| Inloggen |
![]() |
||
heb jij weleens iets gestolen
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
heb jij weleens iets gestolen |
|
|
Citaat:
Ridder schreef op 25-07-2004 @ 23:35 :
je hebt het al een keer gepost eikel, en het kaartje hangt hier aan de muur en ik denk aan jou. |
||||
|
|
|
Citaat:
jserphos schreef op 25-07-2004 @ 23:37 :
ik heb het kaartje hier ook en er staat how about a nice cup of shut the fuck up. Ik heb het niet een paar keer gepost, dit was pas mn 2e keer eikel. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
jserphos schreef op 25-07-2004 @ 23:37 :
ik heb het kaartje hier ook en er staat how about a nice cup of shut the fuck up. Ik heb het niet een paar keer gepost, dit was pas mn 2e keer eikel. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
vixen schreef op 25-07-2004 @ 16:53 :
Heel veel lollies bij de jamin vroeger. Maar alleen de blauwe. Maar toen hadden ze de bakken met lollies naast de kassa gezet en toen kon het niet meer. En ik heb een keer een oogpotlood gejat. En een 'vriendin' had een keertje een heideroosjes concertkaartje van me gejat en dat vond ik later terug op haar kamer. Ze was dr niet eens heengegaan, de snol. Uh....heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel potloden, gummetjes, linialen, pennen en kladblokken van school en nu nog steeds m'n werk. Maar das meer onder het motto van 'dat merken ze toch niet'. Behoorlijk wat fietsen, de meeste stonden overigens niet op slot. Een keer pinda's uit een café, toen moest ik bij sinterklaas komen op 6 dec om te vertellen wat er gebeurt was....ik keihard janken natuurlijk. Ohja, en ooit 1 flippo. Hierdoor heb ik zo'n schuldgevoel gekregen dat ik nooit meer jat. Behalve gave asbakken en pullen op wintersport natuurlijk
|
||||
|
|
Verwijderd
|
ik heb als ik er over nadenk ook aardig wat gejat in mijn leven
6packje heineken toen ik 12 was ![]() verder enorm veel snoep zoals chocolade letters en muntdrop bij de vomar vlak bij mn school bij de jamin vulde ik altijd een zak snoep terwijl ik de punt afkneep, al het snoep wat in de zak zat goot ik dan het voorvak van mn jas in en ik betaalde voor de 5 snoepjes die daarna dan nog in de zak zaten na bevrijdingspop werd mijn fiets gejat door een dude die langs rende en mijn fiets mee pakte, de fiets stond naast me maar ik was te lam om hem te stoppen. toen wou ik een nieuwe fiets en liep ik een fietsenstalling in, ik vond een fiets die niet op slot stond en reed er mee weg. 100 meter verder stopte ik om met iemand te praten en 5 minuten later kwam er een dude van mn school aangelopen die zijn fiets herkende en hem terug wou, ik heb me geexcuseerd dat ik hem kende en cde fiets teruggegeven ![]() verder heel vaak geld van mn ouders gejat, dingen gekocht met die mn ma betaalde vboor me waarna ik zei dat het veel duurder was dan het eigenlijk was en de rest van dat geld gaf ik dan aan iets anders uit op school en op mn werk jatte ik ook van alles mee ik jatte verkeersborden van bouwplaatsen e.d. ook ruk ik vette posters van muren in concertzalen, dat is het enige stelen dat ik nu nog doe |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-07-2004 @ 12:18 :
ik heb als ik er over nadenk ook aardig wat gejat in mijn leven 6packje heineken toen ik 12 was ![]() verder enorm veel snoep zoals chocolade letters en muntdrop bij de vomar vlak bij mn school bij de jamin vulde ik altijd een zak snoep terwijl ik de punt afkneep, al het snoep wat in de zak zat goot ik dan het voorvak van mn jas in en ik betaalde voor de 5 snoepjes die daarna dan nog in de zak zaten na bevrijdingspop werd mijn fiets gejat door een dude die langs rende en mijn fiets mee pakte, de fiets stond naast me maar ik was te lam om hem te stoppen. toen wou ik een nieuwe fiets en liep ik een fietsenstalling in, ik vond een fiets die niet op slot stond en reed er mee weg. 100 meter verder stopte ik om met iemand te praten en 5 minuten later kwam er een dude van mn school aangelopen die zijn fiets herkende en hem terug wou, ik heb me geexcuseerd dat ik hem kende en cde fiets teruggegeven ![]() verder heel vaak geld van mn ouders gejat, dingen gekocht met die mn ma betaalde vboor me waarna ik zei dat het veel duurder was dan het eigenlijk was en de rest van dat geld gaf ik dan aan iets anders uit op school en op mn werk jatte ik ook van alles mee ik jatte verkeersborden van bouwplaatsen e.d. ook ruk ik vette posters van muren in concertzalen, dat is het enige stelen dat ik nu nog doe
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
nps schreef op 30-07-2004 @ 14:44 :
het slopen van someones propertie is weer een ander verhaal dat deed ik toen ik nog ruig was. Ik ook.... ik vergeet het alleen nog wel eens dat ik niet ruig ben als ik zat ben...
|
||||
|
|
|
Citaat:
birthmark schreef op 30-07-2004 @ 15:01 :
Ik ook.... ik vergeet het alleen nog wel eens dat ik niet ruig ben als ik zat ben... ik nu niet meer maar vroeger nog leuke dingen mee meegemaakt |
||||
|
|
|
^ jij en bert lieten ons het meeste werk doen
![]() jatten; van alles gejat. verkeersborden, posters, snoep bij de jamin & ah, zonnebrillen. en 'n keer 5 vuilniszakken vol rookwaar. (opslagplaats e.d.)maar ja, dat was toen ik nog ruig was. + evenals birthsjoerd vergeet ik dat af en toe nog wel 'ns. (heel toevallig ook als birthsjoerd in de buurt is.) |
||||
|
|
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done. Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 15:11. |
||||
|
|
Citaat:
cha0s schreef op 30-07-2004 @ 15:09 :
+ evenals birthsjoerd vergeet ik dat af en toe nog wel 'ns. (heel toevallig ook als birthsjoerd in de buurt is.) \m/kaputmachennnnnn
|
||||
|
|
|
oh, ik ben heel braaf. het enige wat ik ooit heb gepikt is dropjes bij de trekpleister toen ik iets van 11 was ofzo en een jaartje geleden labello enzo. en op de basisschool had ik een keer zachte stickers van de pen van een meisje gehaald omdat ik ze zo mooi vond. maar ik ben ze een week erna kwijtgeraakt ofzo
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Jaah..
Heeeel veel snoep, heeeel veel kraaltjes! En in dat hobbyzaakje hebben we ook nog een houten eend en potloden en sluitinkjes en kralen en alles mee genomen. Die houten eend hebben we paar meter naast de deur neergezet, wat moesten we dr mee ![]() Heb ook veel ringen gejat, en piercings en armbandjes en kettinkjes.. En pennen bij de Top 1 Toys! Toen was t nog de Speelboom en je kon t zo meenemen dusja dan doe je dat.. En ook veeeel verkeersborden Ik heb dr nou nog maar 1 : Hondenuitlaatplaats!Ik zei tegen mn ouders dat ik die gekregen had van een vriend..ze geloofden me niet echt. Toen waren we tijdje later op vakantie in Frankrijk en toen zag ik een vet gaaf bord dus ik zo heey die wil ik sleutel nummer 13 {of 14..hm weet t niet meer} en je hebt m zo, en toen vonden mn ouders dat niet zo leuk En ook op de basisschool idd van die vulpennen en gummetjes meegenomen enzo maja dat vind k niet echt jatten.. |
||||
|
|
|
Ik ook, heel veel zelf. Ooit kwam er zo eens een nerd naar mij van: heb jij die boeken nog? Heel grappig.
En heel veel dingen van op school. Ik koop nooit schriften, balpennen, stiften... allemaal gratis op school verkrijgbaar.
|
||||
|
|
|
Ik heb nooit echt iets gestolen, ook geen snoepjes ofzo. Wel thuis een hele zak chips wegkapen uit de voorraadkast en dan in 1 keer opeten, maar meer niet. Mijn oom pakte altijd snoepjes bij de appie heijn, en dan werd ik helemaal pissig
'wat doe je nou, dat mag niet hooooooor!'En vorig jaar zat ik bij een meisje in de klas dat bij de v&d had gestolen voor een euro of hondert geloof ik. Toen kreeg ze een taakstraf en hebben we haar met de hele klas uit zitten lachen en de les zitten lezen, muhahaha. Maar op zich heb ik niet veel tegen stelen, ik vind het gewoon niet echt netjes
|
||||
|
|
|
glazen uit kroegen, helemaal omdat het kak-kroegen waren uit het Gooi...we wouden prové collectie hebben
ooit een keer met vrienden wezen bowlen in Harderwijk, daar nog wat gedronken aan de (lege) bar met zo'n rij drankflessen boven je hoofd, 3 meegenomen onder onze jas, moest de mijne net onder me arm vandaan glijden toen we vorrbij de balie liepen, snel opgepakt en naar buiten gelopen, komt de eigenaar naar buiten, wij in de auto snel onder de stoelen gelegd, houdt ie ons aan, vraagt ie of we toevallig nog bowling-schoenen aan hadden en snealy orndkijken natuurlijk en jaar terug op me stage weleens teken benodigdheden en andere handige dingetjes meegenomen van de voorraad, omdat stage slavenwerk is veder nix noemenswaardig |
||||
|
|
|
fietsen toch wel het meest die van mij worden ook altijd gejat
en als ik weer is op de zwarte markt ben gaat er wel eens wat onder me jas en me tas. en bij de supermarkt kratbier niet betalen. en nog wel meer kleine dingen. |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| "Genoteerd" | backspace | Werk, Geld & Recht | 34 | 13-09-2006 08:06 |
| Verhaal: Enkele reis. | Last_Mohican | Verhalen & Gedichten | 61 | 25-01-2005 22:28 |
| Heb jij wel eens iets gestolen? | telluriet | De Kantine | 130 | 24-03-2004 20:49 |
| hooliganisme | Kuzushi | Vrije tijd | 65 | 15-03-2004 21:58 |
| Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! | IGRA | Levensbeschouwing & Filosofie | 1 | 15-01-2004 17:53 |
| Wie wil er op tv????????????????????????????? | Shirien | Werk, Geld & Recht | 0 | 14-01-2004 09:20 |