Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2005, 16:33
farai
farai is offline
Citaat:
Matjong schreef op 24-03-2005 @ 17:28 :
Wat een in- en intrieste reacties. Als het je niet boeit lees het dan niet ofzo.
Nog beter: reageer gewoon niet. Oke, je kan je vervelen maar dan kan je ook op andere manieren de tijd verdrijven lijkt me.

*houdt voor de rest gewoon haar bek want geen zin heeft in nutteloze "forumruzietjes" *
Oud 24-03-2005, 16:44
Verwijderd
@Jules: LJ heb ik al..
@Middlefinger: Schat, mijn ex is echt verleden tijd.. Ik ben blij dat ik nu niet meer bij hem hoor. Het heeft even geduurd. Ja, ik weet het. Maar daar kan ik ook niets aan doen. En gezien andere topics die ik heb gelezen in al die tijd ben ik absoluut niet de enige die met dat probleem kampte. Daarnaast vind ik je opmerkingen nu wel erg triest worden.. En of ik er iets mee doe of niet dat zien jullie niet eens. (behalve met dit topic dan, maar mbt mn ex helemaal niet)
Oud 24-03-2005, 16:45
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 24-03-2005 @ 17:33 :
Nog beter: reageer gewoon niet. Oke, je kan je vervelen maar dan kan je ook op andere manieren de tijd verdrijven lijkt me.

*houdt voor de rest gewoon haar bek want geen zin heeft in nutteloze "forumruzietjes" *
Mee eens, ik zal er ook geen tijd meer aan besteden. Op een laatste opmerking na, en dat is dat er een dikke 600 reacties zijn geplaatst in dit topic. Daarvan is een flinke 99% van de reacties positief, en geplaats door mensen die dit blijkbaar WEL interessant/leuk vinden. Dat zegt uiteraard meer dan die paar relschoppers die op 1 hand te tellen zijn.

Aan de mods om dit offtopic geblaat te verwijderen, sorry voor de forumvervuiling
Oud 24-03-2005, 23:21
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 24-03-2005 @ 16:20 :
stiekum ben ik het wel met je eens... en ook dat loontjuh het forum nodig heeft om dr onzekerheid en verdriet te kunnen verwerken (we all know the ex story) ...
We zijn nu al 3 maanden of langer bezig met aanwijzingen en oplossingen aan het posten, maar ze luistert toch niet ... ze wil de aandacht wel, maar ze doet er niets mee
Dit is precies hoe ik er ook over denk. Op een gegeven moment werd overal en altijd die ex erbij gehaald. Ik heb nu gewoon het idee dat ik hem ken.

Citaat:
Matjong schreef op 24-03-2005 @ 16:28 :
Wat een in- en intrieste reacties. Als het je niet boeit lees het dan niet ofzo.
In- en in triest? Kinderen verkrachten is in- en in triest. Dit zijn gewoon reacties van mensen die er wat anders over denken. Volgens mij is dat een heel gezonde zaak omdat je op die manier ook eens de andere kant kunt bekijken. Jammer dat dat niet lijkt te kunnen omdat er dan gelijk over ‘relschoppers’ wordt gesproken.

Edit: voor de rest wil ik er ook geen drama van maken. Ieder zijn ding, zal ik maar zeggen.

Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 23:24.
Oud 25-03-2005, 08:05
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2005 @ 17:44 :
@Jules: LJ heb ik al..
@Middlefinger: Schat, mijn ex is echt verleden tijd.. Ik ben blij dat ik nu niet meer bij hem hoor. Het heeft even geduurd. Ja, ik weet het. Maar daar kan ik ook niets aan doen. En gezien andere topics die ik heb gelezen in al die tijd ben ik absoluut niet de enige die met dat probleem kampte. Daarnaast vind ik je opmerkingen nu wel erg triest worden.. En of ik er iets mee doe of niet dat zien jullie niet eens. (behalve met dit topic dan, maar mbt mn ex helemaal niet)
het gaat toch helemaal niet over je ex, dat is maar een voorbeeld. Maar goed, ga jij je leven hier maar lekker uitkleden op het forum en zorgen dat iedereen zoveel medeleven met je krijgt, blijkbaar krijg je dat in het echte leven niet voldoende
Oud 25-03-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-03-2005 @ 09:05 :
het gaat toch helemaal niet over je ex, dat is maar een voorbeeld. Maar goed, ga jij je leven hier maar lekker uitkleden op het forum en zorgen dat iedereen zoveel medeleven met je krijgt, blijkbaar krijg je dat in het echte leven niet voldoende
misschien kun jij je eens beter concentreren op andere dingen of je verdiepen in iets, want op deze manier conclusies trekken etc kan ik ook, maar zegt niet dat het correct is
Oud 25-03-2005, 08:14
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-03-2005 @ 09:10 :
misschien kun jij je eens beter concentreren op andere dingen of je verdiepen in iets, want op deze manier conclusies trekken etc kan ik ook, maar zegt niet dat het correct is
uhm... ik kan alleen maar op je gezeik afgaan hierzo, ik ken je niet en dat lijkt ook zo te blijven
Oud 25-03-2005, 08:29
Drez
Drez is offline
pffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Oud 25-03-2005, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 25-03-2005 @ 09:14 :
uhm... ik kan alleen maar op je gezeik afgaan hierzo, ik ken je niet en dat lijkt ook zo te blijven
slachtofferrollen zijn niet nodig Als je mij beter wilt leren kennen kun je dat ook gewoon zeggen Simpel als wat
Oud 25-03-2005, 08:34
Verwijderd
Maar dit wordt meer gechat.. Als ik een grote update heb wil ik dat misschien hier nog wel posten.. Verder ben ik altijd via pm bereikbaar..

P.s. Als je wel op de hoogte gehouden wilt worden moet je dat even pmen. Dan kan ik pm's sturen

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 11:17.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten