| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
kusje hoorNou, het was vooral fysiek prettig. Mentaal was er niet zoveel ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het valt heus mee en als je altijd een beflapje gebruikt krijg je nooit een soa dus hoef je voorlopig waarschijnlijk nog laaaang niet Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed idee Citaat:
Ik wilde ook al vragen wie het was, want ik ging er eigenlijk ook vanuit dat het een forumster was
|
||||||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ik bedoel het niet als in dat hij harder huilt bij een elleboog in zijn tet hoor, meer stimulatiewise. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar. maar. de overgang van plank naar beginnende borsten start toch met een verdikking onder de tepels. die enorm gevoelig is. jongens krijgen dat soms ook, en dan heet het gynomastie (of iets dat darrop lijkt). TOCH?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn wereld staat een beetje op zn kop hier ;( |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Sterker nog, ik heb al meer dan een half jaar geen forumster/forummer gezien!
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ze ongevoelig zijn hoor en ik kan me niet herinneren hoe dat was voor ik borsten had, maar niet to tha max. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoelde het niet NAAR zei ik toch! Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Moz wat betreft gevoelige tepels bij mannen: dat heeft daar niet mee te maken geloof ik want wikipedia zegt:
Zowel vrouwen als mannen hebben veel bloedvaten en zenuwuiteinden in de tepels. De tepels zijn dan ook zeer gevoelig. De tepels kunnen bij zowel mannen als vrouwen hard worden als gevolg van kou of seksuele opwinding, maar ook bij sommige andere emoties. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd