Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en @ dwight: Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst. Dit lijkt me de hel waar ik zo bang voor ben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Soms wilde ik dat ik terugkon naar mijn ''anti-sociale'' tijdperk, het heeft voordelen. Nu zit ik zo godverdomde sociaal tegen alles en iedereen te doen en het leverd zó weinig op.) Ja, je leert in korte tijd ongelofelijk veel mensen kennen. Allemaal lekker nieuw. Allemaal beleefd en aardig en openstaand. Maar bah, niemand vertelde erbij dat van ál die nieuwe mensen, er echt niet veel ''jou soort mens'' zijn. Misschien wel helemaal niemand. Misschien ben ik wel weer gedoemd drie jaar ''anders'' te zijn. Misschien zitten alle leuke mensen aan de andere kant van het land, of tenminste op een andere faculteit. Maar wat kan ik doen, buiten me openstellen, buiten mensen uitnodigen voor koffie, buiten tegen íedereen aanpraten, om vrienden te maken? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was gisteravond een beetje in de war, het was nogal een chaos in mijn hoofd, vandaar dat ik dat berichtje typte. Maar toen besefte ik me opeens weer dat ik mijn medicijnen vrijdagavond vergeten was ![]() Vanochtend op tijd opgestaan en gaan sporten, was wel lekker. Ik ga zometeen wat huiswerk maken en vanavond ga ik bij mijn ouders eten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat bij mij altijd helpt, is lekker wandelen in het bos of zo. Alleen, of met een vriend(in). Ik wens je heel veel sterkte, ik zeg domme dingen maar ik weet het verder ook niet. Heel veel sterkte. Zet door ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en och emo muziekjes die random voorbij komen en de zon schijnt. ![]() mja heb nu iig gordijnen in mn woonkamer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En verder.. de dagen zijn slecht. Mijn lichaam protesteert hevig, alles jeukt en ziet er vies en rood uit. Ik haat het, en toch weet ik dat ik het zal moeten accepteren. Natuurlijk hangt het ook weer allemaal samen met mijn eet-terugval. Gisterenavond om negen uur een bakje yoghurt met muesli naar binnen gewerkt (avondeten), vandaag om één uur een half bakje yoghurt (zonder muesli) gegeten en net als avondeten twee boterhammen en wat rauwkost. Ben vandaag amper aan de 600 kcal gekomen. Gaat het goed? Nee. Voor geen meter. Maar ik mag niet praten met hem. Eerst moeten we een afspraak maken. En ik begin niet, hij vraagt niet, en zo moddert het door. Hij kent me niet. Hij wil me alleen leren kennen op afspraak. En ach, zo belangrijk is die afspraak niet voor hem, en ik durf er niet over te beginnen. Ik huil wel in mijn eentje. Dat heb ik altijd gedaan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|