Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 16:06
Verwijderd
Ik zit al 3 dagen in snow patrol modus, het wordt nogal pathetisch.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
ik vroeg me godverdomme al af waarom mijn tante zei dat ze de nieuwe ontwikkelingen wel verrassend vond maar desondanks wel oke. ik dacht dat ze het over mijn nieuwe kamer had :"""""(

Ik moest best hard lachen om je hele verhaal. Terwijl het ergens best een beetje sneu is.
Verwijderd
Citaat:
Trek dan je mond open Ludwig Vulcaan.
ik schrijf haar wel een brief ofzo
en dan duik ik een paar weken onder
Verwijderd
Citaat:
ik vroeg me godverdomme al af waarom mijn tante zei dat ze de nieuwe ontwikkelingen wel verrassend vond maar desondanks wel oke. ik dacht dat ze het over mijn nieuwe kamer had :"""""(
o man dat klinkt vrij ...apart allemaal ;x
Oud 28-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Sann naamzoek.
story of my life :')
Oud 28-10-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
o man dat klinkt vrij ...apart allemaal ;x
ze klonk ook erg teleurgesteld toen ik zei dat het niet waar was :"D alsof ik als een soort monster door haar stad gemaakt van kaartenhuizen was gaan lopen.
Oud 28-10-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
ik schrijf haar wel een brief ofzo
en dan duik ik een paar weken onder
Bij viking?

mijn koelkast heeft uuuuuren open gestaan kak!

maar mijn aquarium is zeer prettig nu om aan te zien <3

Morgen naar een museum! Maar welke?!?!!
Oud 28-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Welke nieuwe ontwikkelingen? Maak er een blog over
Oud 28-10-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Bij viking?

Ik zag gisteravond toevallig op google maps een waterleidingmuseum in Utrecht.
Oud 28-10-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Welke nieuwe ontwikkelingen? Maak er een blog over
Of een boek, Luddie kan een bestseller maken.
Verwijderd
Oh, en ik ga NU de smaken Babi Panggang en Mango Chili proberen. Brb in 2 minuten met een testuitslag.

Die Joppie hadden ze niet eens ;\
Verwijderd
Citaat:
Verdeurie Dat klinkt spannend!
Oud 28-10-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik ga NU de smaken Babi Panggang en Mango Chili proberen. Brb in 2 minuten met een testuitslag.
Wees zeer duidelijk over de mango chili, do want but then again not.
Verwijderd
Citaat:
Bij viking?

weet ik niet. misschien bij viking. zwem naar londen, daar hebben ze mooie musea!
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik een keer geweest :')
Oud 28-10-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
weet ik niet. misschien bij viking. zwem naar londen, daar hebben ze mooie musea!
Tegen de tijd dat ik daar aan kom moet ik alweer in de les zitten!
Oud 28-10-2010, 16:20
Verwijderd
Wat irritant van je moeder Egon
Oud 28-10-2010, 16:20
Verwijderd
Oud 28-10-2010, 16:22
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een 8,5 gekregen voor een presentatie
Oud 28-10-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Wees zeer duidelijk over de mango chili, do want but then again not.
Nou, de Babi Panggang is iig een beetje muf en saai, smaakt ook totaal niet naar geroosterd varkensvlees of zoetzure saus.

De Mango Sweet Chili is wat friszurig, smaakt wel mango-achtig, maar niet echt pittig.

De Mango Sweet Chili wint, maar je kunt beter gewoon naturel chips kopen en die dippen in de mango-chutney.
Oud 28-10-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Wat irritant van je moeder Egon
ach, ik kan wel lachen maar ze is gewoon soms een beetje te random voor me. Als de koffie smerig is heeft dat ook met kopdoekjes en moslims te maken en alles. Ze gokt ook maar wat, het zou leuk zijn als ze eens goed zou gokken.
Oud 28-10-2010, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een 8,5 gekregen voor een presentatie
heel erg netjes
Oud 28-10-2010, 16:26
Verwijderd
Oh ik bedenk net dat ik vanavond pilates wou gaan doen en dat dat om 18:00 begint

edit: nouja ik ga zaterdag wel naar pilates.
Oud 28-10-2010, 16:28
Verwijderd
Citaat:
ach, ik kan wel lachen maar ze is gewoon soms een beetje te random voor me. Als de koffie smerig is heeft dat ook met kopdoekjes en moslims te maken en alles. Ze gokt ook maar wat, het zou leuk zijn als ze eens goed zou gokken.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Nouja, het uiteggen heeft dan geen zin, laat haar dan maar eens zelf achter komen dat het spuien van allerlei theorieen die mogelijk bevestigd zouden kunnen worden geen effectieve manier is om met jou het over dit onderwerp te hebben.
Oud 28-10-2010, 16:29
Verwijderd
Maar egon, welke nieuwe ontwikkelingen doelde je moeder dan op?
Oud 28-10-2010, 16:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, de Babi Panggang is iig een beetje muf en saai, smaakt ook totaal niet naar geroosterd varkensvlees of zoetzure saus.

De Mango Sweet Chili is wat friszurig, smaakt wel mango-achtig, maar niet echt pittig.

De Mango Sweet Chili wint, maar je kunt beter gewoon naturel chips kopen en die dippen in de mango-chutney.
Ik vind dat iets absurds, chips met fruitsmaken. Dan kun je net zo goed winegums met aardappelsmaak eten.
Oud 28-10-2010, 16:30
Verwijderd
Ik vind alle andere chips dan cheese&onion absurd.
Oud 28-10-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Nouja, het uiteggen heeft dan geen zin, laat haar dan maar eens zelf achter komen dat het spuien van allerlei theorieen die mogelijk bevestigd zouden kunnen worden geen effectieve manier is om met jou het over dit onderwerp te hebben.
man, jouw zinnen zou ik op mijn arm moeten laten tatoeëren en dan vervolgens mijn arm continu voor haar hoofd laten zweven, in plaats van een of andere rottende plank
Oud 28-10-2010, 16:32
Verwijderd
oh mijn enige persoon die naar de kijkavond kwam belt net af, nu heb ik een lege avond <3 zó fijn is dat opeens
Oud 28-10-2010, 16:34
Uice
Uice is offline
Echt?
Oud 28-10-2010, 16:36
Verwijderd
echt?
Oud 28-10-2010, 16:36
Verwijderd
Heus?
Oud 28-10-2010, 16:38
Verwijderd
Niet?
Verwijderd
Werkelijk?
Verwijderd

The thing which really surprises you is that all products used for cooking in McDonald’s are usual products that you can find in every Russian grocery store. Formerly all products were made by a special McCenter, but now Russia’s McDonald’s have a line of suppliers. For instance, milk is a usual Parmalat one (can be found almost in every shop in Russia and CIS.)
Oud 28-10-2010, 16:39
Verwijderd
Waar is die kijkavond?
Oud 28-10-2010, 16:40
Verwijderd
Neen he, ben ik de combo-breaker
Verwijderd
in mijn oude kamer
Uice
Uice is offline
Citaat:
echt?
Ja, ik bedoel, is het echt fijn?
Oud 28-10-2010, 16:41
Verwijderd
Citaat:
in mijn oude kamer
Boven het rokerscafe? Wat de neuk doe je daar dan nog?
Oud 28-10-2010, 16:41
Verwijderd
Goedemiddag!
Oud 28-10-2010, 16:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

The thing which really surprises you is that all products used for cooking in McDonald’s are usual products that you can find in every Russian grocery store. Formerly all products were made by a special McCenter, but now Russia’s McDonald’s have a line of suppliers. For instance, milk is a usual Parmalat one (can be found almost in every shop in Russia and CIS.)
Wat is het voor beest?
Oud 28-10-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik bedoel, is het echt fijn?
oh zo, excuses, dat begreep ik even niet. Nou ja, ik vind het fijn, op korte termijn, omdat als ik iets in de avond moet doen denk ik om vier uur al 'oh over vier uur moet ik dit gaan doen', om zes uur 'oh ik heb nog maar twee uur om zelf leuke dingen te doen' en om zeven uur 'over een uur moet ik iets doen'. Nu is heel mijn avond weer vrij en open en daardoor lijkt hij tien keer zo lang en fijn.
Oud 28-10-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Boven het rokerscafe? Wat de neuk doe je daar dan nog?
niets maar ik zoek een nieuwe huurder voor die ruimte omdat het mijn huisgenoten daar niet zoveel uitmaakt en als ik er snel iemand voor kan vinden betaal ik niet een maand extra huur.
Oud 28-10-2010, 16:45
Uice
Uice is offline
Over kijken gesproken, vanavond ga ik misschien wel voor het eerst The Last Crusade bekijken.
Oud 28-10-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat iets absurds, chips met fruitsmaken. Dan kun je net zo goed winegums met aardappelsmaak eten.
Ja. Of stront, da's nog meer genieten.
Oud 28-10-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Over kijken gesproken, vanavond ga ik misschien wel voor het eerst The Last Crusade bekijken.
Nu pas?
Oud 28-10-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Wat is het voor beest?
Geen idee, gevonden in rusland.
Oud 28-10-2010, 16:48
Verwijderd
Randstedelingen:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1818300
Ook in Amsterdam is dat toch geen probleem? alleen het vinden van een betaalbaar appartement met drie ruime kamers lijkt me lastig.
Oud 28-10-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, gevonden in rusland.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten