Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 15:11
Verwijderd
Watermeloenen zijn lekker en ontzettend handig voor ongeveer alles <3 net als vorken dus.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
In Shanghai en Hangzou was het eten vooral zeevis met oestersaus en paddestoelen met oestersaus en kip met oestersaus en een hard soort tofu met oestersaus. En aubergine met knoflook. Bij elke maaltijd werd rijst geserveerd en een soort heel dunne soep met wat bosuitjes en tomaten erin, die bedoeld was voor ná de vlees/groentegerechten. En na het eten kregen we overal watermeloen
De oestersaus kwam na een week wel een beetje mijn neus uit.

Maar mijn ouders zijn ook een aantal keer in een andere regio geweest, in het binnenland, ik kom even niet op de naam. En daar was het eten weer totaal anders.
Dat klinkt wel erg als wat ik op die bruiloft had, veel vis en schaal- en schelpdieren, veel oestersaus, ook die dunne soep en ook watermeloen!
Oh, en een speenvarken.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Deze had ze gemaakt voor iemand die haar uitschold op 'r site, maar jij kan 'm vast ook waarderen.
De manier waarop ze "Why hello Kyle...we meet again" zegt is echt freaky. Ze is wel tof, waar vind je dat soort creatieve, prettig gestoorde chicks nog meer?
Oud 28-10-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Watermeloenen zijn lekker en ontzettend handig voor ongeveer alles <3 net als vorken dus.
De combinatie is ook heel handig Meloen in stukjes met een vork eten <3
Oud 28-10-2010, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Waar ergens woon je dan, dat je de mensen die aan je deur komen niet verstaat?
brabant ;d;;d:;d;D:
Verwijderd
Citaat:
De manier waarop ze "Why hello Kyle...we meet again" zegt is echt freaky. Ze is wel tof, waar vind je dat soort creatieve, prettig gestoorde chicks nog meer?
*wijst naar para*
Verwijderd
Citaat:
jep, je kan soep ook met watermeloen eten.
Verwijderd
Citaat:

Watermeloenen zijn handig als cadeautje, om spuugwedstrijden te doen, als gespreksopener, dorstlesser, maagvuller, gezelligheidsobject, als zelfverdediging, om te schilderen, ze zien er mooi uit...
Oud 28-10-2010, 15:14
Verwijderd
Citaat:
brabant ;d;;d:;d;D:
d;d;D:;dd;D
Oud 28-10-2010, 15:15
Verwijderd
Pff watermeloenen. Die hoef ik alleen als ze vierkant zijn.
Verwijderd
Citaat:

Watermeloenen zijn handig als cadeautje, om spuugwedstrijden te doen, als gespreksopener, dorstlesser, maagvuller, gezelligheidsobject, als zelfverdediging, om te schilderen, ze zien er mooi uit...
bowlen
Verwijderd
watermeloenen zijn lame
Oud 28-10-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Pff watermeloenen. Die hoef ik alleen als ze vierkant zijn.

Leuk cadeautje als iemand jarig is.
Verwijderd
Watermeloen na het eten vond ik wel fijn, ik heb na het eten toch vaak zin in zoet, en watermeloen geeft dan niet zo'n plakkerige nasmaak maar frist je mond meteen lekker op
Oud 28-10-2010, 15:17
Verwijderd
Ik heb ooit een - volgens mij Chinese - film gezien waarin er geen water was (of iig heel weinig), maar wel nog heel erg veel watermeloenen.
Oud 28-10-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Watermeloen na het eten vond ik wel fijn, ik heb na het eten toch vaak zin in zoet, en watermeloen geeft dan niet zo'n plakkerige nasmaak maar frist je mond meteen lekker op
behalve als je er echt helemaal in moet met je mond, en je gezicht eronder zit. dat gaat best plakken na een tijdje.
Verwijderd
het is donderdag en dus uitga avond maar ik heb drie films die ik wil zien en een kijkavond die ik moet houden dus ik ga daar naar toe, doe de deur open, zeg OKE DOEI en kijk lekker die drie films.
Verwijderd
Citaat:
behalve als je er echt helemala in moet met je mond, en je gezicht eronder zit. dat gaat best plakken na een tijdje.
Ja ok. Dan wel. Of nouja geen plakkerige nasmaak maar gewoon een plakkerig gevoel Maar daar was het gewoon in driehoekjes gesneden.
Oud 28-10-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ja ok. Maar daar was het gewoon in driehoekjes gesneden.
Handig, en daar kon je je stokje mooi inprikken?
Oud 28-10-2010, 15:20
Verwijderd
Driehoekjes mogen met je handen.
Oud 28-10-2010, 15:22
Verwijderd
handen zijn ook handig, net zoals watermeloenen en vorken.
Oud 28-10-2010, 15:22
Verwijderd
het gaat verdomme al vanaf 12 uur vanochtend over eten hier net als ik niets te bikken heb. Sadisten.
Oud 28-10-2010, 15:23
Verwijderd

so, so true
Verwijderd
Citaat:
het gaat verdomme al vanaf 12 uur vanochtend over eten hier net als ik niets te bikken heb. Sadisten.
Ahw.
Waar zullen we het anders over hebben?
Verwijderd
Citaat:
misschien moet je dan toch even naar de winkel
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

so, so true
Ja, nogal.
Oud 28-10-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
sorry ik probeerde al over te schakelen op handen.
Oud 28-10-2010, 15:24
Verwijderd

Dat verhaal van die cake
Oud 28-10-2010, 15:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[afbeelding]

so, so true
Sann naamzoek.
Oud 28-10-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

so, so true
Tekende ik maar pterodactyls als ik eigenlijk nuttige dingen moest doen. Dan had ik tenminste daarna nog een tekening van een pterodactyl en een licht verbeterde tekenvaardigheid. Ik ga alleen maar alle plaatjes op het cheezburgernetwerk bekijken, ook de flauwe. En voor mensen die op school&studie een vraag stellen het antwoord bij elkaar googelen terwijl ze dat zelf ook wel kunnen.
Oud 28-10-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
En voor mensen die op school&studie een vraag stellen het antwoord bij elkaar googelen terwijl ze dat zelf ook wel kunnen.
sociaal.
Oud 28-10-2010, 15:27
Verwijderd
Als ik me verveel ga ik naar buiten om een uur lang door het dorp te lopen. Of ik ga forumen. Of een boek lezen. Of woordjes overhoren die ik drie jaar geleden moest kennen. Of puzzels maken.
Oud 28-10-2010, 15:32
Verwijderd
Ik moet nu eigenlijk afwassen en leren, maar ik zit met een marsipulami-album op schoot te forumen.
Oud 28-10-2010, 15:34
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben zo productief geweest vandaag
Oud 28-10-2010, 15:34
Verwijderd
Even een planning maken

Ik ga van 16:32 tot 16:45 het marsipulami-album uitlezen en een appel eten. Van 16:45 tot 17:30 afwassen (het is een monster-afwas). Van 17.30 tot 18:30 naar buiten, fietsen ofzo. Dan zo'n beetje eten en Glee kijken. Om 20:00 mijn moeder bellen. Leren doe ik dan morgen wel.
Oud 28-10-2010, 15:36
Lorelei
Lorelei is offline
Eventjes m'n oproepje nog opnieuw:

Ik ben op zoek naar ouders die voor de keuze hebben gestaan om meertalig op te voeden (het doet er niet toe welke keuze ze uiteindelijk gemaakt hebben).

Tweetalig mag ook ABN-Dialect zijn.

Het gaat om het invullen van een enquête die per mail kan worden opgestuurd.
Oud 28-10-2010, 15:36
Verwijderd
Ik moet opruimen en schoonmaken en leren maar ik zit te forumen. Zonder marsupilami-album
Nu ben ik extra aan het uitstellen omdat de man het hele weekend naar een LAN gaat, en ik mezelf inprent dat het dan juist goed is als ik heel veel achterstallig studeerwerk heb, als er niemand is om me af te leiden :')
Oud 28-10-2010, 15:38
Verwijderd
Ik zit me echt kapot te lachen hier met die Hyperbole blog Socially awkward interactions, geweldig!
Oud 28-10-2010, 15:40
Verwijderd

do want. hm priegelig. het is dus dit plaatje:

Oud 28-10-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

do want. hm priegelig. het is dus dit plaatje:

[afbeelding]
Voor je baby, of voor jezelf?
Oud 28-10-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Voor je baby, of voor jezelf?
ik denk niet dat het mij zou passen :::::;:;D:;D
Oud 28-10-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Eventjes m'n oproepje nog opnieuw:

Ik ben op zoek naar ouders die voor de keuze hebben gestaan om meertalig op te voeden (het doet er niet toe welke keuze ze uiteindelijk gemaakt hebben).

Tweetalig mag ook ABN-Dialect zijn.

Het gaat om het invullen van een enquête die per mail kan worden opgestuurd.
Ik ben drietalig opgevoed, maar dat was niet per se een keuze van m'n ouders. Ze wisten gewoon dat we gingen emigreren, dus moest ik alvast Engels leren, en toen we eenmaal in Nederland woonden kwam daar natuurlijk ook Nederlands bij. Maar als dat niet erg is dan mag je gerust de link naar me PM'en, dan mail ik 'm door.
Oud 28-10-2010, 15:44
Verwijderd
Uit de banlijst:
Citaat:
25-10-2010 21:58 anticohen Medicatie niet ingenomen Permanent
Ja, een veel duidelijker banreden
Oud 28-10-2010, 15:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben drietalig opgevoed, maar dat was niet per se een keuze van m'n ouders. Ze wisten gewoon dat we gingen emigreren, dus moest ik alvast Engels leren, en toen we eenmaal in Nederland woonden kwam daar natuurlijk ook Nederlands bij. Maar als dat niet erg is dan mag je gerust de link naar me PM'en, dan mail ik 'm door.
De vragen zijn er niet direct op gericht (want ze gaan vooral over de kennis die ouders hebben en hun attitude tegenover meertalig opvoeden) maar ik vind het best

Ik heb alleen geen link, we hebben 'm in een wordbestandje staan (omdat we echt maar 5 proefpersonen nodig hebben of zo omdat we nog in een pilotstudy zitten). Maar als ik 'm naar jou mag mailen, dan kan het wel.
Oud 28-10-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
De vragen zijn er niet direct op gericht (want ze gaan vooral over de kennis die ouders hebben en hun attitude tegenover meertalig opvoeden) maar ik vind het best

Ik heb alleen geen link, we hebben 'm in een wordbestandje staan (omdat we echt maar 5 proefpersonen nodig hebben of zo omdat we nog in een pilotstudy zitten). Maar als ik 'm naar jou mag mailen, dan kan het wel.
Ik PM je m'n emailadres wel even.
Oud 28-10-2010, 16:00
Verwijderd
Zo, lekker met mijn moeder bellen. God, mijn moeder heeft ook weer eens iets verzonnen hoor ze deed al een paar weken waanzinnig mysterieus en knipoogerig tegen me en nu komt eindelijk de aap uit de mouw. Ze heeft het in haar hoofd gehaald van 'ha, mijn dochter is lesbisch, ik wist het heus wel Het verklaart alles!!11!een!' en is me nu uit een kast aan het trekken die er helemaal niet is. In plaats van dat ze zoiets gewoon vraagt gaat ze helemaal samenzweerderig doen en doen alsof ze in haar eentje met de da vinci code aan het puzzelen is

het levert hilarische telefoongesprekken op, ik zou ze moeten noteren.
Oud 28-10-2010, 16:05
Verwijderd
ik vroeg me godverdomme al af waarom mijn tante zei dat ze de nieuwe ontwikkelingen wel verrassend vond maar desondanks wel oke. ik dacht dat ze het over mijn nieuwe kamer had :"""""(
Verwijderd
Citaat:
Zo, lekker met mijn moeder bellen. God, mijn moeder heeft ook weer eens iets verzonnen hoor ze deed al een paar weken waanzinnig mysterieus en knipoogerig tegen me en nu komt eindelijk de aap uit de mouw. Ze heeft het in haar hoofd gehaald van 'ha, mijn dochter is lesbisch, ik wist het heus wel Het verklaart alles!!11!een!' en is me nu uit een kast aan het trekken die er helemaal niet is. In plaats van dat ze zoiets gewoon vraagt gaat ze helemaal samenzweerderig doen en doen alsof ze in haar eentje met de da vinci code aan het puzzelen is

Verwijderd
Citaat:

Trek dan je mond open Ludwig Vulcaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten