Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus mensen die diep vanbinnen wel iets betekenen, soms gewoon door de sleur van vriendschap ofzo, maar soms denk ik dan: wat betekenen ze voor mij: niets. Mensen die niets voor me betekenen, mja, kom je natuurlijk elke dag tegen, maar als ik me dan fout reageer op zo iemand, voel ik me wel schuldig daarvoor (tot ik ook dat weer weggooi, om terug te keren naar mijn algemene toestand de laatste tijd: gevoelloos maar ook weer niet. Zoals in de vorige post: ik ben nogal in de wat (en toch weer niet want ik voel soms dat ik alles onder controle heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook wordt er nu ook niet altijd rekening gehouden met mij, en geef ik andere mensen ook genoeg kans tegen mij uit te vallen zonder dat ik het ze 100% aanreken. Ik ben het een beetje zat geworden altijd maar mn frustraties voor me te houden omdat ik misschien, heel misschien, anderen ermee zou kwetsen.... zelfs dat was/is te betwijfelen. Overigens is de enorm kleine hoeveelheid mensen waar ik mee omga op de hoogte van mn 'problemen' dus weten ze zo onderhand wel hoe daarop te reageren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #4 coopergirl | 487 | 05-03-2006 20:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vertaling van: Het land van XmayaX | 10 | 05-11-2005 13:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De tijdbom herby | 2 | 19-11-2004 13:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Subsidie geven aan mensen met overgewicht om ze te laten afvallen miss_maartje6 | 49 | 09-12-2003 10:33 | |
De Kantine |
Opgeven en genieten? - of knokken tot bittere eind? Rerisen Phoenix | 51 | 21-08-2002 23:40 | |
ARTistiek |
Verhaal: Roderick 4621473155 | 2 | 27-09-2001 20:17 |