Advertentie | |
|
![]() |
|
Het draaien (om de koekjes los te krijgen van elkaar) en likken snap ik nog wel, maar het dippen lijkt me nogal smerig.
Zag dit vorige week op internet: http://www.youtube.com/watch?v=YtN9CW01QDM
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Op de radio:
"Wat heb jij gedaan dit weekend?" "Ik ben in ponypark Slagharen, Walibi World, Dolfinarium etc. geweest!" "Oh, wat leuk!" "Ja, maar eigenlijk zouden we naar De Efteling gaan." "Zonder Tomtom kom je nog 'ns ergens, koop nu die en die auto met een geïntegreerd navigatiesysteem." Eeh, omgekeerde wereld? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op het station staat een bord: Hoeveel teruggevonden fietsen moet er nog komen voordat jij aangifte doet?
Daar onder: Elke week worden er 1000 fietsen van onbekende eigenaar teruggevonden. Doe dus aangifte als je fiets gestolen is. Ik vraag me af, hoe vinden ze fietsen terug als die niet als vermist zijn opgegeven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh, niet Limburgs? Het is wel een hele zachte g. Nouja, hoe dan ook, het is gewoon irritant! En ik zal wel de laatste zijn die zegt dat Goois wél goed is ("helderrrhh moment"). Doe maar gewoon ABN. Dat klinkt een stuk prettiger, zeker voor een reclame die 100 keer per dag langskomt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja dat verfrissond en dorstlessond viel mij ook op, ja. WTH? Het is ook niet grappig ofzo. Of ze zitten wel eens op het internet en denken "verfriss0nd, dorstless0nd".
En @Amuse, ik denk dat het idee is dat kleurstof beter aan kalk hecht dan aan het glazuur van de wcpot. Of dat klopt weet ik dan weer niet, lijkt me goed kunnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #4 Little Phoebe | 500 | 16-06-2011 13:19 | |
De Kantine |
Lik maar aan gencensuursaaide lolly #1019 Verwijderd | 500 | 23-06-2010 22:51 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Post je IQ Henckie | 53 | 06-03-2010 20:34 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |