Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2006, 22:27
Roosje
Roosje is offline
Doorzettingsvermogen. Ja, hiephoi. Ik heb best doorzettingsvermogen, als ik wil ga ik door, maar flikker op met jamaarschoolisbestleuk en ditjaargaatwelvoorbij enzovoort, mag ik het ook een keertje stom vinden dat ik zoveel les heb? Ik word gek, ben voortdurend misselijk en benauwd en ik vraag me af wat het is. Mijn krankzinnigheid uit zich enkel op papier. Schreef ik maar meer. Juli is leeg, juni is nagenoeg leeg, augustus is nog leger dan de rest. Wat heb ik toch? Hoe kan ik ooit iets doen als ik niet praat?
Als ik eenmaal begin aan iets wat ik ècht wil, laat ik het ook niet meer los. Al ga ik er zelf aan onderdoor. Ik houd geen rekening met mensen, nee. Ik ben een arrogante trut, ja. Wat knap dat je dat zelf doorhebt! Ik ben sarcastisch, ja, ik ben voortdurend sarcastisch en misschien is het alleen maar tegen de rest van de wereld, want "één versus teveel". En ik zeg al tijden: "Niet dat de vijver zo diep was, maar de jongen wel hulpeloos." De omstandigheden hoeven niet mee te werken, zolang je maar echt wilt, gaat het best. En ik luister al tijden Third Eye ...and burn them. Wat moet ik nou? Wat wil je dat ik doe? Wil je dat ik vertel dat ik soms niet alles kan? Wil je dat ik vertel dat ik ongelooflijk opzie tegen dit jaar? Wil je dat ik je zeg dat ik vorig jaar elke woensdag chagrijnig was, omdat ik zo lang naar school moest? Ik word er nou eenmaal moe van.

En ik kan zò slecht tegen domme mensen. Ik zei het al, ik ben arrogant en wereldvreemd maar anders dan anderen dat zijn, ik houd me niet bezig met sociale interactie en de regels die binnen een sociale groep gelden. Noem me asociaal, maar liever anti-sociaal. Heb een hekel aan me, maar doe dat niet achter mijn rug om. Geef me vrij van alle lessen die ik missen kan. Zeg desnoods niets tegen me. Ik ben geen kuddedier meer. Ik voel me veiliger in mijn eentje dan binnen de relatieve bescherming van veel mensen om me heen. Ik weet tenminste wat ik aan mezelf ben. Ik heb een maatje in mijn hoofd, een kleine Rosalinde met een piepklein gemeen stemmetje soms, maar meestal met een piepklein geruststellend stemmetje. "Komt wel goed, meis."

Het punt is dat er nog steeds zoveel teveel uitkomt. Ik wil alleen maar boos zijn en schreeuwen en ruzie maken en - ja hoor, daar zul je het hebben - hardlopen 's avonds laat. Maar ik heb mezelf bang gemaakt met mijn verhaal. "De destructiviteit van in de regen naar buiten gaan, het gevaar opzoeken. Ik zocht de grens in de samenleving en wel, die heb ik gevonden." Ik zoek ook grenzen af, want ik wil weer reactie. Ik wil eens een keer goed ruzie trappen. Wat moet ik nou als niemand op mijn lompe opmerkingen reageert? Ik wil niemand verdrietig maken, ik wil alleen maar zien dat ik nog besta.

De disbalans van afgelopen zomer.
Oud 09-09-2006, 22:31
Verwijderd
Kroot, ik ga je snel pmmen!
*Big hug* voor rare kwast!

Vandaag het eerste echte concert. Het was wel oke. Kreeg mn eerste trompetles. Hihi, volgens de dirigent heb ik talent. *Proest* Nee hoor, ik hou het lekker op viool. (Viool ja, geen altviool meer.)
Oud 09-09-2006, 22:34
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 09-09-2006, 23:09
rare kwast
rare kwast is offline
auw.. anders donder je ff van de trap af..
en het gaat al zo lekker goed hier voel me kut..
vandaag is/was er een verjaardag/ examenfeestje.. lekker met zn alle in de kroeg..
en ja ik heb afgezegd.. nee geen spijt voel me nu alleen zo fucking alleen..
alleen, down, verdrietig.. fucking labiel..
kan huilen om de kleinste dingen..
zucht
Oud 10-09-2006, 01:26
Skilly
Skilly is offline
Ik kan een bepaald persoon op dit moment wel wurgen van wat ik net gehoord heb allemaal. Wowie het is maar goed dat ik s avonds is anders stond ik echt voor die huisdeur.

Ach ja je leeft er maar mee
Oud 10-09-2006, 02:31
Verwijderd
Net terug van stamkroegje... en gezegd dak tijd niet meer kom wss..... ik kan niet zeggen dat het mss voor altijd is..... ook met het eettentje min of meer het zelfde gezegd.. tis mss wel een stil vaarwel.... ik weet niet of ik me morgen nog bewegen kan... voel me met de dag zwakker worden door die ziekte....en kan het hen echt niet van die ziekte vertellen.

Ik gun M echt het beste, ben stapel op dr... maar al trouwt ze morgen , dan krijgt ze het aller mooiste cadeau van me wat er is... ik gun iedereen het beste... zelfs bv Lot,, (al haat ik dr van wat ze hgeeft gedaan).... Ik voel me steeds zwakker worden..heb M belooft zelf niks doms te doen maar ik...ik.. ik wou dak als ik zo meteen in slaap val pas wakker wordt in een volgend leven................

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 07:37.
Oud 10-09-2006, 08:07
farai
farai is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 09-09-2006 @ 16:05 :
ik ben misselijk, duizelig, gedeorienteerd bij vlagen, -> dag #3
misschien toch wat harder vd trap gevallen dan ik wil toegeven.

en ik wil dat alles zo gaat als IK het wil. en dat niemand doorheeft dat ik het allemaal zo gestuurd heb.
zucht.
laagdrempelige euthanasie voor iedereen!
kijk je wel een btje uit lieve engel? toch maar op zoek naar een dokter ast echt nodig is he? *bezorgd is*

en @ dwight: Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst. Dit lijkt me de hel waar ik zo bang voor ben.
Oud 10-09-2006, 08:47
Redhair
Redhair is offline
Roosje, ik wil je even sterkte wensen!

Al die onrustige dromen steeds. Daarna wakker worden en het besef krijgen dat je geen pep hebt, het een droom was.
De eerste dagen ging het gemakkelijk, maar ik krijg er echt steeds meer zin in. Kom op, nog 26 dagen. Volhouden, dat moet lukken. Daarna heb ik er misschien geen zin meer in.
Al lijkt me dat stug.
Oud 10-09-2006, 09:29
Verwijderd
Was wel gezellig vanacht..alleen nu zit ik hier weer....ik voel mij zo verschrikkelijk klote...ik begrijp het allemaal niet meer...echt niet, moet altijd maar vanaf de zijlijn toekijken.. Ik wil gewoon eens een normaal leven hebben..

Straks naar Ajax...ik heb niet eens zin..
Oud 10-09-2006, 10:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wow. Ik ben zo raar gedroomd vanmorgen...

Ik droomde dat ik met m'n ex-vriendin (van 2 jaar geleden) op de bank zat en dat we heel intens aan het zoenen waren. Alles leek zo echt, tot in detail. Ik heb d'r al meer dan een jaar niet meer gezien en ik heb al minstens zo lang geen gevoelens meer voor haar. Ik vraag me dus af waar deze droom vandaan komt, want ik vond 't echt een beetje bizar.

Morgen begint het nieuwe studiejaar weer. Om 9 uur present zijn, dat betekent om 6 uur m'n bedje uit. Neeee, ik wil nieieieiet...
Oud 10-09-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2006 @ 20:31 :

@ Leo. Ik kan het bij m'n werk niet uitleggen, want dat is geen goede reden. M'n sport wel, maar ik weet dat hij er echt niet blij mee is...
Dan zou je daardoor toch al kunnen beslissen wat het is dat je af moet zeggen? Je kunt nu eenmaal niet iedereen tevreden houden. Iedereen kan wel eens niet, daar ontkom je niet aan, hij zal vast ook wel eens een keer niet kunnen. Kijk wat JIJ belangrijker vindt en wat je af kunt zeggen.
Oud 10-09-2006, 10:45
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Roosje, kan je niet 1 profiel, of iig wat vakken laten vallen? Dan heb je veel minder les.

@Redhair, waarom vraag je niet aan je vriendje of die niet meer wil nemen waar jij bij zit, al is het maar even in een andere kamer.

ontopic: gaaap, van de week écht veel te veel les+nog werken in subgroepen na de les. Ik baal er echt van dat ik de jongste ben de hele tijd. De meeste zijn tussen de 19 en 25 ofzo. Er zijn er wel wat van 17, maar zelfs die zijn zo mongolide verbaast als ik zeg dat ik 16 ben.
Oud 10-09-2006, 11:11
rare kwast
rare kwast is offline
dat afkick gedoe is echt niet tof ofzo..
Oud 10-09-2006, 11:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me kut.
Oud 10-09-2006, 11:25
Verwijderd
Heerlijk, sporten <3. En lekker m'n eerst wedstrijd gewonnen!
En hij bleef vannacht lekker bij me slapen. Zo fijn, tegen elkaar aanliggen, kusjes geven enzo en dan in slaap vallen. Af en toe wakker worden en weten dat hij naast me ligt. Liefde.

Muziek: Morcheeba - Love Sweet Love
Oud 10-09-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 23:27 :
*knip*
Slik, dit is best herkenbaar. Hoe ik was rond jou leeftijd dan, niet voor nu.
(Soms wilde ik dat ik terugkon naar mijn ''anti-sociale'' tijdperk, het heeft voordelen. Nu zit ik zo godverdomde sociaal tegen alles en iedereen te doen en het leverd zó weinig op.)
Ja, je leert in korte tijd ongelofelijk veel mensen kennen. Allemaal lekker nieuw. Allemaal beleefd en aardig en openstaand. Maar bah, niemand vertelde erbij dat van ál die nieuwe mensen, er echt niet veel ''jou soort mens'' zijn. Misschien wel helemaal niemand. Misschien ben ik wel weer gedoemd drie jaar ''anders'' te zijn. Misschien zitten alle leuke mensen aan de andere kant van het land, of tenminste op een andere faculteit.
Maar wat kan ik doen, buiten me openstellen, buiten mensen uitnodigen voor koffie, buiten tegen íedereen aanpraten, om vrienden te maken?
Oud 10-09-2006, 11:59
darkfairy
darkfairy is offline
hmm van vanacht weet ik nog weinig
verder voel ik me nog steeds verrot
Oud 10-09-2006, 12:13
Faerie
Faerie is offline
Ik hoop zo dat ik nog contact met hem hou... het is ook wel heel lullig, maar het mocht gewoon niet van mijn ouders. Ik mag niet alleen bij hem thuis een film gaan kijken. Vooral omdat ik gisteravond ook al met iemand weg ben geweest. En dan smst hij: dan kunnen we toch ook iets anders gaan doen, naar de stad ofzo? Maar ik weet nu echt niet wat ik terug moet smsen want ik mag gewoon niet en ik schaam me er gewoon voor. Maar hij is zo leeeeuk! Ik kan alleen maar aan hem denken terwijl ik hem nieteens zo goed ken. Aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje eng, hij is al 27, wat verwacht hij allemaal van mij? Nu gaat hij deze week met z'n werk weg, en ik weet niet voor hoe lang, maar ik ben echt bang dat we nooit meer contact zullen hebben. Naja, misschien hou ik me gewoon teveel met hem bezig, ik ken hem nog nieteens zo goed.. Even afwachten dus.

Haha en hoe grappig is het om om 12 uur 's avonds een totale vreemde op het station te leren kennen waar je lekker even mee kunt praten en die gewoon dezelfde bus als jij moet hebben
Oud 10-09-2006, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 09-09-2006 @ 22:38 :
@ me blackrose: Ik weet niet zo goed wat ik wil zeggen, maar ik vind het heel knap van je dat je het toch gepost hebt en vooral hoe je het hebt weten te verwoorden. Ik ken nogal wat mensen die niet zo duidelijk zijn. En verder zal ik mijn mond maar houden en zo, want anders ga ik toch maar gekke dingen zeggen, maar bovenstaande wilde ik iig even tegen je zeggen.
Tnx . *knuft*

Ik was gisteravond een beetje in de war, het was nogal een chaos in mijn hoofd, vandaar dat ik dat berichtje typte. Maar toen besefte ik me opeens weer dat ik mijn medicijnen vrijdagavond vergeten was dus heb ik die van gisteravond maar wat eerder genomen, waardoor ik weer een beetje suf raakte. Ik ben wel even uit gegaan, maar ik was zo moe dat ik om 11 uur alweer naar huis ging.

Vanochtend op tijd opgestaan en gaan sporten, was wel lekker. Ik ga zometeen wat huiswerk maken en vanavond ga ik bij mijn ouders eten.
Oud 10-09-2006, 13:03
Verwijderd
zucht²
Oud 10-09-2006, 13:12
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 10-09-2006 @ 14:03 :
zucht²
wa ist¿
Oud 10-09-2006, 13:13
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 09-09-2006 @ 21:29 :
Dat is het grote probleem. Ik ben vrij actief als student en vulde daar vrijwel alle tijd mee (bestuursfunctie, leuke dingen doen etc.). Natuurlijk loopt dat gewoon door, maar ik merk dat ik me nog niet goed kan concentreren, en daardoor een deel van mijn "dagelijkse" dingen gewoon niet goed kan doen nog. Sporten deed ik al niet, evenmin als sporten. Ik mis op dit moment de uitlaatklep, daarom begint het (nu al) te knagen....
Kun je niet met een sport beginnen? Of helpt schrijven misschien? Waarschijnlijk zal dat concentratieprobleem nog wel geruime tijd blijven. Ik weet dat het niet te vergelijken valt, maar ik heb twee jaar in een depressie gezeten, waarin mijn concentratie ook heel moeilijk was. Het gaat nu sinds een aantal maanden beter, maar de concentratie is nog steeds heel slecht. Dus waarschijnlijk gaat dat lang duren...

Wat bij mij altijd helpt, is lekker wandelen in het bos of zo. Alleen, of met een vriend(in).

Ik wens je heel veel sterkte, ik zeg domme dingen maar ik weet het verder ook niet. Heel veel sterkte. Zet door .
Oud 10-09-2006, 13:15
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 10-09-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 10-09-2006 @ 14:12 :
wa ist¿
stomme msn doet raar omdat internet met tussenpozen wegvalt

en och emo muziekjes die random voorbij komen

en de zon schijnt. 28 graden
mja heb nu iig gordijnen in mn woonkamer
Oud 10-09-2006, 13:33
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 10-09-2006 @ 14:31 :
stomme msn doet raar omdat internet met tussenpozen wegvalt

en och emo muziekjes die random voorbij komen

en de zon schijnt. 28 graden
mja heb nu iig gordijnen in mn woonkamer
*knuffie*
Oud 10-09-2006, 13:38
Verwijderd
Oud 10-09-2006, 13:41
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 10-09-2006, 14:25
Redhair
Redhair is offline
IcedEarth, ik heb hem gister gezegd dat hij het niet meer moet doen waar ik bij ben, in dezelfde kamer dus.

Net lekker in de tuin gewerkt. Muziek op, de zon, de warmte, ik voel me goed. Fuck de dromen, fuck het verlangen naar pep, fuck het gedoe rond eten, fuck alle ellende.
Oud 10-09-2006, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 10-09-2006 @ 15:25 :
IcedEarth, ik heb hem gister gezegd dat hij het niet meer moet doen waar ik bij ben, in dezelfde kamer dus.

Net lekker in de tuin gewerkt. Muziek op, de zon, de warmte, ik voel me goed. Fuck de dromen, fuck het verlangen naar pep, fuck het gedoe rond eten, fuck alle ellende.
That's the spirit!
Oud 10-09-2006, 15:00
kroot
kroot is offline
Net mijn jeugdorkest waarin ik normaal ook zelf speel, voor het eerst op een concert gedirigeerd. Het was helemaal niet slecht, zeker omdat ik maar 1 repetitie met ze gerepeteerd had. Alleen de drummer/slagwerker, die nu voor mij inviel. Sjezus wat had die een haast, bij een nummer tikte hij af, veel te snel, ik dacht echt dat we het einde niet zouden halen.
En dan toch die andere gedachtes. Ik kan niet voor een koor/orkest staan, daar ben ik veels te dom en lelijk voor.
Oud 10-09-2006, 15:01
rare kwast
rare kwast is offline
en toen ging mn rug weer raar doen..

morgen sporttest.. (ben nu al bek af maar dat terzijde) en ik ben totaal niet sportief
komt dus ook niets van terecht
what was I thinking
aaaaah

misschien kan ik vast een onvoldoende aanvragen

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 15:48.
Oud 10-09-2006, 15:43
darkfairy
darkfairy is offline
hmm
Oud 10-09-2006, 15:57
dwight88
dwight88 is offline
M. is nog geen dag weg, of ik voel me al wegvallen in het zwarte gat. Al zijn die woorden iets te overdreven, maar toch.

Mijn steun is weg, degene waar ik de laatste 2 weken álles heb kunnen zeggen wat in m'n hoofd omging. Kan nu ook wel; maar aangezien er de komende 5 dagen ca. 2250 km tussen ons inzit, wordt dat wat lastiger. Komende week wordt ik gelukkig veel opgevangen door vrienden, dat is natuurlijk ook een gigantische troost.
Vannacht voor het eerst weer slaapmiddelen gebruikt, en weet nu ook weer waarom ik dat een tijd niet gedaan heb. Natuurlijk werkt het wel, jammer alleen dat ik er de dag erna nog steeds goed duf van ben.

Ben heel erg bang voor de komende weken. Depressie "zit" al in de familie. Opzich niet iets waar ik direct bang voor ben, maar de meest rare scenario's gaan nu door mijn hoofd...
Oud 10-09-2006, 16:13
Verwijderd
wil dat ze haar gedachten stop kan zetten!
Oud 10-09-2006, 16:35
Verwijderd
welcome to the drop-dead zone.
ik haat situaties waarin je sociaal moet zijn zonder dat iemand het zegt.
Oud 10-09-2006, 17:00
Yana
Yana is offline
Citaat:
Quis schreef op 10-09-2006 @ 12:57 :
(...)Maar bah, niemand vertelde erbij dat van ál die nieuwe mensen, er echt niet veel ''jou soort mens'' zijn. Misschien wel helemaal niemand. Misschien ben ik wel weer gedoemd drie jaar ''anders'' te zijn. Misschien zitten alle leuke mensen aan de andere kant van het land, of tenminste op een andere faculteit.
Maar wat kan ik doen, buiten me openstellen, buiten mensen uitnodigen voor koffie, buiten tegen íedereen aanpraten, om vrienden te maken?
En dit herken ik dan weer... Iedereen is "best aardig", maar nooit lijken ze me "aardig genoeg" te vinden. Sterkte Quis, sterkte Roosje. In ieder geval is het een herkenbaar gevoel.

En verder.. de dagen zijn slecht. Mijn lichaam protesteert hevig, alles jeukt en ziet er vies en rood uit. Ik haat het, en toch weet ik dat ik het zal moeten accepteren. Natuurlijk hangt het ook weer allemaal samen met mijn eet-terugval. Gisterenavond om negen uur een bakje yoghurt met muesli naar binnen gewerkt (avondeten), vandaag om één uur een half bakje yoghurt (zonder muesli) gegeten en net als avondeten twee boterhammen en wat rauwkost. Ben vandaag amper aan de 600 kcal gekomen. Gaat het goed? Nee. Voor geen meter. Maar ik mag niet praten met hem. Eerst moeten we een afspraak maken. En ik begin niet, hij vraagt niet, en zo moddert het door. Hij kent me niet. Hij wil me alleen leren kennen op afspraak. En ach, zo belangrijk is die afspraak niet voor hem, en ik durf er niet over te beginnen.

Ik huil wel in mijn eentje. Dat heb ik altijd gedaan.

Oud 10-09-2006, 17:43
darkfairy
darkfairy is offline
hmm kzit te twijfelen of ik hem zal smsen
Oud 10-09-2006, 18:18
Nyawa
Citaat:
Ja, je leert in korte tijd ongelofelijk veel mensen kennen. Allemaal lekker nieuw. Allemaal beleefd en aardig en openstaand. Maar bah, niemand vertelde erbij dat van ál die nieuwe mensen, er echt niet veel ''jou soort mens'' zijn. Misschien wel helemaal niemand.
Precies hetzelfde. En dan kom ik weer op mijn oude schooltje, zie ik weer wat leraren, zie ik mijn vriendinnen hier weer, zit ik weer bij mijn vriendje, bij mijn ouders, en dan vraag ik me af waarom ik het mezelf zo moeilijk maak. Maar ja, zelfs als ik terug ga zou het toch nooit meer hetzelfde zijn...
Oud 10-09-2006, 18:42
IcedEarth
IcedEarth is offline
@nyawa: hoe herkenbaar.
Maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik van die school af ben, blij dat ik een leuke opleiding doe, in een leuke stad. Kwestie van wennen. (hoop ik )
Oud 10-09-2006, 19:22
Stefanie
Stefanie is offline
Salsadansen was gaaf
Oud 10-09-2006, 20:01
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Dit is ook eigenlijk het enige wat je kunt doen denk ik.. ook al denk je bij sommige mensen in het begin niet dat je er ooit vrienden mee zult worden; zeg nooit nooit. Ben niet zo pessimistisch erover en wacht gewoon alles af.. Je wordt echt niet binnen 1,2,3 vrienden met iemand, dit moet nog groeien. Misschien denken die andere mensen ook wel van, niemand is 'mijn soort' mens, je moet elkaar nog leren kennen!
Oud 10-09-2006, 20:06
Verwijderd
Omg.
Oud 10-09-2006, 20:06
rare kwast
rare kwast is offline
kut, kutter en nog kutter..
misselijk, een rot gevoel, brandende tranen achter/in mn ogen, nog steeds die rot duizelingen en hartkloppingen, eenzaam..
en kan zo nog wel even door gaan.. gewoon kut dus
Oud 10-09-2006, 20:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 10-09-2006 @ 21:06 :
Omg.
*doet knuffen*
Oud 10-09-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-09-2006 @ 21:07 :
*doet knuffen*
*geeft ook een knuffel*

Sterkte.
Oud 10-09-2006, 20:56
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
Oud 10-09-2006, 20:59
Ruudje
Ruudje is offline
Damn, ik ben brak... Maar dat geeft niet!
Ik heb echt een super leuk, nat en warm (ik ben verbrand ;x ) weekend achter de rug, van mijn (toekomstige) roeivereniging!
In zo'n korte tijd zoveel nieuwe mensen leren kennen... het was echt leuk
Oud 10-09-2006, 21:25
Verwijderd
I'm in love.
Oud 10-09-2006, 21:33
Roosje
Roosje is offline
Dankjewel Redhair. En @ IcedEarth: Ja, dat zou op zich wel kunnen, maar het punt is dat ik N&G nodig heb voor alle leuke studies die ik hierna eventueel zou kunnen gaan doen. En om ook nog een beetje plezier in school te hebben, heb ik C&M-vakken erbij gekozen, want die vind ik leuk.
Ik had me helemaal niet gerealiseerd dat ik zoveel les zou krijgen, want toen ik het zelf uittelde, kwam ik op vierendertig. Ik heb nu drie uur meer les dan dat. Maar daar staat wel tegenover dat ik volgend jaar vijf vakken minder heb en er maar twee bijkrijg. En tja, verder heb je wel gelijk, ik mag natuurlijk niet zeuren, ik heb er immers zelf voor gekozen. Al hebben ook mensen met maar twee extra vakken evenveel uur als ik, dus ze doen gewoon scheel op mijn school.

Ontopic. Ik loop weer eens op het randje. Ik kan overal vlak langs denken, zoals ik lang geleden - nja, in januari - ook al deed. Toen liep het niet zo goed af, dus waarom doe ik het nu weer? Ik ga maar slapen. Kiss my eyes and lay me to sleep. Jeuj, nu wil ik mijn vriendje weer bij me.
Oud 10-09-2006, 21:34
Verwijderd
Omg, ik chat met een jongen en het is best leuk. Ik en contact met het mannelijk geslacht is nog nooit voorgekomen. Oh my god what is happening with me?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten