Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 13:26
Rationeel
Rationeel is offline
ow, de dijk is wel prima
Advertentie
Oud 14-10-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Wacht maar, over een maand weet je dat je dat heel hard kunt roepen/typen en vervolgens tóch nog uren blijft hangen.
Mwah, dat zal wel meevallen denk ik toch
Verwijderd
Nu ben ik écht weg!
Verwijderd
Citaat:
jaja, nú al blijf je twee minuten hangen nadat je zei dat je weg zou gaan! Daar begint het mee
Oud 14-10-2010, 13:30
Verwijderd
kan hier iemand haken? kan je dat met alle soorten wol doen?
Oud 14-10-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
>>
Citaat:
Nu ben ik écht weg!
>> dit wordt met de dag erger. Totdat je aan het foruminfuus zit.
Oud 14-10-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
fizzle naamzoek!

ook al is ze hier een beetje weinig de laatste tijd
Verwijderd
Citaat:
fizzle naamzoek!
oh ja en flyaway naamzoek!
Verwijderd
Citaat:
Je kunt haken met alle draad, zelfs ijzerdraad of opgerolde plastic zakjes mocht je daar zin in hebben. Of het er mooi uit komt te zien is een tweede, en het makkelijkste gaat het met haakgaren (vaak katoen, niet wol) zoals ze dat verkopen in fournitourenwinkels, maar dat is dan ook meteen het duurste. Met ''gewoon'' een bol wol zoals die bij de Wibra te koop zijn, gaat het prima, het is alleen niet super mooi.
Oud 14-10-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
het staat er nog hoor je hebt niet gewijzigd maar een nieuwe post gemaakt

ja, en ik heb ook zo'n beetje dik plastic tafellaken gekocht, kan ik wat stevigere etuitjes maken
\

Citaat:
Nee.

Citaat:
>>
>> dit wordt met de dag erger. Totdat je aan het foruminfuus zit.
Dit.
Oud 14-10-2010, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Je kunt haken met alle draad, zelfs ijzerdraad of opgerolde plastic zakjes mocht je daar zin in hebben. Of het er mooi uit komt te zien is een tweede, en het makkelijkste gaat het met haakgaren (vaak katoen, niet wol) zoals ze dat verkopen in fournitourenwinkels, maar dat is dan ook meteen het duurste. Met ''gewoon'' een bol wol zoals die bij de Wibra te koop zijn, gaat het prima, het is alleen niet super mooi.
ah die kleine bolletjes, die heb ik gezien ja en die vond ik best prijzig. Ik wil een sjaal haken als ik die workshop heb gehad en dat mag er wel grof uitzien. Danku voor het antwoord.
Oud 14-10-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Daarom ging ik een tijd maar niet posten in wsz, maar ik ben toch weer gezwicht
En wij zijn blij dat je weer voor ons gezwicht bent.
Oud 14-10-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
ah die kleine bolletjes, die heb ik gezien ja en die vond ik best prijzig. Ik wil een sjaal haken als ik die workshop heb gehad en dat mag er wel grof uitzien. Danku voor het antwoord.
Voor een sjaal is van dat dikke, onregelmatige ''vlokkige'' draad heel mooi! Let er dan vooral op dat het zacht is. Die winkels zijn wel super handig voor advies trouwens, ze hebben er allerlei proeflapjes zodat je kunt kijken hoe het gehaakt/gebreid uitpakt en weten precies welke dikte naalden bij wel garen hoort en zo. Nog echt van die dienstige winkeltjes zijn het, heel leuk.
Oud 14-10-2010, 13:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zoals Medeia al zei, kan je met alles haken. Het ene haakt wel makkelijker dan het andere. Als je net begint kan je beter garen kiezen dat niet al te 'open' is. Dan is het makkelijker om de hele draad op te pakken ipv er steeds met je naald doorheen te prikken.
Oud 14-10-2010, 13:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En wij zijn blij dat je weer voor ons gezwicht bent.
Hoera!
Oud 14-10-2010, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Zoals Medeia al zei, kan je met alles haken. Het ene haakt wel makkelijker dan het andere. Als je net begint kan je beter garen kiezen dat niet al te 'open' is. Dan is het makkelijker om de hele draad op te pakken ipv er steeds met je naald doorheen te prikken.
Idd!

Is mijn basisschool toch nog ergens goed voor geweest, haha.
Verwijderd
Citaat:
@ egon: waar heb je eigenlijk je nick vandaan?
Citaat:
ik gok de kunstenaar egon schiele.

correct!
Verwijderd
Lunchtijd.
Oud 14-10-2010, 13:39
Verwijderd
ik heb zo'n ontzettend lelijke riem aan dat ik telkens moet lachen als ik hem zie maar hij is wel echt nodig dus ik hou hem lekker aan.
Oud 14-10-2010, 13:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb inmiddels zo'n pop uit Little Big Planet gehaakt, maar hij is nog oogloos (kan nergens de goede knopen vinden) en z'n benen zijn ook een beetje freakishly kort .
Oud 14-10-2010, 13:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een riem heb je toch óm, niet aan!
Oud 14-10-2010, 13:43
Verwijderd
ik zeg altijd aan
Oud 14-10-2010, 13:46
Verwijderd
Oh haaiii

Ik werd om 9 uur wakker met DORST en toen heb ik gekeken naar Schooltv, en toen ging ik weer slapen en werd ik pas weer om 13:45 wakker
Oud 14-10-2010, 13:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik zeg altijd aan
Hm misschien zeggen ze alleen in het noorden om ofzo
Oud 14-10-2010, 13:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleh ik moet zo nog de stad in om een kadootje voor m'n tante te kopen, maar ben ongeïnspireerd. Kom niet verder dan bodylotion ofzo. Iemand een briljant idee?
Oud 14-10-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Oh haaiii

Ik werd om 9 uur wakker met DORST en toen heb ik gekeken naar Schooltv, en toen ging ik weer slapen en werd ik pas weer om 13:45 wakker
en terecht.
Oud 14-10-2010, 13:50
Verwijderd
Citaat:
"Die drie dronken meisjes" Jongens, het komt nooit meer goed met mijn reputatie
Haha, ik moest ook al lachen
Oud 14-10-2010, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Bleh ik moet zo nog de stad in om een kadootje voor m'n tante te kopen, maar ben ongeïnspireerd. Kom niet verder dan bodylotion ofzo. Iemand een briljant idee?
Boek, altijd goed. Ok, dat is niet een heel briljant idee.
Oud 14-10-2010, 13:53
Verwijderd
Wat zal ik morgen en overmorgen eens gaan eten?
Oud 14-10-2010, 13:55
Verwijderd
Zuurkool. En. Gepofte aardappel, salade en iets vlezigs of aanverwants.
Oud 14-10-2010, 13:56
Verwijderd
hmm zuurkool-ovenschotel

salade vind ik het wat koud voor
Oud 14-10-2010, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Boek, altijd goed. Ok, dat is niet een heel briljant idee.
Ja, ik had natuurlijk al wel aan een boek gedacht, maar geen idee wat ze al hefet gelezen. Hm. Ik ga wel even lekker boeken doorsnuffelen straks <33.
Oud 14-10-2010, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook nog niet bedacht wat ik ga eten. Maar het wordt vast juist wèl een salade. Allermakkelijkst.
Oud 14-10-2010, 14:00
Verwijderd
Het eten voor vandaag heb ik wel al bedacht gefrituurde geitenkaasjes, zoetzure uien, warme tomaten en brood. Ik zie wel op tegen het frituren van de kaasjes
Oud 14-10-2010, 14:00
Verwijderd
ik heb ook een salade voor vanavond. Het plan was sardientjes, tomaten, komkommer en ui maar die laatste 2 zijn op dus het is alleen sardientjes met tomaat en veel kruiden geworden.
Oud 14-10-2010, 14:01
Verwijderd
Ik eet salades het hele jaar door dat at ik dus gister. En vandaag zuurkool met ananas <3
Wat zijn zoetzure uien?
Oud 14-10-2010, 14:02
Verwijderd
Ik heb nog veel gehakt in de vriezer, wat zal ik maken?
Oud 14-10-2010, 14:02
Verwijderd
Ik eet vanavond bij een vriendinnetje die belachelijk goed kan koken, dus ik laat me verrassen
Oud 14-10-2010, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Paupermacaroni. Of een ovenschotel. Of lekkere grootmoeders gehaktballen <3
Oud 14-10-2010, 14:04
Verwijderd
Als ik dit hoofdstuk af heb mag ik een kop koffie gaan drinken beneden. Het gaat over negligence. Een van de zaken heet Winterbottom v./ Wright. Huhuhu winterbottom.
Verwijderd
Iedereen hier kan goed koken lijkt wel. Sarah eet altijd van die lekkere dingen, en Moz ook.
Ik maak altijd heel simpele dingen hoor. Ik wil ook wel beter lere koken, maar ik heb nooit zoveel zin om er veel tijd aan te besteden.
Verwijderd
Citaat:
Ik eet salades het hele jaar door dat at ik dus gister. En vandaag zuurkool met ananas <3
Wat zijn zoetzure uien?
2 el mosterd, 2 el honing, 2 el goede azijn en 2 el olie mengen. 3 rode uien in acht partjes snijden en door het mengsel halen, 20 minuten in de oven zetten en daarna nog 15 minuten in een pan bakken.
Verwijderd
Citaat:
Iedereen hier kan goed koken lijkt wel. Sarah eet altijd van die lekkere dingen, en Moz ook.
Ik maak altijd heel simpele dingen hoor. Ik wil ook wel beter lere koken, maar ik heb nooit zoveel zin om er veel tijd aan te besteden.
Oh ik heb nu vakantie, dan doe ik dat. Normaal maak ik ook gewoon altijd macaroni of nasi ofzo
En de bijzondere dingen komen altijd uit kookboeken.
Oud 14-10-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Gehaktballen <3
Oud 14-10-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Bij mij lijkt dat alleen maar zo hoor. Want als je iets vet lekkers of sjieks of uitgebreid maakt is het leuk om daarover te vertellen, soort voor- of napret. Ik kom het niet elke keer melden als ik Mac vreet of diepvriespizza of ander suf eten.
Oud 14-10-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
2 el mosterd, 2 el honing, 2 el goede azijn en 2 el olie mengen. 3 rode uien in acht partjes snijden en door het mengsel halen, 20 minuten in de oven zetten en daarna nog 15 minuten in een pan bakken.
Hm dat ga ik eens proberen, klinkt wel interessant
Verwijderd
Nu ga ik boodschappen doen en ik vind dat ik met de auto mag
Verwijderd
ik kan niet koken hoor.
Oud 14-10-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
ik kan niet koken hoor.
Wat eet je dan meestal?

Een vriendin van me die vorig jaar op kamers is gegaan die at eerst alleen maar magnetronmaaltijden enzo. Je hoeft echt geen feestmaal op tafel te zetten, maar hoe moeilijk is het om te beginnen met nasi of spaghetti oid.

Maar zij is sowieso een beetje mwlegh.
Oud 14-10-2010, 14:09
Verwijderd
Balkie gaat de sleutel overdragen aan Ruttie.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten