Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 22:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 15-05-2004 @ 22:28 :
Meisje gaat met loverboy naar bed.
Loverboy, neemt het op of maakt foto's.
Loverboy chanteert meisje: of je gaat voor mij werken of ik verspreid deze foto's in de moskee waar je vader altijd komt.

.. en talloze andere manieren die loverboys toepassen op moslima's. Dit maakt ze inderdaad een makkelijke prooi.
Meisje is dom.

Wat heeft een meid die met zo'n figuur het bed in duikt trouwens in een moskee te zoeken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 22:55
Gatara
Gatara is offline
liefde maakt blind
Oud 16-05-2004, 08:45
El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-05-2004 @ 23:08 :
Meisje is dom.

Wat heeft een meid die met zo'n figuur het bed in duikt trouwens in een moskee te zoeken?
Ze is totaal verliefd op een jongen die niet bestaat. Een loverboys speelt eerst de lieve, begrijpende en geduldige jongen, en zodra hij heeft wat hij wou, verandert hij in een pooier. Dat is het spel.

En ietsjes beter lezen de volgende keer.. Ik zei: moskee waar de vader van het meisje altijd komt. Kan je je de schande voorstellen dat de hele gemeenschap foto's krijgt te zien van de dochter van... die een grote zonde is begaan. Dat zet een meisje heel erg onder druk.

Je kan trouwens in het prille begin echt niet weten of je wel of niet met een loverboy te maken hebt. Er zijn wel meerdere lieve, leuke en knappe jongens met centjes op zak. Je moet maar net dat ene signaal kunnen oppikken waaruit blijkt dat hij meer van je wilt.
Oud 19-05-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 00:51 :
Wat een onzin. Als je 'vriend' je vraagt de prostitutie in te gaan gaat er geen belletje rinkelen zeker?
In het begin vragen ze dat ook nog niet van ze.
Eerst zijn het 'normale' vriendjes en zodra die meisjes iets doen wat niet geaccepteerd wordt door oa de ouders, chanteren ze die jonge meisjes door te zeggen dat ze alles aan de ouders zullen vertellen als ze niet voor hun gaan werken.
En tja, er zijn dan ook meisje die hier in trappen, helaas
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:59
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 12-05-2004 @ 22:50 :
Ja, precies...Dit heeft denk ik ook niet met intelligentie te maken.
Die loverboys palmen je eerst in en geen enkel verliefd hoofd ziet de achterliggende reden hiervan, liefde maakt immers blind. Uiteindelijk worden ze geestelijk en emotioneel zo voor de gek gehouden en uiteindelijk onder druk gezet (zowel geestelijk als fysiek) dat ze geen andere keus hebben, in vele gevallen hebben ze toch al gebroken met familie en vrienden, waardoor er geen weg meer terug is.
En dan zal het nog de vraag zijn of je wel in staat ben om aangifte te doen. Geloof me, dit heeft niets met intelligentie te maken, volgens mij. Maar wel met sterk in je schoenen staan en weten wat je wilt.
Helemaal mee eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten