Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doorgaans vind ik games met tamelijk universele corerules veel leuker, ben dan ook geen fan van "fantasy"-RPG zoals Final Fantasy. |
![]() |
|
Ik reken onder de RPG's natuurlijk ook de MMORPG's. En dan kom je imho al snel bij de beste MMORPG ooit gemaakt:
Dark Age of Camelot ! Vooral omdat je het gratis kan spelen op Free-Shard Servers zoals Fallen Realms . En je het gratis kan downloaden (althans alleen voor Free-Shard Servers) op Fileplanet (namelijk hier! , er staat wel alleen voor 'Former Players of DAoC', maar op een Free-Shard kan iedereen deze patch gebruiken als volledige game ![]() Het is echt zo'n RPG waar het gaat om sterker worden en zo andere players, of gezamelijk sterkere monsters te killen. Vooral het samenwerken is heel belangrijk in deze game, iets wat je natuurlijk niet hebt in de Offline RPG's. Daarom is het voor mij zo klaar als een klontje dat Dark Age of Camelot de beste (MMO)RPG is. Alle info nog ff op een rijtje: Website waar je de info over de Free-Shard Server kan vinden (en de launcher om het spel te starten): www.fallenrealms.net Link op Fileplanet waar je het hele spel kan downloaden (alleen voor Free-Shards, voor Pay-to-Play servers is ie maar 14 dagen geldig): http://www.fileplanet.com/files/140000/142610.shtml
||
Citaat:
![]() doe mij maar FFXI dan
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hmm...
Morrowind ( dát is vrijheid (wel op PC natuurlijk he ![]() Golden Sun (1, in totaal 200 uur gespeeld ![]() ![]() Baldurs Gate ( + Uitbreiding (lang leve de tijd dat je nog 6 verschillende cd's nodig had ![]() Tales of Symphonia (dat weet k nu al ja ![]() ![]() Warcraft 3 ( Hoe wel dat niet altijd rpg is ..( Tower Waaarrsss!!!! ![]() Homm 3 (Telt dat mee? ![]() Pokémon Ruby/Sapphire ![]() ![]() FF 7, 8 vond k ook wel koel, maar nooit echt goed kunnen spelen Dat was het wel geloof ik ![]() KotoR en Fable staan hier ondanks dat het hele goede games zijn niet tussen, omdat de levelbeperking je teveel vasthoudt. Op een gegeven moment heb je het spel gewoon 100 % uit en is er niets meer te doen. Jammer ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
RPG's AceSpade | 29 | 25-08-2011 10:34 | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |