Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-03-2010 om 13:20. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
[edit] Het was wel inclusief muis en toetsenbord, ja, al was dat overbodig want die had ze al. Speakers niet, daar hadden we 'm ook op uit gezocht want die had ze ook al. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En of je zo'n ding aanschaft, is afhankelijk van wat je ermee doet. Voor bijvoorbeeld fotobewerking zijn die panelen die in iMacs zitten ideaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat het veel uitmaakt, want je hebt dus al een snellere desktop voor de helft van de prijs. Van de resterende 550,- kun je makkelijk een vergelijkbare monitor kopen, en dan nog houd je waarschijnlijk geld over. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar voor fotobewerking op een pc kun je dus heel makkelijk nog een vergelijkbare monitor aanschaffen, als je dat wil, waarbij je én een snellere desktop hebt én een net zo mooie monitor én je houdt nog geld over. En als je dat niet wil dan heb je 550,- om vrij te besteden. Het gaat erom dat Macs enerzijds altijd (veel) langzamer zijn dan hun PC-tegenhangers in dezelfde prijsklasse, en dat ze anderzijds ook wel kwalitatief hoog spul hebben (zoals die monitor en sommige programma's) maar dat je vervolgens niet zelf kunt uitmaken of je die spullen wil of niet. Want ze zitten eraan vast. Koop maar eens een iMac zonder monitor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder had je dit ook wel helemaal in 't begin kunnen zeggen in plaats van doen alsof de hoge prijs van een Mac gerechtvaardigd kon worden door de hardware, dan waren we 't namelijk gewoon eens geweest. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus ik ga gewoon een schrijfplan maken en die mailen, en voor de rest zeggen dat ik me aan de gewone planning houd en niet aan die van de docente. Ondanks dat haar planning wel heel goed is, maar het past gewoon echt niet in mijn rooster. Hoppa. Doe jij nu een masterscriptie of een bachelorscriptie, eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|