Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet meteen met iemand het bed in duiken snap ik, het is veel leuker om elkaar stukje bij stukje te ontdekken, en als je nog onervaren bent snap ik ook dat je een halfjaar nodig hebt om alles in jouw tempo te doen, maar ik snap écht niet waarom iemand zou zeggen 'ik wil eerst een half jaar geen seks'. Zeg dan gewoon 'ik wil voorlopig geen seks, je merkt het wel wanneer ik het wil' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zit natuurlijk wel een verschil in of hij depressief wordt tijdens de relatie of daarvoor. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik een serieuze relatie zou kunnen hebben met iemand die depressief kan worden. Ik val op mensen met stabiele karakters, die toch tenminste tamelijk zeker zijn van zichzelf en de wereld. |
![]() |
|
![]() |
- een lichamelijk gehandicapte - Twijfel
- een alto/gothic/skater - Ja - een nazi/gabber/skinhead - Nee - een biseksueel - Ja - iemand die sinds een maand geen player meer is - Nee - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? - Ja - een breezer slet - Nee - iemand die drugs gebruikt - Nee - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is - Inteligenter wel, veel dommer niet. - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") - Twijfel - iemand die gelovig is - Ja - een bekende Nederlander - Ja - een allochtoon/buitenlander - Ja - iemand die (zwaar) depressief is - Nee - iemand met een eetstoornis - Ja - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon - Nee, lijkt me behoorlijk irritant. - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt - Ja - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) - Ja - rookt - Ja - wat piercings en/of tattoos - Ja - open relatie - Nee - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? - Nee |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Morgan...haast iedereen kan depressief raken als de omstandigheden ernaar gemaakt worden, dus dat zou betekenen dat je nooit een relatie met een mens begint. Daarnaast: je kan ook nooit zeker weten of je partner tijdens de relatie een keer depressief zal raken. |
![]() |
||
Citaat:
Als ik al een relatie heb met iemand en hij wordt depressief om wat voor reden dan ook, dan is de situatie heel anders. Dan zou ik het niet meteen uitmaken.
||
Citaat:
Uhm... dus jij drinkt geen alcohol en knapt ook helemaal af op mensen die alcohol drinken? Daarnaast... een jointje vind ik niet echt zware drugs. Ik rook het zelf af en toe ook wel eens. Als het alleen om harddrugs zou gaan, zou ik het met je antwoord eens kunnen zijn. Maar ja, je moet niet al te kortzichtig denken!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- een lichamelijk gehandicapte Misschien
- een alto/gothic/skater Ja - een nazi/gabber/skinhead Ja - een biseksueel Ja - iemand die sinds een maand geen player meer is Misschien - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? Ja - een breezer slet Ja - iemand die drugs gebruikt Ja - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is Ja/Ja - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") Nee - iemand die gelovig is Misschien - een bekende Nederlander Ja - een allochtoon/buitenlander Ja - iemand die (zwaar) depressief is Ja - iemand met een eetstoornis Ja - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon Misschien - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt Ja - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) Ja - rookt Ja - wat piercings en/of tattoos Ja - open relatie Misschien - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? Ja
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
gepost op 01-07-2005 @ 18:53
-------------------------------------------------------------------------------- - een lichamelijk gehandicapte nee - een alto/gothic/skater ja - een nazi/gabber/skinhead ja - een biseksueel ja - iemand die sinds een maand geen player meer is ja - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? ouder wel, jonger niet - een breezer slet nee - iemand die drugs gebruikt hangt er vanaf.. wat? hoeveel? - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is nee - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") ja - iemand die gelovig is ja - een bekende Nederlander ja - een allochtoon/buitenlander ja - iemand die (zwaar) depressief is ja - iemand met een eetstoornis ja - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon misschien - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt ja - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) ja - rookt ja - wat piercings en/of tattoos ja - open relatie nee - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? misschien |
![]() |
|
- een lichamelijk gehandicapte?
Ligt er ook aan wat voor handicap die persoon heeft - een alto/gothic/skater? Skater wel, rest niet - een nazi/gabber/skinhead? Nee - een biseksueel? Nee - iemand die sinds een maand geen player meer is? Ja - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? Ja - een breezer slet? Nee - iemand die drugs gebruikt? ja, ligt aan de soort drugs en de mate waarin het gebruikt wordt - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is? ja - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet")? ja dat ben ik zelf ook - iemand die gelovig is? Ja - een bekende Nederlander? Ja - een allochtoon/buitenlander? Ja - iemand die (zwaar) depressief is? Ja - iemand met een eetstoornis? Ja - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon? Ja - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt? Ja - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest)? Ja - rookt? Ja - wat piercings en/of tattoos? Ja, leuk - open relatie? Ja - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? Ja Zo volgens mij wil ik wel met iedereen een relatie aangaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
- een lichamelijk gehandicapte - ligt eraan hoe erg
- een alto/gothic/skater - jah - een nazi/gabber/skinhead - nee - een biseksueel - nee - iemand die sinds een maand geen player meer is - nee - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? - ouder wel, jonger niet - een breezer slet - nee - iemand die drugs gebruikt - nee - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is - jah hoor - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") - liever niet - iemand die gelovig is - jah hoor - een bekende Nederlander - ja - een allochtoon/buitenlander - ja - iemand die (zwaar) depressief is - nee - iemand met een eetstoornis - ja - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon - optimistisch wel, pessimistisch niet - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt - ja - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) - ja - rookt - nooit - wat piercings en/of tattoos - als ze niet te groot/opvallend zijn, ja - open relatie - nee - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? - nee
||
Citaat:
![]() - een lichamelijk gehandicapte - Ligt eraan hoe erg het is. Ik wil wel graag alles met iemand kunnen doen.. - een alto/gothic/skater - Wederom, ligt eraan hoe 'erg' het is. Een beetje alternatief vind ik wel mooi, maar een man met een jurk en make-up gaat me te ver.. - een nazi/gabber/skinhead - Absoluut niet. - een biseksueel - Misschien. Ligt aan de manier waarop die persoon er zelf mee om gaat. - iemand die sinds een maand geen player meer is - Nope, ik zou het riskant blijven vinden en het totaal niet vertrouwen. Eens een player.. - iemand die ouder/jonger is, een verschil van 8-10 jaar? - Ouder wel, jonger niet. Lijkt me niet zo netjes.. - een breezer slet - Alleen de vraag al.. ![]() - iemand die drugs gebruikt - Yeps. Geen enkel probleem. Met mate that is.. - iemand die veel intelligenter is/veel dommer is - Inteligenter wel, van dommer zou ik alleen maar gek worden. - een uitgaanstype ( die elk weekend uit "moet") - Geen probleem, zolang ie maar niet verwacht dat ik altijd mee ga. - iemand die gelovig is - Absolutely not. - een bekende Nederlander - Nee, liever niet, ben wel aan mijn rust en anonimiteit gehecht.. - een allochtoon/buitenlander - Tuurlijk, mits normaal ingeburgerd en zo. - iemand die (zwaar) depressief is - Denk niet dat ik ertegen zou kunnen. - iemand met een eetstoornis - Same answer. - een totaal optimistisch/pessimistisch persoon - Allebei de uitersten zijn waarschijnlijk afgrijselijk irritant.. Dus nee. - iemand die minstens het eerste half jaar van de relatie geen seks wilt - Ja, natuurlijk, ik ga niet dood zonder. Ligt overigens wel aan de reden.. - iemand die in de landmacht/leger/marine zit ( en dus soms maanden weg moest ) - Ja, zal wel moeilijk zijn, maar toch.. - rookt - Ja. - wat piercings en/of tattoos - Ja. - open relatie - Hell no. - voor jou 10 relaties heeft gehad, waarmee hij/zij met alle 10 naar bed is geweest? - Moeilijk, ik zou me denk ik wel gaan afvragen wat hij precies verwacht van een relatie..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie beginnen met een bekend persoon ? Zottuh | 26 | 19-08-2006 12:16 | |
Liefde & Relatie |
Slapen met een gewone vriend/vriendin binnen een relatie? Vip3r | 55 | 06-07-2006 15:30 | |
Liefde & Relatie |
Stel dat. Verwijderd | 34 | 28-06-2003 17:00 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met iemand die veel heeft meegemaakt? Vevay | 23 | 03-06-2003 16:29 | |
Liefde & Relatie |
(principe kwestie) wat vinde jullie nou SuperS | 44 | 10-10-2002 11:54 |