Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ken alleen een vaginahamburgerplaatje. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik zei nog, maar toen had je al gequote: Edit: en oei, dat je daar nog steeds last van hebt! Dan ben je behoorlijk flink verbrand zeg, brrr. Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Trouwens wel vreemd dat ze dan een ban kreeg terwijl ze al op de waarschuwing had gereageerd. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Juh, ik ben ook heel erg verbrand, en op m'n rug het ergst, en het wil maar niet echt overgaan. |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik denk inderdaad ook dat ik liever een gewone hamburger eet dan een piemelhamburger, maar toch. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Niet elke relatie is hetzelfde he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik ben onzeker ![]() - Persoon X is supergaaf en heet - Persoon X wil met mij zoenen, therefore móet ik dus ook equally gaaf en heet zijn. - ??? - Profit |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, het lijkt mij er vooral om gaan dat wij gelukkig zijn samen, niet dat jij of andere derden gelukkig zijn met ons. |
![]() |
||
Citaat:
-Wauw wat een lief en attent nieuw huisgenootje -Ze is wel heel erg lief en mooi ![]() -ik ben onzeker -zij zorgt door lief en vriendelijk en enthousiast te zijn dat ik me beter voel -ik voel me tot haar aangetrokken -zij zich ook tot mij -zoenen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En sorry dat ik jullie het gevoel heb gegeven dat jullie aandacht 'moesten' geven ofzo. Ik kom volgensmij echt veel onaardiger over op het forum dan ik eigenlijk ben. Ik snap niet waarom mensen me altijd zo raar en provocatief vinden. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|