Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 22:23
joelnvt
joelnvt is offline
Ik heb weleens een bank overvallen...
Oud 25-07-2004, 22:33
Verwijderd
Citaat:
jserphos schreef op 25-07-2004 @ 23:23 :
Ik heb weleens een bank overvallen...
what about a nice shut the fuck up?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:33
joelnvt
joelnvt is offline
Het is "how about" als je beter had opgelet eikel
Oud 25-07-2004, 22:35
Verwijderd
Citaat:
jserphos schreef op 25-07-2004 @ 23:33 :
Het is "how about" als je beter had opgelet eikel
je hebt het al een keer gepost eikel, en het kaartje hangt hier aan de muur en ik denk aan jou.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:37
joelnvt
joelnvt is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-07-2004 @ 23:35 :
je hebt het al een keer gepost eikel, en het kaartje hangt hier aan de muur en ik denk aan jou.
ik heb het kaartje hier ook en er staat how about a nice cup of shut the fuck up. Ik heb het niet een paar keer gepost, dit was pas mn 2e keer eikel.
Oud 25-07-2004, 22:40
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 25-07-2004 @ 17:04 :

Hm oh en ik steel van de ns, zwartrijden, maar wie niet
Ik, ik koop altijd een kaartje. Niet omdat ik tegen zwartrijden ben ofzo. Maar ik ben het persoon dat AL-TIJD gegrepen wordt voor dit soort dingen.
Stel, ik reis 10 keer met de trein, en 9 keer daarvan koop ik een kaartje en word ik niet gecontroleerd. De 10e keer koop ik geen kaartje, en wie wordt er dan gegrepen? Juist.

Ik baal van die pech, hehe.
Oud 25-07-2004, 22:41
Briseďs
Briseďs is offline
ik heb nooit iets gestolen

ook niet in figuurlijke zin
Oud 25-07-2004, 22:44
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
jserphos schreef op 25-07-2004 @ 23:37 :
ik heb het kaartje hier ook en er staat how about a nice cup of shut the fuck up. Ik heb het niet een paar keer gepost, dit was pas mn 2e keer eikel.
Domme mongool, hij zegt: "Je hebt het al een keer gepost." niet "Je hebt het al een PAAR keer gepost."
Oud 25-07-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
jserphos schreef op 25-07-2004 @ 23:37 :
oprotten dit is mijn forum
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:51
Verwijderd

sorry riddie
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 25-07-2004 @ 23:51 :
[afbeelding]

sorry riddie
ik weet het exo, ik had het plaatje met een legersoldaat Echt een hete bink met een dampend bakje koffie.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:52
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 02:27
Ragnar
Ragnar is offline
Stelen is gay
Oud 30-07-2004, 02:30
Tom Violence
Tom Violence is offline
slapen jij
Oud 30-07-2004, 02:58
zleep
zleep is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-07-2004 @ 23:33 :
what about a nice shut the fuck up?
what about it?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 03:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
tot mijn 14e steelde ik dagelijks mijn lunch bij de albert, maar toen ik er een keertje over ging nadenken vond ik het best wel stom en sindse dien eigelijk nooit meer gedaan
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 08:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-07-2004 @ 16:53 :
Heel veel lollies bij de jamin vroeger. Maar alleen de blauwe. Maar toen hadden ze de bakken met lollies naast de kassa gezet en toen kon het niet meer. En ik heb een keer een oogpotlood gejat.
En een 'vriendin' had een keertje een heideroosjes concertkaartje van me gejat en dat vond ik later terug op haar kamer. Ze was dr niet eens heengegaan, de snol.
wie was dat dan!?

Uh....heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel potloden, gummetjes, linialen, pennen en kladblokken van school en nu nog steeds m'n werk. Maar das meer onder het motto van 'dat merken ze toch niet'.

Behoorlijk wat fietsen, de meeste stonden overigens niet op slot.
Een keer pinda's uit een café, toen moest ik bij sinterklaas komen op 6 dec om te vertellen wat er gebeurt was....ik keihard janken natuurlijk.

Ohja, en ooit 1 flippo. Hierdoor heb ik zo'n schuldgevoel gekregen dat ik nooit meer jat. Behalve gave asbakken en pullen op wintersport natuurlijk
Oud 30-07-2004, 09:57
kneisje
kneisje is offline
Een pakje Fimo-klei bij de V&D, ik vond dat ik dat toen erg nodig had geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 10:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Zoals iedereen wel is, gummetjes enzo van school.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 10:27
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
ik heb nog nooit gestolen.. niks nakkes nadda!
Oud 30-07-2004, 11:05
Jules
Jules is offline
kaarten uit een souvenirwinkel in sixflags. maar als ik niet keihard moest rennen om de laatste bus te halen had ik ze wel afgerekend natuurlijk 0: )

verder vergeet (echt!) ik ook vaak om croissants etc af te rekenen op mijn werk.
Oud 30-07-2004, 11:18
Verwijderd
ik heb als ik er over nadenk ook aardig wat gejat in mijn leven

6packje heineken toen ik 12 was

verder enorm veel snoep zoals chocolade letters en muntdrop bij de vomar vlak bij mn school

bij de jamin vulde ik altijd een zak snoep terwijl ik de punt afkneep, al het snoep wat in de zak zat goot ik dan het voorvak van mn jas in en ik betaalde voor de 5 snoepjes die daarna dan nog in de zak zaten

na bevrijdingspop werd mijn fiets gejat door een dude die langs rende en mijn fiets mee pakte, de fiets stond naast me maar ik was te lam om hem te stoppen. toen wou ik een nieuwe fiets en liep ik een fietsenstalling in, ik vond een fiets die niet op slot stond en reed er mee weg. 100 meter verder stopte ik om met iemand te praten en 5 minuten later kwam er een dude van mn school aangelopen die zijn fiets herkende en hem terug wou, ik heb me geexcuseerd dat ik hem kende en cde fiets teruggegeven

verder heel vaak geld van mn ouders gejat, dingen gekocht met die mn ma betaalde vboor me waarna ik zei dat het veel duurder was dan het eigenlijk was en de rest van dat geld gaf ik dan aan iets anders uit

op school en op mn werk jatte ik ook van alles mee

ik jatte verkeersborden van bouwplaatsen e.d.

ook ruk ik vette posters van muren in concertzalen, dat is het enige stelen dat ik nu nog doe
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 12:31
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-07-2004 @ 12:18 :
ik heb als ik er over nadenk ook aardig wat gejat in mijn leven

6packje heineken toen ik 12 was

verder enorm veel snoep zoals chocolade letters en muntdrop bij de vomar vlak bij mn school

bij de jamin vulde ik altijd een zak snoep terwijl ik de punt afkneep, al het snoep wat in de zak zat goot ik dan het voorvak van mn jas in en ik betaalde voor de 5 snoepjes die daarna dan nog in de zak zaten

na bevrijdingspop werd mijn fiets gejat door een dude die langs rende en mijn fiets mee pakte, de fiets stond naast me maar ik was te lam om hem te stoppen. toen wou ik een nieuwe fiets en liep ik een fietsenstalling in, ik vond een fiets die niet op slot stond en reed er mee weg. 100 meter verder stopte ik om met iemand te praten en 5 minuten later kwam er een dude van mn school aangelopen die zijn fiets herkende en hem terug wou, ik heb me geexcuseerd dat ik hem kende en cde fiets teruggegeven

verder heel vaak geld van mn ouders gejat, dingen gekocht met die mn ma betaalde vboor me waarna ik zei dat het veel duurder was dan het eigenlijk was en de rest van dat geld gaf ik dan aan iets anders uit

op school en op mn werk jatte ik ook van alles mee

ik jatte verkeersborden van bouwplaatsen e.d.

ook ruk ik vette posters van muren in concertzalen, dat is het enige stelen dat ik nu nog doe
Die verkeersborden zijn toch maar van de gemeente
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 12:33
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ohja, verkeersborden...hehe...dat zijn er echt tientallen geweest
Oud 30-07-2004, 13:44
nps
nps is offline
verder dan paaseitjes en een puntenslijper en een paar pennen ben ik nooit gekomen. het slopen van someones propertie is weer een ander verhaal dat deed ik toen ik nog ruig was.
Oud 30-07-2004, 13:58
Verwijderd
toen ik 7 was heb ik wel eens een snoepje gestolen bij de kruidenier en toen werd m'n mama heel boos en heb ik me nog een maand ontzettend schuldig gevoeld.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 14:01
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
nps schreef op 30-07-2004 @ 14:44 :
het slopen van someones propertie is weer een ander verhaal dat deed ik toen ik nog ruig was.

Ik ook.... ik vergeet het alleen nog wel eens dat ik niet ruig ben als ik zat ben...
Oud 30-07-2004, 14:05
nps
nps is offline
Citaat:
birthmark schreef op 30-07-2004 @ 15:01 :
Ik ook.... ik vergeet het alleen nog wel eens dat ik niet ruig ben als ik zat ben...

ik nu niet meer maar vroeger nog leuke dingen mee meegemaakt
Oud 30-07-2004, 14:09
cha0s
cha0s is offline
^ jij en bert lieten ons het meeste werk doen

jatten; van alles gejat.
verkeersborden, posters, snoep bij de jamin & ah, zonnebrillen.
en 'n keer 5 vuilniszakken vol rookwaar. (opslagplaats e.d.)
maar ja, dat was toen ik nog ruig was.
+ evenals birthsjoerd vergeet ik dat af en toe nog wel 'ns. (heel toevallig ook als birthsjoerd in de buurt is.)

Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 14:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-07-2004 @ 15:09 :

+ evenals birthsjoerd vergeet ik dat af en toe nog wel 'ns. (heel toevallig ook als birthsjoerd in de buurt is.)
\m/

kaputmachennnnnn
Oud 30-07-2004, 14:16
cha0s
cha0s is offline
Oud 30-07-2004, 14:39
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
oh, ik ben heel braaf. het enige wat ik ooit heb gepikt is dropjes bij de trekpleister toen ik iets van 11 was ofzo en een jaartje geleden labello enzo. en op de basisschool had ik een keer zachte stickers van de pen van een meisje gehaald omdat ik ze zo mooi vond. maar ik ben ze een week erna kwijtgeraakt ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 15:00
CyWu
CyWu is offline
het gebeurt wel eens dat het een en het ander onder mijn jas valt terwijl ik winkel.
Oud 30-07-2004, 15:04
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
niet meer als snoepjes uit de pot
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 16:57
CyWu
CyWu is offline
wow ik ben niet de enige die minder ruig is dan vroeger. Maar ben nog steeds ruig hoor!
Oud 30-07-2004, 17:07
Floking
Floking is offline
eurm

-zakje met snoepjes / zakken vol snoep bij de jamin.
-truitje
-armbandjes/ketting/oorbellen
-sokken (ja had geen geld en had sokken nodig )
-sluitelhanger,
-post-it blokje
-een zeepje.
-handoeken en glazen van vakantie

en de rest benk gelukkig vergeten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 17:15
Babette
Babette is offline
Jaah..

Heeeel veel snoep, heeeel veel kraaltjes! En in dat hobbyzaakje hebben we ook nog een houten eend en potloden en sluitinkjes en kralen en alles mee genomen. Die houten eend hebben we paar meter naast de deur neergezet, wat moesten we dr mee
Heb ook veel ringen gejat, en piercings en armbandjes en kettinkjes..
En pennen bij de Top 1 Toys! Toen was t nog de Speelboom en je kon t zo meenemen dusja dan doe je dat..
En ook veeeel verkeersborden Ik heb dr nou nog maar 1 : Hondenuitlaatplaats!
Ik zei tegen mn ouders dat ik die gekregen had van een vriend..ze geloofden me niet echt. Toen waren we tijdje later op vakantie in Frankrijk en toen zag ik een vet gaaf bord dus ik zo heey die wil ik sleutel nummer 13 {of 14..hm weet t niet meer} en je hebt m zo, en toen vonden mn ouders dat niet zo leuk
En ook op de basisschool idd van die vulpennen en gummetjes meegenomen enzo maja dat vind k niet echt jatten..
Oud 30-07-2004, 17:24
kneisje
kneisje is offline
Oh en wat boeken uit de schoolbieb.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 18:02
Verwijderd
Wel eens wat vulpen-vullingen van de basisschool die ik thuis nodig had toen ik een jaar of tien was. Verder nooit bewust dingen uit winkels en dergelijke. Voor mensen die dat doen heb ik geen goed woord over.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 18:23
CyWu
CyWu is offline
Citaat:
kneisje schreef op 30-07-2004 @ 18:24 :
Oh en wat boeken uit de schoolbieb.
Ik ook, heel veel zelf. Ooit kwam er zo eens een nerd naar mij van: heb jij die boeken nog? Heel grappig.
En heel veel dingen van op school. Ik koop nooit schriften, balpennen, stiften... allemaal gratis op school verkrijgbaar.
Oud 30-07-2004, 18:46
grandmommy
grandmommy is offline
Ik heb nooit echt iets gestolen, ook geen snoepjes ofzo. Wel thuis een hele zak chips wegkapen uit de voorraadkast en dan in 1 keer opeten, maar meer niet. Mijn oom pakte altijd snoepjes bij de appie heijn, en dan werd ik helemaal pissig 'wat doe je nou, dat mag niet hooooooor!'
En vorig jaar zat ik bij een meisje in de klas dat bij de v&d had gestolen voor een euro of hondert geloof ik. Toen kreeg ze een taakstraf en hebben we haar met de hele klas uit zitten lachen en de les zitten lezen, muhahaha. Maar op zich heb ik niet veel tegen stelen, ik vind het gewoon niet echt netjes
Oud 30-07-2004, 21:39
da leentjuh
da leentjuh is offline
Alleen snoep uit t keukenkastje.
Oud 30-07-2004, 23:58
R-J-N
R-J-N is offline
glazen uit kroegen, helemaal omdat het kak-kroegen waren uit het Gooi...we wouden prové collectie hebben

ooit een keer met vrienden wezen bowlen in Harderwijk, daar nog wat gedronken aan de (lege) bar met zo'n rij drankflessen boven je hoofd, 3 meegenomen onder onze jas, moest de mijne net onder me arm vandaan glijden toen we vorrbij de balie liepen, snel opgepakt en naar buiten gelopen, komt de eigenaar naar buiten, wij in de auto snel onder de stoelen gelegd, houdt ie ons aan, vraagt ie of we toevallig nog bowling-schoenen aan hadden en snealy orndkijken natuurlijk

en jaar terug op me stage weleens teken benodigdheden en andere handige dingetjes meegenomen van de voorraad, omdat stage slavenwerk is

veder nix noemenswaardig
Oud 31-07-2004, 00:01
idontcare
idontcare is offline
snoep bij de jamin
dat was t

geloof k
Oud 31-07-2004, 00:38
pipimädchen
pipimädchen is offline
bier als iemand even niet kijkt hiehie
en fietsen
ook een paar keer kleren uit h&m maar dat vind ik nou wel fout
en een keer op mn werk een sigaretje uit iemands jaszak *oeioei*
Oud 01-08-2004, 00:29
Skilly
Skilly is offline
Ik heb nog nooit gestolen. En hoop dat ik het ook nooit gaat doen
Oud 01-08-2004, 02:02
wildeman
wildeman is offline
ik heb een keer bij de speelboom (top 1 toys) een setje van 3 gummetjes in de vorm van een legoblokje gejat. Ik ben hard naar huis gefietst toen ik de winkel uitwas en heb de gummetjes daarna nooit op school durven te gebruiken. Stel je voor dat iemand er achter komt
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 02:08
Kurogane
Kurogane is offline
ooit ingebroken en een tv gestolen en 25 euro mee verdiend
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 02:12
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
fietsen toch wel het meest die van mij worden ook altijd gejat
en als ik weer is op de zwarte markt ben gaat er wel eens wat onder me jas en me tas.
en bij de supermarkt kratbier niet betalen.
en nog wel meer kleine dingen.
Oud 01-08-2004, 02:13
Kurogane
Kurogane is offline
zo stoer hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten