![]() |
|
![]() |
1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) 1 - 1,73 2 - 62 kilo 3 - zit al m'n kleding precies goed en voel ik me echt fijn en redelijk slank enzo ![]()
|
jezus, ik wou al zeggen, where are the fat bottomed girls???
het zit bij ons in de familie om mollig te zijn, en nou ben ik wel wat meer dan mollig, maar jezus wat een kutidealen heeft iedereen hier, 55 kilo.. my ass! met zeventig zou ik eigenlijk al heel blij zijn, maar dan moeten er nog wel tien af. maar ja, wat is moeten? we moeten maar eense en keer tevreden worden met z'n allen. het enige waar ik van baal is mijn buik, voor de rest kan ik echt brest met mezelf leven. en dat zou iedreen eigenlijk moeten zeggen. de een ziet eruit als een rubens vrouw, de ander als twiggy, who cares. pffr.
||
Citaat:
eindelijk iemand die het begrijpt.. bij sommige mensen zou het gewoon raar staan al zouden ze mager zijn ...dat is bij mij het geval ik weeg veel maar daar ik m,n bouw ook naar dus no problem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
PRECIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES ![]() |
![]() |
|
hmmmmmz
ben 174 (hoera, centimetertje gegroeid ![]() wil graag weer 68 kg wegen (is iets meer dan gemiddeld hier, maar daar voel ik me wel prettig bij. Nou, dat is een gewoon goed gewicht voor mij, ben nooit echt dun geweest en hoef dat ook echt niet te worden. Maar alleen voor de conditie moeten er een paar kilo'tjes (echt maar een paar) af. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook ongeveer 1.73m en het ideale gewicht daarbij vind ik rond de 62/63 kilo ofzo. Je hebt dan maat 36/38 volgens mij = netjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ik maak me alleen nogal zorgen over de gewichtstóename. Nu ziet het er goed uit, maar ik ben bang dat het over een jaar in de buurt van de 80 zal zitten, als ik in dit tempo doorga. Misschien wel erboven. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1,85m ofzo, ik weeg ongeveer 63kg. Zelf vind ik het wel prima zo, maar volgens:
http://www.weightwatchers.com/intern...bmi_index.html heb ik dan een "BMI" van 18. Dat betekent ondergewicht... Volgens mij kan er alleen niet veel van kloppen, er wordt helemaal geen onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen daar... Ik drink in elk geval gerust een biertje extra! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is wel waar wat je zegt, ik ben het er iig mee eens. En of je er nou echt gelukkiger wordt van jezelf uithongeren? Of het nou werkelijk je problemen oplost? Ik weet eigenlijk wel zeker van niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nou een vraag: wie is hier eigelijk wél tevreden met zijn/haar gewicht? Vooral bij de vrouwen merk ik dat er niet echt tevredenheid heerst.
In elk geval ben ík tevreden met m'n gewicht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou zeggen erg veel mensen niet te snappen waarom er zoveel zo licht willen zijn...
nou, het kan dan wel niet normaal zijn, een streefgewicht van 45 kg maar ik denk dat je beter je streefgewicht kan bereiken dan altijd maar denken: "Ik ben te dik, ik ben te zwaar" Als ik mn streefgewicht heb gehaald hoop ik beter in mn vel te zitten. Ik zeg hoop, omdat ik dondersgoed weet dat te veel lijnen anorexia kan opleveren maartoch wil ik mn streefgewicht halen omdat ik dan sterker ben dan die vervelende wil van me die me telkens laat snoepen en ongezond laat eten. En veel mensen zullen dan zeggen: "snoepen is niet slecht" Maar als je zoals ik alleen: wat drinkt 's ochtends, jezelf de hele dag uithongerd en thuis wat fruit eet en gematigd met de pot mee eet 's avonds, dan zit je dus veel sneller aan de snoep en dan snoep je ook veel meer omdat je denkt: ik heb toch niks gegeten vandaag. snoepen is in mijn ogen dus wel slecht. ik zou het het liefst uitkotsen omdat ik me verschrikkelijk vol voel, ik heb liever honger omdat ik dan weet dat ik nog niks gegeten heb en dat vind ik goed. Kotsen komt er waarschijnelijk niet van, het is hier te druk in huis en mn ouders zouden het te snel doorhebben. mn ouders lopen wel eens te zeuren dat ik anorexia heb maar dat is gewoon niet zo. Vriendinnen lopen te zeuren dat ik meer moet eten, ik weiger dat. ik wil geen brood eten, ik wil geen tussendoortjes eten MAAR WAAROM SNAPT NIEMAND MIJ? dat is het ergste, dan denk ik dat ik gek ben ofzo, dat ik de enigste ben die zo denkt. ik wou dat we allemaal hetzelfde uitzagen en niet beter wisten dus dan zou dat gedoe over afvallen nooit hebbe bestaan......
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben nu wel blij met mijn individualiteit; wetende dat er geen 6 miljard anderen zijn die precies zoals mij zijn. Lijkt me nogal saai weet je...
|
1 - Hoe lang ben je?
iets langer dan 1.70 2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 55 kilo ofzow 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) omdat ik dan slanker zou zijn (het gewicht mag dan wel vna mn bovenbenen af... haha) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1 - Hoe lang ben je? 160 cm
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? Ongeveer 50 kg, maar dat ergens ver in de toekomst, om te beginnen 45 kg, dat wordt al moeilijk genoeg om te halen en er mee te leren leven. 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) Omdat ik dan mijn lichaam minder schade aanricht en ik hopelijk niet meer flauwvalt en van de kou doodga, en omdat het een gezond gewicht is voor die lengte
|
'k ben ongeveer 1.75m en met mijn gewicht kan ik het redelijk vinden de laatste tijd ('t zou wel minder mogen wezen, maar dat is het niet, en dit is nog gezond), met m'n lijf wat minder (vette buik, nog vettere bovenbenen en -armen, enz.). Maar goed, hoeveel je ook afvalt, wat er in je lichaam zit blijft toch hetzelfde, dat is niet makkelijk te veranderen, 'k denk dat ik er dus beter mee kan beginnen dan te accepteren, en dan weer verder te kijken naar de rest. En voorlopig heb ik het daar druk zat mee.
![]()
||
Citaat:
(L)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben 1.63 lang
En de ene dag zou ik dolgraag 40 kg willen wegen, en de andere dag wil ik 50 wegen. De ene dag voel ik me dik en eet ik niets, de andere dag vind ik juist dat ik moet aankomen omdat ik te licht ben. Dus over het algemeen blijf ik hangen op hetzelfde gewicht, maar goed.
|
![]() |
Ik ben 1.73 en mijn ideale gewicht ligt rond de 60-62 kilo. Iig niet ONDER de 58 kg (passen mijn kleren niet meer en ga ik me heel beroerd van voelen, duizelig e.d.) en liever ook niet boven de 65 kg (ik denk dat mijn kleren dan ook niet meer passen) . Ik weeg nu 61 en ben dus heel tevreden. Alleen af en toe let ik niet op wat ik eet oid en begin ik opeens af te vallen. Niet leuk...
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toevoegsel: ik denk niet dat het iets zou uitmaken als ik 55 kg zou wegen, zou ik dan niet ook gewoon hetzelfde uitzien als nu? Okay, ik ben niet tevreden met een buikje, maar dat is gewoon een kwestie van wegtrainen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() M'n streefgewicht is 58 kg ofzo...misschien wel 60 ![]() waarom? Ik vind het mooi om wat vetter te zijn...vooral op bepaalde plaatsen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1 - Hoe lang ben je? 176CM 2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 70 kg 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) omdat ik hele brede heupen en schouders heb en omdat als ik minder ga wegen mijn ribben uit gaan steken en ik dat heel lelij vind! ik vind wel dat je op moet passen met lengte en gewicht met elkaar te vergelijken want mijn vriendin is even lang als mij maar heeft een hele ranke bouw en weegt dus maar 49 kilo dus daar moet je wel mee oppaasen
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 - Hoe lang ben je?
1.73 2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? Ong. 52 kg 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) Dat heb ik nu ook, en het bevalt me goed. Een goeie kledingmaat, niet te dik, niet te dun. Alleen ik zou wel wat minder snel willen aankomen. Dat ik gewoon altijd op dit gewicht bleef ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ideale gewicht Kanelemans | 33 | 25-05-2008 22:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
eetprobleem? love-THE-world | 333 | 19-06-2005 07:42 | |