Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat dan ook niet om de kwaliteit van een spel (dat is een onbruikbaar begrip) maar om de entertainment value. Om actie, spelen voor je lol. Maar dat zul je wel niet begrijpen als je zeventien bent en nooit anders hebt gekend dan Geforces, Counterstrike, en dergelijke. Veel plezier met FEAR in elk geval. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Doom3 wordt ook door velen ook aanbeden terwijl ik het na een uurtje wel weer gezien had, de een vermaakt zich nou eenmaal met snelle actie, de ander met spanning....en weer een ander zit graag constant te kloten met zn zaklamp omdat het te donker is ene hol te zien terwijl je van alle kanten belaagt wordt door hordes demonen die eruitzien alsof ze vacuum verpakt in een zak plastic regelrecht de speelgoedfabriek uit komen rennen... Uhrr..mja.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||
Citaat:
Bij F.E.A.R draait het meer om horror, kleine meisje, paranormale dingetjes, e.d. Wat voor een flut verhaal had UT?Je moet vechten, leuk. Maja, smaken verschillen ![]() Citaat:
![]() Springen + melee knop ![]() Citaat:
![]() Citaat:
O nee ik vlieg er liever overal doorheen. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Boeie, het is eigenlijk normaal dat je reboot, deed je vroeger altijd als je iets had geinstalleerd, als je drivers voor je mobo installeerd moet je ook rebooten, who gives a fuck? Citaat:
Speel ook maar eens No One Lives Forever, zowel deel 1 als 2.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar het om gaat is dat dit spel, tenminste op basis van de demo, kennelijk bedoeld is een FPS te zijn. Dat er ook meer RPG-based FPS zijn, dat er ook first person adventures zijn, doet daar niet aan af. Dit spel valt niet in dat genre. Want waar zijn dan de RPG-elementen? Waar is de interactie met de omgeving, met de karakters, waar is het verhaal, waar is de uitgebreide inventory, waar zijn de levels en de skills van de karakters, welke eigenschappen hebben de wapens, welke defenses kun je krijgen, kunnen er meer mensen in je party komen, ...? Niets van dat alles, dus het kan geen first person adventure zijn, en ook geen FPRPG. Het is bovendien ook blijkens de uitlatingen van de makers bedoeld om een FP shooter te zijn. En in die opzet faalt FEAR gewoon jammerlijk. Het enige wat ik kan bedenken is dat jij het flauw vindt om een pure singleplayer FPS te vergelijken met een pure multiplayer FPS als UT2k4. Maar in dat geval wil ik opmerken dat ook voor singleplayer de dingen gelden die een multiplayer FPS leuk maken, snelle movement, actie en dergelijke. Grappig trouwens, de opschudding die je veroorzaakt wanneer je kritiek levert op een spel waar de fanboys helemaal gek van zijn geworden. Blijkbaar danst iedereen gewillig naar de pijpen van de spelindustrie en is het 'not done' om kritiek te leveren op een nieuw spel, want ik heb nog geen fatsoenlijke weerleggingen gezien van wat ik betoogd heb. |
![]() |
||||
Citaat:
Maar om even terug te komen op FEAR: zelfs als het een gewone fps blijkt te zijn, betekent dit nog niet dat hij zich dan maar binnen het beperkte kader van dit genre moet zien te manoeuvreren, enkel en alleen omdat de fans van het eerste uur willen rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. DAT is een nogal opmerkelijke kijk op de zaak. Dit staat wat mij betreft verder los van wel of geen realisme ofzo. Citaat:
En ook dit staat volledig los van wel of geen realisme. Citaat:
![]()
||
Citaat:
Half life 2 speelde gewoon wel lekkerder weg en nee ik vond de demo wel lekker spelen behalve dat domme schietsysteem |
![]() |
||
Citaat:
Jij legt een mening neer als een feit en dat is waar iedereen tegen in ging, op welke manier dansen wij dan naar de pijpen van de gameindustrie? We hebben allemaal het spel gespeelt en onze meningen zijn objectief, als jij gewoon een normale review had gegeven waarin bleek dat je het allemaal niet zo geweldig VIND, ipv dat het niet geweldig IS, dan hadden de daaropvolgende posts heel anders geweest. Iedereen heeft recht op zn mening, maar hoe het bij mij nu overkomt is dat jij het spel even onnodig ging bashen in de hoop op bovenstaande posts zodat je even lekker met het woord fanboy kon smijten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Komtie dan.. LOL Gooi ik dr gelijk maar een wtf achteraan. En deze doet het ook altijd wel goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() PS: Ik vind fear alleen leuk als die vent niet hoeft te lopen. Elke keer als naar voren ga word ik zeeziek
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
F.E.A.R. Extraction Point Amon Din | 18 | 14-11-2006 19:14 | |