Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zullen we nu weer plize bij vrijheid van meningsuiting blijven, want we dwalen af ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar de VS is het machtigste land dat er is, en ze kunnen onafhankelijk zijn, in de zin dat ze zonder import en export kunnen overleven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De VS zijn groot geworden op de bonnefooi, met geleend geld van andere wereldeconomiëen, met gestolen arbeidskrachten van andere landen. Doe dus alsjeblieft niet alsof de VS geheel op eigen kracht zouden kunnen overleven en dan nog de sterkste economie van de wereld zouden kunnen blijven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar we dwalen nu wel heel ver weg, als je wilt mag je verdergaan, en ik wil best meediscussieren, maar zullen we ook weer de aandacht vestigen op het ontopicgebeuren van: Vrijheid van meningsuiting. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar we dwalen nu wel erg ver af van die vrijheid van meningsuiting. @ Mephostophilis: je hebt gelijk, welvaart is belangrijker dan democratie. Als mensen geen welvaart te verdelen hebben, zien ze het nut van democratie niet in. Ze klampen zich dan vaak vast aan godsdienst. Als er meer welvaart is worden bepaalde diepe ontevredenheden opgeheven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het probleem blijft natuurlijk dat iedereen een andere definitie heeft van het woord ‘goed’. Kijk goed en aandachtig naar de maatschappij en constateer dat de maatschappij niet altijd jezelf is. Geef mij maar gewoon wat vrijheid, ook al kan ik daar misschien niet mee om gaan. Sorry voor alle individuen die ik daarmee tot last ben of ben geweest, maar zij zijn mij ontgetwijfeld ook tot last geweest. Als de wereld niet zo zou zeuren en niet zoveel met anderen bezig zou zijn had iedereen in Nederland in elk geval al een stuk meer vrijheid. En wat goed is voor deze wereld is waarschijnlijk de gulden middenweg. Daarmee help je in principe de mensen die het snel benauwd hebben en belet je enigszins de mensen die niet met hun vrijheid om kunnen gaan dat ze de fout in gaan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
AGH schreef op 22-07-2004 @ 19:45 :
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
volgensmij ben ik melig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus ban ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan is het geen vrijheid van meningsuiting ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() yeah ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dat is geen vrijheid van meningsuiting maar reinste dictactuur ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en ik typ te snel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderzoek naar vrijheid van meningsuiting jhmv101315 | 29 | 14-03-2010 08:49 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Vrijheid van Meningsuiting XBenthe | 4 | 19-06-2008 11:16 | |
Vrijheid van meningsuiting Engeland? [theaterstuk] koelieboelie | 2 | 21-12-2004 13:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Betoog] Vrijheid van meningsuiting duivelaartje | 19 | 13-11-2004 15:14 | |
[Stelling] Door vrijheid van meningsuiting ga je sneller de fout in WillKillForSex | 81 | 07-01-2004 18:25 | |
Vrijheids van meningsuiting!?!?!?!? ** Phoebe ** | 3 | 19-11-2002 17:00 |