|
|
Bekijk resultaten poll: Zijn lange mannen aantrekkelijker of kleine??? | |||
Lange mannen (groter dan 1.80) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
110 | 80.29% |
Kleine mannen (kleiner dan 1.80) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 19.71% |
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik ben zelf zo'n 1.75
Ik begrijp niet waarom meisjes van pakweg 1.65 geilen op een reus van 2.00 Natuurlijk geeft zo'n lange vent je wel een veilig gevoel, maar doe je het waar ook echt voor? ![]() Ik vind het best wel triest als je een lengte-eis gaat stellen. Dat je als vrouw een man wil die een paar centimeters langer is, ok, maar je kunt ook overdrijven. Citaat:
Trouwens, lange vrouwen vind ik echt wel een afknapper. Van die vreselijke lange benen, gruwelijk om te zien. Alles lang, armen lang, vingers lang, wat een slungelig gezich is dat toch. Dit geldt trouwens ook voor jongens, je hebt van die jochies van 15 die 1.90 zijn en dan echt dun zijn, géén gezicht ![]() Alleen in Nederland zijn de mannen zo groot, ik ben vaak in het buitenland geweest, en daar zijn ze wel van normale lengte. Want zeg nou zelf, 1.85-2.00 dat is niet normaal, dat is uniek in deze wereld. Miljarden mensen zijn kleiner dan 1.80 (kan ik toch nog lachen om die reuzen en hun grootheidswaan) Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 22:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ongeveer... ![]() Ik word gediscrimineeeeerd! |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom dus echt niet over als jongetje ! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens ben ik precies 1.80 en ben ik daar heel tevreden mee ivm het feit dat de meeste dingen niet gemaakt zijn voor lange mensen. Bijvoorbeeld autostoelen, vliegtuigstoelen, kleding enz enz... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De mannen van steen. Ieke | 0 | 11-04-2005 17:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL]De man met het okselhaar totaan zijn tenen GoodforNothing | 5 | 25-03-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 | |
ARTistiek |
Ben bezig met een verhaaltje MilieuGaatVoor | 0 | 26-11-2001 15:30 |