:34 :

dit wisten we al. Ik denk niet dat het waar is. Volgens mij maakte Maud een grapje. En het kan me ook eigenlijk geen fuck schelen. Boris heeft gewonnen en daar hoopte ik op.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 11:02
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
ruuT schreef op 04-05-2004 @ 11:34 :

Oh mensen
Oud 04-05-2004, 11:12
BCR
BCR is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-05-2004 @ 10:35 :
Als je naar Mauds gezicht kijkt, kun je juist duidelijk zien dat het wel een grapje was.

Gisteren was Boris bij Barend en van Dorp. Hij zag er supermooi uit
Hij zei ook dat hij niet nummers voorgeschreven kreeg, maar dat het gewoon overlegd werd. Edwin Jansen zat ook in het publiek, en aan hem werd dat ook nog eens gevraagd. Hij zei ook dat Boris zelf mocht kiezen wat hij wilde, eigen nummers mocht doen enzo. Toen werd nog gevraagd wat er dan zou gebeuren als Boris soul-nummers wilde maken die niet aansloegen bij het 15-jarige publiek enzo, maar wel bij oudere mensen. Dat zou dan ook gewoon mogen, want als hij iets zou zingen waar hij zelf niet achter staat, zou het helemaal niks worden. Dus ik ben benieuwd
Hij zong ook nog twee liedjes, zn single en ain't no sunshine. Klonk erg goed!

En ik las in de Boris/Idols bijlage in de krant dat Maud en Frank samenwonen, en dat Maud haar vriendje gedumpt had voor Frank.. of is dat al oud nieuws?
Ja ik heb t ook gezien! Echt cool dat ie nog een numemr ging zingen op het eind! En Frits die keek van: Zozo, wat goed! En Edwin en Eric die met hun hoofd mee zaten te bewegen.
En Edwin heeft me wel een beetje gerustgesteld

Dat van Maud wist ik trouwens nog nie.
Oud 04-05-2004, 11:16
BCR
BCR is offline
Citaat:
Milk schreef op 04-05-2004 @ 10:53 :
Bij de Nieuwe Revu die vandaag (een dag eerder) is verschenen zit een cd van Sofuja.

Voor de geïnteresseerden.
Oh, das wel nice Waarschijnlijk die cd die op internet staat? Maar mag dat eigenlijk wel, zomaar die cd uitgeven?

En weet je ook wat het grote geheim is wat er in zou staan?
Oud 04-05-2004, 11:49
RayMania
RayMania is offline
Jerney Kaagman maakte al eens plaat met Boris

door Huisjes. Bert
AMSTERDAM - De talentenjacht Idols heeft zaterdag een winnaar opgeleverd die al jaren een bekende was van een deel van de jury. Zanger Boris stond twee jaar geleden al op een verzamel-cd, die hoogst persoonlijk was samengesteld door Jerney Kaagman, het latere jurylid bij Idols.

Idols winnaar Boris

Volgens haar mocht Boris Titulaer uit Venlo, die al lang aan de weg timmerde als Sofuja (soul, funk, jazz), niet ontbreken op het album Dutch Pop 2002. Boris is te horen met het nummer Night and Day. De cd verscheen bij stichting Conamus, met in het bestuur Eric van Tijn, óók jurylid bij Idols.

Voormalig muzikaal partner van Boris, de gitarist Gino Taihuttu, blijkt afgelopen week tien opnamen van de nieuwe ster te hebben verkocht aan het weekblad Revu. Dat publiceert vanochtend de studio-opnamen op een speciaal 'Idool unplugged'-album bij het blad.

Advocaat

De verschijning van het weekblad werd vervroegd om juridische stappen van de producent van Idols voor te zijn. "De vrachtwagens rijden al", zei de nieuwe hoofdredacteur Mark Koster gisteravond. "Ruim 80.000 bladen zijn de deur uit met cd én verhaal." "Haha, geen advocaat houdt dit nog tegen", aldus Koster.
Oud 04-05-2004, 12:14
tss
tss is offline
ja, ik hoorde het net, eindelijk is Idols genaaid
Oud 04-05-2004, 14:48
Doodle!
Doodle! is offline
Zeiden ze nou dat het nummer 'when you think of me' herschreven of geschreven is voor de Finalisten? Het origineel is van Mark wills.

En btw, nu word het voor mij steeds duidelijker dat het doorgestoken kaart is (het hele Idols gebeuren)
Oud 04-05-2004, 15:23
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
ja joh, ik haal de krant uit brievenbus, denk ff lezen.....ben vervolgens in lachen uitgebarstten........ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 15:46
tss
tss is offline
Citaat:
MyrnaMeiszje schreef op 04-05-2004 @ 16:23 :
ja joh, ik haal de krant uit brievenbus, denk ff lezen.....ben vervolgens in lachen uitgebarstten........ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen
juh, ik ook
Oud 04-05-2004, 16:13
Fleurop
Fleurop is offline
Misschien ligt het aan mij hoor; maar dit zegt toch niks.
Boris heeft echt niet gewonnen door Jerney, maar omdat hij gewoon goed is .... ik snap niet echt waardoor Idols nou doorgestoken kaart is?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 16:24
Solid
Solid is offline
Het zegt idd niks!!

Jerney legde het vanochtend uit bij Evers van 538
Boris heeft toen als Sofuja een single ingestuurd die op die cd is gezet (die niet in de winkel terecht kwam overigens, enkel ter promotie van nederlandse artiesten) verder heeft ze hem toen nooit ontmoet oid. Het was gewoon een project.

En so what als het wel zo was, Boris heeft ook de hele weg moeten afleggen door al die audities en het publiek heeft toch echt op hem moeten stemmen wilde hij winnaar worden! Dus dat doorgestoken kaart slaat weeer nergens op

dat van de Revu is kut voor hem, althans van die vriend, lekker profiteren van het succes van boris, een lage streek. Maar slechter zal die er niet van worden (heeft iemand een stukje van die docu 'Ziel' gezien? dat was ook mooi!)

Bij barend& van dorp deed ie het goed zeg!! jeetje zag je jan mulder genieten
Oud 04-05-2004, 17:13
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ook en beetje jammer dat de pers ALTIJD negatieve publiciteit schrijft over een nieuwe, opkomende bekendheid.....meestal wordt het verleden van diegene tot op de bodem nageplozen net zolang tot ze iets negatiefs vinden, wat vaak nergens op slaat.....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:19
Fleurop
Fleurop is offline
dit artikel vind ik wat completer;

AMSTERDAM (ANP) - Weekblad Nieuwe Revu brengt dinsdag als eerste een cd van Idols-winnaar Boris in de winkels. Op het album staan tien nummers die Boris met de band Sofuja opnam voor het begin van de talentenjacht.

Nieuwe Revu verschijnt een dag eerder dan normaal om de Holland Media Groep (HMG) en platenmaatschappij BMG af te troeven. De eerste single die Boris zelf uitbrengt bij BMG verschijnt pas later deze maand. Management AT Productions en BMG lieten dinsdag in een reactie weten de actie van Nieuwe Revu vervelend te vinden. Ze overwegen juridische stappen.

Hoofdredacteur Mark Koster van Nieuwe Revu verklaarde dinsdag dat de rechten van de muziek van Sofuja in handen zijn van gitarist/bandleider Gino Taihuttu. Een groot deel van de extra opbrengsten van de losse verkoop van het blad gaan naar Taihuttu, aldus Koster.

Misbruikt

Boris zei dinsdag in een reactie dat hij een aantal jaren met Taihuttu heeft gewerkt. ,,Mijn gebrek aan ervaring heeft hij misbruikt.'' Volgens de 23-jarige Venlonaar heeft hij de liedjes samen met Taihuttu geschreven en opgenomen. ,,Maar hij heeft geen enkel recht om dit zonder mijn toestemming uit te brengen. Hoewel ik me zeker niet schaam voor deze liedjes.''

Dinsdag bleek ook dat één Sofuja-nummer twee jaar geleden werd opgenomen op een cd van promotie-organisatie Conamus om mee te nemen naar muziekbeurzen in het buitenland.

Conamus-directeur Jerney Kaagman, ook Idols-jurylid, had Boris voorafgaand aan de tv-talentenjacht al goed kunnen kennen. Dat had haar commentaar in de tv-show kunnen beïnvloeden, maar volgens haar was dat niet het geval. ,,Die cd is van twee jaar geleden en ik weet echt niet meer welke artiesten allemaal op die schijfjes zijn beland.''
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:21
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Paka schreef op 04-05-2004 @ 13:14 :
ja, ik hoorde het net, eindelijk is Idols genaaid
waarom is Idols 'genaaid'
ik zie dat echt niet zo...maarja
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:25
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 04-05-2004 @ 18:21 :
nee idd, dit is niets negatiefs voor Idols, Jerney heeft al laten weten dat ze Boris vóór Idols nooit heeft ontmoet, ook niet tijdens dat project.....ze heeft dus niets beinvloed of wat dan ook.....en behalve dat, het is nog altijd het publiek dat kiest, niet de jury...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 17:27
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 04-05-2004 @ 18:25 :
nee idd, dit is niets negatiefs voor Idols, Jerney heeft al laten weten dat ze Boris vóór Idols nooit heeft ontmoet, ook niet tijdens dat project.....ze heeft dus niets beinvloed of wat dan ook.....en behalve dat, het is nog altijd het publiek dat kiest, niet de jury...
precies, ik heb soms het gevoel dat mensen wíllen dat Idols doorgestoken kaart is, omdat ze het niet met de uitslag eens zijn of gewoon een hekel hebben aan Idols.... iets ander kan ik niet bedenken
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 18:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 04-05-2004 @ 18:25 :
Dat is nou juist waar al die roddels tegenin gaan, aangezien je niet kan bewijzen dat het het publiek is dat kiest. Het zou heel goed kunnen dat ze bij Idols niks doen met al die stemmen die ze binnenkrijgen. (Niet dat ik dat denk maar het zou kunnen)
Oud 04-05-2004, 18:53
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb de nieuwe revue gekocht, top cd
Oud 04-05-2004, 19:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
alsof ze daarom boris erin lieten, ze kenden meike toch ook allemaal

in het begin was boris gewoon veruit de beste, klaar
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:04
heavinly
heavinly is offline
Jerney zei ook op de radio: "En al kenden we 'm allemaal, wat dan nog? Hij is 13 weken door gelaten door 't publiek. En waarom zou iemand die aan Idols mee doet daarvoor niets met muziek gedaan mogen hebben?"

Ik ga de nieuwe revue wel kopen, trouwens. Hoe duur is die?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:06
heavinly
heavinly is offline
Oh, en hoe geweldig was hij bij Barend en van Dorp trouwens. "Boris, je krijgt 't laatste woord, wat wil je zeggen?" "Nou.. zullen we nog een liedje doen?" En gewoon ongerepeteerd Ain't no sunshine doen. Wauw.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 20:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
heavinly schreef op 04-05-2004 @ 21:06 :
Oh, en hoe geweldig was hij bij Barend en van Dorp trouwens. "Boris, je krijgt 't laatste woord, wat wil je zeggen?" "Nou.. zullen we nog een liedje doen?" En gewoon ongerepeteerd Ain't no sunshine doen. Wauw.
Wauw, een zanger die ONGEREPETEERD EEN NUMMER ZINGT??!! Ongelofelijk wat een rasartiest. Dat is nog onvoorstelbaarder dan die DRIE nummers die ie op een gegeven moment op één avond bij Idols zong!
Oud 04-05-2004, 21:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 04-05-2004 @ 18:21 :
Idols is zeker wel genaaid! Namelijk door de actie van de nieuwe Revu (ik heb dan ook het vermoeden dat degene die jij quote het daarover had).
Ik vind het echt een gewéldige actie. Super
De nieuwe revue verkoopt voor een paar euro de cd van Boris en loopt daarmee zelf ook goed binnen. En Boris is zo dom geweest om de rechten van z'n eigen cd te verkopen, dus hij kan niet zeggen dat het niet z'n eigen schuld is.
Ik vind het geweldig
Oud 04-05-2004, 21:44
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-05-2004 @ 21:34 :
Wauw, een zanger die ONGEREPETEERD EEN NUMMER ZINGT??!! Ongelofelijk wat een rasartiest. Dat is nog onvoorstelbaarder dan die DRIE nummers die ie op een gegeven moment op één avond bij Idols zong!
Jongen, overdrijf niet zo. Ik bedoelde "wauw" 't klonk echt mooi. Ik zie nu ook dat 't verkeerd over kwam.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 21:58
nienie
nienie is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-05-2004 @ 22:40 :
Idols is zeker wel genaaid! Namelijk door de actie van de nieuwe Revu (ik heb dan ook het vermoeden dat degene die jij quote het daarover had).
Ik vind het echt een gewéldige actie. Super
De nieuwe revue verkoopt voor een paar euro de cd van Boris en loopt daarmee zelf ook goed binnen. En Boris is zo dom geweest om de rechten van z'n eigen cd te verkopen, dus hij kan niet zeggen dat het niet z'n eigen schuld is.
Ik vind het geweldig
Gino Taihuttu (gitarist Sofuja) heeft de nummers verkocht aan Revu, niet Boris zelf. Voor zover ik het heb begrepen is dit zonder toestemming van Boris geweest en heeft Gino Boris daarmee min of meer verraden. Vrij lullig van Gino dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten