Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 14:02 :
she knows how you look... en dat je lekker ruikt

Ik vind trouwens dat jij wel een heel erge gently fucker bent (joah kdoe dr wat tenacious D tussen) ... Niks mis mee om alleen te zoenen met mensen die je echt leuk vindt (doe ikke ook) alleen ik zou dr niet een big deal van maken...

Je kan ook met iemand zoenen die je gewoon leuk vindt en daarna er achter komen dat diegen nog leuker is dan je had gedacht met als gevolg... >> echte liefde (zo heb ik t gedaan)
Mjah.. dat klopt

De deal voor mij is gewoon dat ik die meid mij leuk vindt en ik haar ook, dat is alles.

En dat laatste kan ik natuurlijk niet plannen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2004, 13:06
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 14:04 :
Mjah.. dat klopt

De deal voor mij is gewoon dat ik die meid mij leuk vindt en ik haar ook, dat is alles.

En dat laatste kan ik natuurlijk niet plannen
moh... volgens mij kom jij dr wel
Oud 13-05-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 14:06 :
moh... volgens mij kom jij dr wel
Wieso?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:21
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 14:14 :
Wieso? [afbeelding][afbeelding]
Mjah je hebt niet meer echt een probleem toch? Je zoent als je iemand leuk vind... maar je doet r niet moeilijk over als dat maar voor 1x is gewoon omdat jullie dr zin in hadden(correct me if I'm wrong)

*ohh blauwe en oranje smileys *
Oud 13-05-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 14:21 :
Mjah je hebt niet meer echt een probleem toch? Je zoent als je iemand leuk vind... maar je doet r niet moeilijk over als dat maar voor 1x is gewoon omdat jullie dr zin in hadden(correct me if I'm wrong)

*ohh blauwe en oranje smileys *
Ik weet het niet. Er moeten wel gevoelens in het spel zijn. En als ze gevoelens erbij kan hebben en het bij een keer zoenen houden zal het misschien voorkomen dat ik een keer met haar zal zoenen en verder niets maar natuurlijk hoop ik op meer
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:26
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 14:23 :
Ik weet het niet. Er moeten wel gevoelens in het spel zijn. En als ze gevoelens erbij kan hebben en het bij een keer zoenen houden zal het misschien voorkomen dat ik een keer met haar zal zoenen en verder niets maar natuurlijk hoop ik op meer [afbeelding][afbeelding]
joah oftwel geen probleem...
Oud 13-05-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 14:26 :
joah oftwel geen probleem...
Matter of time?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:38
annetjuh
annetjuh is offline
Hoor je dit "voor een avond" zoenen op vroegere leeftijd gedaan moeten hebben en is het nu te laat? nee kan best op elke leeftijd. why not en tjah...
Of kan je op welke leeftijd dan ook maar bepalen dat je ook maar eens een keer dat zoenen mee moet maken? neej, soms kun je het niet eens merken.

mijn eerste zoen was met jongen wat voor hem ook de eerste zoen was. en het ging ook wel goed.
Oud 13-05-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 13-05-2004 @ 14:38 :
Hoor je dit "voor een avond" zoenen op vroegere leeftijd gedaan moeten hebben en is het nu te laat? nee kan best op elke leeftijd. why not en tjah...
Of kan je op welke leeftijd dan ook maar bepalen dat je ook maar eens een keer dat zoenen mee moet maken? neej, soms kun je het niet eens merken.

mijn eerste zoen was met jongen wat voor hem ook de eerste zoen was. en het ging ook wel goed.
Geen tijden aan verbonden dus.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:49
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 14:41 :
Geen tijden aan verbonden dus.
jij snapt t...
Oud 13-05-2004, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 14:49 :
jij snapt t...
Na al die tijd toch eindelijk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:52
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 14:50 :
Na al die tijd toch eindelijk
kben trots op je...
Oud 13-05-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 14:52 :
kben trots op je...
Dankje
Hoe oud was jij eigenlijk toen je... nou ja je eerste..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:02
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 14:53 :
Dankje
Hoe oud was jij eigenlijk toen je... nou ja je eerste..
Dat was toch niet belangrijk ofwat?

Nouja... als je t echt wilt weten... (mijn eerste zoen?)

Ik had al 4 maanden ofzo 'verkering' en was 13... heb toen voor t eerst gezoend... moh da was wel ok maar hij deed dr echt moeilijk over... (agjaaa... is lang geleden... ik vond m toen wel heel leuk) ik wou al veel eerder kusjes geven
Oud 13-05-2004, 14:08
Besjirro
Besjirro is offline
Neej het is easy gewoon niet te veel erbij nadenken.
Oud 13-05-2004, 14:15
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
thom green schreef op 13-05-2004 @ 15:08 :
sommigen hebben het gewoon in zich zeker.....

denkt eens even na hoe dat zit
Wat? ik snap die rolleyes nzo niet... vind je t scheef dat ik t dan wel verkering noemde? Jah hallo ik was 13...
Oud 13-05-2004, 14:23
angel-nieke
angel-nieke is offline
niej druk om maken, alles moet de eerste keer zijn en dat hoeft diegene ech niet te weten of te merken....
ennuh voor 1 avond zoenen volgens mij blijf je dat doen tot dat je vaste vriend/vriendin krijgt dusse hoef je ech niej jonger voor te zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
thom green schreef op 13-05-2004 @ 15:29 :
niet merken dat jij voor de eerste keer zoent, denk het dus wel....

Dat is het em nou eigenlijk juist, als je voor de eerste keer zoent met iemand die jou hartstikke leuk vind, en je klungelt maar wat, dan is het niet zo erg, voor een avondje heb ik altijd het idee dat ik dan enorm voor lul sta.

Maar goed, dat los ik wel weer es op met mezelf.
Iemand die voor het eerst zoent kan dat verschrikkelijk slecht doen of verschrikkelijk goed (er tussenin kan uiteraard ook). Het is niet zo dat je het persé niet kan als je voor het eerst zoent.

Hetzelfde geldt voor iemand die het al super vaak gedaan heeft, dan nog betekent dat niet dat diegene het meteen waanzinnig goed kan.
Oud 13-05-2004, 14:53
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
thom green schreef op 13-05-2004 @ 15:27 :
sowwy, ik gebruik die rolleyes altijd als teken van fronsend nadenken.

Tuulk, op je dertiende noem je alles verkering toch, je bent dan vaak nog maar net uit de fase dat het jongetje/meisje waar het vaakst mee speelt je verkering was.

Ik bedoelde gewoon dat sommige mensen het in zich hebben om gewoon te ritselen dat ze op hun 13e al zoenen.
ghehe... jaaa heb ik dat even mooi geritseld...
Oud 13-05-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 15:48 :
Iemand die voor het eerst zoent kan dat verschrikkelijk slecht doen of verschrikkelijk goed (er tussenin kan uiteraard ook). Het is niet zo dat je het persé niet kan als je voor het eerst zoent.

Hetzelfde geldt voor iemand die het al super vaak gedaan heeft, dan nog betekent dat niet dat diegene het meteen waanzinnig goed kan.
Maar is het ook niet het gevoel voor de ander dat het bepaalt?
Zoen je niet veel tederder als je iemand echt leuk vindt. Haal je niet de haren uit haar gezicht en geef je lieve gemeende kusjes op haar lippen. En als je je op je gemak voelt dat je wat "teased" met een beetje bijten op de lip of tong?

En dat het voor een avond is dat je meer gewoon een mond opzoekt om je tong in te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:34
Verwijderd
Tja, het ligt echt helemaal aan jezelf en aan je omgeving... Waar wij uitgingen was het echt heel normaal om voor een avondje met iemand te zoenen, en elke maand een ander keek ook eigenlijk niemand echt bij op.
Er zitten nu echter mensen bij mij in de klas die 19, 20 zijn en nog nooit gezoend hebben (en nee, ze zien er prima uit, 'gewoon' tot mooi), en dat vind ik eigenlijk wel verrassend.. Die hebben bijvoorbeeld nooit verkering gehad en gingen nooit uit, tja, dan schiet het niet op. Buiten het uitgaan scoor je toch minder gemakkelijk

En hm, tja, ik geloof dat ik het toch niet zo prettig zou vinden om nu nog met een jongen te zoenen die nog niet heeft gezoend... de eerste keer is het schattig, maar ik zou me toch afvragen waarom hij dat niet al eerder heeft gedaan. Zelfs al heeft hij een legitiem excuus. Maar goed, als je niks zegt, komen ze er heus niet achter
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 17:06 :
Zoen je niet veel tederder als je iemand echt leuk vindt. Haal je niet de haren uit haar gezicht en geef je lieve gemeende kusjes op haar lippen. En als je je op je gemak voelt dat je wat "teased" met een beetje bijten op de lip of tong?

En dat het voor een avond is dat je meer gewoon een mond opzoekt om je tong in te dumpen.
Neuh, dat valt dan wel weer mee Voor een avond kan ook lief zijn en je moet natuurlijk niet op zoek gaan naar iemand om je tong in te hangen, maar er gewoon tegenaan lopen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:32
Verwijderd
@Morgan.
Ik snap iets niet. Als hij zou zeggen dat hij nog niet gezoend zou hebben zou het je wat uitmaken, als hij het verzweeg niet.

Voor een avond lief omdat iemand een drankje voor je koopt en je lichamelijk dwang even rust heb ik zelf liever niet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:50
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 17:06 :

Het gevoel is misschien wel ánders, maar niet perse slechter of beter.

Met iemand waar je wat mee hebt is vertrouwd en lief, terwijl bijvoorbeeld met iemand die je nauwelijks kent ontzettend spannend en vol passie kan zijn.
Op die manier kunnen beide gevallen lekker zijn, terwijl het wel compleet andere situaties zijn.
Oud 13-05-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 18:50 :
Het gevoel is misschien wel ánders, maar niet perse slechter of beter.

Met iemand waar je wat mee hebt is vertrouwd en lief, terwijl bijvoorbeeld met iemand die je nauwelijks kent ontzettend spannend en vol passie kan zijn.
Op die manier kunnen beide gevallen lekker zijn, terwijl het wel compleet andere situaties zijn.
Dus de kwaliteit zeg maar.
Maar heb jij dan veel meegemaakt dat je zeg maar voor een avond vol passie hebt lopen zoenen of komt het voornamelijk uit verhalen van?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 19:16 :
Dus de kwaliteit zeg maar.
Maar heb jij dan veel meegemaakt dat je zeg maar voor een avond vol passie hebt lopen zoenen of komt het voornamelijk uit verhalen van?
Moet je daarvoor dan veel meegemaakt hebben?
Één keer zo'n ervaring en je kan hem vertellen, maar om te zeggen dat je dan veel meegemaakt hebt...
Oud 13-05-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 20:39 :
Moet je daarvoor dan veel meegemaakt hebben?
Één keer zo'n ervaring en je kan hem vertellen, maar om te zeggen dat je dan veel meegemaakt hebt...
Dat is wel weer zo, maar voor een avond hoeft het dus ook niet altijd vol passie te zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:55
annetjuh
annetjuh is offline
als je wilt weten hoe het moet pak een tina of iets dergelijks
daar wordt het precies uitgelegd.
bijna elke week
Oud 13-05-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 13-05-2004 @ 21:55 :
als je wilt weten hoe het moet pak een tina of iets dergelijks
daar wordt het precies uitgelegd.
bijna elke week
Dan zoen je volgens mij niet echt op gevoel..
Zit je met je tong in dr mond zit je daar..

ok wat nu, blaadje erbij pakken, oh ja nu niet draaien.

hmmzz.. : /
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 20:44 :
Dat is wel weer zo, maar voor een avond hoeft het dus ook niet altijd vol passie te zijn?
Ja, dat kan ook heel goed.
Heb beiden wel eens meegemaakt.
Verrassend genoeg heb ik wél wat gekregen met de jongen die slecht zoende en niets met de jongen die geweldig zoende
Oud 13-05-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-05-2004 @ 00:00 :
Ja, dat kan ook heel goed.
Heb beiden wel eens meegemaakt.
Verrassend genoeg heb ik wél wat gekregen met de jongen die slecht zoende en niets met de jongen die geweldig zoende
Maar zoenen verliefde mensen over het algemeen nou beter of niet.

Offtopic: we veranderen het subject maar even
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 14-05-2004 @ 00:23 :
Maar zoenen verliefde mensen over het algemeen nou beter of niet.

Offtopic: we veranderen het subject maar even
nee, vind ik niet. Ook niet slechter.
Het verschilt gewoon per persoon en het verschilt in hoe het samenspel gaat, zeg maar.
Maar het klinkt nou alsof ik er alles van weet, terwijl mijn ervaring ook maar op een paar situaties gebaseerd is hoor.

En het onderwerp is nog steeds zoenen, dus offtopic vind ik het niet
Oud 13-05-2004, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-05-2004 @ 00:35 :
nee, vind ik niet. Ook niet slechter.
Het verschilt gewoon per persoon en het verschilt in hoe het samenspel gaat, zeg maar.
Maar het klinkt nou alsof ik er alles van weet, terwijl mijn ervaring ook maar op een paar situaties gebaseerd is hoor.

En het onderwerp is nog steeds zoenen, dus offtopic vind ik het niet
Maar heb je niet zoiets van dat je die persoon later nog een keer wil kunnen zoenen omdat hij zo goed was? En wat als hij dan de week erna met een andere meid staat te zoenen?

Offtopic: Ja joh, stel je voor dat we offtopic gingen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 23:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 14-05-2004 @ 00:37 :
Maar heb je niet zoiets van dat je die persoon later nog een keer wil kunnen zoenen omdat hij zo goed was? En wat als hij dan de week erna met een andere meid staat te zoenen?

Offtopic: Ja joh, stel je voor dat we offtopic gingen
Nee. Hij vroeg mijn telefoonnummer en ik gaf hem dat niet, dus dat is geheel aan mij geweest. En het gevolg is dat hij dan inderdaad de volgende week een andere meid kon zoenen. No problem. Als ik daar niet tegen kan, moet ik ook niet zo snel met hem zoenen. Want als ie zo snel met mij zoent doet ie dat ook met andere meiden.

Offtopic: Iemand die anderen er op wijst ontopic te blijven kan moeilijk zelf offtopic gaan, vind je niet?
Oud 14-05-2004, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-05-2004 @ 00:47 :
Nee. Hij vroeg mijn telefoonnummer en ik gaf hem dat niet, dus dat is geheel aan mij geweest. En het gevolg is dat hij dan inderdaad de volgende week een andere meid kon zoenen. No problem. Als ik daar niet tegen kan, moet ik ook niet zo snel met hem zoenen. Want als ie zo snel met mij zoent doet ie dat ook met andere meiden.

Offtopic: Iemand die anderen er op wijst ontopic te blijven kan moeilijk zelf offtopic gaan, vind je niet?
Maar je hecht dus zo'n bepaalde waarde aan zoenen dat je het gewoon voor een avond zou kunnen doen? En heb je dat dan vaak of?

Offtopic: that was my bad het was niet lullig bedoeld
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 09:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 14-05-2004 @ 01:38 :
Maar je hecht dus zo'n bepaalde waarde aan zoenen dat je het gewoon voor een avond zou kunnen doen? En heb je dat dan vaak of?

Offtopic: that was my bad het was niet lullig bedoeld
Dat kan ja, hoewel het voor mij geen gewoonte is.
Heb dat 2 keer gedaan, waarbij er bij eentje later nog wat uit is gekomen.
Oud 14-05-2004, 10:42
Verwijderd
Ik ben persoolijk geen voorstander van 'zoenen met iemand voor 1 avond' omdat ik zelf gemerkt heb dat dat niet zo lekker was, omdat ik die personen niet echt leuk vond.

En als je dan voor de eerste keer met iemand zoent kan dat beter iemand zijn die je echt leuk vind, dan de eerste de beste kip die langsscharreld.
Dus ookal hebben jullie niets, maar je vind haar wel ECHT leuk, dan kan je met dr zoenen (niet opdringen ofzo, je moet wel een beetje zeker zijn van je zaak), want jou gevoel is er dan. Maar als je niet ECHT denkt: hey, das een leuk meisje! Dan zou ik het afraden. (maar dit is wel gebaseerd op eigen ervaring)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 14-05-2004 @ 11:42 :
Ik ben persoolijk geen voorstander van 'zoenen met iemand voor 1 avond' omdat ik zelf gemerkt heb dat dat niet zo lekker was, omdat ik die personen niet echt leuk vond.

En als je dan voor de eerste keer met iemand zoent kan dat beter iemand zijn die je echt leuk vind, dan de eerste de beste kip die langsscharreld.
Dus ookal hebben jullie niets, maar je vind haar wel ECHT leuk, dan kan je met dr zoenen (niet opdringen ofzo, je moet wel een beetje zeker zijn van je zaak), want jou gevoel is er dan. Maar als je niet ECHT denkt: hey, das een leuk meisje! Dan zou ik het afraden. (maar dit is wel gebaseerd op eigen ervaring)
In zo'n soort situatie wil ik wel mijn eerste zoen met een meid delen denk ik ja. Als ik haar maar echt leuk vind, en zij dan mij ook natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 11:56
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 20:12 :
Ikzelf bewaar dit liever voor mn vriendin maar wie weet duurt dat nog 10 jaar voordat ik echt een meid vind waar ik van kan houden en die ook van mij kan houden. Moet ik in die tussentijd alles gewoon laten voor wat het is?
(sorry, heb alle berichten niet gelezen)
Dit vond ik nou ook altijd.
Ik zit nogal vol met principes, soms, dus ook met deze, totdat ik op een avond heel gezellig heb staan praten met een jongen, geflirt, stonden naast elkaar en er was harde muziek, dus we raakten elkaar zo nu en dan ook wel eens.
Hij stelde wel voor om 'ergens anders te gaan staan' maar ik reageerde daar wat weinig op.
Op een gegeven moment is hij mij gewoon gaan zoenen en ik zoende mee, alles geheel tegen mijn principes in (een paar maanden later zou ik 17 worden).

Dus dat van die leeftijd, ach, trek je er niets van aan, die jongen was ook al ouder dan ik, mijn broer zoent volgens mij nog steeds wel 'voor een avond' (al geeft hij dat zelf niet toe, maar zijn vrienden zeggen genoeg) terwijl mijn broer ook 13 jaar ouder is dan ik.
Maak je over die leeftijd vooral niet druk en dat zoenen, ach, kies niet veel te ervaren meisjes uit zal ik zeggen en anders vinden ze het misschien nog 'schattig' ook (heb geen idee op wat voor soort meisjes jij valt hoor, maar het zou kunnen)

sterkte, succes!

Charlotte
Oud 14-05-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 14-05-2004 @ 12:56 :
(sorry, heb alle berichten niet gelezen)
Dit vond ik nou ook altijd.
Ik zit nogal vol met principes, soms, dus ook met deze, totdat ik op een avond heel gezellig heb staan praten met een jongen, geflirt, stonden naast elkaar en er was harde muziek, dus we raakten elkaar zo nu en dan ook wel eens.
Hij stelde wel voor om 'ergens anders te gaan staan' maar ik reageerde daar wat weinig op.
Op een gegeven moment is hij mij gewoon gaan zoenen en ik zoende mee, alles geheel tegen mijn principes in (een paar maanden later zou ik 17 worden).

Dus dat van die leeftijd, ach, trek je er niets van aan, die jongen was ook al ouder dan ik, mijn broer zoent volgens mij nog steeds wel 'voor een avond' (al geeft hij dat zelf niet toe, maar zijn vrienden zeggen genoeg) terwijl mijn broer ook 13 jaar ouder is dan ik.
Maak je over die leeftijd vooral niet druk en dat zoenen, ach, kies niet veel te ervaren meisjes uit zal ik zeggen en anders vinden ze het misschien nog 'schattig' ook (heb geen idee op wat voor soort meisjes jij valt hoor, maar het zou kunnen)

sterkte, succes!

Charlotte
En hoe voelde dat achteraf, dat je ondanks dat je tegen je principes in toch een leuke avond hebt gehad (neem ik aan)? Veranderde dat je principes, keek je terug op je ideeën als onzin of zat je er wel wat mee? En is het later uberhaupt nog geworden (wil alles weten natuurlijk )

Ik val niet echt bepaald op een ervaren of niet ervaren meid. Een lief uitziend sociaal persoon die mij neemt zoals ik ben en misschien zelfs op lange termijn van me zou kunnen houden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten