Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kreeg net een berichtje van mn juf,
en daarin heeft ze uitgelegd dat: Hij gaf aan inderdaad vaak sexueel getinte opmerkingen te plaatsen maar die zijn niet met de bedoeling jou te laten merken dat hij gevoelens voor jou heeft. Hij was zich er niet helemaal van bewust wat deze opmerkingen met jou doen. Dat heb ik hem uitgelegd en hij begreep dat het niet zo handig van hem was geweest. Hij vind het moeilijk om duidelijk tegen je te zeggen dat hij echt hetero is en jou echt alleen maar ziet als goede vriend. Dit vind hij moeilijk omdat hij niet bot/hard wil overkomen naar jou toe en dat hij je daardoor niet als vriend zou willen verliezen. ik heb hem gezegd dat het voor jou op deze manier erg vaag en onduidelijk blijft. Dus ik ben uiteraard erg blij met de juf! En met de vriend natuurlijk! Want die wou niet te hard overkomen op mij! |
![]() |
|
Aangezien het inderdaad allemaal duidelijk is, geloof ik dat het tijd wordt om dingen af te sluiten, om ongein te voorkomen
![]() @ TS: Ik ben blij dat het helemaal duidelijk is en afgesloten. Voor de toekomst is het misschien een idee om minder obsessief over te komen, dat vergroot je kansen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is hij verliefd op mij? JustMe3 | 11 | 05-01-2014 11:40 | |
Liefde & Relatie |
is hij ook op mij? snoepje~~ | 5 | 12-05-2010 08:36 | |
Liefde & Relatie |