Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Oehoe, nu durft niemand meer.
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
1 voor het toneel bewerken 2 ernstiger voorstellen dan het is => een drama maken van iets over·drij·ven2 (ov.ww., ook abs.) 1 (iets) groter, mooier enz. voorstellen dan het is => aandikken, een grens overschrijden, er een schepje bovenop doen, hyperboliseren, kleuren, opblazen, opkloppen, oppijpen, overtrekken, van een molshoop een berg maken, van een mug een olifant maken, van een scheet een donderslag maken Oeeh, jeejtje, allemaal dramaqueens hier. Ben ik één keer niet serieus, zijn de reacties weer wél serieus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog altijd beter dan moorden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu wordt een ander vooroordeel bevestigd: dat Islam en democratie/vrijheid niet compatibel zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (dit was niet persoonlijk bedoeld, he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem is alleen dat mensen die de holocaust ontkennen altijd alleen maar komen met bronnen zoals boeken die wél geschreven zijn door antisemieten, bijv. door White Power-activisten en dergelijke. Dat maakt zo'n bron er niet betrouwbaarder op. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel dat er kwaadwillende mensen zijn, die het liefst Israel in een kwaad daglicht zetten, ipv slachtoffer, maar er zijn ook mensen die zich gewoon eerlijk afvragen of het wel klopt. En bij mij wordt door de krampachtige houding tegen deze twijfelaars het vermoeden gewekt dat het aantal niet helemaal klopt. Overigens reken ik S. niet tot een van deze groepen, maar weet ik dat ze die opmerking op die manier maakte om te shockeren, netzoals bepaalde mensen op religie tijdens vloeken-moet-verboden-worden topics godverdomme gaan roepen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Het laatst officiele cijfer ligt net onder de 6 miljoen. Auryn haalde aan dat er meer namen zijn gevonden dat het aantal slachtoffers hoger zou maken. Yad Vashem is nog druk bezig om getuigenissen volledig te maken. Citaat:
Het zijn calculaties. Er is een X aantal joden in land Y, daarvan zijn er Z gedeporteerd en aantal A teruggekeerd. Hoeveel doden levert dat op? En ja, je kunt niet verwachten dat het op de laatste persoon klopt qua aanallen, maar zeggen dat het er 3 miljoen zouden zijn bijvoorbeeld is een zware misschatting. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
En sowieso, stel dat het een uitgekauwd onderwerp zou zijn, dan nog heeft twijfelen daaraan niets met anti-semitisme te maken (tenminste, ik zie de link niet). Ik had laatst in de krant gelezen van 1 man, dat hij ten onrechte zei dat hij in een kamp had gezeten, om zodoende geld ofzo te krijgen. ( jij zal het wel beter weten, maar er wordt geld ofzo gegeven door Duitsland aan de overlevenden/nakomelingen). Dat is natuurlijk maar 1 man, maar toch. Citaat:
![]() Maar het zou beter zijn als alle Joden zo zouden antwoorden, denk ik. Zo was er laatst een jongen, die de jongerenleider van de IGMG was(grote Turkse Moslimorganisatie). Hij zei tijdens een intervieuw dat het aantal doden onder de Joden tijdens WO2 minder moet zijn geweest dan algemeen wordt aangenomen. En meteen werd er van alle kanten anti-semiet etc. geroepen, dat de grote leider van IGMG zich genoodzaakt voelde hem van zijn functie te ontbinden. Schandalig ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu sta ik bij het gehele moslimfront op de negeerlijst geloof ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
10 januari 1941 - Nederland. Verordening 6/1941 van de rijkscommisaris betreffende de registratie van "alle personen van geheel of gedeeltelijk joodsen bloede" en ik vind het logischer dat het aantal meer dan 6 miljoen is itt de holocaustbagatelisseerders en neonazis. I.v.m. onbekendheid van de persoon in kwestie (geen geregistreerde) of vanwege de mobiele gasvrachtwagens die vooral in het oosten gebruikt werden - en imo onlogisch is dat dit bijgehouden werd - laat staan dat de plaatselijke bevolking in het oosten zo dol op joden waren dat ze alles eraan deden om de namen en aantallen bekend te krijgen (uitzonderingen daargelaten).
Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 12:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat: