Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Stel, ik reis 10 keer met de trein, en 9 keer daarvan koop ik een kaartje en word ik niet gecontroleerd. De 10e keer koop ik geen kaartje, en wie wordt er dan gegrepen? Juist. ![]() Ik baal van die pech, hehe. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uh....heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel potloden, gummetjes, linialen, pennen en kladblokken van school en nu nog steeds m'n werk. Maar das meer onder het motto van 'dat merken ze toch niet'. Behoorlijk wat fietsen, de meeste stonden overigens niet op slot. Een keer pinda's uit een café, toen moest ik bij sinterklaas komen op 6 dec om te vertellen wat er gebeurt was....ik keihard janken natuurlijk. Ohja, en ooit 1 flippo. Hierdoor heb ik zo'n schuldgevoel gekregen dat ik nooit meer jat. Behalve gave asbakken en pullen op wintersport natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik nu niet meer maar vroeger nog leuke dingen mee meegemaakt
||
Citaat:
![]() kaputmachennnnnn ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
En heel veel dingen van op school. Ik koop nooit schriften, balpennen, stiften... allemaal gratis op school verkrijgbaar. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
"Genoteerd" backspace | 34 | 13-09-2006 07:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Enkele reis. Last_Mohican | 61 | 25-01-2005 21:28 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens iets gestolen? telluriet | 130 | 24-03-2004 19:49 | |
Vrije tijd |
hooliganisme Kuzushi | 65 | 15-03-2004 20:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Wie wil er op tv????????????????????????????? Shirien | 0 | 14-01-2004 08:20 |