![]() |
||
Citaat:
Wat gebeurde daarna? Een vredelievende toekomst? Helaas niet, de centrale regering verloor de controle, grote delen van Tjetjenie kwamen onder de controle van warlords te staan, en er werden aanvallen ondernomen op de buurlanden van Tjetjenie, waar ook bomaanslagen werden gepleegd. Dat was ook de tijd dat Moskou bestookt werd met bomaanslagen op woonblokken, en nadat honderden mensen hun huizen kwijt waren aan aanslagen, en er tientallen doden vielen werd de Tjetjeense regering gewaarschuwd hun genetisch afval bij zich te houden, en de terreurnetwerken te stoppen. Afijn, toen ze dat weigerden viel Rusland Tjetjenie vervolgens binnen. Nou, ach ende wee, die arme Tjetjenen, je blaast alleen maar andermans huizen op en valt andermans land binnen, en dan opeens gaan ze nog iets terug doen ook..
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kan wel zeggen dat ze al eeuwen onderdrukt worden, maar dat komt de laatste 80 jaar toch meer dan hun banden met andere terroristen en bijvoorbeeld collaboratie dan dat het aan de russen te wijten is. Daarnaast zijn het ook maar een paar terroristen die die zogenaamde vrijheid willen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder veroordeel ik aanslagen, maar moet hie recht een heel land onder lijden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
[b] Citaat:
Citaat:
[b] Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bekijk de situatie eens vanuit de ogen van de Tsjetsjenen. 'Terroristen' hoeven in principe niet hersenloze figuren te zijn, integendeel; wat terrorisme aangeeft is wanhoop. En juist dat is goed te begrijpen in het geval van de Tsjetsjenen.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, maar is dat relevant? Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen nut aan een stad platbombarderen, behalve als dat als oplossing wordt gezien om van de terroisten af te komen. Ik keur het ook zeker niet goed. Maar Putin is democratisch verkozen, dus de meerderheid van het russische volk staat achter hem en is dus geen dictator. Kom nu alsjeblieft niet met die vergelijking met hitler... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hitler is ook democratisch gekozen vriend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat bestand was met de Tsjetsjenene afgesloten op 31-8-96. Ik praat geen onzin, maar als jij geen eens van dat bestand af weet lijkt het mij duidelijk dat je compleet niet weet wat daar aan de hand is, misschien is het handig dat je je daarin eens verdiept ipv je reputoir drogredenen te openen. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verdiep je maar eens in de geschiedenis hoe hitler toch dictator werd ![]() En een atoombom gooien kenmerkt ook weer jouw intelligentie, er zit olie! Hoe waarschijnlijk denk je dat het is dat daardan nog de eerst komen 50 jaar olie gehaald kan worden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ohhhhhhhh olie!. Of course. Het volk moet lijden voor de olie. Gaat het uberhaupt nu nog wel over het terrorisme waar rusland bang voor is? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk Dat doen ze niet wilde je zeggen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Link, hele arikel |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[QUOTE]Joostje schreef op 11-03-2005 @ 16:15 : [B] die ^
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De term 'terrorisme' is slechts een woord om het omschrevene aan te duiden. Het is in geen enkel geval een argument op zichzelf, laat staan dat het geoorloofd is een volk te onderdrukken door aanwezigheid van enkele 'terroristen'. Nogmaals, een terrorist is niet per definitie 'het kwaad'.
||
Citaat:
![]() Feit blijft dat er een censuur wordt uitgeoefend op de pers, en dat vind ik in principe al niet fris.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
1 iem. die illegaal voor de bevrijding van zijn zich onder vreemde heerschappij bevindend land strijdt => verzetsstrijder Ze worden niet onderdrukt, wilde je beweren? Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Joostje schreef op 11-03-2005 @ 16:34 :
[B]ga je nog een keer reageren op mn post? Citaat:
Je wil toch niet daadwerkelijk beweren dat putin een dictator is ![]() Hoe weet jij dat die bommen niet gepland waren op doeleinden en dat er een paar mis gingen... Daarnaast valt er niet te oordelen wat de meerderheid van de Tsjetsjenen willen, dus om te zeggen dat ze onafhankelijk willen zijn lijkt me niet fundeerbaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het volk lijdt er het meest onder. Rusland schendt de mensenrechten. En het wordt door iedereen verzwegen. Vind je het gek dat er aanslagen in Rusland komen? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 |