Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2010, 13:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het echt bullshit dat Deathly Hallows in 2 delen word verfilmd, het gaat alleen maar om het geld.
Oh jee, je moet twee keer een kaartje kopen.

Wat maakt het nou uit of het om het geld gaat, als ik een fan van die serie was zou ik blij zijn dat er meer films van kwamen.
Oud 23-09-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de films alleen leuk van Harry Potter maar ik lees liever geen fantasyshizzle.
Je hebt de boeken toch wel gelezen!?
Citaat:
Oh jee, je moet twee keer een kaartje kopen.

Wat maakt het nou uit of het om het geld gaat, als ik een fan van die serie was zou ik blij zijn dat er meer films van kwamen.
Ook dat inderdaad.
Oud 23-09-2010, 13:53
Verwijderd
Ik snap mensen wel die het stom vinden, want je moet immers een paar maanden wachten, maar kom op, op deze manier wordt het boek waarschijnlijk veel beter aangehouden en worden er veel minder dingen weggelaten. Lijkt me alleen maar beter

Ik vind overigens de mensen die alleen de films kijken geen echte fans. Kom op zeg, de boeken zijn juist zo geweldig.
Oud 23-09-2010, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik snap mensen wel die het stom vinden, want je moet immers een paar maanden wachten, maar kom op, op deze manier wordt het boek waarschijnlijk veel beter aangehouden en worden er veel minder dingen weggelaten.
En dit is soort van het definitieve afscheid van Harry, hierna komt er NIKS meer, dus laat mij nog maar een paar maandjes wachten
Oud 23-09-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Je hebt de boeken toch wel gelezen!?

Ook dat inderdaad.
Eerste en tweede. Maar hoe oppervlakkig ik op andere dingen ben hou ik wel meer van literatuur of maatschappij-kritische boeken. Nouja, ik lees ook wel gewone romans maar niet waar toverspreuken in voor komen. Terwijl ik de films wel altijd heel leuk vind
Oud 23-09-2010, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Hallo kinders. Ik forum stiekem tijdens het werk!
Oud 23-09-2010, 13:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn de Nederlandse vertalingen een beetje redelijk of gewoon voor de Engelse versies gaan?
ik ken alleen de Engelse, en die zijn goed te doen, vlotte schrijver
Oud 23-09-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Eerste en tweede. Maar hoe oppervlakkig ik op andere dingen ben hou ik wel meer van literatuur of maatschappij-kritische boeken. Nouja, ik lees ook wel gewone romans maar niet waar toverspreuken in voor komen. Terwijl ik de films wel altijd heel leuk vind
De eerste en tweede zijn ook echt kinderboeken als je het vergelijkt met de rest. Lees please ook de rest, het is zo leuk!
Oud 23-09-2010, 14:01
Carn
Carn is offline
En lees dan ook meteen de hele Wheel of Time reeks
Oud 23-09-2010, 14:04
Verwijderd
Citaat:
En lees dan ook meteen de hele Wheel of Time reeks
Rustig aan mister Ik vind fantasy dus over het algemeen niet leuk. Ik ga het eerste deel van A song of Ice and Fire lezen, mocht die bevallen dan zal ik je om andere aanraders vragen
Oud 23-09-2010, 14:08
Carn
Carn is offline
het was ook n beetje sarcastisch, gezien dat 14 dikke delen zijn ;P
Oud 23-09-2010, 14:15
Verwijderd
mijn moeder is in volle paniek naar een nagelstyliste omdat er een nagel is afgebroken. Ik ben zo niet het kind van mijn moeder :")
Oud 23-09-2010, 14:16
Verwijderd
je hebt gewoon een stoute vader?
Oud 23-09-2010, 14:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hallo kinders. Ik forum stiekem tijdens het werk!
boefje
Oud 23-09-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
je hebt gewoon een stoute vader?
?
Oud 23-09-2010, 14:23
Verwijderd
Pff, ik ben net flauwgevallen in de apotheek EN ik zie nu nog steeds zo wit als een lakentje...
Oud 23-09-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder is in volle paniek naar een nagelstyliste omdat er een nagel is afgebroken. Ik ben zo niet het kind van mijn moeder :")

Citaat:
Pff, ik ben net flauwgevallen in de apotheek EN ik zie nu nog steeds zo wit als een lakentje...
Zoveel bloed hoor je normaal toch niet te verliezen als er wat verstandskiezen getrokken zijn?
Oud 23-09-2010, 14:25
Carn
Carn is offline
aww, germ

Maar je hebt nu wel de nodige painkillers? Want dan is het gewoon kick-back-and-relax!
Oud 23-09-2010, 14:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wuuuuttt? je moet ook wel eten, gekke absinthe

alles goed wel?
Oud 23-09-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:

Zoveel bloed hoor je normaal toch niet te verliezen als er wat verstandskiezen getrokken zijn?
Citaat:
aww, germ

Maar je hebt nu wel de nodige painkillers? Want dan is het gewoon kick-back-and-relax!
Citaat:
wuuuuttt? je moet ook wel eten, gekke absinthe

alles goed wel?
Nou ja, ik heb nauwelijks bloed verloren en heb ook nog steeds niet echt pijn. Dat eten kan het wel zijn ja. Heb alleen nog maar een klein bakje vla op. Maar het was ook benauwd daar, en misschien toch gewoon onbewust dat gekke pijnlijke gevoel dat op kwam zetten en dan zo'n rotdag... Blugh, ikweet niet. En ik voelde het ook aankomen, dat was het stomme. En toen lag ik dus ineens met m'n hoofd op de balie en stond er een mevrouw in m'n oor te praten.

En mja, effe niet zo goed dus Het is echt mijn dag niet vandaag.
Oud 23-09-2010, 14:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
boefje
Alleen als de patiënt ligt te slapen en de scan nog even duurt hoor!

Citaat:
Waarom dat dan? Gaat het nu wel weer een beetje beter?
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Rustig aan mister Ik vind fantasy dus over het algemeen niet leuk. Ik ga het eerste deel van A song of Ice and Fire lezen, mocht die bevallen dan zal ik je om andere aanraders vragen
Als je rustig wil beginnen doe dan: "The name of the wind". Hoewel het een triologie gaat worden vond ik die als enkel boek goed weg te lezen. A song of ice and fire is episch.. maar ook zo opgezet.. zoveel namen en verhalen in 1 boek, zou je kunnen afschrikken
Verwijderd
Citaat:
?
als je niet van je moeder bent. van wie dan?
Oud 23-09-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom dat dan? Gaat het nu wel weer een beetje beter?
Aardig, ik heb in elk geval niet meeer het gevoel dat ik nog een keer flauw ga vallen ofzo.
Oud 23-09-2010, 14:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aardig, ik heb in elk geval niet meeer het gevoel dat ik nog een keer flauw ga vallen ofzo.
Maar je hebt dus je verstandskiezen laten trekken ofzo? Was je daarvoor ook in de apotheek?
Oud 23-09-2010, 14:32
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Nou ja, ik heb nauwelijks bloed verloren en heb ook nog steeds niet echt pijn. Dat eten kan het wel zijn ja. Heb alleen nog maar een klein bakje vla op. Maar het was ook benauwd daar, en misschien toch gewoon onbewust dat gekke pijnlijke gevoel dat op kwam zetten en dan zo'n rotdag... Blugh, ikweet niet. En ik voelde het ook aankomen, dat was het stomme. En toen lag ik dus ineens met m'n hoofd op de balie en stond er een mevrouw in m'n oor te praten.

Toen ik ze liet trekken deed ik een pijnstiller nemen en gewoon gaan slapen...
de dagen erna ook veel slapen en als de pijn niet hevig was gewoon een slokje sterke drank ipv pijnstiller (om te spoelen). werkte dikke prima...
eten was alleen wel een hel, met 2 tegelijk aan 1 kant
Oud 23-09-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt dus je verstandskiezen laten trekken ofzo? Was je daarvoor ook in de apotheek?
Ja en ja. En het stomme is dat het allemaal nog wel meevalt tot nog toe. Wat de pijn betreft dan. Maar net in de apotheek begonnen m'n oren ineens te suizen en kon ik niet meer goed zien en het zweet brak me uit etc. toen besloot ik dat ik maar even iemand moest aanspreken dat ik me niet zo lekker voelde maar dat was blijkbaar al te laat
Oud 23-09-2010, 14:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
A song of ice and fire is episch.. maar ook zo opgezet.. zoveel namen en verhalen in 1 boek, zou je kunnen afschrikken
Ja, in het begin is het wel even doorbikkelen, maar je kan al snel niet meer zonder
Oud 23-09-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Toen ik ze liet trekken deed ik een pijnstiller nemen en gewoon gaan slapen...
de dagen erna ook veel slapen en als de pijn niet hevig was gewoon een slokje sterke drank ipv pijnstiller (om te spoelen). werkte dikke prima...
eten was alleen wel een hel, met 2 tegelijk aan 1 kant
Alcohol is toch juist géén goed idee?
En ik heb er dus één aan elke kant laten trekken, lijkt me ook niet echt handig...
Oud 23-09-2010, 14:39
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
*knip*

Jemig niet echt
Stom werk, tandarts, flauwvallen, stop er nu maar mee hoor
Oud 23-09-2010, 14:39
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Ja, in het begin is het wel even doorbikkelen, maar je kan al snel niet meer zonder
true true
Oud 23-09-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Jemig niet echt
Stom werk, tandarts, flauwvallen, stop er nu maar mee hoor
Ja, ik vind ook wel dat er nu een woestaantrekkelijke kerel m'n kamer binnen mag komen wandelen ofzo!
Oud 23-09-2010, 14:40
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
En ik heb er dus één aan elke kant laten trekken, lijkt me ook niet echt handig...
waarom niet?
bij mij ging 't prima!

en dat is inderdaad niet handig, ik dacht juist dat ze dat express nooit deden
Oud 23-09-2010, 14:42
Verwijderd
Citaat:
waarom niet?
bij mij ging 't prima!

en dat is inderdaad niet handig, ik dacht juist dat ze dat express nooit deden
Omdat bloed dan verdunt enzo.

Maar ja, best gek eigenlijk. De vorige keer toen ik de afspraak maakte zei hij ook dat hij er waarschijnlijk maar één tegelijk zou doen. En nu zei die; Zal ik er toch maar gewoon twee doen?
En ik twijfelde, maar hij heeft dat toch gedaan. Op zich ben ik daar denk ik wel blij mee. Dan maar een paar dagen leven op vla, soep, aardappelpuree en appelmoes. Ik hoef in elk geval niet nóg een keer.
Oud 23-09-2010, 14:42
Verwijderd
jeetje minke, het is echt je dag niet he? *vloeibare koekjes stuurt via de computer*
Oud 23-09-2010, 14:43
Verwijderd
Vloeibare koekjes
Dankjewel <3
Oud 23-09-2010, 14:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb tijdens 1 ingreep 4 kiezen laten trekken 3 links, 1 rechts. Hardcore vibes Wel de hele dag gekwijld als een mongool, maar dat terzijde ;o
Oud 23-09-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb tijdens 1 ingreep 4 kiezen laten trekken 3 links, 1 rechts. Hardcore vibes Wel de hele dag gekwijld als een mongool, maar dat terzijde ;o
Oeh joh! Kwijlen doe ik dus niet. Dat valt me echt alles mee En ik had dus ook verwacht dat ik er echt als een debiel uit zou zien, met hangwangen enzo, maar ook dát viel mee.
En ik heb er nu nog twee onder, maar die komen toch niet door en ik heb er ook geen last van dus misschien hoeven die er niet uit
Oud 23-09-2010, 14:45
Verwijderd
Citaat:
als je niet van je moeder bent. van wie dan?
ik ben van helemaal niemand, sommige dingen ontstaan gewoon. Woekerend vlees!
Oud 23-09-2010, 14:46
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ja, ik vind ook wel dat er nu een woestaantrekkelijke kerel m'n kamer binnen mag komen wandelen ofzo!
Zoiets

Nu voor deze keer dan:

Oud 23-09-2010, 14:47
Verwijderd
le miserable, ik heb mijn portie internetplaatjes nu wel gehad voor het komende jaar geloof ik!
Oud 23-09-2010, 14:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Zoiets

Nu voor deze keer dan:

[afbeelding]
ban!
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
le miserable, ik heb mijn portie internetplaatjes nu wel gehad voor het komende jaar geloof ik!
He

Internetplaatjes zijn zo ontzettend leuk
Verwijderd
Citaat:
ik ben van helemaal niemand, sommige dingen ontstaan gewoon. Woekerend vlees!
ieder zijn eigen geschiedenis.
Oud 23-09-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
ieder zijn eigen geschiedenis.
helemaal correct kerel!
Verwijderd
Minke, zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Ga eens even een soepje maken ofzo, anders ga je zo weer onderuit
Verwijderd
Citaat:
ban!
indd, ik wil geen bilspleten aan de voorkant zien.
Oud 23-09-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Zoiets

Nu voor deze keer dan:

[afbeelding]
Citaat:
ban!

en

Citaat:
Minke, zorg je wel een beetje goed voor jezelf? Ga eens even een soepje maken ofzo, anders ga je zo weer onderuit
Ik eet hopjesvla En heb soep gekocht ja. Maar ik wil nu vooral gewoon even liggen.
Oud 23-09-2010, 14:53
Rationeel
Rationeel is offline
he kut, als ik zometeen ga parkeren in utrecht ben ik officieel door mijn geld heen
Oud 23-09-2010, 14:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oeh joh! Kwijlen doe ik dus niet. Dat valt me echt alles mee En ik had dus ook verwacht dat ik er echt als een debiel uit zou zien, met hangwangen enzo, maar ook dát viel mee.
En ik heb er nu nog twee onder, maar die komen toch niet door en ik heb er ook geen last van dus misschien hoeven die er niet uit
ja bij mij zitten er ook nog 2. Heb niet al te beste kiezen, dus ik mis er een paar. Heb dus die verstandskiezen als backup Ik had voornamelijk last van mn kaak omdat die chirurg flink kracht moest zetten.

Regels voor berichten