Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2005, 21:39
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heeft ze al iets van zich laten weten op welke manier dan ook?

Oud 07-04-2005, 22:23
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Hoe gaat de soap verder...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:27
master84
master84 is offline
Ik heb haar net gebeld en ze deed net of er niks aan de hand was.

Ze wilde wel direct als ze zou komen naar scheveningen.

We zullen zien!
Oud 07-04-2005, 22:43
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 23:27 :
Ik heb haar net gebeld en ze deed net of er niks aan de hand was.

Ze wilde wel direct als ze zou komen naar scheveningen.

We zullen zien!
Kan een goed als slecht teken zijn...misschien is het voor haar om te doen alsof er geen vuiltje in de lucht is...misschien is het voor haar een "nieuw begin"

Je kan altijd naar Schevingen gaan, lekker met zn 2 een rustig plekje opzoeken...om rustig te bespreken wat jullie gaan bespreken...vergeet niet waar het om gaat jongeman!!!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:28
master84
master84 is offline
Ik weet het, maar goed.

Ik ga er vol positief tegenaan en doe net of ik van niks weet, maar ondertussen uithoren
Oud 07-04-2005, 23:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 08-04-2005 @ 00:28 :
Ik weet het, maar goed.

Ik ga er vol positief tegenaan en doe net of ik van niks weet, maar ondertussen uithoren
Beter ben je eerlijk tegen haar en zeg je wat je weet. Speel open kaart en laat haar hetzelfde doen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 23:41
master84
master84 is offline
Dat doe ik ook zeker als ze er niks over zegt en super schijnheilig zegt, dat ze gewoon even een tijdje zonder mij wilt
Oud 08-04-2005, 07:19
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
master84 schreef op 08-04-2005 @ 00:41 :
Dat doe ik ook zeker als ze er niks over zegt en super schijnheilig zegt, dat ze gewoon even een tijdje zonder mij wilt
Waarom houd jij jezelf nog voor de gek.
Ze wil je niet meer, dat druipt overal vanaf aan dit verhaal.

Hoe graag jij haar nog zou willen als vriendin, het is kansloos.

Bespaar jezelf de moeite en probeer haar zo snel mogelijk te vergeten
Oud 08-04-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
master84 schreef op 07-04-2005 @ 15:38 :
Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk, ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet doen.

Er zit een 1 of andere vent bij haar op de dansgroep waar ze mee heeft gezoend en al een tijdje een oog op had. Ze wilt eerst kijken wat daarmee gaat gebeuren.

Ik heb het weer viavia gehoord!

Wat moet ik nu doen? Me van de domme houden of ...............
1e: er proberen achter te komen of het ook echt zo ís. Je hebt het gehoord viavia, maar dat geeft natuurlijk geen garantie.

2e: als het echt zo is: Ophouden hiermee! Als ze nou gigantisch veel spijt had en kruipend door het stof naar je toe kwam, dan zou je er heeeeeeel misschien nog eens over na kunnen denken. Maar zoals al gezegd is in dit topic: Je bent dan gewoon tweede keus. Ik weet niet hoe jij het ziet, maar ík voel me daar toch echt veel te goed voor...

Citaat:
Wat vinden jullie over spullen die je elkaar geeft?
Terughalen wat gegeven is of....????
Laat het haar lekker houden. Eens gegeven, blijft gegeven toch? En daarbij, als je dat gaat doen, maak je alleen maar meer kapot (als dat nog mogelijk is )

Citaat:
Als ik dat doe krijg ik straks weer een situatie. Je moet je voorstellen dat toen het uitging met mijn eerste serieuse vriendin ik er 5 maanden over heb gepraat tijdens deze relatie...... Terwijl dat echt zoveel tijd later was.
Never let a broken heart take a change for real love away...

Tssssk.... Big brother is er niets bij...
Tragisch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 19:55
Droyd
Droyd is offline
Klinkt vreemd genoeg bekend.

Ik ken 2 mensen die samen iets hebben. Het meisje wou ook eens iets hebben met iemand anders, maar vertelde me dat ze hem niet kwijt wou, ondanks dat. In die periode hadden ze ook constant ruzie. Ze waren toen ook 2 jaar samen en het meisje had voordien ook geen serieuze relatie gehad.

Het is verschillende keren uitgegaan...Een keer 2 maand waarbij ze echt zo goed mogelijk los van elkaar probeerden te leven.

Nu zijn ze weer al een jaar terug samen denk ik.

Beetje vreemd idd, maar volgens mij mag je de moed niet laten zakken, misschien is het een soort van fase.
Oud 10-04-2005, 10:07
master84
master84 is offline
We hebben het samen uitgemaakt in Scheveningen...

Het is zo pijnlijk om erover te praten, maar dit was de beste oplossing voor onze relatie. Het kon gewoon niet zo langer doorgaan.

We houden wel erg goed contact en over iets meer dan een maandje ga ik naar der toe voor der verjaardag.

Het afscheid was wel heel mooi. Ik heb haar toen thuisgebracht en ben nog een nachtje bij der wezen slapen om het heel goed af te ronden. We waren helemaal in elkaar verstrengeld die nacht. Lepeltje lepeltje zo lekker knus en ik heb nog nooit zo erg verlangd naar een tongzoen, die ik wel heb gekregen gelukkig . Ik ben hier echt kapot van al mn vrienden proberen me op te vangen, maar ik lig nu alweer te huilen

Alles bij elkaar was het hardstikke mooi en bevredigend alleen zo moeilijk allemaal. Ik geloof erin dat we over een tijdje weer bij elkaar komen als zij dit keer wel aan een relatie toe is.

Ze gaf ook aan dit eigenlijk nooit te zijn geweest. Ze gaat nu een aantal dingen oplossen en daarna wie weet in de zomervakantie.

Ik kan ook niks weghalen dat van haar is. Alles ruikt naar haar en ...........
Oud 10-04-2005, 10:15
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Veel suces!! Je hebt uiteindelijk het goede gedaan!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:21
master84
master84 is offline
Ik voel me alweer iets beter.

Net flink lopen uithuilen bij mn ouders

Maar dit is ook het beste voor beide. Laat de toekomst maar bepalen wat er gebeurd. Ik hoop dat het weer goed komt.
Oud 10-04-2005, 14:19
saturday
saturday is offline
Citaat:
master84 schreef op 10-04-2005 @ 12:21 :
Ik voel me alweer iets beter.

Net flink lopen uithuilen bij mn ouders

Maar dit is ook het beste voor beide. Laat de toekomst maar bepalen wat er gebeurd. Ik hoop dat het weer goed komt.
sterkte.
ik vind haar een trut, zeg dat maar tegen haar.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:52
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
master84 schreef op 10-04-2005 @ 11:07 :
We hebben het samen uitgemaakt in Scheveningen...

Het is zo pijnlijk om erover te praten, maar dit was de beste oplossing voor onze relatie. Het kon gewoon niet zo langer doorgaan.

We houden wel erg goed contact en over iets meer dan een maandje ga ik naar der toe voor der verjaardag.

Het afscheid was wel heel mooi. Ik heb haar toen thuisgebracht en ben nog een nachtje bij der wezen slapen om het heel goed af te ronden. We waren helemaal in elkaar verstrengeld die nacht. Lepeltje lepeltje zo lekker knus en ik heb nog nooit zo erg verlangd naar een tongzoen, die ik wel heb gekregen gelukkig . Ik ben hier echt kapot van al mn vrienden proberen me op te vangen, maar ik lig nu alweer te huilen

Alles bij elkaar was het hardstikke mooi en bevredigend alleen zo moeilijk allemaal. Ik geloof erin dat we over een tijdje weer bij elkaar komen als zij dit keer wel aan een relatie toe is.

Ze gaf ook aan dit eigenlijk nooit te zijn geweest. Ze gaat nu een aantal dingen oplossen en daarna wie weet in de zomervakantie.

Ik kan ook niks weghalen dat van haar is. Alles ruikt naar haar en ...........
Je hebt echt genoeg gedaan hoor, veel meer dan ze zelf verdiend!
En je moet helemaal nog niets wegnemen van haar Toen het uit was met mijn ex heeft het ook enkele weken tot maanden geduurd voor ik dingen kon wegbergen. Eerst ons fotohoekje weggedaan, dan zijn foto's die tussen andere foto's hingen, dan alle lieve kaartjes van leuke plantjes en als laatste zijn rozen (ik vond het zonde om ze weg te smijten, dus nu staan ze gewoon allemaal in een mandje op de kast, zonder kaartjes en betekenis) Al de rest ligt opgeborgen in een kast, om ooit nog eens te bekijken...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:03 :
Ik als jongen zal dan mijn verhaal dan maar is doen.

Ik ben 20 en mn vriendin is 16. Ik voel me soms net het vrouwtje in onze 2 jarige relatie.
Heb je zelf misschien door hoe denigrerend dit klinkt?
Oud 10-04-2005, 16:01
saturday
saturday is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 10-04-2005 @ 16:57 :
Ja idd, dat viel mij ook al op.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:13
master84
master84 is offline
Ik wist niet hoe ik met deze situatie moest om gaan.

Nu zegt een vriend van mij dat ik haar helemaal niet meer moet smsen omdat het dan anders lijkt alsof we nog steeds iets hebben.

En dat hieruit zal komen dat ze me heel erg gaat missen en zelf terugkomt? Zit hier logica achter of????

Wat zouden de vrouwen hier het liefste hebben? Puur msn of ook telefoon en sms?
Oud 10-04-2005, 16:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 10-04-2005 @ 15:57 :
Idd, maar ja, sommige mensen kunnen zich zo juist goed voelen. Als ik alles en alles zo gelezen heb is het maar goed dat het uit is.
Oud 10-04-2005, 16:17
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
master84 schreef op 10-04-2005 @ 17:13 :
Ik wist niet hoe ik met deze situatie moest om gaan.

Nu zegt een vriend van mij dat ik haar helemaal niet meer moet smsen omdat het dan anders lijkt alsof we nog steeds iets hebben.

En dat hieruit zal komen dat ze me heel erg gaat missen en zelf terugkomt? Zit hier logica achter of????

Wat zouden de vrouwen hier het liefste hebben? Puur msn of ook telefoon en sms?
Ik zou ook stoppen met sms'en, MSN en al de rest, dat blijft maar duren. Ik ben ook nog zo stom geweest om seks te blijven hebben met mijn ex, ook niet doen he Leidt enkel tot miserie... Het beste lijkt me nu om mekaar gewoon ff niet meer te horen. Of op zijn minst al niet communiceren.
Tuurlijk wilt je 'ex' dat je blijft sms'en, en msn'en, en tuurlijk wil je dit ook, maar als je hiermee blijft verder doen, gaat het nooit over en uit zijn. Laat het nog ff uitbollen, en bouw het contact stilletjesaan af, ooit moet je verder met je leven hoor, ook zij.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:18
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Qimm schreef op 10-04-2005 @ 17:14 :
Idd, maar ja, sommige mensen kunnen zich zo juist goed voelen. Als ik alles en alles zo gelezen heb is het maar goed dat het uit is.
Nouja, hoe hij het brengt vindt hij dus dat vrouwen zich ondergeschikt moeten voelen aan hun man/vriendje, want hij voelt zich ondergeschikt en 'dus' 'het vrouwtje'. Dat zinde mij niet in vraag. Snap je?
Oud 10-04-2005, 17:19
master84
master84 is offline
sorry dat heb ik dan verkeerd geformuleerd. Alleen doelde ik op het onderdanige gedrag dat andere mensen vinden.

Daar doelde ik op. Nou helemaal geen contact lijkt mij stug er zit teveel gevoel achter en eraan denken dat het nooit meer goed kan komen is niet te verdragen.

Komende zomer pak ik de boel gewoon weer op.
Oud 10-04-2005, 17:34
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
master84 schreef op 10-04-2005 @ 18:19 :
En we zijn net april. Dus met 2 maandjes heeft zij wel voldoende tijd om te doen waar je normaal jaren voor nodig hebt (lees: puberen), denk je? En zo ja, dan krijg je een afgelikte boterham terug, iemand die jou pas goed genoeg vind na een paar andere gehad te hebben
Ik denk dat jij beter af bent zonder haar, zeker tot ze uitgepuberd is
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:00
Smobbo
Smobbo is offline
MOVE ON BOY!

Echt die meid is het niet waard. Het is hard maar (imho) waar.
Oud 10-04-2005, 20:32
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
master84 schreef op 10-04-2005 @ 17:13 :
Zit hier logica achter of????
Volgens mij kan dat ja, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het goed zit met jullie relatie...

Wat ben je met een relatie als je er zelf niet meer kan van genieten.
Oud 10-04-2005, 21:36
master84
master84 is offline
Het is nu ook over en ik ben het nu aan het verwerken.

De toekomst zal uitwijzen
Oud 10-04-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
master84 schreef op 10-04-2005 @ 22:36 :
Het is nu ook over en ik ben het nu aan het verwerken.

De toekomst zal uitwijzen
Verbreek alle contact.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 00:33
blupp
blupp is offline
Citaat:
Doe niet zo zielig man. Het is uit, laat haar lekker stikken en ga door met je leven. Gedraag je als iemand van 20 ofzo..zoveel hoop hebben om een zielig pubertje terug te krijgen terwijl er genoeg andere leuke meiden zijn wat meer in de richting van jouw leeftijd. Als je er vanuit gaat dat het toch wel aan gaat weer, waarom maken jullie t dan uit? Laat je dan nog even lekker een jaartje aan het lijntje houden joh.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:33
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
Oh god Spaar jezelf die vernedering... ze zal dan echt niet al behoefte hebben aan een vaste relatie waarin gepraat wordt over de toekomst en babies!
Ik herken mezelf namelijk echt in haar -ook 16. (Alleen wilde ik niet vreemdgaan en ik was niet zo'n kreng als zij: ik voelde mezelf gewoon stikken in zijn toekomstbeeld en hij werd ZO afhankelijk) Hij was ook een jaar ouder dan jij.
Vooral stoppen met bellen is mijn tip en zorg dat jouw hoop krimpt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:35
master84
master84 is offline
Het was niet alleen mijn toekomstbeeld he. We zaten samen te fantaseren

In de toekomst zal het zijn als dat nieuwe nummer van Guus Meeuwis
Oud 11-04-2005, 13:39
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
master84 schreef op 11-04-2005 @ 14:35 :
Het was niet alleen mijn toekomstbeeld he. We zaten samen te fantaseren

In de toekomst zal het zijn als dat nieuwe nummer van Guus Meeuwis
Dat kan best zijn, maar het is duidelijk dat zij daar nu niet meer naar verlangt. Niet met jou in ieder geval. Voorlopig... en dat is meestal niet 2 maandjes.

Ik ken dat nummer niet (houe zo!), maar als mijn ex dat had gezegd nadat het uitging had ik hem om een teiltje gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 13:44
master84
master84 is offline
Niet zo negatief doen.

Ik weet ook wel dat als het niks word je toch door moet gaan met je leven.

Ene kant mis ik haar heel erg andere kant voel ik me ook lekker vrij, maarja we shall see.
Oud 11-04-2005, 14:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Je moet inderdaad niet zo negatief doen. Je moet voor de grap eens optellen hoeveel meisjes hier hebben gezegd dat je een hele lieve gast lijkt (voornamelijk omdat je dure kado's geeft).
Je stuurt ze een PM dat ze jou moeten contacteren als het uit is met hun vriend en je wacht af. Wedden dat je de binnen de kortste keren weer iemand hebt aan wie je dure dingen kan geven? Dezelfde situatie, maar dan met een ander m0kkel. Geweldig toch?
Oud 11-04-2005, 14:15
master84
master84 is offline
Grappenmaker. Er is maar 1 meisje die dat nog zou krijgen en dat is mn moppie zelf
Oud 11-04-2005, 14:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
master84 schreef op 11-04-2005 @ 15:15 :
Grappenmaker. Er is maar 1 meisje die dat nog zou krijgen en dat is mn moppie zelf
Ik zal je even inlichten: JE HEBT GEEN MOPPIE, WEES BLIJ!
Oud 11-04-2005, 14:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gatverdamme, het woord 'moppie'. *braak*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 14:18
master84
master84 is offline
We zijn altijd elkaar moppies Maar vriendje vriendinnetje nee dat niet.

Ach
Oud 11-04-2005, 14:19
master84
master84 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-04-2005 @ 15:17 :
Gatverdamme, het woord 'moppie'. *braak*

Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie
Oud 11-04-2005, 14:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 11-04-2005 @ 15:19 :
Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie Moppie
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 14:23
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
blupp schreef op 11-04-2005 @ 01:33 :
Doe niet zo zielig man. Het is uit, laat haar lekker stikken en ga door met je leven. Gedraag je als iemand van 20 ofzo..zoveel hoop hebben om een zielig pubertje terug te krijgen terwijl er genoeg andere leuke meiden zijn wat meer in de richting van jouw leeftijd. Als je er vanuit gaat dat het toch wel aan gaat weer, waarom maken jullie t dan uit? Laat je dan nog even lekker een jaartje aan het lijntje houden joh.
daar was ie al
Oud 11-04-2005, 14:30
bracelance
bracelance is offline
C
Oud 11-04-2005, 14:32
Verwijderd
Wow.. ik heb even heel dit topic zitten lezen en fuck man, dat jij je eigen zo liet gebruiken Als zij de gedachten al heeft om maar eens ff iemand anders te neuken dan moet er toch een knop omgaan bij je? Toen je het had over dat trio wist ik het zeker.. Snel beter worden en dan nog eens lezen wat je toen gezegd hebt. Je kunt jezelf toch niet ZO verlagen . Ze heeft maar mooi van je geprofiteerd, en zelfs die laatste nacht tjaa wat moet ik daar over zeggen. Alsjeblieft, denk niet aan 'over 2 maanden', want dan is ze nog precies hetzelfde. Hoop voor je dat je in gaat zien wat voor (...) ze is.

Sorry, maar zo denk ik er dus over.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 14:35
master84
master84 is offline
Ik doelde ook niet op 2 maanden maar eerder op een maandje of 6/7.

Niet om het vast te leggen, maar dan is polshoogte te nemen.
Oud 11-04-2005, 14:37
Verwijderd
Maar ik doel er dus op dat ze gewoon zo zal blijven omdat ze TOCH wel weet dat jij alles voor haar over hebt en je makkelijk te gebruiken bent.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 14:53
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ShootingStar schreef op 11-04-2005 @ 15:37 :
Maar ik doel er dus op dat ze gewoon zo zal blijven omdat ze TOCH wel weet dat jij alles voor haar over hebt en je makkelijk te gebruiken bent.
Je hebt het topic dus toch niet zo goed gelezen hij wil haar gewoon en hij gaat haar niet loslaten, pas als ie straks hoort nadat hij 6/7 maand heeft zitten wachten dan mevrouw al met 5 andere kerels het bed in is gedoken dan gaat er een lichtje bij hem branden. Of nog niet eens, want dan ziet ze misschien dat hij haar alles gaf en haar gebruikte om zijn liefde bij kwijt te kunnen en die anderen haar gewoon gebruikten voor de sex enzo en dan begitn het sprookje weer opnieuw.

@TS:
Ik zou je definitie van houden van weleens willen weten.......want volgens mij hebben wij een andere betekenis daarbij

Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 15:01
Verwijderd
zo kun je het natuurlijk ook bekijken
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 16:04
Farfalla
Farfalla is offline
Hmm, ik heb wel alles gelezen... Ik denk dat het idd een hele goeie zaak is dat het nu uit is, maar je kunt nog wel aan je merken dat je het er nog heel moeilijk mee hebt en hoopt/denkt dat het nog wel goed komt over een tijdje. Dat is best begrijpelijk aangezien jij het verliefdst was (dan zie je dat vaak), maar ik denk dat je door de tijd heen wel van gedachte zult veranderen. Het is nu nog allemaal heel gevoelig maar over een maand of 6/7 heb je haar misschien al helemaal kunnen loslaten en vraag je zelfs al af waarom je zo lang bij dat meisje gebleven bent Tot die tijd maar lekker huilen, mopperen en sletten Veel succes nog ermee!
Oud 11-04-2005, 18:44
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
sorry dat heb ik dan verkeerd geformuleerd. Alleen doelde ik op het onderdanige gedrag dat andere mensen vinden.

Daar doelde ik op. Nou helemaal geen contact lijkt mij stug er zit teveel gevoel achter en eraan denken dat het nooit meer goed kan komen is niet te verdragen.

Volgens mij heb jij TOTAAL NIET in de gaten dat het UIT is, dat ze je op het moment NIET MOET en dat het best wel eens NOOIT MEER iets tussen jullie wordt. Zie je dat nou echt totaal niet in?
Ik begin medelijden met jouw EX te krijgen, je bent gewoon obcessed. Mocht ze wel ademhalen in jullie relatie?
Sorry dat ik ze het zo cru zeg, maar wat doe je jezelf aan joh? Waarom zou jij je leven zo door de gedachte aan haar laten beheersen, terwijl zij dat overduidelijk niet doet met de gedachte aan jou??

Laatst gewijzigd op 11-04-2005 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 19:59
master84
master84 is offline
Ik sluit gewoon niks uit, maar mag ik zo zijn na 2 dagen tering.....

Ik ben nu lekker alles aan het verwerken. Ik zie ook wel in wat ik verkeerd heb gedaan. Ik ben gewoon te makkelijk geweest.

Achja ook ik verander hoor
Oud 11-04-2005, 20:04
Alistar
Alistar is offline
Citaat:
master84 schreef op 11-04-2005 @ 20:59 :
Ik sluit gewoon niks uit, maar mag ik zo zijn na 2 dagen tering.....

Ik ben nu lekker alles aan het verwerken. Ik zie ook wel in wat ik verkeerd heb gedaan. Ik ben gewoon te makkelijk geweest.

Achja ook ik verander hoor
Het gaat er ook niet om dat je geen verdriet mag hebben, en dat je er nog veel aan denkt. Dat is alleen maar normaal. Het zou juist vreemd zijn als je dat NIET zou doen. Maar waar het hier om gaat, is dat het net uit is en jij in feite al weer loopt te verkondigen dat het weer aan gaat, en dat alles weer goed komt. Terwijl je dat helemaal niet zeker weet. En dat iedereen (de meesten dan iig) zoiets hebben van: jezus man, het is net uit, maar jij praat erover alsof alles al weer helemaal goed is, en alles weer op zn pootjes terecht komt. Je zegt zelf dat je het aan het verwerken bent, maar die indruk wek je niet echt, je praat erover alsof je het allemaal allang verwerkt HEBT. En dat is niet helemaal het geval volgens mij.
Reageren

Regels voor berichten