Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2006, 13:17
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Ik begin langzaam uit te vogelen wat ik ben. Ik ben wss bi want kben al paar keer "verliefd" geweest op meisjes en ook op jongens.
Kwerd helaas ook verliefd op mijn beste vriendin, niet wederzijds.
Kheb nu gevoelens voor een ander meisje (ook bi) maar die heeft op dit moment een heel serieuze relatie met een jongen.
Verder heb ik ook nog een vrij serieuze relatie met een jongen.
Kortom: ik vind "bi zijn" best wel kut en irritant!
Oud 21-03-2006, 02:32
LostInTime
LostInTime is offline
ben zelf bi, heb een relatie gehad met een jongen, maar ook even met een meisje
verder denk ik dat ik wel wat meer op jongens dan op meisjes val, verhouding ongeveer 60/40 ofzo. maar het vrouwelijk lichaam is nou eenmaal wel veel aantrekkelijker!

en over wat hierboven staat...
als je als homo (of bi) op iemand verliefd bent, maar je weet niet of diegene wel op hetzelfde geslacht (kan) vallen. Wat doe je dan? Ga je toch diegene proberen te versieren, of ga je eerst maar eens uitzoeken wat diegene is?

ik zou eerst uitzoeken of ze bi/lesbisch is, als ik echt verliefd zou zijn dan. als ik haar alleen leuk zou vinden, met uitgaan bijvoorbeeld, dan zou ik haar toch proberen te versieren
Oud 21-03-2006, 18:30
Rorai
Rorai is offline
Foutje.. dit kan weg
Oud 21-03-2006, 18:33
bloeper
bloeper is offline
Ik ben bi
Oud 22-03-2006, 17:42
GiovsGio
GiovsGio is offline
Wat ik me afvraag! ofdat er een bekende voetballer is, die ook op jongens valt!
Oud 22-03-2006, 19:53
Verwijderd
hoezo, schat je je kansen in?
Oud 23-03-2006, 15:11
GiovsGio
GiovsGio is offline
ik was gewoon benieuwd
Oud 23-03-2006, 19:18
Mistersoccer
Mistersoccer is offline
Natuurlijk zijn die er, alleen komen ze er niet voor uit...
Oud 23-03-2006, 20:41
GiovsGio
GiovsGio is offline
als er ooit een bekende voetballer er voor uit komt! vind ik dat echt knap!!
Oud 23-03-2006, 21:47
Mistersoccer
Mistersoccer is offline
Er is er overigens ooit wel één geweest die ervoor uitkwam. Een tragisch voorbeeld van homofobe beledigingen in de wereld van de topsport. Justin Fashanu speelde tussen 1980 en 1990 in de Engelse voetbalcompetitie. Hij kwam er openlijk voor uit dat hij homo was en werd daarvoor constant uitgescholden door toeschouwers. De voetballer pleegde zelfmoord in 1996.
Oud 23-03-2006, 22:06
GiovsGio
GiovsGio is offline
Citaat:
Mistersoccer schreef op 23-03-2006 @ 22:47 :
Er is er overigens ooit wel één geweest die ervoor uitkwam. Een tragisch voorbeeld van homofobe beledigingen in de wereld van de topsport. Justin Fashanu speelde tussen 1980 en 1990 in de Engelse voetbalcompetitie. Hij kwam er openlijk voor uit dat hij homo was en werd daarvoor constant uitgescholden door toeschouwers. De voetballer pleegde zelfmoord in 1996.
ja! had ik ooit een keertje gehoord
Oud 24-03-2006, 10:15
annelieke
annelieke is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-01-2006 @ 16:56 :
Hell yeah, al meerdere malen hebben ze een saaie avond in de kroeg helemaal goed gemaakt

Niks dan hulde (en emmm, waar ga je vaak uit met je chick?)
zeg me waar je uit gaat en wie weet kom ik ook een keer langs als je uit gaat
Oud 24-03-2006, 18:12
faan
faan is offline
ik ben bi, maar heb geen ervaring met jongens
Oud 25-03-2006, 08:40
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 14-02-2006 @ 16:36 :
Ik ben zelf hetero, tenminste tot nu toe. Nog nooit op een meisje gevallen, maar ik vind meisjes wel veel eerder 'mooi' dan mannen, dus zou best eens kunnen dat ik verliefd word op een meisje. Maarja mannen blijven dat simpele hebben, een ander gedrag en dat lijf Een stevige arm van een man om je heen lijkt me toch niet hetzelfde als die van een vrouw. Wel denk ik dat vrouwen sensueler, gevoeliger en socialer zijn in de liefde en in bed. (nogmaals: DENK ik, heb het niet ondervonden)
Trouwens, wanneer zeg je als lesbienne eigenlijk dat je 'all the way' bent gegaan?
Oud 25-03-2006, 19:20
GiovsGio
GiovsGio is offline
Citaat:
faen schreef op 24-03-2006 @ 19:12 :
Ik ook zijn er hier nog meer mensen die bi/ho zijn???
Altijd als ik een leuke jongen tegenkom is het een hetro
Oud 26-03-2006, 00:29
Vice
Vice is offline
Dat heb ik nou met meisjes.
Oud 27-03-2006, 18:30
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-03-2006 @ 01:29 :
Dat heb ik nou met meisjes.
ik snap je probleem
of ze zijn hetero of bezet!

@ Lostintime als het in de club zou zijn jah dan zou ik dr wel proberen te versieren ofzo denk ik.
Maarjah, dat is bij mij nu niet het geval en ik heb het ook met haar besproken (beste vriendin) en ze zegt dat ze geen bi is, iig nu nog niet...

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 18:34.
Oud 27-03-2006, 22:30
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Ik ben bi, heb er geen problemen mee en kom er altijd eerlijk voor uit.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje. Ik voel me wel sexueel aangetrokken.
Oud 30-03-2006, 01:21
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 17-03-2006 @ 04:09 :
Ga eerst lopen kijken of hij ook op jongens valt ben ik erg goed in
En dan gewoon een beetje flirten.
Maar met hetero jongens flirten is ook erg leuk
Vertel eens hoe je dit alles doet....
Oud 30-03-2006, 11:01
SounD
SounD is offline
Geen idee of het bij anderen ook zo werkt, maar ik zie het niet echt maar ik voel of merk of weet vaak of een jongen op jongens valt. Als ik er niet op let lukt dat het beste en als iemand zegt "en hij daar?" dan weet ik het vaak totaal niet omdat ik er dan teveel op let.

Er is en verschil tussen bi en homo, ik vind bi jongens vaak ontzettend interessant voor ik ze nog gsproken heb door een soort "mixed vibe" en soms weet ik het vel eerder dan die jongens zelf en dan moet je voorzichtig zijn. Het klinkt nogal vervelend als je opeens en onbekende tot bi of homo verklaard.

Nou gebruik ik die worden in het dagelijks leven ook amper. Het is nu alleen even handiger om erover te spreken. Ik ben van mening dat iedere persoon anders is.

SounD

Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 11:04.
Oud 30-03-2006, 16:47
belli
belli is offline
Ik ben bi. Voor het plaatje dan... Ik val op persoonlijkheid en niet zo zeer op sekse. maar ik vind het nog al "eng" om er voor open uit te komen als ik een meisje leuk vind of whatever. Verder heb ik er opzich geen problemen mee..

Ben ooit verliefd geweest op een homo. Terwijl hij me wel zoende.. dat was dus een klootzak. beetje spijtig. voorde rest vind ik het allemaal wel prima.
Oud 05-04-2006, 10:00
tripple
tripple is offline
Citaat:
faen schreef op 24-03-2006 @ 19:12 :
Ik ben ook bi, heb wel al ervaring met meisjes. en ik heb een relatie van 2 mnd met een jongen gehad, maar verder dan tongen zijn we niet gegaan.
Oud 05-04-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Jazzy-me schreef op 27-03-2006 @ 23:30 :
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje. Ik voel me wel sexueel aangetrokken.
Hoe weet je dan zo zeker dat je bi bent? Dat lijkt mij namelijk wel een van de belangrijkste onderdelen, dat je verlíefd wordt op meiden.
Oud 06-04-2006, 10:19
SounD
SounD is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2006 @ 11:34 :
Hoe weet je dan zo zeker dat je bi bent? Dat lijkt mij namelijk wel een van de belangrijkste onderdelen, dat je verlíefd wordt op meiden.
Als je je seksueel aangetrokken voelt dat leden van een bepaald geslacht dan weet je genoeg. Je hoeft niet persé ook verliefd geweest te zijn of seks of een relatie gehad te hebben om jezelf hetero, homo of bi te kunnen noemen.

Als je 18 bent kan het zijn dat je zelfs nog nooit verliefd bent geweest. De één wordt sneller verliefd dan de ander en je moet maar net een persoon tegenkomen waar je verliefd op wordt.

SounD
Oud 06-04-2006, 10:35
miss_heks
miss_heks is offline
Hey, ik haat hokjes maar voor het praktisch, ik ben bi. Ik snap eerlijk niet waar iedereen hier moeilijk over doet, want volgens mij (voor zover ik van anderen ook weet) heeft eigenlijk iedereen wel bi-seksuele gevoelens, alleen zijn er maar weinigen die zulke sterke gevoelens hebben dat ze zich bi noemen.
Ik heb nu al heel lang een vriend, maar ben daarvoor ook heel lang verliefd geweest op een meisje.
En eerlijk gezegd vind ik een vrouwenlichaam toch veel mooier dan een mannenlichaam.
Hmm nu ik er zo eens over nadenk heb ik eigenlijk veel meer jongens vrienden....jongens zijn wat dat betreft wel veel makkelijker.....
Zie, eigenlijk moet je gewoon een vriend EN een vriendin hebben, heb je van alles het beste!
Oud 06-04-2006, 18:33
yorki
yorki is offline
Citaat:
pomme schreef op 08-01-2006 @ 01:36 :
Jongens hebben het altijd over dat ze twee zoenende meisjes zo leuk vinden om naar te kijken, maar omgekeerd hoor je het veel minder vaak? Ik vind 2 jongens die elkaar kussen anders ook wel aantrekkelijk

zozo stout meid hoor
Oud 09-04-2006, 20:09
Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Citaat:
SounD schreef op 06-04-2006 @ 11:19 :
Als je je seksueel aangetrokken voelt dat leden van een bepaald geslacht dan weet je genoeg. Je hoeft niet persé ook verliefd geweest te zijn of seks of een relatie gehad te hebben om jezelf hetero, homo of bi te kunnen noemen.

Als je 18 bent kan het zijn dat je zelfs nog nooit verliefd bent geweest. De één wordt sneller verliefd dan de ander en je moet maar net een persoon tegenkomen waar je verliefd op wordt.

SounD
Inderdaad!
Oud 09-04-2006, 20:19
SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
miss_heks schreef op 06-04-2006 @ 11:35 :
Zie, eigenlijk moet je gewoon een vriend EN een vriendin hebben, heb je van alles het beste!
Vind ik nou ook, maarjah hoe vertel je dat je vriendje?
Oud 09-04-2006, 22:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
miss_heks schreef op 06-04-2006 @ 11:35 :
Ik zou het anders niet leuk vinden wanneer mijn vriendin ook nog een vriend heeft.
Oud 10-04-2006, 21:57
Wickey
Wickey is offline
Citaat:
SounD schreef op 06-04-2006 @ 11:19 :
...tekst even niet belangrijk...gaat om de persoon die het schreef
Hey SounD, jij ook hier!

Ik val voor vrouwen (niet op, op is pijnlijk...). Mijn gaydar heb ik helaas lang geleden al verloren, ik merk het dus nooit of iemand nou homo is of niet. Verder vind ik het wel prima zo....
Oud 10-04-2006, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 09-04-2006 @ 23:38 :
Ik zou het anders niet leuk vinden wanneer mijn vriendin ook nog een vriend heeft.
Of mijn vriend een vriend... Hmnee, ik wil graag de leukste persoon in iemands leven zijn. Niks samen delen.
Oud 12-04-2006, 20:26
freakinaround
freakinaround is offline
les samen met mijn liefjepiefje (L)

Laatst gewijzigd op 12-04-2006 om 20:29.
Oud 12-04-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 12-04-2006 @ 21:26 :
les samen met mijn liefjepiefje (L)
(F)
Oud 14-04-2006, 13:26
DP17
DP17 is offline
Mijn mening is dat iedereen het lekker zelf moet weten! Ook al zegt iemands religie anders! Zelf ben ik wel hetero.
Oud 21-04-2006, 18:05
MONEY-CAT
MONEY-CAT is offline
ik ben bi..,

wat ik er van vind?
heel normaal hoor!
Oud 21-04-2006, 18:28
planckton
planckton is offline
Jezus, hoe doet iedereen dat hier.. ik ben bi en heb mede daardoor een jaar flink diep gezeten. Ben nu op weg om t te accepteren gelukkig.
Verschilt het misschien ook per regio hoe homo-tolerant iedereen is, want hier in t zuiden is men er een stuk minder open over volgens mij.
Oud 21-04-2006, 21:15
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
lol in twente zijn ze ook lekker convervatief !
Oud 22-04-2006, 15:52
Lisanna
Lisanna is offline
Ik heb ook weleens gevoelens voor meisjes gehad en gezoend enzo, maar ik vraag me af of ik echt bi ben...
Maar daar kom ik vast nog wel achter
Oud 24-04-2006, 11:13
SounD
SounD is offline
Citaat:
planckton schreef op 21-04-2006 @ 19:28 :
Jezus, hoe doet iedereen dat hier.. ik ben bi en heb mede daardoor een jaar flink diep gezeten. Ben nu op weg om t te accepteren gelukkig.
Verschilt het misschien ook per regio hoe homo-tolerant iedereen is, want hier in t zuiden is men er een stuk minder open over volgens mij.
Dat men er nu tevreden mee is wil natuurlijk niet zeggen dat dat altijd zo geweest is, veel mensen hebben toch wel een paar maanden of een paar jaar nodig om zover te komen. Een enkeling gaat het heel makkelijk bij en die zal er niet veel problemen mee hebben.

Er spelen veel factoren een rol. Hoe je er zelf tegenover staat, hoe snel je er aan kan wennen dat je zelf homoseksuele gevoelens hebt, hoe je omgeving reageerd, hoe lekker je in je vel zit als je het ontdekt etc.. Als je zelf banger bent en meer onzeker dan reageert de omgeving vaak slechter, vind je het zelf geen punt dan zijn de reacties van anderen ook minder vaak negatief.

Zelf heb ik mijn omgeving toleranter gemaakt. De paar mensen die raar reageerden zijn bijgedraaid toen ze door mij leerde kennen wat homoseksualiteit eigenlijk inhield terwijl ze eerst dachten dat aangezien ik ook op jongens val ik maar alles dat mannelijk was zou willen bespringen.

Je bent absoluut niet de enige die er moeit mee heeft (gehad), maar uiteindelijk wordt het vaak beter. Daarom staan er hier gelukkig veel mensen die het een goede plek hebben kunnen geven en nu happy met zichzelf zijn.

SounD
Oud 28-04-2006, 21:24
nobrain01
nobrain01 is offline
bi.. jongen
Oud 30-04-2006, 23:24
Oekie
Oekie is offline
Voorzover ik weet, hetero.
Oud 30-04-2006, 23:49
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
SounD schreef op 24-04-2006 @ 12:13 :
Dat men er nu tevreden mee is wil natuurlijk niet zeggen dat dat altijd zo geweest is, veel mensen hebben toch wel een paar maanden of een paar jaar nodig om zover te komen. Een enkeling gaat het heel makkelijk bij en die zal er niet veel problemen mee hebben.

Er spelen veel factoren een rol. Hoe je er zelf tegenover staat, hoe snel je er aan kan wennen dat je zelf homoseksuele gevoelens hebt, hoe je omgeving reageerd, hoe lekker je in je vel zit als je het ontdekt etc.. Als je zelf banger bent en meer onzeker dan reageert de omgeving vaak slechter, vind je het zelf geen punt dan zijn de reacties van anderen ook minder vaak negatief.

Zelf heb ik mijn omgeving toleranter gemaakt. De paar mensen die raar reageerden zijn bijgedraaid toen ze door mij leerde kennen wat homoseksualiteit eigenlijk inhield terwijl ze eerst dachten dat aangezien ik ook op jongens val ik maar alles dat mannelijk was zou willen bespringen.

Je bent absoluut niet de enige die er moeit mee heeft (gehad), maar uiteindelijk wordt het vaak beter. Daarom staan er hier gelukkig veel mensen die het een goede plek hebben kunnen geven en nu happy met zichzelf zijn.

SounD
Waarbij je de hedendaagse altocultuur niet moet vergeten te noemen waarbij de het fenomee bi-sexualiteit nogal tof lijkt te zijn.
Oud 02-05-2006, 01:16
Magican
Magican is offline
Ik ga mee met de wijze woorden van Adon1s,
Verder vind ik dat er hier best veel homo's, bi's en lesbo's zitten.

En dan vraag ik me af wat de mensen die de Made (op mtv) aflevering hebben gezien vinden van die jongen die voetballer wilde worden.
Oud 02-05-2006, 08:56
SounD
SounD is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 01-05-2006 @ 00:49 :
Waarbij je de hedendaagse altocultuur niet moet vergeten te noemen waarbij de het fenomee bi-sexualiteit nogal tof lijkt te zijn.
Dat valt wel mee geloof ik. Ik heb het alleen aan een paar 15 jarige "gothic" meisjes gemerkt dat het erg stoer was om bi te zijn. De meeste mensen groeien daar al snel overheen en bij de jongens is het al veel minder tof.

Citaat:
Magican schreef:
vind ik dat er hier best veel homo's, bi's en lesbo's zitten.
Waarschijnlijk evenveel als waar dan ook, zo'n 3 van de 10 mensen met homoseksuele gevoelens. Aan de meeste mensen is totaal niet te zien, horen of merken dat ze homoseksuele gevoelens hebben en ze zullen er waarschijnlijk niet (vaak) over praten. Op een vrij anoniem forum erover vertellen is veel makkelijker. Daarnaast telt het forum duizenden leden, de meeste hetero's zullen niet geïnteresseerd zijn in dit topic dus er posten vooral niet-hetero's en dan lijkt het gewoon meer.

SounD
Oud 02-05-2006, 09:08
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-05-2006 @ 02:16 :
En dan vraag ik me af wat de mensen die de Made (op mtv) aflevering hebben gezien vinden van die jongen die voetballer wilde worden.
Dat was echt een leuke aflevering, echt zo onwijs aanstellende pisnicht.
Oud 02-05-2006, 11:29
MB
MB is offline
Citaat:
Vice schreef op 07-01-2006 @ 16:55 :
Helemaal mee eens, maar dan wel mooie vrouwen. Niet van die vieze manwijven met zuurkool onder de oksels.
Laat die maar lekker lesbisch worden
Oud 10-05-2006, 12:09
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 02-05-2006 @ 10:08 :
Dat was echt een leuke aflevering, echt zo onwijs aanstellende pisnicht.

jaaa haha hij schreeuwde ook zo de hele tijd...
Oud 17-05-2006, 23:43
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Jazzy-me schreef op 27-03-2006 @ 23:30 :
ben nooit echt verliefd geweest op een meisje, wel vaak met meisjes gezoend, en op mn werk zijn er een paar meisjes waar ik me heel erg to aangetrokken voel, maar zoiets kan je daar niet echt bespreken. heb een relatie van bijna 2 jaar achter de rug met een jongen.. ben wel meer van de mannen dan vrouwen
Oud 18-05-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 18-05-2006 @ 00:43 :
ben nooit echt verliefd geweest op een meisje, wel vaak met meisjes gezoend, en op mn werk zijn er een paar meisjes waar ik me heel erg to aangetrokken voel, maar zoiets kan je daar niet echt bespreken. heb een relatie van bijna 2 jaar achter de rug met een jongen.. ben wel meer van de mannen dan vrouwen
Wat zij zeggen
Toen ik in de brugklas zat heb ik een tijdje een vriendinnetje gehad maar dat was meer om de rest van de school te schokeren dan dat we echt verliefd ofzo op elkaar waren.
Ik heb nog nooit een echte relatie met een meisje gehad zou dat denk ik ook niet willen, maar voel me wel aangetrokken. En voor erbij kan het denk ik ook geen kwaad.

x cha
Oud 19-05-2006, 15:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
MB schreef op 02-05-2006 @ 12:29 :
Laat die maar lekker lesbisch worden
Nee, die mogen van mij hetero blijven. Ik wil alleen mooie meisjes.

Regels voor berichten