Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het opzich wel een mooie aflevering. Maar dat kan ook aan mijn 'mood' op dat moment liggen natuurlijk. Was een beetje sentimentelig (nee, geen bestaand woord) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik mag Madison nu ook helemaal niet meer, ze doet nu alsof ze op een heel volwassen manier verdrietig is om Ephram. Maar ze doet zķ nep ![]() ![]() ![]() (Ik moest het even kwijt...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die twee keren had ik ook tranen in mn ogen.. En Delia die Brittany sloeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het ook sneu voor Abbot, wat zou hij nou gaan doen? Oeh, ik ben wel benieuwd geworden van deze aflevering. Echt allemaal aanzetjes voor nieuwe dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hun samen in 1 praktijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() moeten ze wel eerst weer vrienden worden, want volgens mij is dr. abbott nog steeds boos vanwege dat pilgedoe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond dat stukje op de bank en bij de comp tussen amy en bright zo herkenbaar ![]() het was een heerlijk aflevering omdat alles tussen iedereen goed is (niemand heeft meer erge ruzie ofzo-->tussen andy en harold is het volgens mij nog niet uitgepraat maar ergtse is denk ik voorbij) en er maar 1 'probleem/ conflict' was. Ik vind Amy en Ephram nog steeds bij elkaar passen, van mij mogen ze. En ik wil meer Dehlia en Bright ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind inderdaad dat Harold en Andy nu maar samen moeten gaan werken. Lijkt me wel grappig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Andy en Nina vind ik nog steeds leuker dan Andy met Linda.. Ephram is ook zo'n flapuit he. Het is wel goed dat hij gezegd heeft hoe hij zich voelde en zo. ![]() Argh, die Brittany vind ik zo'n vervelend kind. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik hoop niet dat Linda weg gaat, zij en Andy waren zo blij samen ![]() ![]() Stomme Ephram ook altijd ![]() Maar alles kan nu perfect worden(iets té): Ephram en Amy krijgen wat Linda en Andy blijven samen Andy en Abott nemen samen een praktijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk trouwens dat uiteindelijk Andy en Nina wat krijgen, ipv Andy en Linda... Andy gaat nu steun zoeken bij Nina en dan komen 'bepaalde gevoelens' weer naar boven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Afgelopen aflevering (deze week) was hij die jongen die dat pistool trok.......en en en.......die ene is weer uit gillmore girls ![]()
||
Citaat:
tommy uit everwood zat ook in the oc, seth van the oc is dave in gilmore girls, tristan uit gg is lucas in one tree hill en laatst zat colin in one tree hill
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar eigenlijk vind ik nina wel leuker dan linda.. Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 12:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Go Delia' slaat denk ik op Delia die Brittany heel hard in haar gezicht sloeg toen ze erachter kwam dat Brittany het nieuws over Linda had doorverteld, terwijl ze had beloofd het geheim te houden. En die laatste is denk ik over Madison, die volgens iemand nepverdrietig deed toen het uit ging met Ephram. Ik ga er van uit dat je van die zinnetjes niet snapte waar het over ging, anders heb ik nu alles voor niks getypt ![]() |
![]() |
|
haha! koel geantwoord
![]() meestal lijkt het door jullie reacties dat ik vet veel gemist heb maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee ook.. ik had minstens verwacht dat Harold een extreem erge handicap had opgelopen waardoor hij nooit meer zou kunnen werken, maar het was dus een probleem met de verzekering ![]() morgen weer..
||
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd of we weer een Madison stukje krijgen... ze kan vast niet zomaar verdwijnen!
||
Citaat:
![]()
|
Nee, geen Amy en Ephram.. Amy is niet goed voor Eph's humeur..
Als zij samen zijn moeten we de hele tijd naar twee depressieve personen aankijken.. Er moet gewoon een nieuwe sprankelende persoonlijkheid komen. Weet iemand wanneer de season finale is?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood #4 innogen | 213 | 01-09-2006 14:26 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Bellenblaas | 500 | 31-07-2005 07:49 | |
De Kantine |
Welke naam heb jij voor je MSN????(schermnaam) sneeuw | 499 | 16-03-2004 20:34 | |
Films, TV & Radio |
Sex and the City Jules | 22 | 10-01-2004 11:20 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Films, TV & Radio |
Je top 3 van favoriete tv-programma's.. Carpe Diem | 62 | 23-05-2003 22:40 |