Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2004, 17:20
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:19 :
Hihihihi Neee snol je weet best dat ik mezelf bewaar voor de ware
Pfffffft!
Advertentie
Oud 21-07-2004, 17:21
Babette
Babette is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:20 :
jij snollehoereslettedel-jij
je bent zelf een snollie
Oud 21-07-2004, 17:23
Babette
Babette is offline
Ff ontopic:

Ik ga zometeen met een vriend van me koken, daarna komen er nog wat vriendinnetjes en vriendjes en dan gaan we nog een beetje mijn verjaardag vieren. Daarna naar Renesse

Oud 21-07-2004, 17:23
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Babette schreef op 21-07-2004 @ 18:21 :
je bent zelf een snollie
Aaaaaaw <3
Oud 21-07-2004, 17:25
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:23 :
Aaaaaaw <3
kennie je krijgt kusjes van Roy&Renee mn papa en mama
ik vertelde over je bolletjes avontuur
''wat heeft die jongen toch een mooi beroep, doe m maar ff de groetjes carm''
Oud 21-07-2004, 17:33
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:25 :
kennie je krijgt kusjes van Roy&Renee mn papa en mama
ik vertelde over je bolletjes avontuur
''wat heeft die jongen toch een mooi beroep, doe m maar ff de groetjes carm''
(K) Kusjeeeee van Kennie!!
Oud 21-07-2004, 17:38
Babette
Babette is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:23 :
Aaaaaaw <3
<3
Oud 21-07-2004, 18:55
Verwijderd
vandaag heel lang uitgeslapen,daarna naar de kapper gegaan,boos geworden op diezelfde kapper omdat hij mijn mat te kort heeft gemaakt.
daarna gefrustreerd naar huis,waar ik tot de conclusie kwam dat mijn papa de computer eventjes uit elkaar gehaald omdat hij iets met de internetkabel moest doen,waardoor ik dus niet kon computeren.
toen alvast maar een beetje de kleding bijelkaar gezocht die ik mee wil nemen op de vakantie,vrijdag vertrekt deze knul namelijk naar het culturele hart van spanje ( ) blanes;heerlijk breezahs kijken en dergelijke....
daarna gedoucht en nu ben ik een beetje naar mijn computerscherm aan het staren.
Oud 21-07-2004, 19:02
schimmel
schimmel is offline
ruzie gemaakt met mn zusje om een pizza wieltje over msn

Hockey Snol I will always love you... zegt:
kan je als je klaar bent dat wieltje ff geven
helen - "stukje uit levenslied dat nergens over gaat" - zegt:
ja kom maar halen
kom maar brengen
ehehehe
ik heb hem niet meer nodig
en hij ligt hier goed
mooi
ja dag
jij neemt m mee
en ik ga jouw stinkkamer niet in
HAHAHAHA
oke
zo grappig was dat niet
ben jou nu al zat
o oke
Oud 21-07-2004, 23:17
frozenfountain
frozenfountain is offline
Gewinkeld in de Kalverstraat en Leidsestraat. Bij een indiaas restaurant gegeten. De Jamin leeggeplunderd. Mean Girls gezien.
Gerend voor de tram.
Oud 21-07-2004, 23:29
GRRR
GRRR is offline
vroeg opgestaan, rekeningen betaald. naar kringloopwinkel gegaan en een megagrote cheap ass bureau gekocht. daarna naar de stad om schoenen en kleren te halen. niks leuks gevonden, maar toch crappy shit gehaald, tis voor werk dus. haartjes laten knippen, de kapperchick was eerst mega arrogant, maar was nadat ze me leerde kennen ofcourse megalief tegen me piercings gehaald en grappige gesprekjes gevoerd met de megadroge pierce chick, geil wijf, volgens mij is ze lesbisch want ze zag me niet zitten mja heh. chill dagje.
Oud 21-07-2004, 23:30
GRRR
GRRR is offline
waarom zeg ik zovaak mega. ik praat als een fucking breezer. iemand schiet me neer.
Oud 21-07-2004, 23:42
schimmel
schimmel is offline
een mug die me de vorige nacht pestte dood geslagen, ik spotte hem op het plafond toen ik het laatste beetje uit mn bierblikje op dronk.
ik maak zulke spannende dingen mee
Oud 21-07-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 22-07-2004 @ 00:30 :
waarom zeg ik zovaak mega. ik praat als een fucking breezer. iemand schiet me neer.
mega is idm.

vandaag ben ik naar de film geweest met daphnedanique, heb ik gewinkeld met haar, meem en nog een vriendinnetje. toen heb ik gewerkt als belslet en toen een afspraak gemaakt om morgen naar eindhoven te gaan. ja. en nu zit ik te msn'en. spannend spannend!
Oud 21-07-2004, 23:52
GRRR
GRRR is offline
oh was jij dat met haar in de h&m?
Oud 21-07-2004, 23:58
Verwijderd
Oud 22-07-2004, 00:00
GRRR
GRRR is offline
lol. ja dus. ik herkende alleen haar en ging toen snel weg want mijn haar zat niet goed!!!!!!
Oud 22-07-2004, 00:00
Hagel
Hagel is offline
niets eigenlijk, uitgeslapen, boodschappen gedaan, gegeten, tv gekeken, ge-msn'd, en nu wilde ik gaan slapen maar er zitten allemaal vieze beestjes in mijn kamer en ik hoor allemaal gekke geluiden. Net hoorde ik een pok en toen keek ik achterom en toen lag er een vies beest op de grond, een pissebed dacht ik, die ging snel onder de bank en nu was hij weer terug en hij heeft vleugeltjes en ik vind hem eng brrrrr en ik ga hem zo vermoorden want zo durf ik niet te slapen
Oud 22-07-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 22-07-2004 @ 01:00 :
lol. ja dus. ik herkende alleen haar en ging toen snel weg want mijn haar zat niet goed!!!!!!

eikel, voortaan hallo zeggen
Oud 22-07-2004, 00:10
GRRR
GRRR is offline
alleen als mijn haar goed zit

oh wacht. ik had het net geknipt
Oud 22-07-2004, 00:14
nhourmess
nhourmess is offline
kleren gekocht, met vrienden bier gedronken en een te tof stencil afgerond.
Oud 22-07-2004, 00:20
Verwijderd
Niet zoveel eigenlijk. Uitgeslapen, boodschappen gedaan, wasje gedraaid en was opgehangen, beetje tv gekeken, wat sigaretten gerookt enz.
Oud 22-07-2004, 00:28
Verwijderd
pizza gemaakt en net even wiet gehaald en gepiekerd over m'n vriend en bijna gehuild maar toen kwam m'n huisgenoot thuis dus dat kan natuurlijk niet en ging ik met helen praten en toen was het weer over
Oud 22-07-2004, 07:28
Babette
Babette is offline
Nou, kben van plan om vandaag te gaan doen..

Eerst naar de dokter, dan naar de Lidl om iets te kopen voor mn ouders, dan vanmiddag naar t strand met een vriend. Dan ga ik eten: Chinese Beef Shanghai en tsja vanaaf oppassen en vanacht komt er misschien even iemand langs
Oud 22-07-2004, 07:30
Marshall
Marshall is offline
ik ga vandaag een laptop kopen, een website afmaken, een bambi overtrekken, mn weekendtas inpakken en nog even booty shaken in tilburg vanavond, ik ben een computernerd

ow & babetje gaat neuken volgens mij
Oud 22-07-2004, 07:44
Gordijn
Gordijn is offline
Ik heb vandaag nog niks gedaan behalve uit mijn bed komen.

Ik ga vandaag erg weinig doen denk ik.

Beetje op het terras of grasveld in de zon liggen, beetje paardrijden, pianospelen, tekenen, terug naar de zon; boekje in de hand.
En dan maar wachten totdat moeders en stomme kinders terug komen.
Als zij terug zijn sluit ik me waarschijnlijk boven op achter de computer, muziek aan.

Dus wel relaxt.
Oud 22-07-2004, 07:50
Marshall
Marshall is offline
je bent een rebelse puber
Oud 22-07-2004, 09:01
Verwijderd
Gisteren ben ik dus naar de tandarts geweest en ik moet vandaag terugkomen, hij heeft een ieniemieniegaatje ontdekt en dat moest meteen nu. Daarna ging ik varen met papa & mijn zus maar ik snapte maar niet waarom het toch zo druk was in de stad en in de havens maar er bleek een hele grote boot te zijn. Waar íedereen naar ging kijken. Goed, dat was onze bedoeling dus ook maar dat was niet helemaal tot me doorgedrongen. Toen we dat dus hadden gezien werd het beter weer en ik zag gewoon aan papa z'n gezicht dat hij - 'aangezien de zon nu toch scheen' - de langere route naar huis wilde nemen en geen tegenspraak zou dulden, dus heb ik gezegd dat ik nog bij iemand langs moest en ben ik er in de haven uitgesprongen.

Daarna bij Mischa op zijn boot (Ja, we blijven in de bootsfeer) wijn gedronken en gekeken naar heel veel mensen die er allemaal heel raar uit zagen. Toen de trein naar huis genomen en daar aangekomen een lekker lang warm bad genomen omdat ik mezelf verwaarloos de laatste tijd. <3
Oud 22-07-2004, 09:41
Hagel
Hagel is offline
Vanacht niet kunnen slapen en tot 5 uur liggen woelen, uiteindelijk Joan of Arc aangezet en mijn lievelingsfilmpje gekeken. Eindelijk in slaap gevallen en dan word je om half 9 wakker gebeld door je ex Nu kan ik weer eens niet meer slapen en ga ik zo maar ricki lake kijken als het op de tv komt
Oud 22-07-2004, 11:06
Verwijderd
Vanochtend eerst rijles gehad, daarna ben ik begonnen met mijn koffer in te pakken. Vanmiddag nog ff de laatste dingetjes kopen en naar de kapper. Vanavond bbq'en bij een vriendin en vannacht om half 5 richting Schiphol.
Oud 22-07-2004, 11:39
Verwijderd
Ik ben naar het concert van Simon & Garfunkel geweest met mn soulmate, tussen de ouden van dagen, daar flink geswingd, meegezongen en een meneer vond dat ik een mooie stem had en ook geroepen : COME BACK WE LOVE YOU! en tegen art iets van fuck me in het frans

Patattekes gehaald bij Duivendrecht en in de trein gestapt, bij mijn soulmate in bed urenlang ruzie gemaakt en niet bijgelegd
2 uur geslapen want ik slaap niet als ik kwaad en drietig ben, toen om half 7 wakker geworden en een Frans boek gaan lezen en zo veel mogelijk lawaai gemaakt maar mn soulmate had zijn oordopjes in
Toen verjaardagsontbijt met zijn vader en moeder en geen woord gewisseld en toen ben ik sip naar huis gegaan alwaar ik de vissen in de vijver gevoerd heb en S&G luister.

Oud 22-07-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-07-2004 @ 12:39 :
Ik ben naar het concert van Simon & Garfunkel geweest met mn soulmate, tussen de ouden van dagen, daar flink geswingd, meegezongen en een meneer vond dat ik een mooie stem had en ook geroepen : COME BACK WE LOVE YOU! en tegen art iets van fuck me in het frans

Patattekes gehaald bij Duivendrecht en in de trein gestapt, bij mijn soulmate in bed urenlang ruzie gemaakt en niet bijgelegd
2 uur geslapen want ik slaap niet als ik kwaad en drietig ben, toen om half 7 wakker geworden en een Frans boek gaan lezen en zo veel mogelijk lawaai gemaakt maar mn soulmate had zijn oordopjes in
Toen verjaardagsontbijt met zijn vader en moeder en geen woord gewisseld en toen ben ik sip naar huis gegaan alwaar ik de vissen in de vijver gevoerd heb en S&G luister.

knuffel ?
Oud 22-07-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 22-07-2004 @ 12:54 :
knuffel ?
een :bobo: hug
Oud 22-07-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-07-2004 @ 12:56 :
een :bobo: hug
*:bobo:-hug*
Oud 22-07-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 22-07-2004 @ 12:57 :
*:bobo:-hug*
dankje sl00r
en hoe verloopt jouw donderdag?
Oud 22-07-2004, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-07-2004 @ 13:00 :
dankje sl00r
en hoe verloopt jouw donderdag?
Vreselijk saai , heb niks te doen
Oud 22-07-2004, 14:04
Verwijderd
vandaag koffers gepakt en laatste inkopen gedaan voor de vakantie van morgen,vanavond nog werken en dan morgenvroeg richting spanje (en stiekem heb ik er wel zin in,al is spanje een breezah magneet)
Oud 22-07-2004, 14:07
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-07-2004 @ 15:04 :
vandaag koffers gepakt en laatste inkopen gedaan voor de vakantie van morgen,vanavond nog werken en dan morgenvroeg richting spanje (en stiekem heb ik er wel zin in,al is spanje een breezah magneet)
owh yeaahh, veel plezier in Spanje!

Ik heb lekker uigeslapen en nu verveel ik me
Oud 22-07-2004, 14:08
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Have fun ouwe. Ik ga morgenvroeg ook op vakantie, naar Kroatïe.
Oud 22-07-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
stiekem heb je zin in je vakantie?

word je gedwongen ofzo?
Oud 22-07-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-07-2004 @ 15:08 :
stiekem heb je zin in je vakantie?

word je gedwongen ofzo?
nee joh,ik ga alleen naar zon standaard badplaats,en dat is fout ,maar mijn financiele situatie zei dat ik maar beter niet naar een of ander tropisch paradijs kon gaan...
Oud 22-07-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 22-07-2004 @ 15:13 :
nee joh,ik ga alleen naar zon standaard badplaats,en dat is fout ,maar mijn financiele situatie zei dat ik maar beter niet naar een of ander tropisch paradijs kon gaan...
ok dan is het goed
en anders wil ik wel in je plaats
Oud 22-07-2004, 14:17
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-07-2004 @ 15:13 :
Lekker aan de Costas joh, niets mis mee. Ookal zijn er veel breezahs, er zijn ook veel Duitsers, stinkerds enzo. Maar dat is overal. Daar zou ik me niet druk om kunnen maken.
Oud 22-07-2004, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 22-07-2004 @ 15:15 :
ok dan is het goed
en anders wil ik wel in je plaats
ach ik wil wel,tis er 35 graden en de zee ligt voor mijn neus als ik opsta,mij hoor je niet klagen,en foute mensen heb je overal
Oud 22-07-2004, 14:23
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-07-2004 @ 15:18 :
ach ik wil wel,tis er 35 graden en de zee ligt voor mijn neus als ik opsta,mij hoor je niet klagen,en foute mensen heb je overal
Dat wilde ik zeggen.
Oud 22-07-2004, 14:24
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-07-2004 @ 15:18 :
Weet je, ik ga helemaal niet op vakantie Ik zou wel met je willen ruilen. Foute mensen heb je inderdaad overal, maar je moet gewoon van je vakantie genieten en daar gaat het om
Oud 22-07-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Dry.your.eyes schreef op 22-07-2004 @ 15:24 :
Weet je, ik ga helemaal niet op vakantie Ik zou wel met je willen ruilen. Foute mensen heb je inderdaad overal, maar je moet gewoon van je vakantie genieten en daar gaat het om
ergens heb je ook wel gelijk,ik zou eigenlijk ook niet gaan,heb vorige week nog vlug iets geboekt ,en genieten ga ik cker,met of zonder breezahs
Oud 22-07-2004, 14:31
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
vandaag koffers gepakt en laatste inkopen gedaan voor de vakantie van morgen
Dakgoot schoon gemaakt, naar de kapper geweest, weer te Mimizan plage eens bekeken, in de tuin gelegen en cd's gebrand.

En pas je op voor soa's tijdens het spelen van breezers...
Oud 22-07-2004, 14:31
Verwijderd
weer geile uitsmijters gebakken voor truckers die 0.95 en 1,10 niet bij elkaar konden op tellen
Oud 22-07-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 22-07-2004 @ 15:31 :
weer geile uitsmijters gebakken voor truckers die 0.95 en 1,10 niet bij elkaar konden op tellen
Oh wat leuk, dan heb je waarschijnljk gesproken met de werknemers van mijn beste vriend

Ohja, gisternacht heb ik euh Anna wakker gehouden, midden in de nacht ijs met haar gegeten en What Woman Want gekeken, nu eet ik weer ijs en ben bezig voor mijn werkgevers.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten