Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar then again, misschien heb ik wel helemaal geen dyslexie, maar ik ervaar het wel een kleine storing in mijn hersenen waar mensen zonder duidelijk geen last van hebben. Ik pleit voor een nieuwe naam, zodat ik interessant kan doen! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je kan ook zoeken op Kizomba, lijkt op Zouk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het saai, alleen maar dat ''slowen.'' Een afwisseling tussen figuurtjes en ''slowen'' is perfect. Mannen die weten hoe ze met de breaks en ritme-wisselingen in muziek moeten meedansen.<3 Edit: deze is wel leuk, al danst zij niet zo mooi/sierlijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Deel stadion FC Twente ingestort http://t.co/2IHwi0h
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hu hu visuals van een dansende Carn. ![]() ![]() Citaat:
![]() Dit komt het dichts in de buurt van hoe ik het liefst dans, geloof ik. Al kan ik dat totaal los van elkaar dansen en dan ''hip doen'' nog helemaal niet. Zo, jullie genoeg lastig gevallen met filmpjes die niemand interesseert en iets wakkerder, studietaim. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |