Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan altijd naar Schevingen gaan, lekker met zn 2 een rustig plekje opzoeken...om rustig te bespreken wat jullie gaan bespreken...vergeet niet waar het om gaat jongeman!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ze wil je niet meer, dat druipt overal vanaf aan dit verhaal. Hoe graag jij haar nog zou willen als vriendin, het is kansloos. Bespaar jezelf de moeite en probeer haar zo snel mogelijk te vergeten
||||
Verwijderd
|
Citaat:
2e: als het echt zo is: Ophouden hiermee! Als ze nou gigantisch veel spijt had en kruipend door het stof naar je toe kwam, dan zou je er heeeeeeel misschien nog eens over na kunnen denken. Maar zoals al gezegd is in dit topic: Je bent dan gewoon tweede keus. Ik weet niet hoe jij het ziet, maar ík voel me daar toch echt veel te goed voor... Citaat:
![]() Citaat:
Tssssk.... Big brother is er niets bij... Tragisch |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind haar een trut, zeg dat maar tegen haar. |
![]() |
||
Citaat:
En je moet helemaal nog niets wegnemen van haar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Tuurlijk wilt je 'ex' dat je blijft sms'en, en msn'en, en tuurlijk wil je dit ook, maar als je hiermee blijft verder doen, gaat het nooit over en uit zijn. Laat het nog ff uitbollen, en bouw het contact stilletjesaan af, ooit moet je verder met je leven hoor, ook zij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik denk dat jij beter af bent zonder haar, zeker tot ze uitgepuberd is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ben je met een relatie als je er zelf niet meer kan van genieten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik herken mezelf namelijk echt in haar -ook 16. (Alleen wilde ik niet vreemdgaan ![]() Vooral stoppen met bellen is mijn tip en zorg dat jouw hoop krimpt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken dat nummer niet (houe zo!), maar als mijn ex dat had gezegd nadat het uitging had ik hem om een teiltje gevraagd. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @TS: Ik zou je definitie van houden van weleens willen weten.......want volgens mij hebben wij een andere betekenis daarbij
Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 14:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ik begin medelijden met jouw EX te krijgen, je bent gewoon obcessed. Mocht ze wel ademhalen in jullie relatie? Sorry dat ik ze het zo cru zeg, maar wat doe je jezelf aan joh? Waarom zou jij je leven zo door de gedachte aan haar laten beheersen, terwijl zij dat overduidelijk niet doet met de gedachte aan jou??
Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 18:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wiskunde B vergroot kans op inloting? AnneLiz | 6 | 23-03-2014 12:01 | |
Studeren |
wiskunde a of b..hoe kwam je tot je keuze P.A van docent | 6 | 26-03-2011 11:53 | |
Studeren |
Help! profiel keuze 4vwo Hpstefan | 5 | 20-03-2011 11:53 | |
De Kantine |
Dit of Dat? trophus | 500 | 01-12-2007 18:36 | |
Algemene schoolzaken |
Scholen in belgie Igorrrai | 51 | 30-07-2005 13:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Balletjesuitleg over keuzes Maroon | 24 | 14-10-2004 14:43 |