|
|
Bekijk resultaten poll: Ingrijpen? | |||
Ja, hoe dan ook |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 29.55% |
ja, alleen via de VN |
18 | 40.91% |
Nee |
10 | 22.73% |
Nee, dit is een goede ontwikkeling voor de regio |
1 | 2.27% |
geen mening |
0 | 0% |
anders |
2 | 4.55% |
Aantal stemmers: 44. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je nu zeggen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij begon over Israelische spionnen, meen ik me te herinneren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En beweerde dat isreal ze niet had en dan weer wel Boy make up jour mind ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb nergens beweert dat Israel geen spionnen heeft. Er zit een verschil tussen een stille spion ergens hebben die geheime informatie doorgeeft aan een ander land, en een onbemand vliegtuig met een camera over een land laten vliegen. Dat laatste gaat toch echt wel even verder hoor. Dat is een schending van het nationale luchtruim, binnendringen van het territorium van een vreemde mogendheid. En het binnendringen van het luchtruim van een land door een vliegtuig toebehorend aan een vijandelijk land word in de hele wereld als oorlogsdaad gezien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb nog gezocht, kon het niet vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leugens doen je de das om vooral als het bewijs op straat ligt De meesten landen denken daar wel even anders over ![]() En een stille spion richt meer schade aan Werd er in japan geen spionga vliegtuig neergehaald en is land al in oorlog? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een spion is iemand die op regelmatige basis geclassificeerde informatie doorgeeft aan een buitenlandse (vijandelijke) mogendheid. Die Larry dinges uit het Pentagon heeft uit eigen initiatief contact opgenomen met Israelische vertegenwoordigers en hen geheime informatie aangeboden. Israel heeft geen regelmatige zendingen informatie van hem ontvangen. Er is nooit sprake geweest van wederzijds contact. Stel dat ik hier een geheim plan van Tsjechie vind om Nederland aan te vallen, en ik loop ermee naar de Nederlandse ambassade. Maar voor de deur van de Nederlandse ambassade word ik door een arrestatieteam opgepakt. Heeft Nederland dan gespioneerd in Tsjechie? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk zal zo'n land zeggen van niets te weten of zoals hierboven "vrijwillige informatieverschaffing".
||
![]() |
Citaat:
Verder hoef je geen commentaar te leveren op mijn schoolcarriere. Dat is niet relevant voor dit topic. Ik studeer aan een van de beroemdste universiteiten ter wereld, jij zit in 5 HAVO. Zullen we het dus maar even bij onszelf houden wat educatie betreft? We hebben het hier over agenten. En inlichtingenofficieren. Niet spionnen en niet geheim agenten. Een agent is bijvoorbeeld een Amerikaan die in het Amerikaanse leger werkt en geheime Amerikaanse militaire informatie doorgeeft aan een vertegenwoordiger van de Iraanse ambassade. En die vertegenwoordiger van de Iraanse ambassade is een inlichtingenofficier. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Geef mij eens een link naar een serieus wetenschappelijk artikel over spionnen. En een goede definitie daarvan. Verder, wat betekent defentie eigenlijk? ![]() Verder bestaat het oostblok niet meer. Al zo'n 15 jaar niet meer. Verder is dit een universiteit waar honderden Amerikaanse, Britse, Israelische, Duitse, Griekse studenten en vele anderen studeren. Dit in tegenstelling tot Nederlandse universiteiten, die geen Engelstalige programma's kennen en absoluut niet open staan voor buitenlandse studenten. Daarnaast kan ik in Nederland wel degelijk toegelaten worden als ik dat wil en is het niet aan een HAVO-scholier die van het VWO is gestuurd omdat ze VWO te moeilijk vond om daarover te oordelen. En nu stel ik voor dat we terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp van dit, ehm, onderwerp. |
![]() |
||
Citaat:
ik zou zeggen, je hebt het beweerd, bewijs het nu maar, dan is daar ook geen gezeik meer over. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je verkondigt onzin met achterlijke argumenten die ik vervolgens onderuithaal en dan weet jij niet meer waar ik het over heb en ontken je in alle toonaarden die bewering gedaan te hebben. En ik heb een nieuwtje voor je ook al studeer je aan een zogenaamde topuniversiteit dat verandert niks aan het feit dat je als een autist overkomt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beetje zwak trouwens dat je eerst stelt dat jouw schoolcarrière niet relevant is hier (wat overigens wel terecht is) maar dat je vervolgens toch niet kunt laten te benadrukken dat je aan een wereldberoemde universiteit studeert. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: kom online of ik ga denken dat je me geblokt hebt Laatst gewijzigd op 09-11-2004 om 17:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran RepsaJ Neretgun | 207 | 15-04-2007 19:42 | |
V sponsort terroristen in Iran (seminieuws) Joostje | 53 | 02-03-2007 12:17 | |
Iran basis voor Terrorisme (Al Qaeda) Skyrise | 69 | 03-08-2004 17:22 | |
Iran moet bewijzen dat nucleair programma voor vreedzame doeleinden is. Gatara | 34 | 26-09-2003 20:30 | |
Volgend doel: destabilizeren regering Iran Gatara | 36 | 28-05-2003 16:42 | |
Iran test ballistische raket! Mujahid | 32 | 27-05-2002 22:40 |