![]() |
||
Citaat:
![]() Zolang Twente in de competitie de wedstrijden verliest vind ik het prima ![]() Feyenoord tegen AZ en Ajax tegen Heerenveen, wat een loting zeg. PSV krijgt het weer in de schoot geworpen natuurlijk. 'Tis gelukkig wel na de winterstop dus dan is AZ misschien wel wat verzwakt en Ajax moet het dan toch ook redelijk makkelijk hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het mooi als een supportersgroep 90 minuten aan het zingen is, maar laat die trommel de volgende keer thuis. Jezus man, zelfs bij die politiedemonstratie (waar ze wat schietende mensen achtervolgden met honden) was die kerel nog op die trommel aan het rammen, die is niet gerevalideerd voor zaterdag ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wij kunnen beter een club uit de eredivisie treffen,omdat we dan meer ruimte krijgen en omdat die nog niet bekend zijn met het fenomeen eerstedivisievoetbal. Bovendien is Willem II zo’n lieve club die weinig verwachtingen zal hebben van onze rood/gelen; iets waar wij zelf ook weinig van hoeven te verwachten. Nog nooit was onze selectie zo slecht, maar als zij ervoor vechten en wij zorgen voor de storm dan bestaat er een klein kansje dat we dit kunnen winnen. Ons voordeel is dat bij bepaalde wedstrijden niet alleen de harde kern zich kan roeren, maar dat ook gewone supporters zich manifesteren als haatdragende die het liefst de tegenstander 90 minuten lang alles verwensen wat maar niet wenselijk is. Als het publiek zich weer zo gaat gedragen als afgelopen dinsdag staan we in elk geval al bijna voor….. |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet schaamtevol bekennen dat dit toch wel het sportieve hoogtepunt is wat ik heb meegemaakt. Hoewel ik de promotie en het allereerste succesjaar van Go Ahead wel heb meegemaakt was ik destijds nog te jong en was het gevoel nog niet compleet. Bovendien hebben we continue te maken met frustraties die worden aangewakkerd met gejammer van andere clubs. Heracles heeft zelfs een wekelijks item waarin elke mogelijkheid om Go Ahead af te kraken wordt aangehaald. Zij zien zichzelf al wel als grootste club uit de eerste divisie. En dat zonder rare drugs….! En uiteraard krijgen wij als Apeldoorners in het Apeldoornse uitgaanscircuit regelmatig te maken met de praatjes van AGOVV, die zich ook al boven de Deventernaren wanen. Geen woordje lof over de prestaties van Go Ahead in de Apeldoornse Courant! Mooi hoe dankzij voetbal het leven nog harder naar je kan lachen dan het al deed. Ik ga naar de stad, even lachen om de mensen die normaal altijd om ons lachen! En hoe was het in het wilde westen? Hadden de ezels nog iets speciaals, behalve hun fakkeltjes en die kermissirene? |
![]() |
||
Citaat:
Tweede helft 2 goede counters van Twente, maar daar bleef het bij, het doelpunt was slecht verdedigd van NEC. Zelfs de tweede helft heb ik Twente op geen enkel punt eredivisiewaardig gevonden, behalve misschien de keeper, die, als hij al wat te doen kreeg, goed z'n mannetje stond. Jah, na een nachtje zou ik wel durven zeggen dat als NEC in het begin die kans had gemaakt, de wedstrijd heel anders had verlopen, maar zo werkt het op dit moment even niet en daar moeten ze hard aan werken. Ik feliciteer jullie met je overwinning, veel plezier in Den Haag en stiekem ben ik wel een beetje blij dat we uit die beker liggen, dan snappen ze misschien weer eens dat de enige competitie waar we eer uit kunnen halen de HCE is en niet de IT of de AC... Maar veel plezier dus ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een blunder en zo'n keeper hebben we al heel lang niet meer gehad. Op Oscar Moens na hebben we volgens mij nog nooit een betrouwbare keeper gehad. Ja, Joop Hiele maar die was toen al 63. Die Duitse Portugees mogen jullie trouwens wel weer op komen halen, die heeft in dit kampioenenelftal niets te zoeken!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Da Costa is een bodemlozeput waar Twente al jaren geld in gooit...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ga alvast sparen voor onze reisjes naar het buitenland! |
![]() |
||
Citaat:
Maar is die kerel eigenlijk gehuurd van jullie of is dit echt een keer een aankoop met visie geweest? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel Kuijt wel de pingel mist...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Eindconclusie is dat de supporters van Willem II kinderlijk naïef zijn en daadwerkelijk geloven in vriendschapsbanden die niet bestaan. Vette pech voor de Tilburgers. - Dat SBS een hele mooie samenvatting van welgeteld dertig seconden in elkaar heeft weten te prutsen, maar daarna wel tien minuten aandacht besteden aan de Carling Cup. Overigens wel leuke reportage voorafgaand aan de wedstrijd. - Dat we Maaskant nog steeds niet vergeten zijn. - Dat Moens wél een stoere kerel is en de groeten verdiend van Wesley. - Dat Go Ahead met alle geblesseerden en afwezigen heel goed stand heeft gehouden. Dat we volgend jaar gewoon weer uit worden geschakeld door Telstar of Excelsior. |
![]() |
||
Citaat:
Ook heb ik Ajax II - FC Utrecht nog in gedachten, waarbij de camera-mensen van SBS 6 stonden te juichen bij een Utrecht treffer. Maargoed véél belangrijker Twente op pingels eruit tegen Ado. Diep jammer, zwaar kl*ten, maar misschien maar goed. Want anders zou het bekeravontuur weer doen vermoeden dat er een mooi seizoen gedraaid zou zijn, terwijl dat absoluut niet het geval is.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 05.30 u. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ado supporters ga gerust je gang
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Play-offs om verloren terrein goed te maken. EmilioFCG | 205 | 11-05-2006 21:44 | |
Vrije tijd |
Transfers en berichten deel VI Ketjing | 500 | 10-05-2005 12:06 | |
Games |
Cm 03/04 Verwijderd | 289 | 11-09-2004 11:41 | |
Vrije tijd |
3x Ajax in Amstel Cup 2004/2005 Litmanen | 37 | 07-06-2004 15:21 | |
Vrije tijd |
Transfers & geruchten deel II Uitgeluld | 500 | 27-04-2004 05:54 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |