Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: ik zit met een zelfde soort probleem wil nl graag een laptop aanschaffen welke vaak een stuk duurder zijn maar geld voor de prijs hiervan ook dat deze zo snel halveren of valt dat weer mee?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja ik kan niet zeggen wat ik dan voor een kaarten wil maar per onderdeel kan ik wel ongeveer een prijs zeggen Processor, Stille koeler 500+ Moederbord 100/125 Geheugen 200+ Videokaart 500+ DVD-Brander 50 Kast 100+ Harde schijf 125+ TFT-19 300+ Totaal = 1900 Dus dat is 900 euro voor mij, nou dat is 1 maand fulltime werken. Iets minder zelfs. Ik heb het er zeker voor over! Volgend jaar hou ik jullie zeker op de hoogte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik draai nu DX 9.0c...pakt ie prima. FarCry heb ik (jamergenoeg) nog niet gespeeld, te druk met andere dingen. En ik claim niet dat het op het hoogst gat, maar wel redelijk. Ik weet bijvoorbeeld dat wij op de uni 4 pc's hebben met een P4 3 GHz en 512 of 1GB ram, maar een mindere videokaart, en die moeten Battle for Middle-Earth op lagste settings spelen, terwijl ik het op High speel (niet highest). Is maar een voorbeeld. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een keer problemen met twee spellen, toen heb ik een mail gestuurd nar de tech-support, inclusief een DxDiag. Ik had wel verwacht dat ze daar commentaar op zouden geven en voor zouden stellen eerst eens terug te gaan naar Dx8...maar nee hoor. Geen enkele opmerking. Anyway...neemt niet weg dat het nog steeds een goede kaart is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt dus gewoon DX9 gebruiken, maar de functies die je kaart niet kent gebruikt ie ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nieuwe van ATI moet nog beter presteren zeggen de geruchten, dat ze hem eerst maar eens op de markt brengen voordat ze wat gaan roepen ![]() Geloof wel tering hoge kloksnelheid.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'Chicks dig dude with ipods' ![]()
||
Citaat:
![]() nee ik bedoelde mss komt er ooit ene systeme dat echt 1x2=2 doet ipv 1x2=1.2 zoals het nu ongeveer is
||
Citaat:
Of dat een pc nu tot troep maakt.. nah.
||
Citaat:
neej dat is waar maar ik word er een beetje ziek van dat alleen de graphics mooier worden en de gameplay totaal niet veranderd zoizo elke 2 jaar een nieuwe kaart erin vind ik gewoon gestoord ![]() en je hebt geen garantie of het spel het doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Foutmelding Stanley | 3 | 03-09-2007 17:03 | |
Software & Hardware |
[Alg] Beeldscherm valt uit tijdens spelen spel. LamMuH_EiKoL | 15 | 30-01-2006 01:23 | |
Games |
[UT2004] beeld springt uit LamMuH_EiKoL | 35 | 26-04-2004 16:15 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Laptop versus Desktop PC Severus | 13 | 15-01-2004 09:07 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] Packard Bell iXtreme 4001 Carl Johnson | 22 | 27-11-2003 19:40 | |
Software & Hardware |
ati radeon 9000 voor in de laptop crazylegs | 4 | 23-10-2003 15:17 |