Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 11:35
Verwijderd
Ik zou er ook wel flink over twijfelen, 400 inclusief is echt heel weinig voor een centraal gelegen studio. Maar als je 't niet kan betalen dan kun je 't niet betalen, gemoedsrust en financiële onafhankelijkheid zijn meer waard dan welke studio dan ook. Al helemaal als je constant op je tenen moet lopen in je eigen huis omdat je geen lawaai mag maken.
Advertentie
Oud 10-10-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je ze wel kent

[filmpje]
[filmpje]

ik vind ze een beetje te ehm boyband achtig ofzo ik weet niet echt. Maar wordt vast een prima avond
Nope, ik kende het niet. En ik vind het ook niet echt je-van-het, beetje boyband inderdaad. Maar joh, wordt inderdaad vast prima
Oud 10-10-2010, 11:38
Verwijderd
Ik denk bij 'lichtkoepel' trouwens altijd aan zoiets:

En dan denk ik met alle macht "OMFG DO WANT" maar het zijn natuurlijk meestal gewoon zulke dingen:

Oud 10-10-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er ook wel flink over twijfelen, 400 inclusief is echt heel weinig voor een centraal gelegen studio. Maar als je 't niet kan betalen dan kun je 't niet betalen, gemoedsrust en financiële onafhankelijkheid zijn meer waard dan welke studio dan ook. Al helemaal als je constant op je tenen moet lopen in je eigen huis omdat je geen lawaai mag maken.
Nee, dat valt wel mee, maar ze wil geen harde muziek (nou ben ik daar denk ik ook wel vrij ok in) en niet al te veel mensen over de vloer (als in; feestjes). Die heb ik ook niet heel vaak, maar het idee dat het niet MAG vind ik eigenlijk al een beetje vervelend
Oud 10-10-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik denk bij 'lichtkoepel' trouwens altijd aan zoiets:

[afbeelding]

En dan denk ik met alle macht "OMFG DO WANT" maar het zijn natuurlijk meestal gewoon zulke dingen:

[afbeelding]

Yup Maar toch leuk!
Oud 10-10-2010, 11:43
Verwijderd
Ik herken het wel Absinthe altijd moeilijk, want je weet wel wat je achterlaat maar niet precies wat je ervoor terug gaat krijgen..
Oud 10-10-2010, 11:43
Verwijderd
Precies ja..
Oud 10-10-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat valt wel mee, maar ze wil geen harde muziek (nou ben ik daar denk ik ook wel vrij ok in) en niet al te veel mensen over de vloer (als in; feestjes). Die heb ik ook niet heel vaak, maar het idee dat het niet MAG vind ik eigenlijk al een beetje vervelend
Ja dat lijkt me een beetje een beklemmend gevoel ofzo. Lastige beslissing!
Oud 10-10-2010, 11:47
Verwijderd
Ja, ik geef ook nauwelijks feestjes, maar als het niet zou mogen dan zou ik ze opeens juist heel graag willen, denk ik.
Oud 10-10-2010, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Precies ja..
Misschien toch heel stom zo'n lijstje maken met voor- en nadelen en overleggen met vrienden/ouders, maar lastig ja vooral dat er nu al van die regels vast liggen

en herken het want ben ook al paar maanden aan het twijfelen of ik zal verhuizen
Oud 10-10-2010, 11:48
Verwijderd
en anders moet je gewoon feestje geven als die vrouw op vakantie is
Oud 10-10-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik geef ook nauwelijks feestjes, maar als het niet zou mogen dan zou ik ze opeens juist heel graag willen, denk ik.
Ja
En ik stel me dan ook zo voor dat je dan jarig bent, en dat je dan aan de hospita moet vragen of je je verjaardag wel mag vieren Zo erg zal het natuurlijk allemaal wel niet zijn, maar toch... er rust een soort druk op die ik niet zo prettig vind.
Oud 10-10-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Misschien toch heel stom zo'n lijstje maken met voor- en nadelen en overleggen met vrienden/ouders, maar lastig ja vooral dat er nu al van die regels vast liggen

en herken het want ben ook al paar maanden aan het twijfelen of ik zal verhuizen
Misschien geen slecht idee nee.

En heb je een andere woning op het oog of wil je gewoon weg van waar je nu zit?
Oud 10-10-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
CreativeMusic naamzoek, ik lees ineens een stuk of tien mannen-zijn-stom posts tegelijk van je heb je liefdesverdriet?
nee mannen zijn gewoon stom!
Oud 10-10-2010, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Misschien geen slecht idee nee.

En heb je een andere woning op het oog of wil je gewoon weg van waar je nu zit?
En, ik denk, vooral kijken naar je gevoel. Soms kan alles wat op papier staat heel mooi zijn maar als je niet fijn voelt daar (vanwege die vrouw of andere dingen) dan maakt het ook niet meer uit hoe mooi en groot het is (vind ik dan)

Ik woon nu wel in leuk huis met iig 4 vriendinnen met wie ik het goed kan vinden (en daarbij nog 12 anderen..) maar het is 40 min reizen naar mijn school, meer dan half uur fietsen naar de stad en eigenlijk in Amstelveen.
En via studentenwoningen kan ik nu wonen in Amsterdam Oost en vet mooie plek en een keer midden in de stad en dat lijkt me wel gaaf alleen weet ik wel welke vriendinnetjes ik hier achterlaat, maar niet hoe ik het ga vinden met mijn nieuwe huisgenoten..
Oud 10-10-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
How you doin'
well how you think i'm doing?
Oud 10-10-2010, 11:57
Verwijderd
Citaat:
En, ik denk, vooral kijken naar je gevoel. Soms kan alles wat op papier staat heel mooi zijn maar als je niet fijn voelt daar (vanwege die vrouw of andere dingen) dan maakt het ook niet meer uit hoe mooi en groot het is (vind ik dan)

Ik woon nu wel in leuk huis met iig 4 vriendinnen met wie ik het goed kan vinden (en daarbij nog 12 anderen..) maar het is 40 min reizen naar mijn school, meer dan half uur fietsen naar de stad en eigenlijk in Amstelveen.
En via studentenwoningen kan ik nu wonen in Amsterdam Oost en vet mooie plek en een keer midden in de stad en dat lijkt me wel gaaf alleen weet ik wel welke vriendinnetjes ik hier achterlaat, maar niet hoe ik het ga vinden met mijn nieuwe huisgenoten..
Hmja, daar zeg je wel wat.

En dat klinkt ook wel als een lastige kwestie inderdaad...
Oud 10-10-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Hmja, daar zeg je wel wat.

En dat klinkt ook wel als een lastige kwestie inderdaad...
Ik hoop dat het je wat helpt

Ja argh ik ben al zo'n held met kiezen (maarnietheus) ik heb gewoon niet heel veel vrienden dus dat maakt het lastig want ik wil niet heel veel alleen thuis zitten
Oud 10-10-2010, 12:03
Verwijderd
sinthe, heb je heter al met je ouders over gehad? misschien kunnen ze afentoe wat geld bijschieten, of misschien kun je een bijbaantje vinden voor naast je toneellessen?
Oud 10-10-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
nee mannen zijn gewoon stom!
Ik ben het helemaal met je eens in deze!
Mannen zijn naar.
Oud 10-10-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
sinthe, heb je heter al met je ouders over gehad? misschien kunnen ze afentoe wat geld bijschieten, of misschien kun je een bijbaantje vinden voor naast je toneellessen?
Dat eerste wil ik eigenlijk gewoon niet. Dat tweede is natuurlijk wel een optie, maar ik ga eerst proberen om m'n droombaan te bemachtigen.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens in deze!
Mannen zijn naar.
Rare types jullie.
Verwijderd
tuurlijk moet je zeker doen! heel veel succes daarmee! gaat vast lukken. ps: wat is je droombaan precies?
Oud 10-10-2010, 12:09
Verwijderd
Eigenlijk lieg ik. Mijn droombaan is theateractrice bij een groot gezelschap in Nederland, dat volle zalen trekt. Maar dit is een andere (meer realistische maar ook vrij lastige om bij terecht te komen ) droombaan; programmeur bij hét theatertje van Tilburg.
Oud 10-10-2010, 12:10
Verwijderd
Oeh ik ben goed bezig, ik ben vandaag vroeg opgestaan zodat ik na het afmaken van dit verslag in de zon kan gaan zitten en ik wil ook nog gaan hardlopen!
Oud 10-10-2010, 12:12
Verwijderd
Maar absinthe jij kan best heel erg goed acteren toch? Als dat echt je droombaan is en je weet van jezelf dat je het goed kan. Waarom trek je dan niet wat extra tijd uit om audities te regelen, theatergezelschappen te zoeken, desnoods stuur je tapes mee. Als dat je droombaan is dan is het niet geschoten altijd mis.

En heb je al wat over die soll. gehoord?
Oud 10-10-2010, 12:17
Verwijderd
Je moet natuurlijk ook realistisch zijn. Mijn droombaan is ultieme heerser van het universum, maar dat zit er voorlopig niet in.
Oud 10-10-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Je moet natuurlijk ook realistisch zijn. Mijn droombaan is ultieme heerser van het universum, maar dat zit er voorlopig niet in.
Verwijderd
Oke dus jij vind dat iedereen die goed kan zingen bij voorbaat al niet hoeft te proberen wat naamsbekendheid etc. op te bouwen en demo's te maken want ja niks heeft zin.
Verwijderd
Citaat:
.Mijn droombaan is ultieme heerser van het universum, maar dat zit er voorlopig niet in.
Oud 10-10-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Oke dus jij vind dat iedereen die goed kan zingen bij voorbaat al niet hoeft te proberen wat naamsbekendheid etc. op te bouwen en demo's te maken want ja niks heeft zin.
daar ga ik over twee maanden mee beginnen in ierland. en dan probeer ik dat een jaar lang en kijk ik of het lukt. Lukt het, dan ga ik zeker verder, lukt het niet, dan ga ik een nieuwe studie volgen.
Oud 10-10-2010, 12:24
Verwijderd
Nice! Waarom ierland, heeft dat ook een reden?
Jij lijkt een beetje op een meisje van Taking the stage.
Programma op MTV over mensen die een speciale studie volgen o.a. ballet, singer songwriter lessen etc. voor de heul creatieve en talentvolle jongeren dus.
Oud 10-10-2010, 12:26
Verwijderd
ierland heeft een hele levendige singer-songwriter en folkscene. en ieren zijn heel aardig.
Oud 10-10-2010, 12:28
Verwijderd
Je kan ook Hollywood proberen er is daar een cafe waar alle singer sonwriters hun kans grijpen. Laura Jansen heeft het daar gemaakt.
Ierland lijkt mij een heel leuk om op vakantie heen te gaan.
Oud 10-10-2010, 12:29
Verwijderd
ik ben niet zo dol op amerikanen om eerlijk te zijn
Oud 10-10-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
ik ben niet zo dol op amerikanen om eerlijk te zijn
Hoezo?
Oud 10-10-2010, 12:30
Verwijderd
Ga je daar wonen CM?
Oud 10-10-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
daar ben ik nog niet helemaal achter.
Verwijderd
Citaat:
Ga je daar wonen CM?
als ik een baan en kamer kan vinden wel ja.
Verwijderd
Hollywood zit vol mensen die er van alles willen bereiken, vaak met behulp van al hun spaargeld, en ze gaan bijna allemaal gedesillusioneerd en blut terug naar huis. Het lijkt me een enorm deprimerende plaats.
Oud 10-10-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
als ik een baan en kamer kan vinden wel ja.
Tof Ben je al op zoek?
Verwijderd
Citaat:
Maar absinthe jij kan best heel erg goed acteren toch? Als dat echt je droombaan is en je weet van jezelf dat je het goed kan. Waarom trek je dan niet wat extra tijd uit om audities te regelen, theatergezelschappen te zoeken, desnoods stuur je tapes mee. Als dat je droombaan is dan is het niet geschoten altijd mis.

En heb je al wat over die soll. gehoord?
Het is een droombaan, maar dan vooral de lusten ervan en niet de lasten zegmaar

Ik ben absoluut niet goed in het ellebogenwerk en een plek bij een theatergezelschap krijg je niet makkelijk als je geen acteursopleiding gedaan hebt. Soms openen zich wel deuren hoor, en daar loop ik dan ook wel naar binnen Maar het levert tot nog toe alleen nog op dat er een paar belangrijke maar vooral minder belangrijke mensen fan van me zijn, en daar blijft het dan bij. En ik ben niet van het netwerken, en ik weet ook niet of ik dat zou willen zijn. Al die ego's in dat toneelwereldje, bah

Nee, heb hem ook nog niet opgestuurd doe ik vandaag, dadelijk.
Verwijderd
precies dit.
Verwijderd
Citaat:
Tof Ben je al op zoek?
ik zal nu eens even gaan zoeken
Oud 10-10-2010, 12:33
Verwijderd
Aww, Solomon Burke is overleden.

Op Schiphol of all places.
Verwijderd
Citaat:
Best handig als je over 2 maanden weg wilt
Verwijderd
Citaat:
Best handig als je over 2 maanden weg wilt
ja. ik weet alleen begod niet waar ik moet beginnen
Oud 10-10-2010, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je in een restaurant gaan werken en dan neurie en zing je zomaar wat en POEF opeens wordt je ontdekt.
Oud 10-10-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Hollywood zit vol mensen die er van alles willen bereiken, vaak met behulp van al hun spaargeld, en ze gaan bijna allemaal gedesillusioneerd en blut terug naar huis. Het lijkt me een enorm deprimerende plaats.
Volgens mij was Antonie Kamerling ook heel gedesillusioneerd teruggekomen, met zijn B-rolletjes en vergane hoop op doorbreken in de States.
Oud 10-10-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik maak me er echt zorgen over hoor. Wij hebben islamitische familie - wat moeten we tegen hun zeggen? In ons huis zijn jullie altijd welkom, maar in ons land misschien niet?
Bah
Meer naar het jeugdjournaal kijken.

En CreativeMusic, de economie van Ierland is wel ontzettend naar de klote. Betekent niet dat je geen baan kan vinden maar ik zou alvast via internet solliciteren!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten