Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2011, 10:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, nou ja, dat had ik ook gemist. Maar goed, verder heb ik ook niet bijster veel met het hele verhaal, ofzo Maar goed dat je vriend het prima vindt en dat jij er blij van wordt, toch?
Ja,
En je hoeft ook niet helemaal door de kamer te dansen hoor, maar 'leuk voor je' vind ik leuker om te horen dan 'ga eens niet vreemd moffenhoer Geert' ofzo
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet die! Ik was haar eindelijk vergeten, brengen jullie het monster weer naar boven
Ik vind haar topvermaak
Verwijderd
Citaat:
Ja,
En je hoeft ook niet helemaal door de kamer te dansen hoor, maar 'leuk voor je' vind ik leuker om te horen dan 'ga eens niet vreemd moffenhoer Geert' ofzo
Overdrijven is ook een vak
Oud 29-06-2011, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Jep. Ze heeft piemelplaatjes gepost en toen kreeg ze een waarschuwing en toen stopte ze en kreeg ze ook nog een ban erachteraan. En ze mag de piemelhamburgerplaatjes ook niet meer posten
WAT is een piemelhamburgerplaatje?
ik ken alleen een vaginahamburgerplaatje.
Verwijderd
Citaat:
En een week voor je begint op het grote IBB-feest, toch?
En ik zou het gewoon eerst thuis proberen. dat klinkt een stuk relaxter in elk geval.
Ja, en vakantie in waarschijnlijk Kroatie, sauna als het kutweer is, massage, weekendje naar opa-oma van vriendin, weekendje ouders, heel veel salsa, appartementjes bekijken. Komt goed die zomer, als ik nu even doorbuffel.
En ik zei nog, maar toen had je al gequote: Edit: en oei, dat je daar nog steeds last van hebt! Dan ben je behoorlijk flink verbrand zeg, brrr.

Citaat:
En ja, mijn vriend weet het, vond het vantevoren goed, vindt het achteraf goed, vindt het leuk en ik vind mijn vriend nog steeds leuker dan mijn huisgenote en ik zoen ook nog steeds liever met mijn vriend. Er is verder echt geen man overboord/.
Fijn voor je, maar waarom moeten wij per se in de rij staan om te doen?
Verwijderd
Banuitlokking! Vieze plaatjes!
Rationeel
Rationeel is offline
moffenhoer
Oud 29-06-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
WAT is een piemelhamburgerplaatje?
ik ken alleen een vaginahamburgerplaatje.
Een plaatje van hoe je van je piemel (of hoe een man van een piemel, vooral ) een hamburger kan vouwen. En nog allerlei andere leuke dingetjes zoals bijvoorbeeld de Eiffeltoren.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik vind haar topvermaak
Ik word altijd zo verdrietig van dat mens. Echt, als iemand in dit land een PGB verdient is het haar vriend!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jep. Ze heeft piemelplaatjes gepost en toen kreeg ze een waarschuwing en toen stopte ze en kreeg ze ook nog een ban erachteraan. En ze mag de piemelhamburgerplaatjes ook niet meer posten
Piemelhamburger? OMG zien
Trouwens wel vreemd dat ze dan een ban kreeg terwijl ze al op de waarschuwing had gereageerd.
Citaat:
Je hebt het er inderdaad al weken over, en bovendien wek je nogal de indruk (bij mij althans) dat je niet met haar wilde zoenen omdat je daar behoefte aan had, maar als egoboost/omdat je denkt dat men girl-on-girl-action heet vindt. Dus.
Waarom zou ik dan per sé met háar willen zoenen en niet gewoon met elk willekeurig matig aantrekkelijk meisje?
Citaat:
Als je liever met je vriend zoent, vanwaar dan de behoefte? Het kan aan mij liggen, maar ik begrijp dat niet helemaal. Ik zoen zelf ook het liefste met mijn vriendin en heb daar gewoon voldoende aan.
Omdat je best meerdere mensen tegelijk heel leuk en aantrekkelijk kan vinden?
Oud 29-06-2011, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, en vakantie in waarschijnlijk Kroatie, sauna als het kutweer is, massage, weekendje naar opa-oma van vriendin, weekendje ouders, heel veel salsa, appartementjes bekijken. Komt goed die zomer, als ik nu even doorbuffel.
En ik zei nog, maar toen had je al gequote: Edit: en oei, dat je daar nog steeds last van hebt! Dan ben je behoorlijk flink verbrand zeg, brrr.
Ja, en dat is fijn genoeg, dat vooruitzicht, om er nu nog even voor te gaan natuurlijk

Juh, ik ben ook heel erg verbrand, en op m'n rug het ergst, en het wil maar niet echt overgaan.
Oud 29-06-2011, 10:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Overdrijven is ook een vak
Zijn jullie goed in
Citaat:
Fijn voor je, maar waarom moeten wij per se in de rij staan om te doen?
Dat zeg ik niet.
Citaat:
moffenhoer

Citaat:
Een plaatje van hoe je van je piemel (of hoe een man van een piemel, vooral ) een hamburger kan vouwen. En nog allerlei andere leuke dingetjes zoals bijvoorbeeld de Eiffeltoren.
OMG gaaf
Oud 29-06-2011, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Trouwens wel vreemd dat ze dan een ban kreeg terwijl ze al op de waarschuwing had gereageerd.
Ja, dat kan dus niet meer. Ik vrees dat je ze zelf moet gaan googlen.
En ja, vind ik ook. Raar verhaal
Verwijderd
Citaat:
oh wait die heb ik geloof ik wel eens gezien het is getekend toch? (geen foto's dus)
Citaat:

Waarom zou ik dan per sé met háar willen zoenen en niet gewoon met elk willekeurig matig aantrekkelijk meisje?
Ja hoor, maar aangezien jij er nachten van wakker lag dat zij heter is dan jij en dat niet kan verkroppen. Dus dan is dat mijn huistuinenkeukenpsychologiereactie.
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie goed in
Ik bedoelde meer waar die moffenhoer ineens vandaan kwam
Oud 29-06-2011, 10:50
Carn
Carn is offline
Puppetry of the Penis heet dat. Is een theatershow / boek van . Is .sann daarom gebanned?
Verwijderd
Citaat:
oh wait die heb ik geloof ik wel eens gezien het is getekend toch? (geen foto's dus)

Ja hoor, maar aangezien jij er nachten van wakker lag dat zij heter is dan jij en dat niet kan verkroppen. Dus dan is dat mijn huistuinenkeukenpsychologiereactie.
Ja, getekend. Iemand, Kiet ofzo, ken hem/haar niet, vond ze onsmakelijk
Ik denk inderdaad ook dat ik liever een gewone hamburger eet dan een piemelhamburger, maar toch.
Verwijderd
Oh of zijn dat verschillende meisjes?
Carn
Carn is offline
kaalgeschoren moffenhoerrruuuh
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Uiteraard vind ik ook mensen aantrekkelijk, dat wil echter niet zeggen dat ik daar direct handelingen mee zou willen verrichten. Daarbij komt dat ik het toch wel wat disrespectvol vind t.o.v. je vriend, zelfs wanneer hij het gedoogd. Als mijn vriendin het mij toe zou zeggen zou ik het nog steeds niet doen, al is het alleen maar uit vorm van respect naar haar toe.
Oud 29-06-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Puppetry of the Penis heet dat. Is een theatershow / boek van . Is .sann daarom gebanned?
Nee, meer om andere piemelplaatjes.
En ja, dat was hem Nu kunnen jullie googlen
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat is fijn genoeg, dat vooruitzicht, om er nu nog even voor te gaan natuurlijk

Juh, ik ben ook heel erg verbrand, en op m'n rug het ergst, en het wil maar niet echt overgaan.
Auw auw auw. Dat is me een keer gebeurt, toen was ik een week ziek. Hoop dat je buiten de pijn je wel goed voelt?

Citaat:
Omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt en zo de aandacht van haar, van je vriend en van ons probeert te trekken en onbewust hoopt dat haar gaafheid of wat het dan ook is, een beetje op je afstraalt als je maar intiem genoeg met haar omgaat.

Citaat:
Dat zeg ik niet.
Jawel, in andere woorden, maar dat zeg je wel.
Rationeel
Rationeel is offline
puppetry of the penis heet het en de eiffeltoren is maar lame. de hamburger is wel tof
Rationeel
Rationeel is offline
weer the fucking late train

choo choo
Oud 29-06-2011, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard vind ik ook mensen aantrekkelijk, dat wil echter niet zeggen dat ik daar direct handelingen mee zou willen verrichten. Daarbij komt dat ik het toch wel wat disrespectvol vind t.o.v. je vriend, zelfs wanneer hij het gedoogd. Als mijn vriendin het mij toe zou zeggen zou ik het nog steeds niet doen, al is het alleen maar uit vorm van respect naar haar toe.
Ach, ieder zijn ding. Ik denk alleen dat dit soort dingen toch vaak ingewikkeld worden. Als het nog vaker gaat gebeuren, that is.
Oud 29-06-2011, 10:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hier moest ik inderdaad ook aan denken
Oud 29-06-2011, 10:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Naja, ik ben een beetje emotioneel instabiel. Maar ik snap niet precies waarom ik uit jaloezie met iemand zou willen gaan.

Citaat:
Ik bedoelde meer waar die moffenhoer ineens vandaan kwam
oh, van het wildersplaatje

Citaat:
Hij gedoogd het niet, hij vindt het dikke prima en best wel spannend. We hebben het er echt wel over gehad hoor. Ik vind naar andere mannen kijken disrespectvoller.
Niet elke relatie is hetzelfde he
Verwijderd
Citaat:
Auw auw auw. Dat is me een keer gebeurt, toen was ik een week ziek. Hoop dat je buiten de pijn je wel goed voelt?
Eerst niet, maandagavond en gisterochtend trok ik het slecht. Hoofdpijn en een keer flauwgevallen enzo Maar daar heb ik geen last meer van gelukkig
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik krijg wel erg negatieve aandacht meteen zeg. Wat onaardig van jullie.
Nouja, sorry hoor (of niet eens sorry ), maar wat verwacht je anders met zo'n opmerking?
Verwijderd
Wilders is een mof(fenhoer)? Je kunt veel van hem zeggen, maar dat was nog niet in me opgekomen.
Oud 29-06-2011, 10:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omdat je een minderwaardigheidscomplex hebt en zo de aandacht van haar, van je vriend en van ons probeert te trekken en onbewust hoopt dat haar gaafheid of wat het dan ook is, een beetje op je afstraalt als je maar intiem genoeg met haar omgaat.
Dat is jouw interpretatie. Ik kan het me niet voorstellen. Want ik denk niet zo.
Oud 29-06-2011, 10:55
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Hij gedoogd het niet, hij vindt het dikke prima en best wel spannend. We hebben het er echt wel over gehad hoor. Ik vind naar andere mannen kijken disrespectvoller.
Het is dan ook absoluut geen relatie waar ik voor zou kiezen. En dan nog vind ik het niet van respect getuigen, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Verwijderd
Citaat:
Naja, ik ben een beetje emotioneel instabiel. Maar ik snap niet precies waarom ik uit jaloezie met iemand zou willen gaan.

oh, van het wildersplaatje

Nou:
- Ik ben onzeker
- Persoon X is supergaaf en heet
- Persoon X wil met mij zoenen, therefore móet ik dus ook equally gaaf en heet zijn.
- ???
- Profit
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, sorry hoor (of niet eens sorry ), maar wat verwacht je anders met zo'n opmerking?
een 'goh wat leuk voor je, dat wilde je al lang'.
Citaat:
Wilders is een mof(fenhoer)? Je kunt veel van hem zeggen, maar dat was nog niet in me opgekomen.
Nuja, rassendiscriminatie en alles he.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Haha dom zeg. Ben ik blij dat ik dat niet heb gezien .
Oud 29-06-2011, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is dan ook absoluut geen relatie waar ik voor zou kiezen. En dan nog vind ik het niet van respect getuigen, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Omdat je één aspect half hebt gehoord, denk je dat je onze hele relatie kent?
Maargoed, het lijkt mij er vooral om gaan dat wij gelukkig zijn samen, niet dat jij of andere derden gelukkig zijn met ons.
Verwijderd
Citaat:
Nuja, rassendiscriminatie en alles he.
Nee, je hebt ook helemaal gelijk
Rationeel
Rationeel is offline
wat zal griekenland doen jongens?
Oud 29-06-2011, 10:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou:
- Ik ben onzeker
- Persoon X wil met mij zoenen, therefore móet ik dus ook equally gaaf en heet zijn.
- ???
- Profit
Meer

-Wauw wat een lief en attent nieuw huisgenootje
-Ze is wel heel erg lief en mooi
-ik ben onzeker
-zij zorgt door lief en vriendelijk en enthousiast te zijn dat ik me beter voel
-ik voel me tot haar aangetrokken
-zij zich ook tot mij
-zoenen

Oud 29-06-2011, 10:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, je hebt ook helemaal gelijk

Citaat:
wat zal griekenland doen jongens?
anale seks hebben
Oud 29-06-2011, 10:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar nu ga ik mijn tas pakken, en dan met Etmakas koffiedrinken en dan naar mijn vriendje! <3
Oud 29-06-2011, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Meer

-Wauw wat een lief en attent nieuw huisgenootje
-Ze is wel heel erg lief en mooi
-ik ben onzeker
-zij zorgt door lief en vriendelijk en enthousiast te zijn dat ik me beter voel
-ik voel me tot haar aangetrokken
-zij zich ook tot mij
-zoenen

Maar dan zouden je posts gewoon dingen inhouden als goh wat een leuk huisgenootje heb ik toch, en niet élke keer de nadruk leggen op dat het een meisje is en dat je vieze dingen met haar wil doen. En zou je het niet meteen komen vertellen en een kwartier later gaan klagen als je niet genoeg aandacht krijgt.
Oud 29-06-2011, 10:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou:
- Ik ben onzeker
- ???
- Profit
lol
Citaat:
een 'goh wat leuk voor je, dat wilde je al lang'.
Ik heb er geen oordeel over hoor, maar misschien ben ik gewoon wat makkelijker wat betreft open relaties en dergelijke. Maar het gaat vooral om de manier hoe je het hier brengt. Je wilde het inderdaad al lang en dat weten we allemaal, want je liet weinig gelegenheden onbenut om het te delen met ons. En prima voor je dat het gelukt is en dat je daar blij om bent, maar de manier waarop je het hier brengt en vervolgens aandacht "eist" (jij vindt dus blijkbaar dat wij dit ook wel leuk MOETEN vinden) is nogal apart.
Oud 29-06-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Eerst niet, maandagavond en gisterochtend trok ik het slecht. Hoofdpijn en een keer flauwgevallen enzo Maar daar heb ik geen last meer van gelukkig
Oh baaah, dan heb je wel echt een zonnesteek. Niet meer doen! Hoop dat het snel weggaat.

Citaat:
Dat is jouw interpretatie. Ik kan het me niet voorstellen. Want ik denk niet zo.
Oh ja en ik heb natuurlijk totaal geen mensenkennis.© Qu@asy 2011. Even vergeten. Het spijt me, ik had moeten zeggen wat je wilde horen, want daarmee doe ik je natuurlijk het meest plezier (en jou een plezier doen, dat doet mij weer plezier!). Dus let me refrase: "Goh fizzle, wat fijn en leuk! Ik heb ook wel eens met meisjes gezoend en dat was sexy. Ik had toen geen vriend dus het zal wel minder spannend zijn geweest dan bij jou en je huisgenote though. Ik vind je wel mooi, zullen wij ook eens zoenen? Kusjeplak.''

Citaat:
Nou:
- Ik ben onzeker
- ???
- Profit
Ja dit dus.
Oud 29-06-2011, 11:01
Verwijderd
Douw niet gelijk je tong in haar strot ok?
Oud 29-06-2011, 11:01
Verwijderd
oh ja quoten is in dit topic altijd handig..
Oud 29-06-2011, 11:02
Rationeel
Rationeel is offline
maar ondertussen heb je wel al een hele pagina je spannende verhaal gepromoottetttet
Oud 29-06-2011, 11:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maar ondertussen heb je wel al een hele pagina je spannende verhaal gepromoottetttet
En zijn wij er ingestonken want aandacht genoeg
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Omdat je één aspect half hebt gehoord, denk je dat je onze hele relatie kent?
Maargoed, het lijkt mij er vooral om gaan dat wij gelukkig zijn samen, niet dat jij of andere derden gelukkig zijn met ons.
Dat ene aspect is voor mij wel degelijk genoeg om te zeggen dat ik die relatie niet zou willen, ik beweer nérgens dat ik jullie hele relatie ken dus die uitspraak is complete onzin. Wat je ermee doet moet je inderdaad zelf weten, als jij er gelukkig van wordt moet je er ook vooral mee doorgaan. Als je dergelijke dingen echter op een forum post kun je reacties en dus ook meningen verwachten, lijkt me nogal wiedes.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar dan zouden je posts gewoon dingen inhouden als goh wat een leuk huisgenootje heb ik toch, en niet élke keer de nadruk leggen op dat het een meisje is en dat je vieze dingen met haar wil doen. En zou je het niet meteen komen vertellen en een kwartier later gaan klagen als je niet genoeg aandacht krijgt.
Jongens, ik zit hier al 5 jaar, jullie kennen me toch? Ik word ergens heel erg enthousiast over en dat is hevig en kort. En daarna vergeet ik het weer. Maar nou moet ik het gewoon even delen.
En sorry dat ik jullie het gevoel heb gegeven dat jullie aandacht 'moesten' geven ofzo. Ik kom volgensmij echt veel onaardiger over op het forum dan ik eigenlijk ben. Ik snap niet waarom mensen me altijd zo raar en provocatief vinden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten