Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2006, 17:45
655321
655321 is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-07-2006 @ 18:06 :
ik ben er morgen. beat that!
en als het goed is zie je miranda ook

gaan we binnekort schoenen kopen jajaja?
Wie is Miranda?
__________________
Fire, walk with me
Advertentie
Oud 18-07-2006, 17:52
655321
655321 is offline
Scatterbrain - words, they just get in the way zegt:
oet, sukk0l
Scatterbrain - words, they just get in the way zegt:
miranda is zn vriendin

OK!
__________________
Fire, walk with me
Oud 18-07-2006, 17:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
geen bal. met mn benen in het zwembadje op een stoel een boek gelezen. Een of andere surinaamse rijstschotel met kip en gekruide boontjes op. Nu ga ik 2 uur werken en de tuinman uithangen bij den woning van mijn moeder want die planten gaan nu wel n beetje dood denkik.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-07-2006, 18:14
Verwijderd
Uitgebrakt en terwijl ik op bed lag vanochtend zo'n 15 keer het RTL 7 nieuws gezien, verder de middag tot avond programmering van discovery. Net maar even het restje van m'n FoodXL bestelling van gisteren opgegeten en aan de vruchtensap. Wie weet zo nog vuurwerk kijken.

Jay.
Oud 18-07-2006, 18:18
Verwijderd
stelletje fucking bums! ik moet gewoon nog 2 weken werken gvd. sterf.
Oud 18-07-2006, 18:18
Verwijderd
Freekje, kom maar gewoon bier drinken in nijmegen hmkay.
Oud 18-07-2006, 18:25
Verwijderd
gewerkt, boodschappen gedaan en eten gekookt
Oud 18-07-2006, 19:43
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
hahaha 2 doden bij de vierdaagse, wat een strontmongolen. dat getuigt toch wel van een hele slechte verstandhouding met je lichaam imo.
ik heb vandaag voor katten gezorgd van vrienden die op vakantie zijn, en daarna paardgereden. en dat was ook zweten en intensief en heet, maar ik leef ook nog. daarna heb ik mijn peunie een douche gegeven.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 18-07-2006, 19:45
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
ik ben wezen 'stadten' met mijn bruurknul want hij wilde 'frutsels' kopen op de afrikanenmarkt
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 18-07-2006, 19:48
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 18-07-2006 @ 19:18 :
Freekje, kom maar gewoon bier drinken in nijmegen hmkay.
geen tenement kids, geen freekje!
Oud 18-07-2006, 20:37
Verwijderd
ik had een dagje vrij genomen en toen ging ik met een dinnie shoppen in amsterdam en het was fucking warm maar we hebben hele toffe dingen gescoord yeahh en toen we teveel geld hadden uitgegeven gingen we maar in het vondelpark zitten en toen ik thuiskwam stond er warme lasagna in de oven en lag er een action samper camera op mijn bedje oei oei wat een daggie <3
Oud 18-07-2006, 21:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Het werd hier zojuist echt avontuurlijk want ik kwam er achter dat ik geen vuilniszakken meer heb en morgenochtend wordt het vuilnis hier opgehaald dus ik raakte een beetje in paniek. Je moet hier speciale vuilniszakken kopen die 1,15 per stuk zijn en de Albert Heijn was al dicht dus toen ging ik maar bij buren langs om te kijken waar er licht brandde en toen kwam ik een aantal huizen verder bij een open voordeur, en ik hoorde aan de stemmen dat het binnen gezellig was. Ik klopte aan, en er werd mij gevraagd binnen te treden. Op de bank zat een grijze man van ergens in de vijftig, en een bijbehorende geblondeerde vrouw kwam me tegemoet. Ze vroeg me in het Vlaams wat er aan de hand was en ik legde de situatie uit en ze was wel blij want ze was bang geweest dat ik kwam klagen over geluidsoverlast. Toen legde ze de hele gezinssituatie uit en werd ik aan haar zoon voorgesteld, en toen moest ik mee naar beneden en werd ik ook nog aan de dochter voorgesteld en de moeder vertelde dat alleen haar kinderen hier woonden en dat zij en haar man in Zimbabwe woonden en toen kreeg ik de vuilniszak. En ik mocht niet betalen en er werd me verzekerd dat ik er altijd binnen mocht komen vallen. En toen stond ik weer buiten en had ik een licht 'WTF'-gevoel, maar het waren wel zeer sympathieke mensen hahaha.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 18-07-2006, 22:01
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Vandaag ging ik voor werk nog even de stad in, ik werd aangesproken door een opa-zwerver en hij zei 'Hee! Hee kippetje!' tegen me Daarna vroeg hij of ik een plaatje met hem wilde maken, ik wilde niet weten wat hij daar überhaupt mee bedoelde en toen ik op de fiets stapte moest ik maar 'opdonderen met mn vieze vuile kuttenkop'.
Goedgemutst naar mn werk en daar weggekookt toen ik patienten naar de tuinderij moest begeleiden. En mn vader is jarig
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 18-07-2006, 22:11
biep
Avatar van biep
biep is offline
Hier is al een paar dagen een soort weeralarm (het was gister ook 106 graden Fahrenheit! geloof zon 43 graden in celcius).

Erg relaxt, want hier is gewoon airco en ik hoef nu amper te werken door de hitte.
Vandaag de paarden verzorgd en daarna met de jacht op de mississipi gevaren. Erg mooi daar

vanavond moet ik alleen even de stallen doen en daarna gaan we naar de 'Allamakee County Fair'. (een soort kermis voor boeren waar ze hun varkens gaan showen enzo )
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 18-07-2006, 22:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 18-07-2006 @ 20:48 :
geen tenement kids, geen freekje!
morgen wel the thermals, jawat & kubus, about en knifehandchop. niet te missen homootjuh. knifehandchop ga je iig niet meer zien binnen korte tijd gast dusseh......
__________________
i create glitches with my voice
Oud 18-07-2006, 23:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ging vandaag bijna bij een vriendinnetje in een zwembadje in de achtertuin, maar er werd teveel getreuzeld en toen moest ik alweer werken. Nou Nou
Maar gelukkig mocht ik voor na het werken een drankje uitkiezen en ik had een ice tea lemon uitgekozen en dat was omdat het zo druk was (wat al de hele tijd is, sinds Pirates of the Caribbean).
Straks ga ik lekker slapen hoop ik
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-07-2006, 23:38
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Wasknijpers gerepareerd en op grootte gesorteerd
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 18-07-2006, 23:39
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
En speciaal ingelogd om dat te vertellen
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 19-07-2006, 00:05
11
Avatar van 11
11 is offline
wow ik ben trots op je
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 19-07-2006, 00:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
niet zo denigrerend hè.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-07-2006, 00:39
11
Avatar van 11
11 is offline
wat ik ben toch trots op hem, goed werk jongen
__________________
[S]nutella![/S]
Oud 19-07-2006, 00:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline


Die broeder
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-07-2006, 06:41
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 18-07-2006 @ 23:43 :
morgen wel the thermals, jawat & kubus, about en knifehandchop. niet te missen homootjuh. knifehandchop ga je iig niet meer zien binnen korte tijd gast dusseh......
ik kom niet af, rit naar nijmegen kost me teveel geld + dat ik voor 5 euro kan gaan bbq-en incl drank.
Oud 19-07-2006, 09:00
*amélie*
*amélie* is offline
Junk bij m'n fiets weggejaagd en naar m'n werk gefietst. Nu zit ik hier te smelten. Net als gisteren...
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 19-07-2006, 09:10
Verwijderd
Ik zit in Italia achter de pc in het hotel en we hebben gisteren een ongeluk gehad want er is een vrachtwagen tegen onze huurauto aangereden en nu zitten we in big trouble. Oh en het was zijn schuld trouwens.
Oud 19-07-2006, 09:27
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik kon niet slapen vannacht dus ben ik er maar wat eerder uitgegaan. straks naar de diplomauitreiking van m'n vriendje want die is afgestudeerd whoa
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 19-07-2006, 10:33
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 19-07-2006 @ 10:10 :
Ik zit in Italia achter de pc in het hotel en we hebben gisteren een ongeluk gehad want er is een vrachtwagen tegen onze huurauto aangereden en nu zitten we in big trouble. Oh en het was zijn schuld trouwens.
als het jullie schuld niet is, hoezo zit je dan in big trouble?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 19-07-2006, 11:56
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben net wakker, althans, werd om 9 uur wakker van de zon, me ramen open gezet, en weer verder gaan slapen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 19-07-2006, 12:00
Verwijderd
Niks. En ik ga ook niks doen, want te heet buiten. Tenzij iemand me een zwembad of meertje aanbiedt, dan ga ik daar inliggen en kom ik daar de komende uren niet meer uit. 't is fucking 41 graden in onze achtertuin, stelletje kutidioten.
Oud 19-07-2006, 13:11
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Werken, en zometeen weer 2 uur door de hitte sjouwen. Sux.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 19-07-2006, 14:30
__
Avatar van __
__ is offline
ik heb boodschappen gedaan, het weer vervloekt, bij een vriendin in de tuin chocoladerozijnen zitten eten en ik ga zo burrito's maken en dan werken. maar daar 'verheug' ik me wel op want daar is het ten minste wel uit te houden. het mag nou verdomme wel weer 25 graden ofzo worden hoor.
Oud 19-07-2006, 14:34
Verwijderd
Het is 40 graden hier in de achtertuin.
Oud 19-07-2006, 14:36
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
ChocLot schreef op 19-07-2006 @ 15:34 :
Het is 40 graden hier in de achtertuin.
nounou het is afgekoeld :')
Oud 19-07-2006, 14:37
655321
655321 is offline
Ik lig in de tuin een zonnesteek op te lopen. Maar nu is de buurman bezig met verhuizen ofzo.. dus ik vertik het verder in mn bikini daar te liggen. Vies mannetje is het.
Nu ga ik eten maken en vanavond weer naar de stad!
__________________
Fire, walk with me
Oud 19-07-2006, 14:41
Tonnie B.
Avatar van Tonnie B.
Tonnie B. is offline
Ik ging vanmorgen vanuit m'n nachtdienst door naar de kapperrr. Dat mokkel heeft er veel teveel vanaf geknipt, dus het is veel te kort Maarja, het groeit wel weer aan.
Toen kwam ik op het idee om ipv in mijn bed te gaan slapen lekker op t strand te gaan liggen meuren, maar dat lukte niet echt want het was veel te warm en er waren krijsende kinders.
Dus nu ben ik maar weer thuis en moe, en ga ik straks maar proberen te slapen in mn bed, maar het is zo heeeet.
klaagklaagklaag.

en vanavond ga ik lekker in de duinen zitten met wat vrienden en wat te zuup'n
Oud 19-07-2006, 16:23
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Verkouden, maar wel lekker in de zon gezeten Straks werken, naja we zien wel hoe dat gaat *kuch* *kuch*. Maar gelukkig ga ik morgen eindelijk naar de dokter
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 19-07-2006, 16:25
Sheitan
Avatar van Sheitan
Sheitan is offline
Slapen, Zwemmen, Eten, Dutje, Computer en tja.. hier zit ik dan
__________________
.. ¿Sabes Que es Lo Más Bonito en mis Ojos? El Reflejo de los Tuyos...
Oud 19-07-2006, 16:44
Verwijderd
werken, gelukkig is het er niet warm (5 graden)
Dalijk eten koken, douchen, wat dingen opruimen en dan film kijken en naar de kermis.
Oud 19-07-2006, 17:39
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
brahaaaaam wanneer kom je in rotterdam wonen?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 19-07-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-07-2006 @ 18:39 :
brahaaaaam wanneer kom je in rotterdam wonen?
haha hoe offtopic
als de negerinnen rijp zijn sebas!
Oud 19-07-2006, 18:53
Verwijderd
gewerkt en daarna ging ik de freak uithangen met mijn camera in da neighbourhood en het is warrrrmmm
Oud 19-07-2006, 18:54
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Trainen, chilllen aan de husslebeach, trainen, eten en nu vrij weinig.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 19-07-2006, 19:08
Verwijderd
Even naar Scheveningen geweest en daarna duizend oksels geroken in de tram. Toen een bakje aardbeien gegeten omdat ik na het tramavontuurtje niet echt honger meer had
Oud 19-07-2006, 19:57
Verwijderd
ik moest werken, en toen zag ik dat een vrouwelijke collega haar oksels niet scheert en dat was echt ranzig.
Oud 19-07-2006, 20:04
Suey
Suey is offline
Oh gatver, dat snap ik nou nooit.
Ik heb vandaag gezwommen en verder vooral niet te veel. Morgen weer an die arbeit.
Oud 19-07-2006, 20:58
Verwijderd
Juist, vooral niet te veel, maar zweten dat ik deed.
Oud 19-07-2006, 21:17
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Gewerkt en het was binnen echt 40 graden ofzo en ik ging bijna van mn stokje. Niet veel gegeten behalve wat sla en perenijsjes.
Nu ben ik moe maar ik moet nog wat lezen en ik heb geen zin. bah.
Oud 19-07-2006, 21:18
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Een tube tandpasta wezen kopen aan de andere kant van de stad
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 19-07-2006, 21:29
Verwijderd
Ik heb gezwommen .
Oud 19-07-2006, 21:29
11
Avatar van 11
11 is offline
Ik probeerde vandaag uit te slapen, maar dat was een btje mislukt. Het was mij al te warm om 10 uur smorgens . 's middags ben ik gaan zwemmen met wat lui. Net heb ik buiten op mn laptopje "the jacket" gekeken. Ik vond het wel een leuke film niet echt een wooot maar het was wel .
__________________
[S]nutella![/S]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Verwijderd
153 05-10-2010 12:16
De Kantine tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan?
fazhionista
4 06-12-2009 11:54
Lifestyle Wát heb je vandaag gedaan?!
Verwijderd
500 28-09-2008 05:47
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Verwijderd
500 12-09-2006 22:17
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
Mieke v/d HEMA
500 30-01-2005 10:43
De Kantine Wat heb je vandaag gedaan?
~*~WiCkEd~*~
91 10-12-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.