Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al vaker heb gezegd: bij discussies over interpretaties is er maar een enkel voorbeeld nodig om de regel onwaar te bewijzen, en die voorbeelden zijn er, plenty.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat is iets waar vaak aan voorbij gegaan wordt in het ophemelen van denkbeelden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan is er ook geen reden meer anderen om de oren te slaan met voorbeelden van andere Islamieten die er heel andere opvattingen op na houden. Kwestie van standpunten nuanceren, er bestaat simpelweg niet zoiets als een doctrine die altijd gelijk heeft.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En vandaag zijn het mischien een duizendtal mensen die iets debiels geloven, binnen een generatie zijn het er tienduizen, and so on and so forth.
||
![]() |
Citaat:
It's a virus ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn stelling: jouw god bestaat niet, ik ben god. Waarom ben ik god? Aanschouw ongelovige, dit heb ik allemaal gemaakt: ![]() Zo, je kunt niet ontkennen dat dit mooi is, daarom ben ik god en heb ik gelijk.. Afijn, ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat is rijk? En wat is arm? Het zijn loze termen. Ik denk dat veel rijke mensen arm zijn. En arme mensen rijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 02:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, ik dacht, ik ga ook eens met creationistisch/gelovige argumenten discussieren, en dan kijken of ze als ik ze gebruik ook erkent worden. ![]() Ik heb gewoon dit argument voor de verandering geillustreerd in plaats van simpelweg deze samenvatting ervan te posten: ARGUMENT FROM BEAUTY, aka TELEOLOGICAL ARGUMENT (II) (1) Isn't that baby/sunset/flower/tree beautiful? (2) Only God could have made them so beautiful. (3) Therefore, God exists. Afijn, ga maar eens voorbij aan het sarcasme. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hij zegt namelijk dat de meerderheid misschien wel verkeerd zit, en de leer van T_ID wellicht de enige juiste is. ![]()
||
Citaat:
edit: Ik vergeet de push-up BH Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 18:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
In de actualiteit zijn momenteel de aanhangers van de theorie over 'Intelligent Design'... Ook bekend als 'creationisten'. Die geloven niet dat natuurlijke (en seksuele) selectie voldoende zijn om de evolutie van het leven te verklaren. Ze geloven dus wél in een evolutie, maar niet in de evolutietheorie... Kort en bondig, maar lang niet volledig, I know, maar het is voer voor een ander topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rijk zijn is niet alleen geld hebben.. en arm zijn is niet alleen geen geld hebben.. je bent ook arm als je geen vrienden hebt.. om maar wat te noemen..(terwijl je heel veel geld hebt) je hebt financieel gezien 'arme' mensen die elke dag met een bigsmile rondlopen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://www.real-life.nl/natuur.html
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe ver gaat jouw geloof? Afwezignummer2 | 19 | 07-08-2010 08:29 | |
niet-gelovigen in de ogen van gelovigen. Fantôme | 57 | 21-12-2004 19:49 | |
[chr]is er enkel redding door geloof cartman666 | 50 | 27-11-2004 15:10 | |
Hoe diep jij je geloof uit? Verwijderd | 100 | 06-09-2004 16:34 | |
Heb jij hetzelfde geloof als je ouders? Rabbi Daniel | 59 | 23-05-2004 15:56 | |
Jouw geloof en jezelf Marleen17 | 22 | 13-04-2004 16:57 |