Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2009, 14:40
Verwijderd
Wat let je!
Advertentie
Oud 29-10-2009, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Je moet naar ze toegaan en dan zeggen van 'WAT EEN GOED IDEE ' en dan koffie in hun gezicht gooien.
sowieso verdient die vrouw koffie in haar gezicht met d'r gezeik.
Oud 29-10-2009, 15:01
Verwijderd
Altijd leuk, een loodzware ovendinges vol kokend water verplaatsen ;(
Oud 29-10-2009, 15:07
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ik had eerder mijn andere tekstje door de vertaler gehaald en die had van het woord 'monsters' opeens 'bladeren' gemaakt.

Wat je nu citeert moet overigens het volgende zijn:

Dieven en rovers bestaan niet, ja? Wie heeft dan een paar jaar terug m'n fotocamera gejat? Maar dat je er niet bang voor bent is wel goed. Ik wens je succes met je tentamens. Ik ben nu bezig met m'n laatste tentamen (van dit blok), maar 't wil niet echt opschieten. Volgens mij is dat te wijten aan allerlei gele fora.
Lijken de woorden monsters en bladeren op elkaar in het Russisch?

Ik denk dat de enkelgrijpers van Pip jouw fotocamera gejat hebben. Jij ook succes met je tentamen. En laat je niet te veel afleiden door gele fora, zeker niet door gele fora die eigenlijk grijs horen te zijn.

Weet je wat ik trouwens grappig vind. Als ik Russisch zie zegt het me helemaal niks, ik zie alleen wat tekentjes. Terwijl het voor jou net zo leest als Nederlands, dat kan ik me moeilijk voorstellen. En jij kan Russisch noooooit meer als vage tekentjes zien, want je kent de taal. Bijpassend gedichtje:

Dit is op aard van al het kwaad
De grootste straf
Wie eenmaal lezen kan
Die leert het nooit meer af.

Waarom het een kwaad is weet ik niet, maar soit.
Oud 29-10-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Lijken de woorden monsters en bladeren op elkaar in het Russisch?
Nee, totaal niet.

Citaat:
Ik denk dat de enkelgrijpers van Pip jouw fotocamera gejat hebben. Jij ook succes met je tentamen. En laat je niet te veel afleiden door gele fora, zeker niet door gele fora die eigenlijk grijs horen te zijn.
Ik heb al anderhalve vraag van de drie af maar de deadline is like over 50 minuten dus dat ga ik niet redden Je moest het bij 't college inleveren. Ik hoop dat ik het red voor zeven uur, want dat is wanneer het college afgelopen is, en dat de docent zegt van 'oh nou goed dan' en het alsnog wil nakijken. Maar goed, anders wordt het herkansen. Ook niet erg.

Citaat:
Weet je wat ik trouwens grappig vind. Als ik Russisch zie zegt het me helemaal niks, ik zie alleen wat tekentjes. Terwijl het voor jou net zo leest als Nederlands, dat kan ik me moeilijk voorstellen. En jij kan Russisch noooooit meer als vage tekentjes zien, want je kent de taal. Bijpassend gedichtje:

Dit is op aard van al het kwaad
De grootste straf
Wie eenmaal lezen kan
Die leert het nooit meer af.

Waarom het een kwaad is weet ik niet, maar soit.
Ik vind het wel jammer dat ik nooit zal horen hoe Russisch precies klinkt. Mensen zeggen weleens van 'ja wuwu het klinkt zo mooi' maar ik heb echt geen idee. Hetzelfde geldt voor Nederlands, trouwens, ik wil ook eens lachen om alle rare G's die we met z'n allen doen maar dat kan dus niet.
Oud 29-10-2009, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, ja, jij moet 'm maar niet kijken. Ik denk dat je 'm na een halfuur huilend zou afzetten. (En dat is niet neerbuigend bedoeld Het is gewoon zo.)
Ik denk het ook ja en ik vat het ook niet neerbuigend op hoor .

Omg

Citaat:
Ik was aan het spelen met mijn nieuwe Opinel en nu heb ik een mooie inkeping in mijn wijsvinger. Hrmm.
Opinels
Oud 29-10-2009, 15:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik bak vloerbrood, ik ben benieuwd .
Oud 29-10-2009, 15:29
Verwijderd
Ik ging googlen op 'opinel' want ik wist niet wat het was, en toen zag ik deze:

Mijn gedachtenpatroon bij het zien van de thumbnail was als volgt: "Hm. Afgehakte vingers? Afhakte piemels? Vleeskleurige dildo's? *klik* ..oh."
Oud 29-10-2009, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik bak vloerbrood, ik ben benieuwd .
En bij deze lees ik ook constant 'bloedrood'.

Oh oh oh, als Freud nog leefde en eens in mijn hoofd kon kijken. Hij zou me per direct achter tralies willen hebben.
Oud 29-10-2009, 15:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ging googlen op 'opinel' want ik wist niet wat het was, en toen zag ik deze:

[afbeelding]

Mijn gedachtenpatroon bij het zien van de thumbnail was als volgt: "Hm. Afgehakte vingers? Afhakte piemels? Vleeskleurige dildo's? *klik* ..oh."
'Vouwmessen' zijn het toch? En moest jij geen meeneemtentamen maken? .
Oud 29-10-2009, 15:35
Verwijderd
Ik ben nog steeds bezig, maar ik raak ook nog steeds elke vijf á tien minuten afgeleid en ga dan weer even kort op het forum kijken.
Oud 29-10-2009, 15:36
Verwijderd
My god, er is ook een minnetonkaversie van uggs. Of een uggversie van minnetonka's. http://www.fashionfile.nl/wp-content...8/11/uggk1.jpg
Oud 29-10-2009, 15:36
Miekje*
Miekje* is offline
O, o, Para toch. *omastem doet*

Ik heb trek in zure komkommer.
Oud 29-10-2009, 15:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
My god, er is ook een minnetonkaversie van uggs. Of een uggversie van minnetonka's. http://www.fashionfile.nl/wp-content...8/11/uggk1.jpg
Die hoort in het lelijke-schoenen topic op Lifestyle .
Oud 29-10-2009, 15:38
Verwijderd
Daar staat ie dan ook al
Oud 29-10-2009, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-10-2009, 15:40
Verwijderd
Ik stel voor dat we mensen gaan afschieten op basis van hun schoenkeuze.
Oud 29-10-2009, 15:41
Verwijderd
En mensen die het woord partner gebruiken.
Oud 29-10-2009, 15:41
Verwijderd
Als je een aantal keer partner zegt klinkt het net zo bizar als meelijwekkend.
Oud 29-10-2009, 15:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goed idee.

(nu hoop ik we dat je mijn schoenen niet lelijk vindt )
Oud 29-10-2009, 15:45
Verwijderd
ik moet me niet alleen VERPLICHT in laten enten tegen de mexicaanse, maar nu ook al tegen de normale griep
ik hoef die troep niet, ik ben nooit ziek ik heb een prima weerstand. Ik heb al jaren geen koorst meer gehad.
Oud 29-10-2009, 15:47
Verwijderd
zuur
Oud 29-10-2009, 15:51
Verwijderd
Citaat:
En mensen die het woord partner gebruiken.
en relatie.
Oud 29-10-2009, 15:52
Verwijderd
En vriendlief.
Oud 29-10-2009, 15:52
Miekje*
Miekje* is offline
Relatie *huiver*.
Oud 29-10-2009, 15:54
Verwijderd
wat is er mis met relatie?
Verwijderd
Ik vind het intro van New kids zooo gaaf <3

Verwijderd
Ik heb al drie maanden een relatie met miep. *bibber*
Oud 29-10-2009, 15:55
Verwijderd
ja wat is daar mis mee? dat is toch gewoon een normaal woord.
Verwijderd
Relatie op zich is niet verkeerd, maar het wordt te vaak gebruikt en misbruikt.
Miekje*
Miekje* is offline
Eettaim! Patat met salade, nomnom.
Oud 29-10-2009, 16:02
Verwijderd
ik heb net coraline gekeken, vond hem wel oké maar ook een beetje mmmm
Oud 29-10-2009, 16:03
Verwijderd
De nieuwe pixar is tof.
Oud 29-10-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Relatie op zich is niet verkeerd, maar het wordt te vaak gebruikt en misbruikt.
idd. Kinder van mijn leeftijd en jonger hebben vaak al een relatie met iemand.
Oud 29-10-2009, 16:04
Verwijderd
Ik ben 14 en ik heb pas drie serieuze relaties gehad. Ben ik nu raar?
Oud 29-10-2009, 16:05
Rationeel
Rationeel is offline
pangasiusfilet in blokjes, geroerbakt met chinese groenten en rosevalaardappeltjes in truffelolie uit de oven

yesss
Oud 29-10-2009, 16:05
Verwijderd
toe maar rasjoneel!
Oud 29-10-2009, 16:06
Verwijderd
Citaat:
ik moet me niet alleen VERPLICHT in laten enten tegen de mexicaanse, maar nu ook al tegen de normale griep
ik hoef die troep niet, ik ben nooit ziek ik heb een prima weerstand. Ik heb al jaren geen koorst meer gehad.
Ook als je zelf niet ziek bent kun je een besmettelijk virus bij je dragen. Alleen kan jouw afweersysteem er dan goed mee omgaan. Het afweersysteem van oudere mensen is echter niet zo vitaal als die van jou, dus zij kunnen wél ziek worden. Een gewone griep kan bovendien al fataal zijn als je oud bent. Daarom moet je je verplicht laten inenten, dat is verder niet afhankelijk van je eigen weerstand.
Oud 29-10-2009, 16:07
Verwijderd
ik hou niet zo van 3d animatie
Oud 29-10-2009, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ook als je zelf niet ziek bent kun je een besmettelijk virus bij je dragen. Alleen kan jouw afweersysteem er dan goed mee omgaan. Het afweersysteem van oudere mensen is echter niet zo vitaal als die van jou, dus zij kunnen wél ziek worden. Een gewone griep kan bovendien al fataal zijn als je oud bent. Daarom moet je je verplicht laten inenten, dat is verder niet afhankelijk van je eigen weerstand.
Inderdaad, ik zie het probleem niet zo
Oud 29-10-2009, 16:09
Verwijderd
er staat hier zoiets van: Het kan in ieder geval geen kwaad om extra water te drinken (thee en koffie drijven net zoals alcohol ook vocht af

huh, drijft thee vocht af?
Oud 29-10-2009, 16:10
Verwijderd
Het wordt coucous met tomaat, komkommer, ui, quorn en verse munt en peterselie. Met naannnn.
Oud 29-10-2009, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik. Maar ik kan niet tegen dingen die INEENS verplicht worden. Heb ze verder nog nooit gehoord over inentingen tegen wat dan ook.
Oud 29-10-2009, 16:12
Verwijderd
Citaat:
er staat hier zoiets van: Het kan in ieder geval geen kwaad om extra water te drinken (thee en koffie drijven net zoals alcohol ook vocht af

ja, want theine. Maar het schijnt wel mee te vallen met het vochtafdrijven van thee en koffie.
Oud 29-10-2009, 16:13
Verwijderd
Citaat:
ja, want theine. Maar het schijnt wel mee te vallen met het vochtafdrijven van thee en koffie.
idd, anders zou je er wel een kater van krijgen.
Oud 29-10-2009, 16:14
Verwijderd
haha dubbele kater, dubbelfaal
Oud 29-10-2009, 16:15
Verwijderd
Citaat:

Dat wordt gezegd, maar het is niet waar. En alcohol drijft ook geen vocht af. Of nouja, dat doet het op zich wel, maar in alcoholische dranken zit (net als in thee en koffie) al meer vocht dan de alcohol of de cafeïne/theïne zelf zou afdrijven.

Ik vond thee wel prettig toen ik alcoholvergiftiging had.
Oud 29-10-2009, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Citaat:

Ik ben sowieso al van mening dat je heel van kan aflezen van iemands schoenkeuze. Als ik een leuke jongen zie kijk ik altijd meteen naar zijn schoenen, en als ze dan lelijk zijn knap ik af

Citaat:
Het wordt coucous met tomaat, komkommer, ui, quorn en verse munt en peterselie. Met naannnn.
Omgosh, do want
Oud 29-10-2009, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ja dat weet ik. Maar ik kan niet tegen dingen die INEENS verplicht worden. Heb ze verder nog nooit gehoord over inentingen tegen wat dan ook.
Het was altijd al verplicht dat iedereen die in de zorg werkt ingeënt is tegen van alles en nog wat. Ik vind het eigenlijk vreemder dat ze 't bij jou nu pas willen gaan doen.
Oud 29-10-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben sowieso al van mening dat je heel van kan aflezen van iemands schoenkeuze. Als ik een leuke jongen zie kijk ik altijd meteen naar zijn schoenen, en als ze dan lelijk zijn knap ik af
Maar jij hebt Birkenstocks, dus het is helemaal niet in jouw voordeel om mijn motie te steunen Al zouden we jou niet afschieten, hoor. Jij zou wel wegkomen met een waarschuwing, want je hebt connecties. Met ons.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten