Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2009, 13:39
Sherlock
Sherlock is offline
Sorry dan dat ik erover heen heb gekeken maar zo'n grote fout in het begin maken voor een ervaren speler als Wammus lijkt mij alleen maar een foutje of reverse. maarja verdacht maakt het hem wel
Oud 22-11-2009, 13:42
Verwijderd
Ik weet het niet. Misschien. Ik zie morgen wel of ik op Wammus ga stemmen.
Oud 22-11-2009, 13:44
Sherlock
Sherlock is offline
inderdaad eerst kijken wat de wolfen doen
Oud 22-11-2009, 13:46
Lorelei
Lorelei is offline
Het lastige is dat er eigenlijk op dit moment geen anderen zijn die reden geven tot wegstemmen. Aan de andere kant vind ik het zonde om Wammus weg te stemmen omdat-ie misschien een foutje gemaakt heeft. Hij zal het ongetwijfeld druk hebben en, zoals Jasper mooi laat zien, mensen lezen wel eens over posts heen

En nu ga ik weer heel hard studeren want eigenlijk had ik besloten vandaag niet te soggen!
Oud 22-11-2009, 13:58
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
wat super cool dat liedje.
verder heb ik ook nog niet veel theorieen.
eens kijken wat de wolven doen
Oud 22-11-2009, 14:14
Verwijderd
Eens, een rare fout van zo'n speler als Wammus. Om hem nou niet weg te stemmen omdat hij ''ervaren'' is vind ik kul. Zodoende blijven (gevaarlijke) ervaren wolven er altijd in.

Ik zie als aanknopingspunt nu alleen Wammus. Maar ik zal wachten tot na de stemronde.
Oud 22-11-2009, 14:17
Bright Blue
Bright Blue is offline
Even mijn complimenten voor het verhaal en voor het hele thema. Echt super leuk!
Oud 22-11-2009, 14:24
Verwijderd
Daarnaast waar we nog niet naar gekeken hebben : flyaway is de verrader geweest en heeft op grl gestemd. Zou dit nog iets te betekenen hebben?
Oud 22-11-2009, 14:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Daarnaast waar we nog niet naar gekeken hebben : flyaway is de verrader geweest en heeft op grl gestemd. Zou dit nog iets te betekenen hebben?
Misschien een beetje uit lijfsbehoud aangezien alleen: Jij, Todish, Kleinmeisje en ik hebben gestemd en onze stem allemaal op een ander hadden uitgebracht (waaronder 1 op haar) en ze wel moest stemmen op Grl, VeGs of jou dus heel verdacht is het niet
Oud 22-11-2009, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Misschien een beetje uit lijfsbehoud aangezien alleen: Jij, Todish, Kleinmeisje en ik hebben gestemd en onze stem allemaal op een ander hadden uitgebracht (waaronder 1 op haar) en ze wel moest stemmen op Grl, VeGs of jou dus heel verdacht is het niet
edit: Ik snap het. Nee je hebt gelijk, dit moest ze wel doen. Niet dat het grl per defenitie níét verdacht maakt.
Oud 22-11-2009, 14:43
Sherlock
Sherlock is offline
Dat het niet verdacht is dat flyaway op Grl heeft gestemd omdat ze uit lijfsbehoud op: jou, VeGs of Grl moest stemmen. Het had net zo goed Jij of VeGs kunnen zijn. (waar ze op gestemd kon hebben)
Of een van jullie (of allebij) moet wolf zijn maar dat kun je aan het begin van het spel nog niet zeggen

Edit: niet meer nodig
Oud 22-11-2009, 14:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
edit: Ik snap het. Nee je hebt gelijk, dit moest ze wel doen. Niet dat het grl per defenitie níét verdacht maakt.
Klopt. Hoewel.. als we er even vanuit gaan dat ze niet gelogen heeft over haar stem.. haar stem telt wel gewoon mee. Als ik een wolf was (en dat zou ze dan hebben geweten), was het best riskant geweest om een 2e stem op mij uit te brengen en daarmee de kans te lopen dat ik eruit gestemd zou worden. Het heeft maar een haar gescheeld of ik lag er ook werkelijk uit. Zou ze dat risico genomen hebben?
Oud 22-11-2009, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Hoewel.. als we er even vanuit gaan dat ze niet gelogen heeft over haar stem.. haar stem telt wel gewoon mee. Als ik een wolf was (en dat zou ze dan hebben geweten), was het best riskant geweest om een 2e stem op mij uit te brengen en daarmee de kans te lopen dat ik eruit gestemd zou worden. Het heeft maar een haar gescheeld of ik lag er ook werkelijk uit. Zou ze dat risico genomen hebben?
Klopt, ik zeg alleen dat dit onlogisch zou zijn ja. Máár dit betekent nog niet meteen dat jij helemaal te vertrouwen bent. Je hebt ook nog de leerlingverrader en de evilziener.
Oud 22-11-2009, 14:50
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Niet dat het grl per defenitie níét verdacht maakt.
Als je erover nadenkt juist wel als wolf! Omdat het een stomme keus zou zijn van de verrader om achter een wolf te gaan staan als het op dat punt nog niets uitmaakt achter wie je gaat staan! of jullie moeten alle 3 wolfen zijn en dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Natuurlijk zijn de leerlingverrader en evilziener niet uitgesloten.
Oud 22-11-2009, 14:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Klopt, ik zeg alleen dat dit onlogisch zou zijn ja. Máár dit betekent nog niet meteen dat jij helemaal te vertrouwen bent. Je hebt ook nog de leerlingverrader en de evilziener.
Uiteraard Het zou wel ontzettend dom zijn om na 1 hangronde al te besluiten dat iemand helemaal te vertrouwen is dus ik ga ook niet proberen om dat voor elkaar te krijgen. Ik zeg alleen maar dat als ik een wolf ben, flyaway een domme keuze heeft gemaakt die dan door toeval goed afgelopen is.
Oud 22-11-2009, 14:58
Sherlock
Sherlock is offline
Nu al een leuker potje dan de vorige
Oud 22-11-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Als je erover nadenkt juist wel als wolf! Omdat het een stomme keus zou zijn van de verrader om achter een wolf te gaan staan als het op dat punt nog niets uitmaakt achter wie je gaat staan! of jullie moeten alle 3 wolfen zijn en dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Natuurlijk zijn de leerlingverrader en evilziener niet uitgesloten.
Je draaft door . Mijn voorkeur voor de volgende ronde gaat uit naar Wammus.
Oud 22-11-2009, 15:04
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je draaft door .
Hoe bedoel je? ik was nog bezig met reply schrijven toen Grl en jij poste dus had niet gezien dat het dubbel was
Citaat:
Mijn voorkeur voor de volgende ronde gaat uit naar Wammus.
Mijne tot nu toe ook eerst kijken wat de wolfen vanavond doen.
Oud 22-11-2009, 15:09
Batave
Batave is offline
Trouwens, dit maakt Grl helemaal niet vrij van wolf-heid. Flyaway was de verrader, dus die wist wie de wolven waren. Daardoor kon ze veilig op een random iemand stemmen; omdat ze weet welke stemmen er 'echt' zijn en welke niet uitmaken. Stel Grl is een wolf. Flyaway kon tot zekere hoogte inschatten dat zijzelf er geweest was. Dan is het verstandig om op een wolf te stemmen aangezien dat de wolven een zekere voorsprong geeft. Tenzij er 3 wolven in het Flyaway-stemlijstje staan is het niet riskant. Immers, bij twee valse stemmen zou het gelijkspel worden en mogen de wolven kiezen.
Oud 22-11-2009, 15:14
Geel
Geel is offline
Aan de ene kant wil ik de volgende keer op Wammus stemmen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik heb zo'n idee dat Wammus de aandacht van grl wilde afleiden. Dat zou kunnen betekenen dat grl en wammus wolven (of geliefden) zijn. Maar als grl een wolf geweest zou zijn dan zou flyaway waarschijnlijk nooit op haar hebben gestemd. Dan kan het nog zijn dat wammus 'goed' is en wist dat grl ook 'goed' was...
Oud 22-11-2009, 15:30
Verwijderd
Hoe kan een 'goede' in de eerste ronde al weten dat een ander 'goed' is? Alleen de verrader en de geliefden hebben in de eerste ronde kennis over andermans functies, en die kan ik nu niet bepaald goed noemen. De ziener en evilziener kunnen pas na de eerste eetronde iets weten.
Wammus als geliefde met Grl is goed mogelijk.
Oud 22-11-2009, 15:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hoe kan een 'goede' in de eerste ronde al weten dat een ander 'goed' is? Alleen de verrader en de geliefden hebben in de eerste ronde kennis over andermans functies, en die kan ik nu niet bepaald goed noemen. De ziener en evilziener kunnen pas na de eerste eetronde iets weten.
Wammus als geliefde met Grl is goed mogelijk.
*Zucht*

De eerste dode (flyaway dus) kiest de geliefde dus het kan onmogelijk zijn dat de mensen die nu geliefden zijn in de eerst ronde konden samenwerken!
Oud 22-11-2009, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Aan de ene kant wil ik de volgende keer op Wammus stemmen, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik heb zo'n idee dat Wammus de aandacht van grl wilde afleiden. Dat zou kunnen betekenen dat grl en wammus wolven (of geliefden) zijn. Maar als grl een wolf geweest zou zijn dan zou flyaway waarschijnlijk nooit op haar hebben gestemd. Dan kan het nog zijn dat wammus 'goed' is en wist dat grl ook 'goed' was...
Waarom niet? Misschien stemt de verrader juist wel op de wolven om zich kenbaar te maken? Is een veelgebruikte taktiek.

En je zegt eerst '' ik wil niet op wammus stemmen'' en dan kom je met dat het heel waarschijnlijk is dat wammus een wolf is en grl ook. Waarom zou je er dan niet op willen stemmen? Dit is zeer verdacht.

Daarnaast hoe weet wammus dat grl goed is?

Je spreekt (net als in je voorafgaande ww-spellen) wartaal uit.

Mijn verdachtenlijstje.

Wammus
ggcy8
Oud 22-11-2009, 15:39
Verwijderd
Citaat:
*Zucht*

De eerste dode (flyaway dus) kiest de geliefde dus het kan onmogelijk zijn dat de mensen die nu geliefden zijn in de eerst ronde konden samenwerken!
Ja, ik bedacht het me net.
Oud 22-11-2009, 15:53
Geel
Geel is offline
Citaat:
Waarom niet? Misschien stemt de verrader juist wel op de wolven om zich kenbaar te maken? Is een veelgebruikte taktiek.

En je zegt eerst '' ik wil niet op wammus stemmen'' en dan kom je met dat het heel waarschijnlijk is dat wammus een wolf is en grl ook. Waarom zou je er dan niet op willen stemmen? Dit is zeer verdacht.

Daarnaast hoe weet wammus dat grl goed is?

Je spreekt (net als in je voorafgaande ww-spellen) wartaal uit.

Mijn verdachtenlijstje.

Wammus
ggcy8
Ik had het idee dat Wammus de aandacht van grl wilde afleiden. Het klopt dat wammus nooit had kunnen weten dat grl 'goed' was, my bad . Maar het kan wel zijn dat Wammus een weerwolf is en grl ook. (En als je het heel erg bont wil maken zou je kunnen zeggen dat absinthe in het complot van wammus om de aandacht van grl weg te leiden zat). Als flyaway gebruik maakte van de 'veelgebruikte taktiek' is dat een bevestiging van dat grl een weerwolf is.

Enne, ik weet niet wat je tegen me hebt, maar voor één of andere reden sla je alles wat ik zeg in de wind zonder erover na te denken...

verdachten van mij:
Wammus
grl
Oud 22-11-2009, 16:27
Toddish
Toddish is offline
Die veel gebruikte techniek is toch niet logisch om te gebruiken in het geval van flayaway? Ze wist immers dat ze het niet ging halen, dan ga je toch niet mensen nutteloos verdacht maken. Ook in ronde twee zijn er weinig reden om op iemand te stemmen dus dan ga je toch als verader niet zo'n optie creëren.
Oud 22-11-2009, 17:05
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
hoezo verdacht maken? als de verrader op iemand stemt denk ik niet meteen dat dat een weerwolf is.
aangezien de verrader bij de weerwolfen hoort dus wil dat ze in het spel blijven.
het kan een soort van bescherming zijn geweest van flyaway, zij was de verrader en wist dus wie de wolven zijn. Omdat ze toch dood ging stemt ze op een wolf omdat mensen dat niet verwachten van de verrader waardoor mensen gaan denken dat grl geen wolf is.

hoe ervaren is flyaway met dit spel?
Oud 22-11-2009, 17:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hoezo verdacht maken? als de verrader op iemand stemt denk ik niet meteen dat dat een weerwolf is.
aangezien de verrader bij de weerwolfen hoort dus wil dat ze in het spel blijven.
het kan een soort van bescherming zijn geweest van flyaway, zij was de verrader en wist dus wie de wolven zijn. Omdat ze toch dood ging stemt ze op een wolf omdat mensen dat niet verwachten van de verrader waardoor mensen gaan denken dat grl geen wolf is.

Flyaway stemde als 3e of zo. Toen was nog helemaal niet bekend dat ze dood zou gaan.
Oud 22-11-2009, 17:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het zou heel stom zijn om je eigen hagje te reden (wat ze op dat moment dacht dat ze deed) ten kosten van een wolf als je ook gewoon een dorpeling of dergelijke kan laten hangen dus dat was het neit

Citaat:
Ze is alles behalve een N00b
Oud 22-11-2009, 20:24
Spelleider
Spelleider is offline
In de pauze

Toen iedereen van het tragische lot van flyaway op de hoogte was, werd er besloten om toch maar door te spelen. De mensen zaten allemaal al klaar in de zaal, het was te laat om het nu nog af te blazen. Iedereen probeerde zo goed mogelijk te spelen, zonder al teveel aan het nare voorval te denken. In de pauze was de stemming bedrukt. Kleinmeisje zat te huilen en Absinthe was haar aan het troosten. Albert Verlinde liep zenuwachtig door de lounge. ‘Ik snap niet hoe dit heeft kunnen gebeuren,’ zei hij, ‘die auto hoort niet te rijden, het is maar een decorstuk.’ JasperJD kreeg een kleur, hij was immers diegene die aan de auto had lopen prutsen. Toch had hij geen groot schuldgevoel en vertelde de anderen wat hij had gezien. ‘Er dook een figuur weg in het duister nadat flyaway was aangereden, iemand wilde haar of mij of zelfs allebei vermoorden. Dit is geen toeval, er is iemand of misschien zelfs meerdere die ons proberen te saboteren op een wel heel gruwelijk manier.’ Terwijl JasperJD bezig was zijn vermoedens uit de doeken te doen, zag hij dat Batave zich een beetje afzijdig hield. Nu was hij ook wel een beetje een vreemde knikker, maar nu kreeg JasperJD een raar gevoel bij hem.

Ook Lucky Luciano was erg aangeslagen door de gebeurtenissen, hij kon niet bevatten waarom iemand flyaway zoiets aan zou willen doen. Archont zat naast hem en probeerde hem een beetje op te beuren, ze hadden nog maar tien minuten voor de show weer zou beginnen en Lucky Luciano speelde een grote rol in het gedeelte na de pauze. Ggcy8 leek zich weinig van het hele gebeuren aan te trekken. ‘Pfff wat interesseert mij dat nou jankerd,’ beet hij kleinmeisje toe, waardoor ze nog harder begon te huilen. ‘Ga iemand anders lopen pesten,’ zei Absinthe en ze joeg hem weg. Ggcy8 droop af, het was toch nooit grappig in de buurt van die wijven. En op dit moment was het nergens gezellig, dus hij besloot om wat leven in de brouwerij te brengen. Hij kwam op het geweldige plan om wat decorstukken te verwisselen. Absinthe zou straks opmoeten en niet weten wat ze moest doen met een struik in plaats van een dweil. Dat zou haar leren, moest ze maar niet zo naar tegen hem doen. Hij had ook gewoon een beetje liefde nodig, maar zij had alleen maar oog voor kleinmeisje, dat rotkind. Terwijl hij de struik aan het verslepen was, zag hij ineens wat bewegen aan de andere kant van het podium. Het was donker, maar het leek net alsof er een figuur stond. Ggcy8 bedacht zich dat JasperJD ook van een persoon had gesproken, wat als die hier nog gewoon achter de schermen rondliep? Als hij de moordenaar van flyaway zou vangen voor de politie dan zou iedereen hem misschien wel gaan respecteren. Het leek alsof de figuur van hem schrok en weg wilde lopen. ‘Wacht,’ riep ggcy8 en hij rende erheen. Vlak voordat hij de persoon bereikt had leek het alsof de vloer onder hem verdween. Hij zag nog net iemand zich omdraaien met een valse lach, toen hij hard naar beneden viel.

Het was nog twee minuten voor tijd toen Absinthe het podium kwam opgelopen. Ze wilde ggcy8 nog even spreken voordat ze op moesten en hem vertellen dat ze het niet zo naar had bedoeld. Toen ze halverwege was zag ze een groot gat aan de zijkant vlakbij de coulissen en rende erheen. Het was donker dus zag ze niets en ze riep gauw de anderen. Archont haalde snel een lamp en scheen naar beneden. Het flauwe schijnsel verlichtte een stuk van ggcy8, die bedolven onder de planken lag.

Hij had geen zin om mee te huilen
Wist niet hoe hij moest omgaan met gevoel
Had geen oppas om bij te schuilen
Dus ging hij hard op zijn smoel
Niemand die wou met hem spelen
Ze vonden hem een schoffie uit de goot
Niemand die het wat kon schelen
Nu kan het niet meer, nu is ie dood

Was hij toch maar niet in dat gat gevallen
Dan had hij vast de dader wel gepakt
Had ie de pret maar niet willen vergallen
Dan was ie niet door het podium gezakt

Spoiler

Laatst gewijzigd op 22-11-2009 om 22:00.
Oud 22-11-2009, 20:28
Sherlock
Sherlock is offline
Had stiekem gehoopt dat de wolven de leerling verrader op zouden eten

Maar verder had de uitslag erger gekunt.
Oud 22-11-2009, 20:40
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind de liedjes zo leuk.

En mja.. jammer van de dorpeling.
Oud 22-11-2009, 21:00
Batave
Batave is offline
Ik ben geen rare knikker

En inderdaad jammer :/
Oud 22-11-2009, 21:07
Verwijderd
Jammer van de dorpeling. Maarja het is de eerste.
Morgen ga ik lezen over al jullie theorieen, en dan kijken op wie ik ga stemmen.
Oud 22-11-2009, 21:22
Verwijderd
Interessante ontwikkeling dat de verrader er uit is. Als verrader is het natuurlijk altijd handig om in de eerste ronde op een wolf te stemmen omdat het kanstechnisch veilig is en de wolf zodoende een bepaalde bescherming oploopt indien de verrader eruit gaat. Aan de andere kant stemde ze wel heel vroeg dus de kant op schaapgedrag neemt dan toe. Grl wijzigde ook nog haar stem zodat er uiteindelijk een duidelijke meerderheid op flyaway was, terwijl juist potentiële gelijke standen zo informatief zijn in het begin. Het zou dus ook kunnen dat zij samen met een medewolf op een andere wolf stemde, om die veilig te stellen en daarom snel nog veranderde. Moeilijk te zeggen, maar ik neem daarom de gok om toch op grl te stemmen. Als ze een wolf is levert dat gewoon veel informatie op.
Oud 22-11-2009, 21:47
Lorelei
Lorelei is offline
Het is jammer want ik ben morgen pas 's avonds rond middernacht thuis dus ik moet nu beslissen op wie ik stem. Jammer omdat ik geen flauw idee heb, en jammer omdat het niet zeker is wat er gaat gebeuren rondom de verdachtmakingen naar mij toe. Ik kan wel gaan zeggen dat ik geen wolf ben, maar het lijkt me niet dat dat veel uit maakt.

Ik stem dan toch maar op Wammus omdat dat de enige is die enigszins verdacht is. En ik lees het topic dinsdagochtend weer door (als ik tijd heb, kijk ik morgenochtend ook nog wel even).

En ik heb dus sowieso geen tijd om deze ronde een stemlijstje te maken.
Oud 22-11-2009, 21:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Grl wijzigde ook nog haar stem zodat er uiteindelijk een duidelijke meerderheid op flyaway was, terwijl juist potentiële gelijke standen zo informatief zijn in het begin.
Informatief of niet, in mijn geval was het lijfsbehoud. Als ik niet op flyaway had gestemd, was ik eruit gegaan (want dan was absinthe waarschijnlijk niet haar stem gaan wijzigen).
Oud 22-11-2009, 21:56
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Kijk zelf nou eens goed.

Om 19.28 poste ik:
Ik ben net pas thuis, dus ik moet snel een beslissing maken...
Gebaseerd op de stemlijstjes dan maar op... Grl. Sorry.

en zette daarna niet mijn naam in het stemlijstje. Vergeten, sorry.

Om 19.46 post Wammus vervolgens:
Uit lijfsbehoud stem ik ook op Flyaway.

Dat is later dan mijn stem en hij heeft dus niet verder gekeken dan de stemlijst. Mijn post heeft hij genegeerd. Dat vond ik opvallend. Vervolgens besluit ik de boel dan maar een beetje te 'redden' (voor als Grl dat nog niet gedaan had) door alsnog dan ook maar op flyaway te stemmen.
Ik had inderdaad een beetje haast en heb alleen naar de stemlijst gekeken en de posts erna niet gelezen. Dat is inderdaad een foutje maar daar zit geen bewuste opzet achter. Ook het feit dat de leerling nu verrader is geworden drong na het lezen van dit topic eigenlijk pas echt tot me door.

Ik heb vooralsnog niet echt verdachten en zal morgenavond besluiten op wie ik stem.
Oud 22-11-2009, 22:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Awww, doen we eens allebei mee en dan ligt Flyaway er meteen de eerste ronde uit!
Aangezien ik nog niemand verdenk, ga ik heel erg in de persoonlijke aanval en tenzij de wolfjes iets doen waardoor ik wel iemand ga verdenken, ga ik de volgende ronde op Absinthe stemmen omdat zij misschien wel het verschil heeft gemaakt tussen dood en leven van mijn vriendinnetje. Want als ze nou niet naar Flyaway was geswitcht had het nog gelijkspel kunnen worden.

EDIT EDIT EDIT
ik had nog niet gezien dat er al een uitslag was. Dus ik ga eerst even de uitslag checken!
Oud 22-11-2009, 22:34
Verwijderd
Ik denk dat ik voor Wammus ga morgen.
Oud 22-11-2009, 22:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo!
Ik vind de liedjes echt leuk
Wat vervelend dat die wolven dan een dorpeling opeten. We moeten ze maar goed terugpakken door een wolf op te hangen. Het zou heel goed kunnen dat de verrader speciaal op een wolf gestemd heeft toen ze besefte dat ze eruit zou gaan, zodat ze die wolf veilig zou stellen. Eigenlijk is het dus een bevestiging van dat Grl een wolf is. Ik ga toch voor Grl.
Oud 23-11-2009, 00:18
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik kan wel gaan zeggen dat ik geen wolf ben, maar het lijkt me niet dat dat veel uit maakt.

Ik stem dan toch maar op Wammus omdat dat de enige is die enigszins verdacht is. En ik lees het topic dinsdagochtend weer door (als ik tijd heb, kijk ik morgenochtend ook nog wel even).
1 dorpeling weg en 1 verrader
De functies zitten er gelukkig nog allemaal in.

Ja en die beredenering helpt natuurlijk niet tegen je verdachtheid
Maar dit hoeft niet per se verdacht te zijn...

Ik denk dat ik dan ook stem op Wammus,
Als wammus geen wolf is sta je toch op mijn verdachtenlijstje en ben je de volgende.

Het is de enige redelijke theorie die ik heb om in ieder geval 1 van de 2 offergevallen wolf te maken.

Tenzij iemand een betere theorie heeft, dan ga ik daar in mee Ik lees het morgen wel.
Oud 23-11-2009, 00:19
trophus
trophus is offline
Citaat:
Zo!
Wat vervelend dat die wolven dan een dorpeling opeten. We moeten ze maar goed terugpakken door een wolf op te hangen. Het zou heel goed kunnen dat de verrader speciaal op een wolf gestemd heeft toen ze besefte dat ze eruit zou gaan, zodat ze die wolf veilig zou stellen. Eigenlijk is het dus een bevestiging van dat Grl een wolf is. Ik ga toch voor Grl.
Hmm dat is op zich ook een goed punt

Ik denk er vanacht nog even over na
Oud 23-11-2009, 07:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo!
Nogmaals, flyaway heeft gestemd lang voordat duidelijk was dat ze eruit zou gaan.
Oud 23-11-2009, 07:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Flyaway stemde als 3e of zo. Toen was nog helemaal niet bekend dat ze dood zou gaan.
Citaat:

Dit is mijn laatste bijdrage aan dit topic voor vandaag. Ik wens jullie veel succes met het bedenken van complottheorieën
Oud 23-11-2009, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik voor Wammus ga morgen.
Ik vind op dit moment Wammus ook verdachter dan grl.

Wie maakt btw de stemlijstjes?
Oud 23-11-2009, 10:11
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik wil best even een stemlijsjte maken. Maar dat kan ik niet eerder doen als 4u
Oud 23-11-2009, 10:18
Sherlock
Sherlock is offline
Grl vind ik op dit moment niet verdacht! Daarom gaat mijn stem nu naar Wammus. Maar ik moet er nog ff over nadenken
Oud 23-11-2009, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Grl heeft wel gelijk, ik had over het hoofd gezien dat Flyaway nog niet kon weten dat ze eruit zou gaan. Waarschijnlijk heeft ze dan ook gewoon echt random gestemd.
Ik weet dat ze haar stem niet veranderd kan hebben tenzij ze dat vlak na het stemmen of vlak voor de uitslag heeft gedaan. Want ik heb de rest van de dag met haar beneden gezeten. Dus ze zal wel echt op Grl hebben gestemd, random denk ik.
Dus ga ik mijn stem veranderen. Ik weet nog niet naar wie, maar Grl lijkt me onschuldig. Ik kijk even naar de mensen die het hardst naar anderen wijzen en beschuldigingen schreeuwen en de mensen die juist meeschapen met elke theorie.
Oud 23-11-2009, 10:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Flyaway heeft regelmatig het spel geleid en vooral vroeger veel meegespeeld, ze is zeker niet onervaren.
Maar in de eerste ronde kun je nog niet erg veel doen natuurlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten