Nou om even op deze ongein te reageren.
Het ging over slipknot, en het eindigt nu in een discussie over MM, en ik moet me hier even over uit laten. Nu word MM verschopt door vele "oudere"- metal fans, om voornamelijk de reden dat vooral de jongere generatie er naar luisteren, het lijkt ook dat de ouderen zich wat dat betreft vaak op hun spreekwoordelijke "pik" getrapt voelen, maar dat terzijde. MM heeft zijn geniale kanten, die veel mensen over het hoofd zien (met name de Nu- fans) maar ik moet toegeven dat dit vooral op zijn album de Anti-christ superstar is, maar textueel zit dit album uiterst geniaal inelkaar (imo) maar is het vaak moeilijk voor de gemiddelde leek, dit eruit te halen (nu wil ik jullie niet zo noemen) maar MM heeft ZEKER wel hele sterke kansen(textueel en muzikaal maar daar ga ik nu niet over uit wijden), alleen luisterd al dat 13 jarig grut ernaar, en zijn MM zijn laatste twee albums minder.
Nu moet ik wel bekken dat ik niet weet wat Mr.pignati er mee bedoelde,... is het nou zo`n hiphopgast die tegen MM wil aantrappen met onduidelijke bedoeling.
Of was het een van de "oude garde" metal heads die het jong grut wou flamen...
maar ja, dat zijn maar mijn 2 eurocenten...
Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 11:17.
|