Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar gefeliciteerd natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Jouw intresses zijn ook precies de mijne trouwens |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En zo niet, wat houdt het in?) Maar ik denk dat ik geen American Studies moet. Nog maar een maand of drie om te beslissen wat ik voor de rest van mijn leven ga doen en ik heb geen idee ![]() Op school moesten we een formulier invullen met je profiel en welke studie je wil enzo. Ik had 'C&M' en 'briljant kunstenaar of bijstandsmoeder' en nu wil de decaan met me praten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
http://www.rug.nl/Corporate/onderwij...nStudies/index Maargoed, studie kiezen is lastig, denk dat ik dit maar ga doen. Andere dingen zijn ook wel interessant, maar dit is tenminste nog een beetje breed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een beetje hetzelfde probleem als met de University College Utrecht. Je hebt wel veel dingen die je bij elkaar kunt gooien, maar ze gaan niet diep genoeg of zijn te selectief. Daarbij heb je heel weinig praktijk, je leert dan wel wat voor films er waren in tijdperk X (of in staat X van Amerika ofzo in geval van AS) maar je krijgt niet te horen wat voor camera het beste is bij wat voor licht, wat voor camerahoeken er zijn en waar ze voor gebruikt worden, etc. En je leert bijvoorbeeld wel wat kunstgeschiedenis maar niet hoe je 't best met olieverf kunt werken. Bovendien vind ik het teveel eer voor een land, vooral als dat land Amerika is >:], om er een hele studie aan te wijden. In ieder geval als dat mijn hele studie is. ![]() Maar goed, op zich kan ik best begrijpen dat American Studies goed bij je interesses aansluit. Met name als je van alles iets wil weten, dan is het nu eenmaal zo dat de onderwerpen minder uitgediept worden omdat het er meer zijn. Bij mij is het meer zo dat ik niet weet welke van de onderwerpen ik het liefst zou uitdiepen, oid. Dan wil ik wel alsnog van alles iets, maar op z'n minst één ding heel uitgebreid (het liefst allemaal maar mja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.saxion.nl/knt/voltijd/enschede/kort Alleen met jouw profiel kan dat denk ik niet.. |
![]() |
||
Citaat:
Sociologie, filosofie, geschiedenis, marketing, economie, massamedia, etc. Allemaal toegespitst op kunst en cultuur. Kunst voert de boventoon, maar dan zowel populaire kunsten en massamedia als 'hoge' kunsten (zoals podiumkunsten). Er wordt in mindere mate aandacht besteed aan cultuur in de brede zin des woords: de maatchappij, gebruiken, etc. Het politieke gedeelte heeft vooral te maken met de politieke besluitvorming binnen de culturele sector (toekennen van subsidies e.d.) Maar dit is wel een studie die het theoretische gedeelte van de kunstsector behandelt. Dus achter de schermen. Je kunt wel vakken kiezen (al is dat beperkt) die ook praktische zaken aanleren (audiovisuele techniek e.d.) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Conflicten met vriendin. Antoinetje | 22 | 22-10-2014 14:08 | |
ARTistiek |
[vanalles] Chagrijnige Pinguïn, de mascotte van Catena Rooster | 182 | 21-08-2007 19:28 | |
Muziek |
Herrie gevraagd Tsasil | 143 | 28-11-2004 10:30 | |
Liefde & Relatie |
Complimentjes/ mening van je vriend(in) Verwijderd | 20 | 12-05-2004 15:53 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |