Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2011, 16:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik verwonder me altijd over het feit dat er ook jongere vrouwen (en mannen, en dan bedoel ik niet de meegesleepte partners) blij staan te dansen. Terwijl het 50+-muziek is.
Mijn 50+-ouders luisteren godzijdank naar heel andere muziek.
Oud 30-05-2011, 18:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Well damn, ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden wat er schuin tegenover mijn huis gebeurt zelfs niet in het stadskrantje met de bouwaanvragen enzo
Oud 30-05-2011, 18:52
Verwijderd
Dat mijn domme huisgenoten de badkamer niet schoonmaken als ze aan de beurt zijn. terwijl ze zich zelf hebben opgegeven om een lijst te maken. En als ik dan een briefje ophang waarin ik zeg dat ik het niet zo tof vind dat ik voor niks schoonmaakspullen hebt gekocht, en ze 2x op de nieuwe lijst heb gezet, krijg ik een kutreactie ):

kon er ook nog wel bij, heb vandaag al een kutdag achter de rug op school waar het minimaal 40graden was en ik een slechte beoordeling kreeg met een fijne vakantieopdracht. hoezee!
Oud 30-05-2011, 18:53
Carn
Carn is offline
communiceren via briefjes, dat doe je toch op de basisschool?
Oud 30-05-2011, 18:54
snoopy
snoopy is offline
Stomme buurkind dat de boel bij elkaar krijst omdat ze niet wil eten
Oud 30-05-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
communiceren via briefjes, dat doe je toch op de basisschool?
ja die mensen zijn er nooit, dus aankloppen werkt niet echt.. en het rooster hangt op de badkamerdeur, zodat iedereen kan zien wanneer hij aan de beurt is. maargoed, dat is het punt niet echt.
Oud 02-06-2011, 09:19
Missy
Missy is offline
In ongeveer vier dagen de zooi doen van een hele periode en tentamens leren. Oh, en uiteraard ook nog even een herkansing erbij.
Oud 02-06-2011, 10:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In ongeveer vier dagen de zooi doen van een hele periode en tentamens leren. Oh, en uiteraard ook nog even een herkansing erbij.
Beter plannen
Oud 02-06-2011, 12:07
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 02-06-2011, 15:58
Verwijderd
Tijd.
Oud 03-06-2011, 04:58
snoopy
snoopy is offline
Stijve nek
Oud 03-06-2011, 09:21
Verwijderd
Oooh, de herkenning
Oud 04-06-2011, 10:57
Fantôme
Fantôme is offline
mn taart is mislukt
hij smaakt wel lekker trouwens
Oud 04-06-2011, 11:29
Chevy
Chevy is offline
Omg ja.
Oud 04-06-2011, 17:00
Missy
Missy is offline
Citaat:
Beter plannen
Ondertussen zijn we twee dagen verder en heb ik nog niks gedaan.

Oud 04-06-2011, 17:11
Verwijderd
Dit soort tempaturen. 's Toch geen weer voor een blanke!
Oud 04-06-2011, 18:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan me veel te goed herkennen in Bachelor Frog
Oud 06-06-2011, 00:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vergeet steeds mijn haar te verven. Kut, en nu vergat ik bijna de was in de machine te doen
Oud 06-06-2011, 10:55
snoopy
snoopy is offline
Nog zoveel te doen en nog zo weinig tijd. Oh, en dat ik hier dan rondhang.
*schopt zichzelf&
Oud 06-06-2011, 14:17
Verwijderd
Mensen die je dingen aan proberen te smeren aan de deur. Pfff, vermoeiende gozer was dit 'Kijk, u kunt allemaal lekkere diepvriesproducten bij ons kopen, maar het hóeft niet! Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat u iedere maand 10.000 euro bij ons uitgeeft... Haha, grapje hoor, nee, natuurlijk niet! En als iets niet lekker is, dan kunt u het gewoon terug brengen! We hebben lekkere loempia's, pizza'tjes, broodjes, vlees en vis!' en toen kwam ik er éindelijk tussen.
Oud 06-06-2011, 14:18
Carn
Carn is offline
ah, dat vind ik ook zo vervelend aan bedelaars/zwervers die al met een heel verhaal komen terwijl ik al meteen zeg: "nee", en dan nog een potje boos worden ook.
Oud 06-06-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
ah, dat vind ik ook zo vervelend aan bedelaars/zwervers die al met een heel verhaal komen terwijl ik al meteen zeg: "nee", en dan nog een potje boos worden ook.
Ik zei idd ook meteen dat ik niet geinteresseerd was, maar toen duwde hij ineens een boekje in m'n hand en begon hij zijn verhaal. Vreemde vogel was 't ook.
Ik wil een 'nee - nee - nee'-sticker!
Oud 06-06-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Mensen die je dingen aan proberen te smeren aan de deur. Pfff, vermoeiende gozer was dit 'Kijk, u kunt allemaal lekkere diepvriesproducten bij ons kopen, maar het hóeft niet! Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat u iedere maand 10.000 euro bij ons uitgeeft... Haha, grapje hoor, nee, natuurlijk niet! En als iets niet lekker is, dan kunt u het gewoon terug brengen! We hebben lekkere loempia's, pizza'tjes, broodjes, vlees en vis!' en toen kwam ik er éindelijk tussen.
Oud 06-06-2011, 16:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat heb ik toch een leeg leven
Oud 06-06-2011, 16:35
Verwijderd
Ik had toch wel ooit een van mijn glorieuzere communiceer-met-chick momenten.
Op het station:
Zij: blablabla kindjes arm blablabla doneren blablabla land helpen
ik: Ik betaal belasting, dus ik geef aan hulpontwikkeling.
blabla verder, zij: "volgens mij ga je geen geld geven hè?"
Ik: Ga jij je telefoonnummer geven dan?
zij: /bloos

Teeheee
Oud 06-06-2011, 17:13
Verwijderd
Ik ben chagrijnig vandaag. Want:
- het is kutweer
- ik ben moe
- mijn opa ligt op sterven
- gewoon omdat
- het tyfuskabinet heeft nu bedacht om de subsidie van TIN (theaterinstituut Nederland) te stoppen. Ze zijn echt niet helemaal goed bij hun hoofd. Ik kan daar echt pislink van worden, als ik zulke dingen lees.
Oud 07-06-2011, 00:39
Verwijderd
kut ov-staking, 24 uur deze keer. En ik moet echt helemaal aan de andere kant van Den Haag zijn die dag en dan ook nog een keer terugfietsen om 23:00 uur langs allerlei kutwijken
Oud 07-06-2011, 00:41
Verwijderd
Citaat:
kut ov-staking, 24 uur deze keer. En ik moet echt helemaal aan de andere kant van Den Haag zijn die dag en dan ook nog een keer terugfietsen om 23:00 uur langs allerlei kutwijken
Ja superklote he

Moet ook precies die woensdag ergens zijn, dat is gewoon te ver om te fietsen, omdat ik dan daarna niet op tijd op m'n werk kan zijn.
Oud 07-06-2011, 10:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wil je dan niet liever voor een keertje een taxi nemen?
Oud 07-06-2011, 10:48
Carn
Carn is offline
fietsen is gezond .
Oud 07-06-2011, 15:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Brommer
Oud 07-06-2011, 15:53
Verwijderd
Mijn trein rijdt niet. Dus nu rij ik om en zit ik in een super drukke trein. En net ging er volgens mij iets mis bij uitchecken in de bus, maar de zon scheen op dat schermpje dus kon ik het niet zien. Stom
Oud 07-06-2011, 16:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Toen ik nog thuis woonde ging mijn moeder een keer boodschappen doen, dus ik was alleen thuis. Ze zei: "als er zometeen iemand komt van Eismann (een diepvriesproducten-aan-deur-bezorger), zeg hem dan maar dat ik deze maand niks hoef."

Dus idd, die Eismann-man belt aan als ze net weg is, ik doe open.

"Hallo, ik ben van Eismann, wilt u iets bestellen bij ons?"
- "Nee, dank u, mijn moeder hoeft deze maand niets."
"Oh? Hoe weet je dat?"
- "Omdat mijn moeder me dat verteld heeft."
"Oja? Kan ik je moeder even spreken?"
- "Nee, ze is boodschappen doen."
*kijkt langs me heen de woning binnen* "Hm. Nou ja. Ik kom zo wel even terug."
- "Nee, dat hoeft niet! Ze heeft gezegd dat ze niets wilde bestellen deze maand."
*nukkig* "Oke, hier heb je een folder, ik kom op *datum volgende maand* weer terug, dag."
Oud 07-06-2011, 16:24
Verwijderd
Jullie kregen iedere maand iemand aan de deur die jullie diepvriesproducten wilde verkopen? Waar ooit woonden jullie?
Oud 07-06-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Jullie kregen iedere maand iemand aan de deur die jullie diepvriesproducten wilde verkopen? Waar ooit woonden jullie?
Dat wilde die man mij ook aansmeren
Oud 07-06-2011, 16:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
In Luilekkerland
Oud 07-06-2011, 16:41
Edelweiss
Edelweiss is offline
Het haar van een vriendin zat pas echt verschrikkelijk, dat gaf ze zelfs zelf ook nog toe.
ik: "je haar zit niet zo"
vriendin "ja weet ik"

---

vandaag;

stompersoon; '' ja, het haar van 'vriendin' zat echt goed hé? " (waar vriendin bijstaat)
ik; "nee het zat stom"
vriendin: "ja, het zat gewoon niet goed"
stompersoon; "nee het zat prachtig!"
vriendin: "nee echt niet"
stompersoon tegen mij (afsnauw toon); "dat jij nou geen stijl hebt" (in de zin van dat het wél goed zat)

-WAT EEN VERSTAND-
Dat haar zat verschrikkelijk! Ik zei het tenminste eerlijk. Die vriendin wist ook dat het niet goed zat, ze gaf het zelf toe notabene! Je zou nog bijna ruzie krijgen over iemand anders kapsel
Oud 07-06-2011, 16:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Teh dramaz.
Oud 07-06-2011, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wij hadden ook de Eisman minder opdringerig though. En de SRV man

Ontopic: Die verdomde Apple oplader faalt
Oud 08-06-2011, 07:29
Edelweiss
Edelweiss is offline
@ mezelf; wat een gezeik om niets, soms denk ik dat ze gwn ruzie zoeken ofzo
Oud 08-06-2011, 08:18
Chevy
Chevy is offline
Haha ja de diepvriesmeneer, die kwam bij m'n ex ook altijd langs.

Ontopic: mensen/logees die zodra ik m'n ogen opendoe meteen heel hard en veel tegen me beginnen te praten. IK BEN GEEN OCHTENDMENS, GA WEG.
Oud 08-06-2011, 09:46
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:

Ontopic: mensen/logees die zodra ik m'n ogen opendoe meteen heel hard en veel tegen me beginnen te praten. IK BEN GEEN OCHTENDMENS, GA WEG.
Hihi die neiging heb ik ook altijd, want ik ben altijd gelijk wakker.... En dus ook gelijk vrolijk. Maar ik let er nu wel meer op, want dat word niet altijd gewaardeerd

OT: dat ik nu ziek ben en al mijn holtes verstopt zitten.... Zelfs mijn oren doen zeer grrr.
Oud 08-06-2011, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Straks naar de crematie van mijn oudoom. Dat wordt weer janken geblazen. Bah.
Oud 08-06-2011, 12:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Mijn beste vriendin deed dat altijd dan zei ik: Als je wil roken, ga dan roken. Laat mij liggen.

En dan deed ik mijn ogen open (wat je wel eens doet als je bijna wakker bent maar nog net niet) en dan zat ze: "Magk een sigaretje?"
Dan kon ik haar wel doodslaan
Oud 08-06-2011, 14:10
Verwijderd
4 muggenbulden naast elkaar en het jeukt verschrikkelijk

heb er ook 2 bij mn oksel, 2op een been, en op allebei mn voeten 1
Oud 08-06-2011, 19:47
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Mijn beste vriendin deed dat altijd dan zei ik: Als je wil roken, ga dan roken. Laat mij liggen.

En dan deed ik mijn ogen open (wat je wel eens doet als je bijna wakker bent maar nog net niet) en dan zat ze: "Magk een sigaretje?"
Dan kon ik haar wel doodslaan
Jaa echt! Helemaal prima als je een ochtendmens bent maar LAAT MIJ MET RUST.
Oud 08-06-2011, 19:47
Chevy
Chevy is offline
Oh en OT: Domme mensen.
Oud 08-06-2011, 20:48
honestsmile
honestsmile is offline
Waarom is alles altijd uitverkocht als ik eindelijk eens iets leuks heb gezien grrrrr
Oud 08-06-2011, 20:57
TopDrop
TopDrop is offline
shader programming :\
Oud 09-06-2011, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Het haar van een vriendin zat pas echt verschrikkelijk, dat gaf ze zelfs zelf ook nog toe.
ik: "je haar zit niet zo"
vriendin "ja weet ik"

---

vandaag;

stompersoon; '' ja, het haar van 'vriendin' zat echt goed hé? " (waar vriendin bijstaat)
ik; "nee het zat stom"
vriendin: "ja, het zat gewoon niet goed"
stompersoon; "nee het zat prachtig!"
vriendin: "nee echt niet"
stompersoon tegen mij (afsnauw toon); "dat jij nou geen stijl hebt" (in de zin van dat het wél goed zat)

-WAT EEN VERSTAND-
Dat haar zat verschrikkelijk! Ik zei het tenminste eerlijk. Die vriendin wist ook dat het niet goed zat, ze gaf het zelf toe notabene! Je zou nog bijna ruzie krijgen over iemand anders kapsel
Was ik maar weer 13
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten