Advertentie | |
|
![]() |
|
Well damn, ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden wat er schuin tegenover mijn huis gebeurt
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dat mijn domme huisgenoten de badkamer niet schoonmaken als ze aan de beurt zijn. terwijl ze zich zelf hebben opgegeven om een lijst te maken. En als ik dan een briefje ophang waarin ik zeg dat ik het niet zo tof vind dat ik voor niks schoonmaakspullen hebt gekocht, en ze 2x op de nieuwe lijst heb gezet, krijg ik een kutreactie ):
kon er ook nog wel bij, heb vandaag al een kutdag achter de rug op school waar het minimaal 40graden was en ik een slechte beoordeling kreeg met een fijne vakantieopdracht. hoezee! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mensen die je dingen aan proberen te smeren aan de deur. Pfff, vermoeiende gozer was dit
![]() |
![]() |
|
ah, dat vind ik ook zo vervelend aan bedelaars/zwervers die al met een heel verhaal komen terwijl ik al meteen zeg: "nee", en dan nog een potje boos worden ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil een 'nee - nee - nee'-sticker! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had toch wel ooit een van mijn glorieuzere communiceer-met-chick momenten.
Op het station: Zij: blablabla kindjes arm blablabla doneren blablabla land helpen ik: Ik betaal belasting, dus ik geef aan hulpontwikkeling. blabla verder, zij: "volgens mij ga je geen geld geven hè?" Ik: Ga jij je telefoonnummer geven dan? zij: /bloos Teeheee |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben chagrijnig vandaag. Want:
- het is kutweer - ik ben moe - mijn opa ligt op sterven - gewoon omdat - het tyfuskabinet heeft nu bedacht om de subsidie van TIN (theaterinstituut Nederland) te stoppen. Ze zijn echt niet helemaal goed bij hun hoofd. Ik kan daar echt pislink van worden, als ik zulke dingen lees. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moet ook precies die woensdag ergens zijn, dat is gewoon te ver om te fietsen, omdat ik dan daarna niet op tijd op m'n werk kan zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus idd, die Eismann-man belt aan als ze net weg is, ik doe open. "Hallo, ik ben van Eismann, wilt u iets bestellen bij ons?" - "Nee, dank u, mijn moeder hoeft deze maand niets." "Oh? Hoe weet je dat?" - "Omdat mijn moeder me dat verteld heeft." "Oja? Kan ik je moeder even spreken?" - "Nee, ze is boodschappen doen." *kijkt langs me heen de woning binnen* "Hm. Nou ja. Ik kom zo wel even terug." - "Nee, dat hoeft niet! Ze heeft gezegd dat ze niets wilde bestellen deze maand." *nukkig* "Oke, hier heb je een folder, ik kom op *datum volgende maand* weer terug, dag." |
![]() |
|
Het haar van een vriendin zat pas echt verschrikkelijk, dat gaf ze zelfs zelf ook nog toe.
ik: "je haar zit niet zo" vriendin "ja weet ik" --- vandaag; stompersoon; '' ja, het haar van 'vriendin' zat echt goed hé? " (waar vriendin bijstaat) ik; "nee het zat stom" vriendin: "ja, het zat gewoon niet goed" stompersoon; "nee het zat prachtig!" vriendin: "nee echt niet" stompersoon tegen mij (afsnauw toon); "dat jij nou geen stijl hebt" (in de zin van dat het wél goed zat) -WAT EEN VERSTAND- Dat haar zat verschrikkelijk! Ik zei het tenminste eerlijk. Die vriendin wist ook dat het niet goed zat, ze gaf het zelf toe notabene! Je zou nog bijna ruzie krijgen over iemand anders kapsel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Die verdomde Apple oplader faalt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() OT: dat ik nu ziek ben en al mijn holtes verstopt zitten.... Zelfs mijn oren doen zeer grrr. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan deed ik mijn ogen open (wat je wel eens doet als je bijna wakker bent maar nog net niet) en dan zat ze: "Magk een sigaretje?" Dan kon ik haar wel doodslaan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Werk, Geld & Recht |
Leuk onderzoek! Volg je eurobiljetten in hun spoor. Ralf | 6 | 06-07-2004 12:13 |