Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2005, 21:19
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Morridin schreef op 09-05-2005 @ 21:58 :
Ik ram er altijd maar 1 punt in. De rest komt wel via +skills en meestal heeft me sorc op een gegeven moment zoveel mana dat het niet mer opkomt >_> En daarvoor zuip ik gewoon zoveel mana pots dat ik een smurf word
indeed.

Sketch, als ik jou was zou ik even op zoek gaan naar een nieuwe versie van de tweaker sorc, want die jij hebt gevonden is pre-lod en nu dus niet meer reeël.
Advertentie
Oud 09-05-2005, 21:48
Sketch
Sketch is offline
Hmm, ok. Ik heb al wel gezocht, maar dit was de enige tweakerbuild die ik kon vinden, naast een variant die praktisch hetzelfde is. Nouja, moet ik zelf maar een beetje gaan puzzelen.

En, +21 to all skills?!
Oud 09-05-2005, 21:50
Ymir
Ymir is offline
mijn nl javazon heeft op meeste light skills if not alle 40+
doe ook een sgijtlading damage dan
9 skillers
Oud 09-05-2005, 21:52
beeble
beeble is offline
eni: +2
mara: +2
hoto: +3
2 soj: +2
arach: +1
schild: +~1

10 skillers: +10
anni: +1
battle command: +1

totaal: minimaal +22 en dan nog +skills van gloves voor bijvoorbeeld firechars(magefist) +skills van boots(shadowdancers, marrows) +sklls van schild(HoZ, homu)

loopt aardig op
Oud 09-05-2005, 21:53
beeble
beeble is offline
me baba, assa en druid hebben allemal 8+ skillers
Oud 09-05-2005, 21:57
Ymir
Ymir is offline
Titans, griffons, 2 java 20 ias gloves, highlords waarschijnlijk, soj, tgods, skillers.
zoiets, en dan nog 5/5 light die jools en ormus 15 light en je doet belachelijke schade.
Oud 09-05-2005, 22:05
Sketch
Sketch is offline
Soms he, dan voel ik me zo'n n00b. ^^

Nouja, meestal eigenlijk
Oud 09-05-2005, 22:39
Verwijderd
meh, ik ben een constante noob omdat ik geen zin heb in me te verdiepen. Al die items vind ik sowieso niet en trade items ervoor ook al niet >_>
Was al bezig een sorc te maken die zou kunnen mfen, wordt ik gekilled door de ergste soort pk die er is, de hackpk >_>. Die mag wel ff gegangbanged worden door 100 woeste wolven >_>
Oud 10-05-2005, 10:29
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 09-05-2005 @ 23:39 :
meh, ik ben een constante noob omdat ik geen zin heb in me te verdiepen. Al die items vind ik sowieso niet en trade items ervoor ook al niet >_>
Was al bezig een sorc te maken die zou kunnen mfen, wordt ik gekilled door de ergste soort pk die er is, de hackpk >_>. Die mag wel ff gegangbanged worden door 100 woeste wolven >_>
Daarom ben ik ook gestopt met hardcore. Dan heb je eindelijk een lvl 60 sorc met wat mf equip en dan word je weer gepkd of wat dan ook. Dat was ik na een keer of heel erg vaak toch behoorlijk zat en toen ben ik sc gaan spelen omdat ik ook wel eens goede items op een sterk char wou hebben. Ik ben wel al weer begonnen met hc maar dat schiet nog niet echt op. Hebben er toevallig meer mensen hier zin om op hc te beginnen mischien dat we dan een party kunnen maken en een beetje samen spelen. Dan weet je iig zeker dat je niet gepkd word en je kan mekaar altijd looten als je dood gaat.
Oud 10-05-2005, 10:56
Verwijderd
Uhm, ik speel nog steeds hc. Ik speel alleen niet zo vaak omdt het in je eentje toch maar saai is, maar ik heb ook geen zin om act2 open te starten en dat er dan lui binnen komen die allieën, en dan opeens al de heel staf hebben ofzo en dat soort dingen.
Ik ben iemand die alle quests wil doen, zonder rush(hooguit wat lichte hulp als de characters bijvoorbeeld net diablo ofzo niet aan kunnen)

Dus als je zin hebt om met zo iemand te coöppen...
Oud 10-05-2005, 12:17
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-05-2005 @ 11:56 :
Uhm, ik speel nog steeds hc. Ik speel alleen niet zo vaak omdt het in je eentje toch maar saai is, maar ik heb ook geen zin om act2 open te starten en dat er dan lui binnen komen die allieën, en dan opeens al de heel staf hebben ofzo en dat soort dingen.
Ik ben iemand die alle quests wil doen, zonder rush(hooguit wat lichte hulp als de characters bijvoorbeeld net diablo ofzo niet aan kunnen)

Dus als je zin hebt om met zo iemand te coöppen...
. Zeker wel. Dat heb ik ook altijd het leukste gevonden aan hc. Alles zelf doorlopen en ondertussen xp halen en items vinden. Ik begin de routine: boosten, cow levels tot 25, baalruns tot lvl 45 enz enz een beetje zat te worden. Dus ja is prima. Add me maar aan je friends list en whisper maar als je me online ziet dan beginnen we er dan wel aan. Als er nog meer mensen zin hebben dan roep je maar. Ik wil trouwens een Sumoning Necro gaan maken. Want die hebben door al die skeletons enzo volgens mij een grote kans om te overleven. Ik was er ooit al eens aan begonnen maar weet zo de account ff niet meer... .
Oud 10-05-2005, 12:42
Verwijderd
hehe, is goed. Ik ga zo weer ff online. Kijken of ik misschien een game in kan. Heb nu een elemntal bowazon op de lijst, maar die zet ik wel ff op pauze. Misschien dat ik voor een trapsin ga. me vorige 4 hebben het ook altijd goed gedaan. Konden best goed door hell solo-en

Welk account btw?
Oud 10-05-2005, 12:49
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-05-2005 @ 13:42 :
hehe, is goed. Ik ga zo weer ff online. Kijken of ik misschien een game in kan. Heb nu een elemntal bowazon op de lijst, maar die zet ik wel ff op pauze. Misschien dat ik voor een trapsin ga. me vorige 4 hebben het ook altijd goed gedaan. Konden best goed door hell solo-en

Welk account btw?
Nu-wammus_mule. Daar ben ik nu mee online.
Oud 10-05-2005, 15:54
Ymir
Ymir is offline
Hardcore wil ik ook wel eens aan beginnen, maar m'n clan is softcore only dus moet ik even nieuwe account bakken.
als ik van de week nog wat tijd over heb begin ik wel iets moois.
Oud 10-05-2005, 16:18
Mephi
Mephi is offline
SC forever!

Nja. Het is gewoon dat ik m'n enigma niet kwijt wil raken enzo. Mijn hammerdin is wel een beetje mijn trots. Het is geen superoriginele build maar hij is steviger dan een verankerde rots.
Oud 10-05-2005, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 10-05-2005 @ 16:54 :
Hardcore wil ik ook wel eens aan beginnen, maar m'n clan is softcore only dus moet ik even nieuwe account bakken.
als ik van de week nog wat tijd over heb begin ik wel iets moois.
hehe, nog 1 erbij zou geinig zijn
We lopen met een pala en een assa
Oud 10-05-2005, 17:00
Ymir
Ymir is offline
Ga ik een summoner necro beginnen, nog nooit 1 gemaakt
Oud 10-05-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 10-05-2005 @ 18:00 :
Ga ik een summoner necro beginnen, nog nooit 1 gemaakt
L , NL of HC
Oud 10-05-2005, 17:17
Ymir
Ymir is offline
HC.

Btw fluiter, interesse in een zooi gratis stuff nonladder?
Oud 10-05-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 10-05-2005 @ 18:17 :
HC.

Btw fluiter, interesse in een zooi gratis stuff nonladder?
ga je ons verlaten op NL

altijd welkom
Oud 10-05-2005, 17:28
Ymir
Ymir is offline
Niet mijn spul, een kennis kapt ermee en omdat iedereen die die kent ladder speelt....
er zit een famine berzerker axe bij, verder weet ik nog niet wat het allemaal is....
ik zeg em wel dat je interesse hebt, mag ie je whispen?
Oud 10-05-2005, 17:31
Verwijderd
ff een vraag:

ik ben bezig met een fury/rabies druid op NL

wat is daarvoor een betere belt string 8ll /15dmgr of verdungo 39 Vita /14 dmgr

naast stormshield

heb alleen carrion 9ll voor de lifeleech en ll in gloves is ook geen optie want ik gebruik TO gloves

dus wat zal het wezen string of verdungo

bvd
Oud 10-05-2005, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 10-05-2005 @ 18:28 :
Niet mijn spul, een kennis kapt ermee en omdat iedereen die die kent ladder speelt....
er zit een famine berzerker axe bij, verder weet ik nog niet wat het allemaal is....
ik zeg em wel dat je interesse hebt, mag ie je whispen?
dat mag tie of via een game van u mag ook
Oud 10-05-2005, 17:36
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 10-05-2005 @ 18:31 :
ff een vraag:

ik ben bezig met een fury/rabies druid op NL

wat is daarvoor een betere belt string 8ll /15dmgr of verdungo 39 Vita /14 dmgr

naast stormshield

heb alleen carrion 9ll voor de lifeleech en ll in gloves is ook geen optie want ik gebruik TO gloves

dus wat zal het wezen string of verdungo

bvd
pvm neem ik aan?
Lifeleech 9% is zat joh, af en toe een paar klappen met hunger en je zit zo weer vol, dus doe mooi Verdungo.
Oud 10-05-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 10-05-2005 @ 18:36 :
pvm neem ik aan?
Lifeleech 9% is zat joh, af en toe een paar klappen met hunger en je zit zo weer vol, dus doe mooi Verdungo.
gebruik geen hunger
Oud 10-05-2005, 17:52
Ymir
Ymir is offline
steek dan 1 punt in hunger
Oud 10-05-2005, 17:54
Ymir
Ymir is offline
puur werewolf ben je dan op lvl 70 al klaar
Oud 10-05-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Mephi schreef op 10-05-2005 @ 17:18 :
SC forever!

Nja. Het is gewoon dat ik m'n enigma niet kwijt wil raken enzo. Mijn hammerdin is wel een beetje mijn trots. Het is geen superoriginele build maar hij is steviger dan een verankerde rots.
In duels betwijfel ik dat.
Oud 10-05-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ymir schreef op 10-05-2005 @ 18:54 :
puur werewolf ben je dan op lvl 70 al klaar
20 ww
20 lycan
20 rabies
20 fury
20 oak
1 feral

en als ik hunger wil kost me dat 4 skillpoints
Oud 10-05-2005, 18:42
Verwijderd
Meh, aangezien jesc speelt maakt dat niet zo uit. maar op hc is het wel een must voor een ww.
Oud 11-05-2005, 13:54
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 10-05-2005 @ 19:29 :
In duels betwijfel ik dat.
Tja. Maar ik vind duelen sowieso lame. Weinig spanning als je het mij vraagt. Daar komt nog bij dat ik PvM-builds maak, geen PvP. En of je nou je gear kwijtraakt in duels op HC of gewoon tegen monsters, dat maakt dan ook niet meer uit, als ik het niet verkeerd heb..
Oud 11-05-2005, 16:10
beeble
beeble is offline
pvp is juist wel leuk, pvm begint na een tijdje te vervelen

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 16:12.
Oud 11-05-2005, 16:13
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 11-05-2005 @ 17:10 :
pvp is juist wel leuk, pvm begint na een tijdje te vervelen
second that.
pvm doe je om rijk te worden om te kunnen gaan pvpen.
Oud 11-05-2005, 16:33
beeble
beeble is offline
Citaat:
Ymir schreef op 11-05-2005 @ 17:13 :
second that.
pvm doe je om rijk te worden om te kunnen gaan pvpen.
jup
Oud 11-05-2005, 20:44
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mephi schreef op 11-05-2005 @ 14:54 :
Tja. Maar ik vind duelen sowieso lame. Weinig spanning als je het mij vraagt. Daar komt nog bij dat ik PvM-builds maak, geen PvP. En of je nou je gear kwijtraakt in duels op HC of gewoon tegen monsters, dat maakt dan ook niet meer uit, als ik het niet verkeerd heb..
Wie gaat er nou in godsnaam op hardcore duelen? Dan ben je toch niet goed in je hoofd maar dat kan aan mij liggen. Verder is mijn Hamerpally op hc nu lvl 20. We zijn gistermiddag act 1 en 2 normal helemaal doorgelopen zonder problemen en ik heb nu al bijna full ress all . M'n account bestond nog dus ik heb ook nog een lvl 54 summoning necro maar die heeft nu niet bepaald veel equip meer ofzo... .
Oud 11-05-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Mephi schreef op 11-05-2005 @ 14:54 :
De spanning komt vanzelf als je rijk genoeg bent dat je je eigen built kan beginnen.

Niks is spannender dan je character testen met bijvoobeeld:
Een phoenix, enigma, perfect botd of faith, dream etc.

Toen ik speelde vond ik het wel leuk om van alles te proberen, kijken of dit werkt, kijken of dat werkt.
Oud 11-05-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 11-05-2005 @ 21:44 :
Wie gaat er nou in godsnaam op hardcore duelen? Dan ben je toch niet goed in je hoofd maar dat kan aan mij liggen. Verder is mijn Hamerpally op hc nu lvl 20. We zijn gistermiddag act 1 en 2 normal helemaal doorgelopen zonder problemen en ik heb nu al bijna full ress all . M'n account bestond nog dus ik heb ook nog een lvl 54 summoning necro maar die heeft nu niet bepaald veel equip meer ofzo... .
Juh, maar jij was dan ook twinked

Ik zit geloof ik 1 lvl lager met m'n light trapsin
Oud 11-05-2005, 21:23
beeble
beeble is offline
zo net een paar babas, een coldsorc, een smiter, een bowazon, een javazon en 2 trapsins afgemaakt, ben maar 3 keer doodgegaan^^
Oud 11-05-2005, 21:53
Wammus
Wammus is offline
Ik ben door gezeik met de compu van m'n pa niet toegekomen aan Dia spelen vandaag . Zometeen nog maar wat mf runs doen ofzo en ik ben morgen vroeg klaar dus dan ga ik dan de hele middag weer verder met m'n hc pala. Eerst maar eens 2 Spirits en een Vipermagi zien te regelen dan ben ik al een heel eind .
Oud 11-05-2005, 22:05
beeble
beeble is offline
bedankt vlierefluiter, en erg veel plezier op ladder, ik join jullie als het reset, of als ik NL ook beu ben
Oud 11-05-2005, 22:08
Verwijderd
Juh, morgenochtend ff college, dan een urtje of 3,4 voetballen en dan duik ik ook weer ff op hc >_>
Oud 12-05-2005, 16:14
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 11-05-2005 @ 21:51 :
De spanning komt vanzelf als je rijk genoeg bent dat je je eigen built kan beginnen.

Niks is spannender dan je character testen met bijvoobeeld:
Een phoenix, enigma, perfect botd of faith, dream etc.

Toen ik speelde vond ik het wel leuk om van alles te proberen, kijken of dit werkt, kijken of dat werkt.
Rijk zat, maar ik zie de lol er gewoon niet van. Ik kan wel wat gasten kloppen met mijn Javazon of Hammerdin maar.. ik vind er gewoon niks aan
Oud 12-05-2005, 16:17
Sketch
Sketch is offline
Jaah! Ik heb zojuist vanmiddag een sigon's schild gevonden!

En ik heb ook een shako, is dat iets, of kan ik die weg doen?
Oud 12-05-2005, 16:37
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Sketch schreef op 12-05-2005 @ 17:17 :
Jaah! Ik heb zojuist vanmiddag een sigon's schild gevonden!

En ik heb ook een shako, is dat iets, of kan ik die weg doen?
...

De beste helm die er is.. als je character het toelaat. Twee skills en 10% DR is niet niks. Maar mijn Freezepala gebruikt een Gaze 20%DR en 8%LL ofzo.. dat vind ik dan net weer wat handiger voor hem.
Oud 12-05-2005, 16:40
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Mephi schreef op 12-05-2005 @ 17:37 :
...

De beste helm die er is.. als je character het toelaat. Twee skills en 10% DR is niet niks. Maar mijn Freezepala gebruikt een Gaze 20%DR en 8%LL ofzo.. dat vind ik dan net weer wat handiger voor hem.

Bewaren dus maar
Oud 12-05-2005, 16:42
Ymir
Ymir is offline
Shako is helemaal niet de beste helm die er is

En pvp iemand kloppen met een hammerdin? LOL!
Oud 12-05-2005, 16:46
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 17:42 :
Shako is helemaal niet de beste helm die er is

En pvp iemand kloppen met een hammerdin? LOL!
Nee? Crown of Ages is niet veel beter, en een runeword-Helm imo ook niet. Maar goed, ik was natuurlijk vergeten dat jij nóóit iemand gelijk geeft.

En ik heb het over Non-Ladder natuurlijk. En ik zei.. als je character het toelaat. Mijn Hammer vaart zeer wel bij de Shako -> +2 skills voor àlles geeft een aardige damageboost.

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 16:49.
Oud 12-05-2005, 16:49
Ymir
Ymir is offline
Hahaha meteen weer defensief!
wat ben jij ook een tarrel.
Oud 12-05-2005, 16:50
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Ymir schreef op 12-05-2005 @ 17:49 :
Hahaha meteen weer defensief!
wat ben jij ook een tarrel.
"/signed"

(Jij niet? Ik zie je anders niet uitleggen waarom ik ongelijk heb..)

Mais bon, ik gaat naar semi-haus, latertjes
Oud 12-05-2005, 16:52
Ymir
Ymir is offline
Jij roept iets zonder onderbouwing dat niet klopt (net zoals de vorige keer) en zodra ik daar iets op zeg ga jij meteen doen alsof ik je persoonlijk aanval.
dat is nogal dom moet je toegeven.

Waarom shako niet de beste helm is?
omdat een Griffon's eye, een rare tiara of een nightwing's veil allemaal stuk voor stuk beter zijn. daarom dus.
Shako is een erg goede all purpose helm die voor zeer veel builds nuttig is, en is spotgoedkoop dus een zeer logische keuze, maar het is niet de beste.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten