Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nee oké, dat ben ik dan met je eens van platen verkopen. Dat hiphop dan volgens jou Talib, Guru, Atm. enzv is ok nou ja zo denk jij daar over,,ik zou het eigenlijk willen houden op dat hun dicht bij de roots van hiphop hun muziek houden en dat mensen zoals nelly,eminem het naar een ander (niet hoger'; ander) level brengen. Begrijp me ook niet verkeerd dat ik alleen Nelly goed of dope vind ofzo hoor, ik bedoel ik vind hem dope boeit me niet wat andere hiphoppers daarvan vinden, maar Talib en Anticon (om even op de namen van jou terug te komen) Vind ik nét zo dope! Het enige wat ik nogal jammer vind is dat volgens jou "echte" hiphoppers nelly allemaal wack vinden, wat maakt iemand een echte hiphopper dan? Zijn Kanye, Jay-Z, Nas, Fat Joe, Snoop Dogg, ook geen echte hiphoppers dan volgens jou? Want hun hebben meerdere malen tijdens awards shows en interviews laten blijken dat ze nelly gewoon ook dope vinden. (Ik lees veel hiphop interviews ook amerikaanse sites dus vandaar)
||
![]() |
Citaat:
undergrouNd..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
kijk hier voor de nieuwste clips(r&b hip hop rap) °°°°°° | 2 | 05-03-2004 14:45 | |
Muziek |
Hier vind je goeie clips kijk (rap r&b hiphop) °°°°°° | 1 | 05-03-2004 13:19 | |
Muziek |
hip hop r&b king112 | 7 | 17-03-2003 23:31 |