![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maare waarom doen alsof? |
![]() |
||
Citaat:
Ik merk trouwens dat het bij mij veel beter gaat als ik geen kcal tel, dan wanneer ik dat wel doe. Ik heb van mezelf uit een vrij gezond eetpatroon. Misschien niet altijd genoeg, maar het komt zeker een heel stuk in de richting. Als ik kcal tel ben ik te obsessief bezig, heb ik het idee. Zonder dat red ik het ook wel. Ik moet alleen uitkijken met teveel van ongezonde dingen eten. Als ik aan chocola begin dan eet ik zo een hele reep op, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar dat kan ik mezelf goed aanleren, merk ik. En ik ga beginnen met joggen. Dan moet het wel goedkomen toch... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En als je het over 'teveel' hebt en vervolgens komt met bv. een boterham of een appel...dat is toch niet teveel...? ![]() Eet gewoon 'zoals het hoort', niet de hele dag niets. Dat is ongezond. Of je nu wel of geen eetstoornis hebt maakt daarbij niet uit (als je het niet hebt is het des te makkelijker te veranderen). |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vond het iig erg lekker!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
@ Leonoor
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 15:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee ik bedoel 1 pringles per week |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmzz lastig |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zullen we de discussie ed verder laten zitten? Je weet wat je moet veranderen, probeer dat en dan zien we daarna wel weer verder. Nu blijft de discussie gaan over of een dag niet eten wel of niet kan en wanneer dan wel of niet, enz. Daar schieten we niets mee op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga eens kijken op de site van het voedingscentrum wat je per dag ongeveer moet eten en maak een schema voor jezelf. En als je dat niet gelooft, vraag dan eens aan je huisarts (of een dietiste) wat je op een dag zou moeten eten, wie weet geloof je die wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij kunt het veel vinden en er om lachen, enz., maar realiseer je ajb wel dat dat jouw, vertekende, beeld is. Zes boterhammen is heel normaal, drie is (te) weinig voor een (bijna) volwassen mens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #7 Verwijderd | 250 | 30-08-2005 15:28 | |
Psychologie |
heb ik een eetstoornis? HelpMePlease | 16 | 20-07-2005 13:55 |