Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2005, 20:31
Verwijderd
Wat je zegt, klopt allemaal niet. Thans, het is allemaal puur subjectief.

Net de demo uitgespeeld, hele vette sfeer Zeker het downloaden waard.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 10-08-2005 @ 21:31 :
Wat je zegt, klopt allemaal niet. Thans, het is allemaal puur subjectief.
Ja, nou en? Dat zeg ik toch ook? Een first person shooter is een actiespel, en een actiespel is niet leuk als je zo langzaam loopt als hier.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 20:49
Verwijderd
welles!

xD
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 21:00
Verwijderd
De reden waarom Legend Entertainment uiteindelijk failliet ging
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 21:08
Verwijderd
waarvan was dat?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 21:51
Captain N
Captain N is offline
Jou mening over FEAR had in mijn geval over UNREAL kunnen gaan, stelletje rondspringende mannetjes met als doel elkaars kop er zo snel en effectief mogelijk af te knallen.
10 min leuk daarna is het dagdag whats next...
Maar ook in mijn geval een mening, met FEAR is er sinds lange tijd weer een shooter die mn aandacht erbij kan houden en dat is in mijn geval niet meer gebeurt sinds SOF1...en dat was enkel omdat ik toen toch niets gewent was.
Nee wat mij betreft mag dit de nieuwe standaard voor shooters worden, mooie sfeer, goede besturing en prachtige GFX...ik ben tevree
Oud 10-08-2005, 21:53
Spoonie
Spoonie is offline
nare man is zo'n figuur dat nooit tevreden is over de qualiteit van games. Hij wou al castle wolvenstein kunnen spelen terwijl prince of persia(de 2D versie) nog niet bestond.
Oud 10-08-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 10-08-2005 @ 22:53 :
nare man is zo'n figuur dat nooit tevreden is over de qualiteit van games. Hij wou al castle wolvenstein kunnen spelen terwijl prince of persia(de 2D versie) nog niet bestond.
, dat blijkt wel ja.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 22:07
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Neuh denk niet dat dat het is...
Oud 10-08-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nee nerd. Ik ben zo'n figuur dat niet voor zoete koek slikt wat er uitkomt alleen omdat het nieuw is. Grappig dat je denkt dat ik iemand ben die Wolfenstein wilde spelen terwijl PoP nog niet bestond. Het gaat me juist helemaal niet om de nieuwigheid, het gaat me er juist om dat de industrie de verkeerde kant uitgaat. Er wordt niet meer gekeken naar gameplay, naar datgene wat veel oudere FP-shooters tof maakte.

Het gaat dan ook niet om de kwaliteit van een spel (dat is een onbruikbaar begrip) maar om de entertainment value. Om actie, spelen voor je lol. Maar dat zul je wel niet begrijpen als je zeventien bent en nooit anders hebt gekend dan Geforces, Counterstrike, en dergelijke. Veel plezier met FEAR in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 22:59
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nare man is mijn held potverdorie!
Oud 10-08-2005, 23:09
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-08-2005 @ 23:50 :
Nee nerd. Ik ben zo'n figuur dat niet voor zoete koek slikt wat er uitkomt alleen omdat het nieuw is. Grappig dat je denkt dat ik iemand ben die Wolfenstein wilde spelen terwijl PoP nog niet bestond. Het gaat me juist helemaal niet om de nieuwigheid, het gaat me er juist om dat de industrie de verkeerde kant uitgaat. Er wordt niet meer gekeken naar gameplay, naar datgene wat veel oudere FP-shooters tof maakte.

Het gaat dan ook niet om de kwaliteit van een spel (dat is een onbruikbaar begrip) maar om de entertainment value. Om actie, spelen voor je lol. Maar dat zul je wel niet begrijpen als je zeventien bent en nooit anders hebt gekend dan Geforces, Counterstrike, en dergelijke. Veel plezier met FEAR in elk geval.
Maar dan nog, of een spel entertainment value heeft is een beetje relatief aangezien iedereen het anders ervaart.
Doom3 wordt ook door velen ook aanbeden terwijl ik het na een uurtje wel weer gezien had, de een vermaakt zich nou eenmaal met snelle actie, de ander met spanning....en weer een ander zit graag constant te kloten met zn zaklamp omdat het te donker is ene hol te zien terwijl je van alle kanten belaagt wordt door hordes demonen die eruitzien alsof ze vacuum verpakt in een zak plastic regelrecht de speelgoedfabriek uit komen rennen...
Uhrr..mja.
Oud 11-08-2005, 00:53
Verwijderd
/signed

Constante flames op counterstrike nemen je geloofwaardigheid een beetje weg, nare. Je doet overkomen alsof je een of andere gamefanaat bent die totaal niet openstaat voor wat andere mensen eventueel zouden zoeken in games.

In mijn leven heb ik ruim evenveel (zoniet, veel meer) games als jij gespeeld. Ik begon als koter met de amiga en ik leef nu vooruit naar wat de next gen consoles gaan leveren.

Tsja, je praat over de gameplay die achteruitgaat. Mag ik vragen wat voor games jij zoal (nog) speelt? Wil je orginaliteit hebben, dan kan je net zo goed op de super nintendo blijven spelen want sindsdien is er (vanuit een erg allesomvattend perspectief) inderdaad weinig veranderd aan games.

Als "upgrade" van de gameplay noem jij bijvoorbeeld de "dodgejumps" die in unreal tournament voorkomen. Nu is dat voor de fans van de UT serie misschien een groot pluspunt maar ik moet wel heel erg veel biertjes ophebben voordat ik dat reken tot een uitbreiding van de entertainment value.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel te melden. Je verkondigt je mening hier onterecht alsof het een feit is, maar het blijft je mening, en het lijkt me sterk dat ik die kan veranderen.

De 1 knalt liever secuur met een scout een headshot op aztec, de ander schiet graag 3 mensen tegelijkertijd overhoop met een rockertlauncher terwijl hij een triple jump maakt. Ik vind beide leuk om te doen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 08:27
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-08-2005 @ 23:50 :

dan mag ik je blijmaken dat ik pas 2 keer in m'n leven CS heb gespeeld, nog nooit een Geforces kaart heb gehad voor m'n 16 en dat ik begonnen ben met games op zo'n simpele pentium 1 een beetje dat kutspel spelen waarbij je als rotjochie je eigen huis moest onderhouden ....en hoezo nerd
Oud 11-08-2005, 13:07
Verwijderd
gelukkig ben ik niet zo kritisch als de kk, heb ik in veel meer spellen veel meer plezier!

ik vond dit spel super dope (maar ik vond doom 3 ook wel vet, had daar sowieso alleen de demo gespeeld).

ik denk dat t te maken heeft met hoe groot je inlevingsvermogen is, zo ging ik helemaal los op phatasmagoria, en zaten andere vrienden van me alleen maar te schelden omdat ze die puzzels niet snapte, en t dus een kutspel vonden. en bij dit spel weer, ik word helemaal opgenomen in die sfeer, en zit er helemaal in, waar ik schrik in dat gangetje toen ineens dat meisje langs rende, zeggen andere mensen: 'leuk gedaan'.

edit:
ohja, en ben ik de enige hier die t vreemd vind dat FEAR met UT2k4 wordt vergeleken? ok je ziet bij alle een pistooltje voor in beeld en je hebt een health-tellertje, maar dat is t dan ook wel zo'n beetje, die spellen gaan allebei voor een ander soort vermaak.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 13:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fishy schreef op 11-08-2005 @ 14:07 :
ohja, en ben ik de enige hier die t vreemd vind dat FEAR met UT2k4 wordt vergeleken?
Neuh ..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 13:58
Big Boi
Big Boi is offline
Demo ben ik opnieuw aan het downen.. nog een halfuurtje.
Oud 11-08-2005, 15:40
Big Boi
Big Boi is offline
Dat ging allemaal snel voorbij zeg.

Nja wel creepy maar ik was niet echt in de stemming. De guns vind ik vet en slow mo is best grappig. Ik ga vanavond nog een keer in het donker en volume wat hoger nog een keer spelen. Dan zal ik de proximity mines ook een keer gebruiken.. nu gebruikte ik ze niet omdat ik dacht dat ik er nog heel lang mee moest doen. Beetje Doom-ish qua scary stukjes en lichteffecten. Gfx zijn ook goed maar ik ben nog niet echt overtuigd van de hele alles-kan-kapot engine en de ragdoll effecten zag ik niet want of mn slachtoffers lagen in stukjes of het was te donker om ze neer te zien vallen.
Mooi gamemoment: er komen 3 gastjes op me af en ik knal er eerst 2 af en die laatste in slowmo. Ik schiet op die gast zn gun en dat ding ontploft in zijn face.
Gaat toppertje worden denk ik.
Nu nog een nieuwe vid kaart want mn Rad 9800 pro trok niet alles helemaal goed en zonder FSAA ziet het er niet uit.
Oud 11-08-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Big Boi schreef op 11-08-2005 @ 16:40 :
(...) Nu nog een nieuwe vid kaart want mn Rad 9800 pro trok niet alles helemaal goed en zonder FSAA ziet het er niet uit.
Daar kwam ik ook achter met mijn Sapphire Radeon 9250 .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 16:12
Benteknol
Benteknol is offline
dat creapy vond ik hard meevallen ik heb veel engere spellen gezien zoals een stuk bij vampire the masquerade (dat spookhuis)

komop dat spel is gewoon lame ik wil wat orgineels zien

de laatste boeiende ontwikkeling vond ik de gravgun in half life 2
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 22:43
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-08-2005 @ 21:06 :
Wat een kutspel, tenminste op basis van de demo. Echt weer een mislukking in het toch al jammere rijtje mislukkingen waarvan de makers niet hebben begrepen wat gamers willen.

- Je loopt te traag. Net als Unreal II, Far Cry en Doom 3 al duidelijk hadden moeten maken: traag lopen is KUT. Je moet niet 'vastzitten' aan de grond, je moet hard kunnen rennen en springen, zoals in bijv. Painkiller. Anders zit er geen actie in. Ik hoef geen Unreal-style dodging (hoewel dat de grootste verbetering is in gameplay sinds Unreal 1) maar dit is belachelijk.
F.E.A.R en Unreal zijn 2 verschillende spellen, Unreal ziet er bout uit voor zijn tijd (Unreal 2007 weg gelaten), daarnaast draait het daar alleen om de speed, speed, knal, speed, knal, dodge.

Bij F.E.A.R draait het meer om horror, kleine meisje, paranormale dingetjes, e.d. Wat voor een flut verhaal had UT?Je moet vechten, leuk. Maja, smaken verschillen

Citaat:

- Het is niet leuk als je maar drie wapens bij je kunt hebben. Dat is wellicht wel realistisch, maar niet tof voor een schietspel.
Dat is wel leuk, zelfde geld voor Half Life 2 dat je altijd weinig ammo had/vond daardoor moest je Grav Gun gebruiken, c.q het beste van het spel. Hierbij is het slowmotion, en melee ook wel
Springen + melee knop

Citaat:

- Het is niet leuk als je met een of twee schoten dood bent. Ook dat is weer de grote denkfout dat 'realistische' spellen leuk zijn. In het echt is iedereen met een kogel dood, maar dat is voor een FPS niet goed. Big fuckup.
Je kan medkids gebruiken, armor, slowmotion, etc. Of je bent gewoon slecht , en anders zou de game te makkelijk zijn.

Citaat:

- Verdere movement zuigt ook hard (deuren open doen, ladders op klimmen). Kost teveel tijd, bediening werkt niet lekker. Verder ronduit dom dat je alleen een balkje hebt om de mouse sensitivity in te stellen. Had in decimalen moeten kunnen.
Dit is mierenneukerij, deuren open doen, je weet nooit wat je achter een deur kan vinden, ladders klimmen, je klimt de ladder af, wat zie je ....een meisje..spannend!.

O nee ik vlieg er liever overal doorheen.

Citaat:

- Granaten gooien en mikken met vuurwapens gaat extreem klote. Wederom, realistisch is niet per se leuk.
Klote?In welke tijd leef jij man?Damm, gaat perfect achter mijn MX510, zal wel aan je framerate liggen.

Citaat:

En overigens nog zoiets. Bij de installatie kreeg ik de melding 'Installshield Wizard will now install DirectX 9.0c. Do you wish to continue? If you click No, the installation will be aborted.' Dat is toch volslagen van de pot gerukt? De meeste mensen hebben DX9.0c allang geïnstalleerd, dat hoeft dat programma niet te doen. Natuurlijk is het mooi als DX is meegeleverd, maar dit is slikken of stikken: we installeren DX9.0c voor je, en als je dat niet wilt dan mag je dit programma lekker niet installeren.
Onder welke steen ben jij uitgekorpen?Laatste DX features niet meer mee gekregen?SM3.0 zit alleen in 9.0C naar een bepaalde release, daarnaast komen er ook weer enkele optimalisaties invoor, ook voor oudere kaarten en ook voor nieuwe hardware, aangezien hardware nooit stil staat. De ontwikkeling dan

Citaat:

Ronduit asociaal dus. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je opnieuw moet opstarten als je het hebt geïnstalleerd: dat is alleen het gevolg van het feit dat DX9.0c je door de strot gedouwd wordt, want zonder te restarten werkt het spel prima!
Wow een restart, je hoeft niet eens een minuut te wachten....
Boeie, het is eigenlijk normaal dat je reboot, deed je vroeger altijd als je iets had geinstalleerd, als je drivers voor je mobo installeerd moet je ook rebooten, who gives a fuck?

Citaat:

Ik zal dus geen cent besteden aan dit spel, zelfs niet eens de tijd die het me kost om te downloaden. Wat een mislukkig zeg, en vooral zo jammer dat dit de zoveelste titel is waar ik naar uitkeek en die toch door de heren spellenmakers op vakkundige wijze is verneukt. Go gamesindustrie, leer verdomme eens wat gamers willen in plaats van alleen maar te denken aan eyecandy en geen aandacht te besteden aan gameplay (waarschijnlijk hebben ze onder een hoedje gespeeld met ATI en Nvidia, omdat de kosten van zo'n spel niet op te brengen zijn uit louter de verkopen).

^10.
Naja, ik denk dat jij je mening nog eens moet herzien als je hem fatsoenlijk speelt. Want dit is gewoon weg bullshit.

Speel ook maar eens No One Lives Forever, zowel deel 1 als 2.
Oud 11-08-2005, 22:49
Verwijderd
Ik denk dat alle forummers die regelmatig op games komen, nu wel doorhebben dat ze NOLF moeten spelen ja .

Maar wat dat met FEAR te maken heeft....
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 22:54
Jolt
Jolt is offline
Ow damm....

Makers van F.E.A.R = makers van No One Lives Forever...
Kijk eens verder dan alleen de naam van een game!
Oud 14-08-2005, 02:33
p-chez
p-chez is offline
Fuck sake, FEAR is zo dope. Die demo draait hier behoorlijk goed, lekkere oogsnoep.
Maar damn... creepy, mooooi sfeertje, en nasty vette bullettime.

Ik wil het spel nu!
Oud 14-08-2005, 10:08
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
p-chez schreef op 14-08-2005 @ 03:33 :
Fuck sake, FEAR is zo dope. Die demo draait hier behoorlijk goed, lekkere oogsnoep.
Maar damn... creepy, mooooi sfeertje, en nasty vette bullettime.
Ik wil het spel nu!
heeft er iemand teveel PU's gelezen
Oud 14-08-2005, 10:19
Jolt
Jolt is offline
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar P-Chez wist het al toen hij een half jaar geleden bekend werd gemaakt dat het F.E.A.R heten.
Oud 14-08-2005, 10:22
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-08-2005 @ 11:19 :
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar P-Chez wist het al toen hij een half jaar geleden bekend werd gemaakt dat het F.E.A.R heten.
Wat heeft dat met zijn manier van praten te maken?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 11-08-2005 @ 23:54 :
Ow damm....

Makers van F.E.A.R = makers van No One Lives Forever...
Kijk eens verder dan alleen de naam van een game!
Ik houd het wel bij spelen, niet zo'n zin om de geschiedenis van een spel te leren/lezen .
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 11:47
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-08-2005 @ 11:22 :
Wat heeft dat met zijn manier van praten te maken?
Hij is een ras echte fanboy
Oud 14-08-2005, 15:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat veel gamers nog wel eens willen vergeten is dat er naast FPShooters ook FPAdventures en FPRpg's zijn. Het is buitengewoon kortzichtig om te zeggen "oh het spel wordt gespeeld vanuit first person, dan MOET en ZAL het tempo hoog liggen en de actie ruim aanwezig zijn!". Dat slaat gewoon nergens op. Er zijn tenslotte zat gamers die inzien dat spellen als de Unreal games het artistieke dieptepunt vormen van de FPgames als stand alone genre, getuige de goede verkoopcijfers van games als Far Cry en Half-Life 2.

Voor wat betreft de F.E.A.R demo: ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het eveneens geen tradidionele shooter is. Om deze dan toch te willen vergelijken met FPgames van een totaal andere aard vind ik eerlijk gezegd nogal flauw.
Oud 14-08-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-08-2005 @ 16:07 :
(...)

Voor wat betreft de F.E.A.R demo: ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het eveneens geen tradidionele shooter is. Om deze dan toch te willen vergelijken met FPgames van een totaal andere aard vind ik eerlijk gezegd nogal flauw.
Speel hem dan eerst eventjes, hij duurt maar een minuutje of tien als je even stevig doorknalt (dat ze voor zo'n teringkorte demo al 650 MB nodig hebben voorspelt overigens niet veel goeds over de duur van het spel zelf, iets waar veel moderne spellen aan lijden, Doom 3 was ook een kwestie van vier avondjes).

Waar het om gaat is dat dit spel, tenminste op basis van de demo, kennelijk bedoeld is een FPS te zijn. Dat er ook meer RPG-based FPS zijn, dat er ook first person adventures zijn, doet daar niet aan af. Dit spel valt niet in dat genre. Want waar zijn dan de RPG-elementen? Waar is de interactie met de omgeving, met de karakters, waar is het verhaal, waar is de uitgebreide inventory, waar zijn de levels en de skills van de karakters, welke eigenschappen hebben de wapens, welke defenses kun je krijgen, kunnen er meer mensen in je party komen, ...?

Niets van dat alles, dus het kan geen first person adventure zijn, en ook geen FPRPG. Het is bovendien ook blijkens de uitlatingen van de makers bedoeld om een FP shooter te zijn. En in die opzet faalt FEAR gewoon jammerlijk. Het enige wat ik kan bedenken is dat jij het flauw vindt om een pure singleplayer FPS te vergelijken met een pure multiplayer FPS als UT2k4. Maar in dat geval wil ik opmerken dat ook voor singleplayer de dingen gelden die een multiplayer FPS leuk maken, snelle movement, actie en dergelijke.

Grappig trouwens, de opschudding die je veroorzaakt wanneer je kritiek levert op een spel waar de fanboys helemaal gek van zijn geworden. Blijkbaar danst iedereen gewillig naar de pijpen van de spelindustrie en is het 'not done' om kritiek te leveren op een nieuw spel, want ik heb nog geen fatsoenlijke weerleggingen gezien van wat ik betoogd heb.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 16:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-08-2005 @ 16:13 :

Waar het om gaat is dat dit spel, tenminste op basis van de demo, kennelijk bedoeld is een FPS te zijn. Dat er ook meer RPG-based FPS zijn, dat er ook first person adventures zijn, doet daar niet aan af. Dit spel valt niet in dat genre. Want waar zijn dan de RPG-elementen? Waar is de interactie met de omgeving, met de karakters, waar is het verhaal, waar is de uitgebreide inventory, waar zijn de levels en de skills van de karakters, welke eigenschappen hebben de wapens, welke defenses kun je krijgen, kunnen er meer mensen in je party komen, ...?
Ja, heel leuk, maar ik heb nergens gezegd dat DIT spel een FPRpg of wat dan ook is. Ik merkte het alleen maar op omdat o.a jij op dogmatische wijze lijkt vast te houden aan de genre conventies. En nee, ik wil daarmee uiteraard niet zeggen dat alles wat nieuw, modern of baanbrekend is(geweest) automatisch zalig & heilig verklaard dient te worden, iets wat meestal als eerste wordt gesuggereerd in de replies die volgen.

Maar om even terug te komen op FEAR: zelfs als het een gewone fps blijkt te zijn, betekent dit nog niet dat hij zich dan maar binnen het beperkte kader van dit genre moet zien te manoeuvreren, enkel en alleen omdat de fans van het eerste uur willen rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. DAT is een nogal opmerkelijke kijk op de zaak. Dit staat wat mij betreft verder los van wel of geen realisme ofzo.

Citaat:
Het enige wat ik kan bedenken is dat jij het flauw vindt om een pure singleplayer FPS te vergelijken met een pure multiplayer FPS als UT2k4. Maar in dat geval wil ik opmerken dat ook voor singleplayer de dingen gelden die een multiplayer FPS leuk maken, snelle movement, actie en dergelijke .
En waarom dan wel? Wie bepaald dat? Ik vind het persoonlijk ronduit boring om als Zoef de Haas door levels te vliegen en te schieten op alles wat op alles wat beweegt. Ja, het is leuk voor een uurtje of twee, maar daarna smacht ik meestal naar iets met wat meer focus en stijl. Is het uberhaupt wel mogelijk om van een creepy sfeertje te genieten in een horror- of stealth orientated game als je toch alleen maar als een leipo door blijft rennen? Wat mij betreft niet.

En ook dit staat volledig los van wel of geen realisme.

Citaat:
Grappig trouwens, de opschudding die je veroorzaakt wanneer je kritiek levert op een spel waar de fanboys helemaal gek van zijn geworden. Blijkbaar danst iedereen gewillig naar de pijpen van de spelindustrie en is het 'not done' om kritiek te leveren op een nieuw spel, want ik heb nog geen fatsoenlijke weerleggingen gezien van wat ik betoogd heb.
Nou, ik denk dat de opschudding wel meevalt. Ik heb nog geen echte hondsdolle, kwijlende, schreeuwende fangirlies gezien, eigenlijk . En ik ben het zelf al helemaal niet, want ik begin inmiddels aardig af te knappen op FPS in het algemeen. Oh en kap nou toch eens met die straw man tactiek. Omdat niet iedereen het met je eens is, dansen ze naar de pijpen vande game industrie? Zeg nou zelf, die discussie techniek wordt door jou toch ook niet op prijs gesteld op Nieuws & Achtergronden ?
Oud 14-08-2005, 17:01
Verwijderd
Nee, maar ik ben dan ook lekker hypocriet

Goed, ik zal het even kort houden want ik denk dat dat wel kan om duidelijk te maken waar het me werkelijk om gaat. Even alle gedoe over genres aan de kant gezet, blijft het nog steeds dat ik de movement, het wapensysteem en de manier van vuren en geraakt worden in FEAR gewoon klote vind. Of dat iets is dat specifiek voor dit genre is of niet, en of die genres wel of niet door mij veel te formalistisch worden uitgelegd, kan in het midden blijven: ik vind het niet lekker spelen, daar gaat het om. Dan zou je inderdaad kunnen betogen dat ik daar dan maar aan moet wennen omdat niet alle singleplayer FPS zoals FEAR even snel kunnen spelen als UT2k4, maar dat wil ik stiekem dus wel. Daarom vind ik het ook zo jammer dat dit gewoon wéér de zoveelste langzaam spelende shooter is, net zoals Doom 3 en Far Cry. Ik vertegenwoordig waarschijnlijk een volstrekt afwijkende mening in gamesland maar ik zit echt te wachten op een spel als Painkiller: snel, hard, weinig realistisch maar oh zo lekker om er hersenloos op los te knallen. FEAR kan die behoefte helaas niet bevredigen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 18:33
Spoonie
Spoonie is offline
smaken in FPS verschillen, far cry enn F.E.A.R geven idd niet constante actie, maar wat is er nu kut aan het richtingssysteem van F.E.A.R
Oud 14-08-2005, 22:02
Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 14-08-2005 @ 19:33 :
smaken in FPS verschillen, far cry enn F.E.A.R geven idd niet constante actie, maar wat is er nu kut aan het richtingssysteem van F.E.A.R
wel een beetje loos ik heb het gespeeld om eerlijk te zijn vind ik dat niet passen bij een fps als het niet realistich bedoeld is. Zoals one shot one kill wel het geval is.

Half life 2 speelde gewoon wel lekkerder weg

en nee ik vond de demo wel lekker spelen behalve dat domme schietsysteem
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 15:39
Spoonie
Spoonie is offline
ik snap niet wat jullie nu mis vinden aan dat schietsysteem
Oud 15-08-2005, 16:33
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-08-2005 @ 16:13 :

Dan heb je niet goed gelezen.
Jij legt een mening neer als een feit en dat is waar iedereen tegen in ging, op welke manier dansen wij dan naar de pijpen van de gameindustrie?
We hebben allemaal het spel gespeelt en onze meningen zijn objectief, als jij gewoon een normale review had gegeven waarin bleek dat je het allemaal niet zo geweldig VIND, ipv dat het niet geweldig IS, dan hadden de daaropvolgende posts heel anders geweest.
Iedereen heeft recht op zn mening, maar hoe het bij mij nu overkomt is dat jij het spel even onnodig ging bashen in de hoop op bovenstaande posts zodat je even lekker met het woord fanboy kon smijten.
Oud 15-08-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 15-08-2005 @ 16:39 :
ik snap niet wat jullie nu mis vinden aan dat schietsysteem
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 14:20
Captain N
Captain N is offline
Citaat:
DeeAldo schreef op 17-08-2005 @ 14:39 :
Kutspel.,. domme mensen want da wijf doet niks en die loopt daar maar neen bietje te lopen wTF als je zo vrouwelijke gamers aan wil trekken stop er dan gayporn in
Een grote lol is hierop wel van toepassing denk ik zo.

Komtie dan..

LOL

Gooi ik dr gelijk maar een wtf achteraan.

En deze doet het ook altijd wel goed
Oud 17-08-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
DeeAldo schreef op 17-08-2005 @ 16:54 :
Jaja ga een leveen krijgen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 16:10
Jolt
Jolt is offline

25 jaar en snapt nog niet de bedoeling van zo een kleine meisje, mis ik nu iets?
Oud 17-08-2005, 16:17
Jolt
Jolt is offline
Voor de een is gamen ontspannen voor de ander aan zijn piemel trekken, voor de andere een pint drinken.

Iedereen doet dat anders, en dat moet jij weten, aangezien jij al oud bent.

25 jaar en dan nog op een forum, dat noem ik nou geen leven.
Oud 17-08-2005, 16:21
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Jolt schreef op 17-08-2005 @ 17:17 :
Voor de een is gamen ontspannen voor de ander aan zijn piemel trekken, voor de andere een pint drinken.

Iedereen doet dat anders, en dat moet jij weten, aangezien jij al oud bent.

25 jaar en dan nog op een forum, dat noem ik nou geen leven.
Jij zit op je 25ste ook nog steeds op dit forum te neuzen, heur. Begin maar vast te hamsteren, straks kom je de deur al helemaal niet meer uit

PS: Ik vind fear alleen leuk als die vent niet hoeft te lopen. Elke keer als naar voren ga word ik zeeziek
Oud 17-08-2005, 16:41
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 16:45
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
DeeAldo schreef op 17-08-2005 @ 17:26 :
JIJ BENT ACHTIEN, Jij hoort nu de wereld te gaan verkennen en zorgen dat je doorhebt dat er meer met je lul te doen is dan ermee plassen... Zelfs je moeder zal wel zeuren dat je er te lang aan zit... Als ik jou moeder was zou ik jou allang in je slaap gemold hebben maarja
Knap hoor , jij kan dus opmaken wat iemand doet, door hem hier een paar posts te zien maken. Het zegt eerder veel meer over jouw.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 16:49
Captain N
Captain N is offline
Hoe vermakelijk een flamewar op zn tijd is, is het denk ik beter als we em gewoon massaal gaan negeren.
Oud 17-08-2005, 16:51
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ja het is wss een of andere loser in real life, die door dit soort posts zich wss heel wat beter zal voelen. Jmmr dat je nooit kan zien wat een persoon degene is die zulke posts maakt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 17:02
Verwijderd
Hij is gebanned.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 17:24
Jolt
Jolt is offline
Trouwens, wat zeurt die gozer nou, ik game helemaal niet meer
Oud 17-08-2005, 17:28
Verwijderd
Slecht.