![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De deal voor mij is gewoon dat ik die meid mij leuk vindt en ik haar ook, dat is alles. En dat laatste kan ik natuurlijk niet plannen ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *ohh blauwe en oranje smileys ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe oud was jij eigenlijk toen je... nou ja je eerste.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nouja... als je t echt wilt weten... (mijn eerste zoen?) Ik had al 4 maanden ofzo 'verkering' en was 13... heb toen voor t eerst gezoend... moh da was wel ok maar hij deed dr echt moeilijk over... (agjaaa... is lang geleden... ik vond m toen wel heel leuk) ik wou al veel eerder kusjes geven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hetzelfde geldt voor iemand die het al super vaak gedaan heeft, dan nog betekent dat niet dat diegene het meteen waanzinnig goed kan.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoen je niet veel tederder als je iemand echt leuk vindt. Haal je niet de haren uit haar gezicht en geef je lieve gemeende kusjes op haar lippen. En als je je op je gemak voelt dat je wat "teased" met een beetje bijten op de lip of tong? En dat het voor een avond is dat je meer gewoon een mond opzoekt om je tong in te dumpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met iemand waar je wat mee hebt is vertrouwd en lief, terwijl bijvoorbeeld met iemand die je nauwelijks kent ontzettend spannend en vol passie kan zijn. Op die manier kunnen beide gevallen lekker zijn, terwijl het wel compleet andere situaties zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar heb jij dan veel meegemaakt dat je zeg maar voor een avond vol passie hebt lopen zoenen of komt het voornamelijk uit verhalen van? |
![]() |
||
Citaat:
Één keer zo'n ervaring en je kan hem vertellen, maar om te zeggen dat je dan veel meegemaakt hebt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zit je met je tong in dr mond zit je daar.. ok wat nu, blaadje erbij pakken, oh ja nu niet draaien. hmmzz.. : / |
![]() |
||
Citaat:
Heb beiden wel eens meegemaakt. Verrassend genoeg heb ik wél wat gekregen met de jongen die slecht zoende en niets met de jongen die geweldig zoende ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: we veranderen het subject maar even ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het verschilt gewoon per persoon en het verschilt in hoe het samenspel gaat, zeg maar. Maar het klinkt nou alsof ik er alles van weet, terwijl mijn ervaring ook maar op een paar situaties gebaseerd is hoor. ![]() En het onderwerp is nog steeds zoenen, dus offtopic vind ik het niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Ja joh, stel je voor dat we offtopic gingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Iemand die anderen er op wijst ontopic te blijven kan moeilijk zelf offtopic gaan, vind je niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: that was my bad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb dat 2 keer gedaan, waarbij er bij eentje later nog wat uit is gekomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit vond ik nou ook altijd. Ik zit nogal vol met principes, soms, dus ook met deze, totdat ik op een avond heel gezellig heb staan praten met een jongen, geflirt, stonden naast elkaar en er was harde muziek, dus we raakten elkaar zo nu en dan ook wel eens. Hij stelde wel voor om 'ergens anders te gaan staan' maar ik reageerde daar wat weinig op. Op een gegeven moment is hij mij gewoon gaan zoenen en ik zoende mee, alles geheel tegen mijn principes in (een paar maanden later zou ik 17 worden). Dus dat van die leeftijd, ach, trek je er niets van aan, die jongen was ook al ouder dan ik, mijn broer zoent volgens mij nog steeds wel 'voor een avond' (al geeft hij dat zelf niet toe, maar zijn vrienden zeggen genoeg) terwijl mijn broer ook 13 jaar ouder is dan ik. Maak je over die leeftijd vooral niet druk en dat zoenen, ach, kies niet veel te ervaren meisjes uit zal ik zeggen en anders vinden ze het misschien nog 'schattig' ook (heb geen idee op wat voor soort meisjes jij valt hoor, maar het zou kunnen) sterkte, succes! Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik val niet echt bepaald op een ervaren of niet ervaren meid. Een lief uitziend sociaal persoon die mij neemt zoals ik ben en misschien zelfs op lange termijn van me zou kunnen houden ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
eerste zoen LizardKing | 29 | 14-11-2010 01:14 | |
Liefde & Relatie |
Eerste Zoen Sade | 94 | 03-05-2006 22:58 | |