Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Watermeloenen zijn handig als cadeautje, om spuugwedstrijden te doen, als gespreksopener, dorstlesser, maagvuller, gezelligheidsobject, als zelfverdediging, om te schilderen, ze zien er mooi uit... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een planning maken
![]() Ik ga van 16:32 tot 16:45 het marsipulami-album uitlezen en een appel eten. Van 16:45 tot 17:30 afwassen (het is een monster-afwas). Van 17.30 tot 18:30 naar buiten, fietsen ofzo. Dan zo'n beetje eten en Glee kijken. Om 20:00 mijn moeder bellen. Leren doe ik dan morgen wel. |
![]() |
|
Eventjes m'n oproepje nog opnieuw:
Ik ben op zoek naar ouders die voor de keuze hebben gestaan om meertalig op te voeden (het doet er niet toe welke keuze ze uiteindelijk gemaakt hebben). Tweetalig mag ook ABN-Dialect zijn. Het gaat om het invullen van een enquête die per mail kan worden opgestuurd.
|
Verwijderd
|
Ik moet opruimen en schoonmaken en leren maar ik zit te forumen. Zonder marsupilami-album
![]() Nu ben ik extra aan het uitstellen omdat de man het hele weekend naar een LAN gaat, en ik mezelf inprent dat het dan juist goed is als ik heel veel achterstallig studeerwerk heb, als er niemand is om me af te leiden :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb alleen geen link, we hebben 'm in een wordbestandje staan (omdat we echt maar 5 proefpersonen nodig hebben of zo omdat we nog in een pilotstudy zitten). Maar als ik 'm naar jou mag mailen, dan kan het wel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, lekker met mijn moeder bellen. God, mijn moeder heeft ook weer eens iets verzonnen hoor
![]() ![]() het levert hilarische telefoongesprekken op, ik zou ze moeten noteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |