Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2004, 13:12
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Flagellant schreef op 10-11-2004 @ 23:50 :
Klote RKC.
Ja vooral de manier waarop

Zolang Twente in de competitie de wedstrijden verliest vind ik het prima

Feyenoord tegen AZ en Ajax tegen Heerenveen, wat een loting zeg. PSV krijgt het weer in de schoot geworpen natuurlijk. 'Tis gelukkig wel na de winterstop dus dan is AZ misschien wel wat verzwakt en Ajax moet het dan toch ook redelijk makkelijk hebben.
Oud 11-11-2004, 15:18
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-11-2004 @ 11:59 :
AZ - Feyenoord
Ajax - SC Heerenveen
Opvallend
Oud 11-11-2004, 15:20
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-11-2004 @ 13:28 :
BTW @ Gimme More Beer; MAJSTOROVIC die naam mag je onthouden
Ik hoef hem niet te onthouden, jee, wat is die kerel slecht zeg... Alleen de ballen eruit koppen, dat ging hem gisteren wel goed af.

Ik vind het mooi als een supportersgroep 90 minuten aan het zingen is, maar laat die trommel de volgende keer thuis. Jezus man, zelfs bij die politiedemonstratie (waar ze wat schietende mensen achtervolgden met honden) was die kerel nog op die trommel aan het rammen, die is niet gerevalideerd voor zaterdag
Oud 11-11-2004, 16:48
USPalermo
USPalermo is offline
hasj coke en pillen, en maar trommelen die kerel

wat ik op de radio hoorde (tja combie ga ik niet meer mee) was het de eerste helft dramatisch slecht aan twente-kant, maar ging het de 2e helft beter...

Nu weer naar Den Haag, kan Blaise zijn vrienden weer begroeten.
Oud 11-11-2004, 18:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 11-11-2004 @ 11:59 :
Volgende ronde in de Amstel-cup:

PSV - FC Volendam
NAC Breda - FC Utrecht
Go Ahead Eagles - Willem II
ADO Den Haag - FC Twente
AZ - Feyenoord
TOP Oss - RKC Waalwijk
Ajax - SC Heerenveen
FC Dordrecht - FC Den Bosch

Toch al twee 'toppers' dus in de volgende ronde. Zou me nix verbazen als Ajax en Feyenoord er na deze ronde uit liggen...
Ja, wel een leuke loting ja. Je hebt als dat tenminste niet alle topclubs door gaan. Verder hebben de eerstedivisieclubs, op Volendam na, een extra thuiswedstrijd (leuk voor die supporters)die ze gezien de tegenstander die ze hebben, kunnen winnen als ze voldoende knokken en de eredivisietegenstander een off day heeft (kijk bijvoorbeeld naar afgelopen dinsdag in Deventer). Ook hoop ik dat NAC gebruik maakt van eindelijk eens een thuiswedstrijd in de Amstel Cup door te winnen van FC Utrecht. Wil nu wel eens andere clubs in de finale zien.
Oud 11-11-2004, 18:35
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-11-2004 @ 19:11 :
Ja, wel een leuke loting ja. Je hebt als dat tenminste niet alle topclubs door gaan. Verder hebben de eerstedivisieclubs, op Volendam na, een extra thuiswedstrijd (leuk voor die supporters)die ze gezien de tegenstander die ze hebben, kunnen winnen als ze voldoende knokken en de eredivisietegenstander een off day heeft (kijk bijvoorbeeld naar afgelopen dinsdag in Deventer). Ook hoop ik dat NAC gebruik maakt van eindelijk eens een thuiswedstrijd in de Amstel Cup door te winnen van FC Utrecht. Wil nu wel eens andere clubs in de finale zien.
Ik ben inderdaad wel blij met deze loting.
Wij kunnen beter een club uit de eredivisie treffen,omdat we dan meer ruimte krijgen en omdat die nog niet bekend zijn met het fenomeen eerstedivisievoetbal.
Bovendien is Willem II zo’n lieve club die weinig verwachtingen zal hebben van onze rood/gelen; iets waar wij zelf ook weinig van hoeven te verwachten.
Nog nooit was onze selectie zo slecht, maar als zij ervoor vechten en wij zorgen voor de storm dan bestaat er een klein kansje dat we dit kunnen winnen.
Ons voordeel is dat bij bepaalde wedstrijden niet alleen de harde kern zich kan roeren, maar dat ook gewone supporters zich manifesteren als haatdragende die het liefst de tegenstander 90 minuten lang alles verwensen wat maar niet wenselijk is.
Als het publiek zich weer zo gaat gedragen als afgelopen dinsdag staan we in elk geval al bijna voor…..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 18:44
AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 10-11-2004 @ 18:42 :
gefelicteerd jonge mooie overwinning op die vlaaien
Dankje, dankje!
Ik moet schaamtevol bekennen dat dit toch wel het sportieve hoogtepunt is wat ik heb meegemaakt. Hoewel ik de promotie en het allereerste succesjaar van Go Ahead wel heb meegemaakt was ik destijds nog te jong en was het gevoel nog niet compleet.
Bovendien hebben we continue te maken met frustraties die worden aangewakkerd met gejammer van andere clubs. Heracles heeft zelfs een wekelijks item waarin elke mogelijkheid om Go Ahead af te kraken wordt aangehaald. Zij zien zichzelf al wel als grootste club uit de eerste divisie. En dat zonder rare drugs….!
En uiteraard krijgen wij als Apeldoorners in het Apeldoornse uitgaanscircuit regelmatig te maken met de praatjes van AGOVV, die zich ook al boven de Deventernaren wanen.
Geen woordje lof over de prestaties van Go Ahead in de Apeldoornse Courant!

Mooi hoe dankzij voetbal het leven nog harder naar je kan lachen dan het al deed.
Ik ga naar de stad, even lachen om de mensen die normaal altijd om ons lachen!

En hoe was het in het wilde westen?
Hadden de ezels nog iets speciaals, behalve hun fakkeltjes en die kermissirene?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hoe doet onze vliegende Fin het daar bij jullie?
Oud 11-11-2004, 20:14
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 11-11-2004 @ 17:48 :
hasj coke en pillen, en maar trommelen die kerel

wat ik op de radio hoorde (tja combie ga ik niet meer mee) was het de eerste helft dramatisch slecht aan twente-kant, maar ging het de 2e helft beter...
Twente was bar en bar slecht, slechter nog dan NEC (en NEC speelde dramatisch, het is maar dat je het weet)...

Tweede helft 2 goede counters van Twente, maar daar bleef het bij, het doelpunt was slecht verdedigd van NEC. Zelfs de tweede helft heb ik Twente op geen enkel punt eredivisiewaardig gevonden, behalve misschien de keeper, die, als hij al wat te doen kreeg, goed z'n mannetje stond.

Jah, na een nachtje zou ik wel durven zeggen dat als NEC in het begin die kans had gemaakt, de wedstrijd heel anders had verlopen, maar zo werkt het op dit moment even niet en daar moeten ze hard aan werken.

Ik feliciteer jullie met je overwinning, veel plezier in Den Haag en stiekem ben ik wel een beetje blij dat we uit die beker liggen, dan snappen ze misschien weer eens dat de enige competitie waar we eer uit kunnen halen de HCE is en niet de IT of de AC... Maar veel plezier dus
Oud 11-11-2004, 21:41
USPalermo
USPalermo is offline
Bedankt , de beker is een tournooi geworden dat voor Twente mooie gevolgen kan hebben.

Maar dit jaar zit het er gewoon niet lijkt het. Ik verwacht in Den Haag wéér een draak van een wedstrijd, maar dit jaar gaan 'we' niet naar de Kuip, daarvoor ontbreekt het aan kwaliteit en voetbalinzicht bij de technische staf.

Dit jaar wordt er gebouwd aan de toekomst, dat zijn dingen die ik bij een club als Twente jaarlijks te horen krijg, maar het bouwen lijkt nooit 'af' te zijn......

Met al het respect, maar als Twente niet eredivisiewaardig speelt en NEC verliest er met 2-0 van......Nee, dat komt meer omdat er zo ultra behoudend gespeelt wordt, op de counter dat is gewoon Twente onwaardig. Zaterdag zal het geluk wel aan jullie kant staan verwacht ik.
Oud 12-11-2004, 15:20
Gimme more beer
Citaat:
USPalermo schreef op 11-11-2004 @ 22:41 :
Met al het respect, maar als Twente niet eredivisiewaardig speelt en NEC verliest er met 2-0 van......Nee, dat komt meer omdat er zo ultra behoudend gespeelt wordt, op de counter dat is gewoon Twente onwaardig. Zaterdag zal het geluk wel aan jullie kant staan verwacht ik.
Nee, het is echt niet eredivisiewaardig, bij tijden stonden er 7 man te verdedigen en dan was NEC nog maar net over de middenlijn, da's toch gewoon belachelijk? Dat NEC er dan niets mee kan, geeft ook maar aan hoe brak NEC op dit moment aan het spelen is. Maar NEC was wel de enige club met een paar kleine echte kansjes.
Oud 13-11-2004, 08:52
AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-11-2004 @ 20:28 :
Hoe doet onze vliegende Fin het daar bij jullie?
Nou....die doet het eigenlijk nog niet eens zo verkeerd.
Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een blunder en zo'n keeper hebben we al heel lang niet meer gehad. Op Oscar Moens na hebben we volgens mij nog nooit een betrouwbare keeper gehad. Ja, Joop Hiele maar die was toen al 63.

Die Duitse Portugees mogen jullie trouwens wel weer op komen halen, die heeft in dit kampioenenelftal niets te zoeken!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 10:18
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 13-11-2004 @ 09:52 :
Die Duitse Portugees mogen jullie trouwens wel weer op komen halen, die heeft in dit kampioenenelftal niets te zoeken!!
Houd hem maar, hij heeft geloof ik al 2x in de selectie van een bekerfinale gezeten, dus hij kan jullie in mei 2005 nog van pas komen

Da Costa is een bodemlozeput waar Twente al jaren geld in gooit...
Oud 13-11-2004, 11:28
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AGH schreef op 13-11-2004 @ 09:52 :
Nou....die doet het eigenlijk nog niet eens zo verkeerd.
Ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een blunder en zo'n keeper hebben we al heel lang niet meer gehad. Op Oscar Moens na hebben we volgens mij nog nooit een betrouwbare keeper gehad. Ja, Joop Hiele maar die was toen al 63.

haha nee mogen jullie houden. Rahkamaa word ook nog wel wat heeft alleen de pech gehad dat ie (Boschker) Paauwe en Pasveer (zit in Jong Oranje ) voor zich had...
Oud 14-11-2004, 21:54
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 13-11-2004 @ 11:18 :
Houd hem maar, hij heeft geloof ik al 2x in de selectie van een bekerfinale gezeten, dus hij kan jullie in mei 2005 nog van pas komen
En Dennis legt de penalty's er in de bekerfinale altijd lekker in, dus die buit is alvast binnen.

Ik ga alvast sparen voor onze reisjes naar het buitenland!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:57
AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 13-11-2004 @ 12:28 :
haha nee mogen jullie houden. Rahkamaa word ook nog wel wat heeft alleen de pech gehad dat ie (Boschker) Paauwe en Pasveer (zit in Jong Oranje ) voor zich had...
Hij heeft nu anders de 53 jarige Grotenhuis voor zich staan. Deze niet onverdienstelijke keeperstrainer, mental coach, ballenjongen, wasvrouw, buschaffeur en lijnenkalker is ook niet de eerste de beste!

Maar is die kerel eigenlijk gehuurd van jullie of is dit echt een keer een aankoop met visie geweest?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-11-2004 @ 22:57 :
Hij heeft nu anders de 53 jarige Grotenhuis voor zich staan. Deze niet onverdienstelijke keeperstrainer, mental coach, ballenjongen, wasvrouw, buschaffeur en lijnenkalker is ook niet de eerste de beste!
Ja joh, in 18 jaar betaald voetbal of zo heeft hij in totaal al ongeveer 50 wedstrijden gespeeld. Zag ik in de VI seizoen 2004-2005 staan.
Oud 19-11-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 11-11-2004 @ 19:44 :
Dankje, dankje!
Ik moet schaamtevol bekennen dat dit toch wel het sportieve hoogtepunt is wat ik heb meegemaakt. Hoewel ik de promotie en het allereerste succesjaar van Go Ahead wel heb meegemaakt was ik destijds nog te jong en was het gevoel nog niet compleet.
Bovendien hebben we continue te maken met frustraties die worden aangewakkerd met gejammer van andere clubs. Heracles heeft zelfs een wekelijks item waarin elke mogelijkheid om Go Ahead af te kraken wordt aangehaald. Zij zien zichzelf al wel als grootste club uit de eerste divisie. En dat zonder rare drugs….!
En uiteraard krijgen wij als Apeldoorners in het Apeldoornse uitgaanscircuit regelmatig te maken met de praatjes van AGOVV, die zich ook al boven de Deventernaren wanen.
Geen woordje lof over de prestaties van Go Ahead in de Apeldoornse Courant!

Mooi hoe dankzij voetbal het leven nog harder naar je kan lachen dan het al deed.
Ik ga naar de stad, even lachen om de mensen die normaal altijd om ons lachen!

En hoe was het in het wilde westen?
Hadden de ezels nog iets speciaals, behalve hun fakkeltjes en die kermissirene?
uuhh nee daar bleef het wel bij...ja dr stonden een paar joden in de kantine, da was nie zo slim om ajakkessjaaltjes aan te doen als er NAC-supporters komen...da hebben ze ff geweten....meer nie
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:02
Verwijderd
Tussenstand:

FC Dordrecht 0 - 2 FC Den Bosch
Go Ahead Eagles 0 - 0 Willem II Tilburg
PSV Eindhoven 2 - 0 FC Volendam
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 20:36
Verwijderd
offtopic:
Er is €4000,- verdiend bij Go Ahead-Willem ll. De staatsloterij kwam langs
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 22:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Had ik mijn hele avond afgestemd op het Proatkaffee van MVV (bijeenkomst van suppoters, voorzitter, trainer en spelers in cafe de Gouden Ster), kom ik er nu pas achter dat er ook nog Amstel Cup voetbal is.

Einduitslagen:
PSV - Palingboeren 4-0
GA Eagles - Stillem II 0-1 (jammer voor AGH )
Dordt - Den Bosch 1-3
Oud 25-01-2005, 22:25
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Geen verassingen dus, jammer voor Go Ahead!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:54
Verwijderd
mooi doelpunt van die speler van de eagles.. in 1x binnengetikt

vanavond thuis tegen de fc trommel.. ben benieuwd.. heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.. 5-1 tegen zwolle en 4-0 kansloos tegen psv, moet er heel wat gebeuren willen we winnen vanavond...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:59
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Iedereen kan vanavond genieten van een AZ dat zich herpakt en Feyenoord uit de beker knikkerd... Het worden zware tijden voor Gullit.
Oud 26-01-2005, 16:55
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Lol, hopen dat post 10000 op dit forum door een twentefan ze dit wat geluk schenkt vanavond
Oud 26-01-2005, 20:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-01-2005 @ 14:59 :
Iedereen kan vanavond genieten van een AZ dat zich herpakt en Feyenoord uit de beker knikkerd... Het worden zware tijden voor Gullit.
Ik wens AZ nog veel succes, met 9 man na 27 minuten spelen.
Hoewel Kuijt wel de pingel mist...
Oud 26-01-2005, 20:22
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 26-01-2005 @ 21:18 :
Ik wens AZ nog veel succes, met 9 man na 27 minuten spelen.
Hoewel Kuijt wel de pingel mist...
Oud 26-01-2005, 21:31
AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-01-2005 @ 23:09 :
GA Eagles - Stillem II 0-1 (jammer voor AGH )
Inderdaad heel jammer, te meer omdat het onterecht was.
Eindconclusie is dat de supporters van Willem II kinderlijk naïef zijn en daadwerkelijk geloven in vriendschapsbanden die niet bestaan. Vette pech voor de Tilburgers.
- Dat SBS een hele mooie samenvatting van welgeteld dertig seconden in elkaar heeft weten te prutsen, maar daarna wel tien minuten aandacht besteden aan de Carling Cup.
Overigens wel leuke reportage voorafgaand aan de wedstrijd.
- Dat we Maaskant nog steeds niet vergeten zijn.
- Dat Moens wél een stoere kerel is en de groeten verdiend van Wesley.
- Dat Go Ahead met alle geblesseerden en afwezigen heel goed stand heeft gehouden.
Dat we volgend jaar gewoon weer uit worden geschakeld door Telstar of Excelsior.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:37
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
En wat Van Egmond daar bij NAC - Utrecht doet is heel fout... Bewijst maar weer eens hoe corrupt ze in Zeist zijn!! Extra tijd hoor je uit te spelen... Hoe dan ook! Ik heb geleerd dat je als scheidsrechter altijd onpartijdig moet zijn. Wat laat hij zich hier kennen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ongelovelijk wat een kadootje voor Feyenoord...

Van Galen heeft nog wat uit te leggen, en die rooie kaart van Perez was gewoon dom. Met elf man hadden we zeker gewonnen. Aan de inzet lag het niet...
Oud 26-01-2005, 21:48
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Ik heb het niet gezien... sorry
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:52
PV
PV is offline
Leuke televisie weer hoor
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:56
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 26-01-2005 @ 22:37 :
En wat Van Egmond daar bij NAC - Utrecht doet is heel fout... Bewijst maar weer eens hoe corrupt ze in Zeist zijn!! Extra tijd hoor je uit te spelen... Hoe dan ook! Ik heb geleerd dat je als scheidsrechter altijd onpartijdig moet zijn. Wat laat hij zich hier kennen...
Weet je wat NAC-Utrecht bewees ; dat SBS-6 100% pro-utrecht is. Die commentator nam het w.m.b. té veel op voor Booy en FC Utrecht. Als commentator moet je enkel vertellen wat er gebeurt, en moet je je eigen mening niet geven, dat kon deze utrechter niet. De feiten en zijn eigen mening flapte hij er als 1 geheel uit, en dat is fout.
Ook heb ik Ajax II - FC Utrecht nog in gedachten, waarbij de camera-mensen van SBS 6 stonden te juichen bij een Utrecht treffer.

Maargoed véél belangrijker Twente op pingels eruit tegen Ado.
Diep jammer, zwaar kl*ten, maar misschien maar goed.
Want anders zou het bekeravontuur weer doen vermoeden dat er een mooi seizoen gedraaid zou zijn, terwijl dat absoluut niet het geval is.
Oud 26-01-2005, 22:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mooi voor Feyenoord, goed voor het zelfvertrouwen. Maar ja, tegen 9 man is dat uiteraard niet zo moeilijk.

Ja, Utrecht ligt eruit! Mooi, krijgen we eindelijk eens een andere finalist. En daarbij ik vind NAC altijd wel een leuke club geweest... zo hey ik hoorde dat er gedoe met Booij was, verder nog een rode kaart in de slotfase, vlak na de winnende goal. Bizar dus!

Leuk voor Top Oss en Henk Vos. Altijd leuk vind ik het als zo'n wedstrijden na verlenging of penalty's worden beslist, die ontlading dan...

Wie heeft gemist bij Twente tegen ADO? N'Kufo?
Oud 26-01-2005, 22:25
Verwijderd
BBBRREEEEEEEEEDDDDDDDAAAAAAAAA@!!!!!!!... en nie mouwe over die scheids want eerste helft wastie dik pro-utreg
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 22:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 26-01-2005 @ 23:25 :
BBBRREEEEEEEEEDDDDDDDAAAAAAAAA@!!!!!!!... en nie mouwe over die scheids want eerste helft wastie dik pro-utreg
Was er geen after party in de kroeg dan?
Oud 27-01-2005, 09:02
Bell
Bell is offline
En wie gaat er vanavond winnen?
Ajax of SC Heerenveen??

Ik hoop Heerenveen, want ik heb niet zo met Ajax...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-01-2005 @ 23:34 :
Was er geen after party in de kroeg dan?
sommige mensen moesten vroeg uit bed vanochtend

05.30 u. zeg maar errug vroeg dus
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 10:09
Verwijderd

Feyenoord door naar de volgende ronde
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:36
Tricks'
Tricks' is offline
bron:voetbalonline.nl

Liefst vijf van de acht resterende clubs in de Amstel Cup komen uit Noord-Brabant. Nu is dit sowieso de provincie met de meeste profclubs in Nederland, maar met vijf van de acht presteert Noord-Brabant buitenproportioneel.
Naast het te verwachten PSV (dat Volendam klopte), plaatsten ook NAC Breda (via Utrecht), Willem II (via Go Ahead), FC Den Bosch (via FC Dordrecht) en -zeer verrassend- TOP Oss zich voor de kwartfinale van het Nederlandse bekertoernooi. TOP Oss, dat met RKC een andere Brabantse formatie uitschakelde, is de enige overgbleven club uit de Gouden Gids Divisie in deze fase van het toernooi. De formatie van Harry van den Ham zorgde daarmee voor een uniek feit in de clubgeschiedenis.
Oud 27-01-2005, 13:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-01-2005 @ 23:17 :
Wie heeft gemist bij Twente tegen ADO? N'Kufo?
lal, nee Heubach had een deja-vu
Oud 27-01-2005, 18:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zo gister een mooie wedstrijd gezien grotendeels ook dankzij het fanatieke Utrecht publiek dat toch het uitvakje vol krijgt, complimeten daarvoor.

Ik vond de scheids echter niet in het voordeel van NAC fluiten, die 2 rode kaarten waren terecht en daarvoor vond ik van Egmond erg veel voordelen aan Utrecht geven, een sterke wedstrijd floot hij niet.

Wel erg gaaf die gele fakkels, zag er erg mooi uit het was een mooie cup avond.
Oud 27-01-2005, 18:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
En wat een KUT samenvattingen op dat KUT SBS...
Oud 27-01-2005, 22:05
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
De nieuwe loting:

Willem II - FC Den Bosch
Feyenoord - Nac Breda
ADO Den Haag - Ajax
PSV - TOP Oss

Ado - ajax altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:15
PV
PV is offline
Ajax - Heerenveen was saai in vergelijking met de wedstrijden van gister. Maargoed Ajax is wel door dus we praten er maar niet te lang over

leuke loting idd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax was weer lucky hoor in de 88e en 90e minuut.

Nieuwe loting... mwah jammer voor Top Oss dan. En ook voor NAC, ik wil dat NAC wederom ver komt. Maja vorig seizoen schakelden ze ook PSV en Ajax in uitwedstrijden uit, dus wie weet he... en inderdaad: ADO - Ajax, haha. Ik ben benieuwd hoe de supporters zich gaan houden daar. Niet alleen die van ADO, maar ook die van Ajax (hebben ze een "antwoord" op de Silvie-spreekkoren van de vorige keer?)... ook al mag je niet veel meer roepen van de KNVB...

Weet iemand trouwens of Henk Vos nog een penalty erin heeft geschoten gisteren tegen RKC Waalwijk?
Oud 27-01-2005, 22:23
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-01-2005 @ 23:15 :
Weet iemand trouwens of Henk Vos nog een penalty erin heeft geschoten gisteren tegen RKC Waalwijk?
Ik vroeg het me ook al af, maar ik kan het nergens vinden op internet.. niet bij RKC, niet bij TOP, niet bij het Brabants Dagblad
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 16:39
qwnm
qwnm is offline
Geinige kerel die Vijf.
Nac "wij haten Rotterdam" en dan een Rotterdams onderschrift.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 16:59
Cola
Cola is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-01-2005 @ 23:15 :
Ajax was weer lucky hoor in de 88e en 90e minuut.

Nieuwe loting... mwah jammer voor Top Oss dan. En ook voor NAC, ik wil dat NAC wederom ver komt. Maja vorig seizoen schakelden ze ook PSV en Ajax in uitwedstrijden uit, dus wie weet he... en inderdaad: ADO - Ajax, haha. Ik ben benieuwd hoe de supporters zich gaan houden daar. Niet alleen die van ADO, maar ook die van Ajax (hebben ze een "antwoord" op de Silvie-spreekkoren van de vorige keer?)... ook al mag je niet veel meer roepen van de KNVB...

Ik hoop wel dat de ajax supporters geen spreekkoren gaan beginnen....zou zonde zijn dan word de wedstrijd weer afgelast en verliest ajax
Maar ado supporters ga gerust je gang
Oud 28-01-2005, 18:01
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 27-01-2005 @ 23:05 :
De nieuwe loting:

Willem II - FC Den Bosch
Feyenoord - Nac Breda
ADO Den Haag - Ajax
PSV - TOP Oss

Ado - ajax altijd leuk