Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 14:26
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-09-2004 @ 15:18 :
Nederlanders zijn klagerig, dat klopt, maar veel Amerikanen hebben niets maar dan ook NIETS van de film begrepen. Tenminste, dat valt op te maken uit de velen overdreven negatieve reacties op Internet. Niet dat dat perse een goede indicatie is, maar het doet wel een paar vermoedens rijzen.
Ik heb ook genoeg positieve reacties gezien, alhoewel de meerderheid extreem negatief is met zwakke argumenten. Ook zij hadden een andere film verwacht, maar waarom is dat iets slechts?
Oud 01-09-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 01-09-2004 @ 15:26 :
Ik heb ook genoeg positieve reacties gezien, alhoewel de meerderheid extreem negatief is met zwakke argumenten. Ook zij hadden een andere film verwacht, maar waarom is dat iets slechts?
Ik vind dat niet iets slechts... maar als je net de bios uit loopt moet je het wel ff laten bezinken echt zo van
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 15:13
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
legatus schreef op 01-09-2004 @ 15:26 :
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. De bioscoopgangers van vandaag de dag zijn veel te rigide. Ze zitten gewoon muurvast in hun verwachtingspatronen en laten zich te veel leiden door de alsmaar groeiende hoeveelheid valse advertizing.

Ik heb dat nooit begrepen.
Oud 01-09-2004, 16:14
Verwijderd
De films die (over het algemeen) tegenwoordig in de bioscoop worden geshowed, zitten vol met cliches. Logisch dat men sceptisch is als er een nieuwe titel verschijnt.

Het maakte mij niet zoveel uit dat het een boutfilm was, ik heb toch genoeg doeks en de bioscoopstoelen waren comfortabel genoeg voor een schoonheidsslaapje. Maar voor mensen met een laag budget (en enig verstand van films) is het vervelend.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Die clichés zijn nu juist zo populair bij het grote publiek, dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Tenminste, ik ga er van uit dat je The Village als clichematig beschouwt. Nee, het echte probleem is gewoon het lage tempo. Dat vinden die achterlijke fucktards bij elke film vervelend, ook al betreft het een absoluut meesterwerk.
Oud 01-09-2004, 18:01
legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-09-2004 @ 17:14 :
Maar voor mensen met een laag budget (en enig verstand van films) is het vervelend.
Zeg je nu dat THE VILLAGE voor mensen met verstand van films vervelend is? Daarbij lijk je te suggereren dat mensen met verstand van films weinig budget hebben...
Oud 01-09-2004, 18:42
Interupter
Interupter is offline
Ik vond deze film briljant! Ik heb me totaal niet ingelezen voordat ik naar deze film ging. Dus ik zat echt in het verhaal en had geen uitgestippeld verwachtingspatroon.

De boodschap is de toenemende geweldsdelicten in de steden, waar steeds dus naar gerefereerd wordt, niet alleen door de ouderlingen, maar door iedereen. (behalve Noah). Wellicht dat het opgevat wordt als een anti-westerse gemeenschap die niks wil hebben van het kapitalisme, met de daaruit voortvloeiende criminele samenleving.

Vooral het einde van de film, het openen van de zwarte kist door de vader van Ivy, waarbij hij al de nare gebeurtenissen van de verschillende ouderlingen aan zijn vrouw uitlegd, was best indrukwekkend. Dat die mensen zo onder hun trauma's leiden, en een complottheorie bedenken, waarmee ze de mogelijkheden van het leven in de stad voor de andere mensen ontnemen.

Ook refereer ik de rel binnen de "ouderlingen", met als oorzaak de toestemming van de vader om Ivy toch door het bos naar de stad te gaan voor de medicijnen, aan de perikelen en ruzies binnen de LPF. Daar gaan ook kamerleden op eigen houtje verder, met als gevolg een interne crisis

Al met al zijn de dialogen niet echt diepzinnig, maar de boodschap van regisseur Shyamalan is toch iets wat grote indruk maakt.
Oud 01-09-2004, 19:03
legatus
legatus is offline
Citaat:
Interupter schreef op 01-09-2004 @ 19:42 :
De boodschap is de toenemende geweldsdelicten in de steden
En daar ben ik het niet met Shyamalan eens, alhoewel ik het ook niet de boodschap vind.
Oud 01-09-2004, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-09-2004 @ 17:32 :
Die clichés zijn nu juist zo populair bij het grote publiek
Misschien is het zo dat de mensen op dit forum wat beter gewend zijn, over het algemeen.

Citaat:
legatus schreef op 01-09-2004 @ 19:01 :
Zeg je nu dat THE VILLAGE voor mensen met verstand van films vervelend is? Daarbij lijk je te suggereren dat mensen met verstand van films weinig budget hebben...

ja man
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 23:33
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
sunzonsoleil schreef op 01-09-2004 @ 15:11 :
Ik vond het wel een vrij goede film.... maar
Spoiler

Maar al met al een verrassende film.
Spoiler
Oud 02-09-2004, 09:10
legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 01-09-2004 @ 23:18 :
ja man
Verhelderende reactie. Misschien moet jij je eigen zin nog eens nalezen.

Daarbij vind ik de film niet bepaald cliché-matig. Als je echter logisch nadenkt en deductie toepast dan kom je snel tot de conclusie dat er echter maar één mogelijke uitkomst is.
Oud 02-09-2004, 10:15
Verwijderd
En die kan je teruglezen in mijn eerste post in dit topic
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:46
gruncher
gruncher is offline
'Those we don't speak about'
Oud 02-09-2004, 11:06
Redhair
Redhair is offline
Ik vond hem goed. Alleen die kutBrEeZaHs die de hele tijd gilden en riepen 'Wat is ie eng!" vond ik echt
Oud 02-09-2004, 11:13
legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 11:15 :
En die kan je teruglezen in mijn eerste post in dit topic
"Sociaal zwakkere laag".

Misschien dat je jezelf nader wil verklaren?
Oud 02-09-2004, 11:31
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Blubje schreef op 27-08-2004 @ 18:13 :
Ik ben er net heengeweest en ik vond het echt een saaie kutfilm.
Hij is totaal niet spannend. Ok, er zijn een aantal stukjes die heel even spannend zijn.
Spoiler

Verder zaten er erg veel saaie stukken in. Het hele verhaal slaat ook nergens op eigenlijk en...nou ja ik vond het gewoon een dodelijk saaie en stomme film.

Ik snap trouwens niet waarom veel mensen de film niet snappen? Er valt toch weinig aan te snappen?
Spoiler
Meer is er toch niet aan te snappen?
Ik vind het een beetje vergezocht.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 02-09-2004 @ 12:13 :
"Sociaal zwakkere laag".

Misschien dat je jezelf nader wil verklaren?
nee, maar vooruit.

Met sociaal zwakkere laag probeer ik (puberend als ik ben) te provoceren, en 'sommige' forummers stinken hier in en beginnen op mij te flamen.

Het is misschien ietwat overdreven, maar ik vind dat als je dit soort films goed vindt, dat je filmkennis gewoon niet zo ver reikt. Als je kijkt wat het hedendaagse aanbod is van klassiekers e.d, ben ik nou niet echt gecharmeerd van dit halffabrikaat.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:40
Carrera
Carrera is offline
Volgens mij wou deze regisseur net het denkpatroon van de
huidige biosmensen doorbreken - maak een enge trailer en iedereen komt kijken ... Als dan even later blijkt dat de film veel meer dieptegang heeft en dat je er even over moet nadenken vindt 80% het een saaie film ...

IS eigenlijk hilarisch dat deze regisseur net doet wat de mensen verwachten (door die trailer) en ze daarna verrast ... vind ik goed gevonden alleen mist de film zijn effect hierdoor wel bij bepaalde mensen (=nadenken) maar dat ligt dan ook wel aan die mensen denk ik
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 14:14
legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 13:33 :

Het is misschien ietwat overdreven, maar ik vind dat als je dit soort films goed vindt, dat je filmkennis gewoon niet zo ver reikt. Als je kijkt wat het hedendaagse aanbod is van klassiekers e.d, ben ik nou niet echt gecharmeerd van dit halffabrikaat.
Zo slecht is deze film niet, uiteraard verre van een klassieker. Ik denk niet dat ik je zover krijg om te vertellen waarom je deze films precies zo slecht vond, of wel? Wat is het hedendaagse aanbod van klassiekers? Het feit dat je dankzij DVD beschikt over films die als verplichte filmkost worden beschouwd of dat er andere films in de (commercïele) bioscopen draaien die het predikaat klassieker waard zijn?
Oud 02-09-2004, 14:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
Carrera schreef op 02-09-2004 @ 14:40 :
Volgens mij wou deze regisseur net het denkpatroon van de
huidige biosmensen doorbreken - maak een enge trailer en iedereen komt kijken ... Als dan even later blijkt dat de film veel meer dieptegang heeft en dat je er even over moet nadenken vindt 80% het een saaie film ...

IS eigenlijk hilarisch dat deze regisseur net doet wat de mensen verwachten (door die trailer) en ze daarna verrast ... vind ik goed gevonden alleen mist de film zijn effect hierdoor wel bij bepaalde mensen (=nadenken) maar dat ligt dan ook wel aan die mensen denk ik
Volgens mij is de marketing heel duidelijk, en niet wat jij denkt dat het is. Wij moeten aanvankelijk hetzelfde denken als de inwoners van het dorp. Shyamalan is onze ouderling.
Oud 02-09-2004, 15:21
AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben het vrijwel nooit eens met Legatus over een film, maar tot nu toe het gehele topic wel al

Oud 02-09-2004, 17:27
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-09-2004 @ 15:16 :
Volgens mij is de marketing heel duidelijk, en niet wat jij denkt dat het is. Wij moeten aanvankelijk hetzelfde denken als de inwoners van het dorp. Shyamalan is onze ouderling.
Hey, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Zo had ik er nog niet eens aan gedacht...
Oud 02-09-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 02-09-2004 @ 15:14 :
Wat is het hedendaagse aanbod van klassiekers? Het feit dat je dankzij DVD beschikt over films die als verplichte filmkost worden beschouwd
Juist.

De nieuwste film die ik heb gezien, en die echt goed in elkaar zit is uit mijn hoofd Fight Club. (ik kan iets over het hoofd zien)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:06
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 19:03 :
Juist.

De nieuwste film die ik heb gezien, en die echt goed in elkaar zit is uit mijn hoofd Fight Club. (ik kan iets over het hoofd zien)
Dan heb je toch heel wat gemist de afgelopen jaren...
Oud 02-09-2004, 18:18
legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 19:03 :
Juist.

Je doelt hiermee op de revelatie naar het einde van FIGHT CLUB?

Terwijl ik mij altijd afvroeg hoe de beveiligingscamera's Norton in zo'n zwaartekracht brekende positie kunnen waarnemen?
Oud 02-09-2004, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 02-09-2004 @ 19:06 :
Dan heb je toch heel wat gemist de afgelopen jaren...
noem dan eens wat, behalve technische hoogstandjes als the village

Citaat:
Je doelt hiermee op de revelatie naar het einde van FIGHT CLUB?

Terwijl ik mij altijd afvroeg hoe de beveiligingscamera's Norton in zo'n zwaartekracht brekende positie kunnen waarnemen?
ikkie niet begrijp, kan zijn omdat ik hem al een tijdje niet heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 21:34
legatus
legatus is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 20:17 :
noem dan eens wat, behalve technische hoogstandjes als the village
Genoeg mensen met 'verstand' van films vinden THE VILLAGE ook niet zo'n debacle als jij doet overkomen.

Klassiekers zijn ook subjectief, maar als FIGHT CLUB de laatste is, dan heb je wellicht de volgende interessante films gemist: HABLE CON ELLA, TODO SOBRE MI MADRE, MAGNOLIA, ALMOST FAMOUS, OLDBOY, SYMPATHY FOR MR. VENGEANCE, KAÏRO, PUNCH-DRUNK LOVE, THE RETURN, SOLARIS, SAY YES, IRREVERSIBLE, 21 GRAMS, NOI ALBINOI, AMORES PERROS, DONNIE DARKO, AMELIE, LA PIANISTE, LE TEMPS DU LOUP, LOST IN TRANSLATION, ANY WAY THE WIND BLOWS, MEMENTO, ONE HOUR PHOTO, PEPPERMINT CANDY, OASIS, DOLLS, HERO, DER KRIEGER + DIE KAISERIN.

Citaat:
ikkie niet begrijp, kan zijn omdat ik hem al een tijdje niet heb gezien.
Er is - zover ik mij herinner - slechts één scene met beveiligingscamera's. Dit als Brad Pitt's karakter Edward Norton door een parkeergarage trekt. Pitt zien we niet, maar Norton wel, en die breekt de regels van de zwaartekracht. Ik dacht even dat we een bovennatuurlijke uitkomst zouden krijgen. Pitt die zich ontzichtbaar manifesteert.

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 21:39
Verwijderd
Daar staan een paar tussen die ik gezien heb, en op 21 grams (berust op een fabeltje) na vond ik ze ook goed.

Maar zoals ik zei, fight club stond me het meest bij, en ik kijk niet zoveel films nuchter, dus veel ben ik vergeten.

Citaat:
Er is - zover ik mij herinner - slechts één scene met beveiligingscamera's. Dit als Brad Pitt's karakter Edward Norton door een parkeergarage trekt. Pitt zien we niet, maar Norton wel, en die breekt de regels van de zwaartekracht. Ik dacht even dat we een bovennatuurlijke uitkomst zouden krijgen. Pitt die zich ontzichtbaar manifesteert.
mja
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:02
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Reverend schreef op 02-09-2004 @ 22:39 :
ik kijk niet zoveel films nuchter, dus veel ben ik vergeten.
Dat verklaart zeer waarschijnlijk waarom je ze niet op waarde kan schatten...
Oud 02-09-2004, 23:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
legatus schreef op 02-09-2004 @ 22:34 :
[B]Genoeg mensen met 'verstand' van films vinden THE VILLAGE ook niet zo'n debacle als jij doet overkomen.

Klassiekers zijn ook subjectief, maar als FIGHT CLUB de laatste is, dan heb je wellicht de volgende interessante films gemist: HABLE CON ELLA, TODO SOBRE MI MADRE, MAGNOLIA, ALMOST FAMOUS, OLDBOY, SYMPATHY FOR MR. VENGEANCE, KAÏRO, PUNCH-DRUNK LOVE, THE RETURN, SOLARIS, SAY YES, IRREVERSIBLE, 21 GRAMS, NOI ALBINOI, AMORES PERROS, DONNIE DARKO, AMELIE, LA PIANISTE, LE TEMPS DU LOUP, LOST IN TRANSLATION, ANY WAY THE WIND BLOWS, MEMENTO, ONE HOUR PHOTO, PEPPERMINT CANDY, OASIS, DOLLS, HERO, DER KRIEGER + DIE KAISERIN.
Je vergeet Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, In the Mood for love, Crouching Tiger Hidden Dragon, Lord of the Rings(ja ja), Battle Royale, A tale of Two Sisters, Adaptation, The Others, The Station Agent, The Pianist, The Last Life In The Universe, Taegukgi, Treed Murray, Capturing the Friedmans, Cidade De Deus, Requiem For A Dream, Kill Bill Volume 2, (zouden sommigen zeggen), In America, Snatch, Cloaca, Le choristes, Shattered Glass, Internal Affairs, Magnifico, Spirited Away, Lanse Da Men, Gladiator(Bite me!), Elephant, Bubba Ho-Tep, Spellbound, Bowling for Columbine, Les Invasions Barbares, Millennium Actress, Almost famous, Lagaan, Cowboy Bebop: The Movie, Return to innocence etc. etc.

Of ALLEN van deze films de klassieke status zullen binnen slepen is nog maar zeer de vraag, maar het zijn wel (naar mijn mening)zeer goede tot briljante films
Oud 03-09-2004, 09:55
Gammaray
Gammaray is offline
We gaan dit weekend er heen hoop ik het lijkt me een erg mooie film.
Oud 03-09-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 03-09-2004 @ 00:02 :
Dat verklaart zeer waarschijnlijk waarom je ze niet op waarde kan schatten...
nuh, als ik merk dat de film cool is, check ik hem later ook nog eens in een iets meer nuchtere status.

Snatch is idd ook erg stoer.

Battle royale vind ik een typisch voorbeeld van een coole film, maar niet goed genoeg afgewerkt om een klassieker te zijn.

En nu rest ik mijn case, want ik word moe van discussieren over iets wat helemaal niet te maken heeft met dit topic.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 16:30
Apomes
Apomes is offline
Ik vond hem echt schitterend! Alhoewel de twist in het midden van de film was, bleef hij toch spannend!
de muziek was echt .
Het script & acteerwerk
Het idee erachter & het film idee
Maar wat ik bijzonder goed vond waren die kleine scenes waarin Men gewoon stilstond & niets zei voor een paar seconden, net toneel

film: 11/10

Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 19:50
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=958009

Hehehe.

Prachtfilm dus.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 19:15
Greenleaf
Greenleaf is offline
Net als in Signs pastte alle kleine details in het verhaal, en dat zorgt ervoor dat de film staat of valt.
Als bijvoorbeeld één bepaald detail mist, klopt de film niet. En mensen onthouden vaak de slechte dingen van zo'n film, dus het is erg belangrijk.
Ik vind dat The Village daardoor goed is 'gelukt', juist doordat alle details van belang waren. Maar bij Signs lijkt het gewoon stom. Ik vond die film gewoon slecht.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 10:29
bloemkool
bloemkool is offline
ja de reclame voor de film laat het voorkomen als een super leuke film, maar ik heb hem gezien en niets is minder waar.

ANTICLIMAX!!

Spoiler

echt zonde van mn geld was dat....

volgende keer spoilers gebruiken aub..

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:39
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 28-09-2004 @ 11:29 :
ja de reclame voor de film laat het voorkomen als een super leuke film, maar ik heb hem gezien en niets is minder waar.

ANTICLIMAX!!

[echt zonde van mn geld was dat....
Gebruik eens even spoiler tags, dipshit
Oud 28-09-2004, 14:42
Killer2004
Killer2004 is offline
Geweldige film!
Oud 28-09-2004, 14:43
Killer2004
Killer2004 is offline
Citaat:
Spoiler

Dat is wel waar.

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:49
FAC51
FAC51 is offline
ach
ik ging alleen voor de eye candy
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 17:54
thaboss87
thaboss87 is offline
Ik moet voor CKV een verslag over deze film maken. Hierbij moet je ook de personages karakteriseren. Ik kan dit nergens op internet vinden. Wel kun je de namen van de acteurs vinden, en wie welke rol speelt. Maar weet iemand een site met informatie over de personages? Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-09-2004 @ 16:13 :
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. De bioscoopgangers van vandaag de dag zijn veel te rigide. Ze zitten gewoon muurvast in hun verwachtingspatronen en laten zich te veel leiden door de alsmaar groeiende hoeveelheid valse advertizing.

Ik heb dat nooit begrepen.
Blablabla...

Kom op, je mag toch wel een negatieve reactie geven, en daarbij ben je toch helemaal niet verplicht om je daar voor te verantwoorden.

Ik vind het zelf een saaie film. Het einde was wel onverwachts, maar ik had beter verwacht van M. Night Shyamalan.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 18:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
12Trix schreef op 03-10-2004 @ 19:00 :
Blablabla...

Kom op, je mag toch wel een negatieve reactie geven, en daarbij ben je toch helemaal niet verplicht om je daar voor te verantwoorden.

Ik vind het zelf een saaie film. Het einde was wel onverwachts, maar ik had beter verwacht van M. Night Shyamalan.
Waar heb jij het nu weer over?

Natuurlijk mag je kritiek hebben of zelfs negatief denken over deze film. Ik ken genoeg mensen die hun negatieve mening over deze film op fatsoenlijke wijze uiten.

Maar ik erger me alleen aan die idioten die de film om de meest onzinnige redenen afkraken, zoals bijvoorbeeld het veelgehoorde "ja, ik had een horrorfilm verwacht, maar dat was het nou juist niet, DUS is het een kutfilm".

Yada Yada.
Oud 04-10-2004, 12:49
Nefertem
Nefertem is offline
Vond film ook niet zo heel denderd eigenlijk....had er zelf IETS meer van verwacht...vond het wel een orgineel verhaal...maar de wending hadden ze anders moeten plaatsen.
Oud 09-10-2004, 15:52
Jules
Jules is offline
Ik vond het best een dope film.

Spoiler

Maarja eigenlijk wil ik het antwoord niet, vind het wel best zo.
Oud 11-10-2004, 11:23
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Jules schreef op 09-10-2004 @ 16:52 :
Ik vond het best een dope film.

Spoiler

Maarja eigenlijk wil ik het antwoord niet, vind het wel best zo.
Spoiler
Oud 11-10-2004, 11:51
Rioto
Citaat:

ANTICLIMAX!!

Spoiler

omg jij bent echt ene domme mongool .. bedankt dat je even die film verpest heb voor mij .. ik heb heb die film dus niet gezien LUL!

Laatst gewijzigd op 13-10-2004 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:13
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Mwah, zelfs als je er nog zelf achter zou komen had je het waarschijnlijk ook niks gevonden, teleurstelling, de complete film..

maar om nu te zeggen dat de regisseur in kwaliteit omhoog gaat wat betreft films? Heb het wel weer gezien, laat hem nietszeggende comedies regisseren.. want dit was echt bagger
Oud 11-10-2004, 16:08
Uice
Uice is offline
Citaat:

ANTICLIMAX!!

Spoiler

Spoiler

Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:41
Sithan
Sithan is offline
Nou moet ik zeggen dat die spoiler niet relaxed is, maar om m dan ook nog ns 2x achterelkaar te quoten, vind ik ook vrij niet briljant.
Reageren

Regels voor berichten