Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 12:34
Fallon
Fallon is offline
Ja 2 keer verkeerd gevallen.

1e keer had ik flink zitten blowen bij een vriend en daarna gingen we uit, nogal veel gedronken daar. Veel wc pot gezien die avond en ben later in slaap gevallen midden in die discotheek

2e keer was ik met een vriend wiet gaan halen en hadden we in de auto zitten blowen en toen moest ik daarna naar de andere kant van het dorp lopen want daar zaten mijn vriendinnen. Halverwege kon ik niet meer lopen omdat ik er van overtuigd was dat mijn been gebroken was.
Oud 18-09-2004, 10:39
shifty
shifty is offline
ja op lowlands stond ik zo tussen al die mensen en toen werd alles vet wazig, en het enige wat ik wou was daar weg.. maar ja hetw as een beetje druk dus dat ging beetje kloten Toen ging ik even in het gras zitten, en toen werd alles nog waziger,e n ik had een vette piep in me oor.. Dat was wel vaag, en niet zo leuk..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 10:56
ExVaal
ExVaal is offline
Achja, zovaak. Toen ik nog elk weekend zo veel mogelijk ging zuipen & blowen. Ik denk rond de 30 keer goed fout gegaan, en dan knuffelde ik weer een nachtje de WC-pot, of het emmertje wat mijn moeder uit voorzorg onder mn bed had gezet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 20:17
Funeral
Funeral is offline
Ik heb een black-out gehad, ben ondertussen naar de toilet gegaan en heb met iemand een heel gesprek gevoerd. Kan het me alleen niet meer herinneren, pas vanaf dat ik 's nachts in bed werd gelegd
Oud 21-09-2004, 02:26
p-chez
p-chez is offline
Had ik nooit last van. Iedereen kotsend om me heen, en ik zat te chillen.
Hehe, 't is welgeteld één keer verkeerd gevallen. Maar je asociaal volstouwen met frituurvoedsel, daarna bier en dan een paar fikse kneiters.... De enorme hoeveelheden frituurtroep was waarschijnlijk al voldoende..
Reageren

Regels voor berichten