Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 10:46
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dat gebeurt ook met het meeste . Die tweede vuilniszak is bijna vol.
Ga jij zelf dexter spelen?
Oud 07-07-2011, 10:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hmm, jammer. Ik geloof dat ik er een queeste van ga maken om jou aan het dansen te krijgen. Je hoeft niet te praten.
Oud 07-07-2011, 10:48
Lorelei
Lorelei is offline
Quis: ja, er zijn gewoon gestandaardiseerde tests om het vast te stellen met bepaalde criteria.

schrodinger: klopt. Hoewel ze vaak wel te herkennen zijn. Maar tis net als met adhd. Ieder druk kind heeft tegenwoordig 'adhd', terwijl de dsm IV een behoorlijk specifiek lijstje criteria beschrijft om tot de diagnose adhd te komen.
Oud 07-07-2011, 10:49
Verwijderd

Citaat:
Cabozouk

Let niet op de rapper en zijn rap, want die zuigt.
[filmpje]

[filmpje]
Oh maar dat is alleen de muziek! Die is nagenoeg hetzelfde, maar de dansstijl zou hemelsbreed verschillen. Nouja ach, ik heb toch al besloten dat ik 't niet leuk genoeg vind dus nevermind.
Oud 07-07-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vergeet al een uur te ontbijten. Nu maar eens doen. Wordt tijd dat ik ga samenwonen, dan kan ik tenminste voor iemand zorgen en zorg ik wat beter voor mezelf. Yeah, dat zou de ''echte'' Zouk moeten zijn, iit Lambadazouk/Braziliaanse Zouk. Ik snap er weinig meer van.

Hmm, jammer. Ik geloof dat ik er een queeste van ga maken om jou aan het dansen te krijgen. Je hoeft niet te praten.
Ja, zouk is toch wel vrij internationaal.

Ik zal es kijken of ik wat caribisch kan vinden.

Haha.
Verwijderd
Citaat:

Oh maar dat is alleen de muziek! Die is nagenoeg hetzelfde, maar de dansstijl zou hemelsbreed verschillen. Nouja ach, ik heb toch al besloten dat ik 't niet leuk genoeg vind dus nevermind.
Ok ok.
Verwijderd
ladida
Oud 07-07-2011, 10:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
schrodinger: klopt. Hoewel ze vaak wel te herkennen zijn. Maar tis net als met adhd. Ieder druk kind heeft tegenwoordig 'adhd', terwijl de dsm IV een behoorlijk specifiek lijstje criteria beschrijft om tot de diagnose adhd te komen.
Oh ja, en alle veertienjarige meisjes hebben borderline.
Oud 07-07-2011, 10:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En alle stille kinderen van jonge leeftijd zijn autistisch, en van tienerleeftijd zijn depressief
Oud 07-07-2011, 10:55
Verwijderd
Deze is volgens mij op de Franse Antillen. Valt wel tegen hoor.

Oud 07-07-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
En de alto's van zestien een depressie. En mijn broer van vijftien die geen zin heeft in dingen waar hij het nut niet van inziet en wat ''moeilijk'' is op veel vlakken, ook. Of hij is autistisch. De uiterst behaafde vrouw van school weet het nog niet helemaal, maar dat hij speciaal is, staat vast.

Maar then again, misschien heb ik wel helemaal geen dyslexie, maar ik ervaar het wel een kleine storing in mijn hersenen waar mensen zonder duidelijk geen last van hebben. Ik pleit voor een nieuwe naam, zodat ik interessant kan doen!
Oud 07-07-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Deze is volgens mij op de Franse Antillen. Valt wel tegen hoor.

[filmpje]
Lijkt eerder op een bizar slecht uitgevoerde Merengue. Jezus wat lelijk, als ik zo zou dansen zou ik echt niet op een podium gaan staan.

Vind ik dit toch mooier, maar dit is geloof ik Braziliaanse.
Oud 07-07-2011, 11:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dit is wel een mooie dans:

Oud 07-07-2011, 11:06
Carn
Carn is offline
ik vind beiden voornamelijk vermoeiend.
Oud 07-07-2011, 11:07
Carn
Carn is offline
Citaat:

[filmpje]

Oud 07-07-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Allemaal homo's!!@~!!~!
Oud 07-07-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Lijkt eerder op een bizar slecht uitgevoerde Merengue. Jezus wat lelijk, als ik zo zou dansen zou ik echt niet op een podium gaan staan.

Vind ik dit toch mooier, maar dit is geloof ik Braziliaanse.
[filmpje]
Ow, nee, die vind ik ook niks. Ben meer geslacht-tegen-geslacht dansen gewend.

Je kan ook zoeken op Kizomba, lijkt op Zouk.
Oud 07-07-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Ik snap e rniks van.
Oud 07-07-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ow, nee, die vind ik ook niks. Ben meer geslacht-tegen-geslacht dansen gewend.

Je kan ook zoeken op Kizomba, lijkt op Zouk.
Zoals hier in het begin?

Ik vind het saai, alleen maar dat ''slowen.'' Een afwisseling tussen figuurtjes en ''slowen'' is perfect. Mannen die weten hoe ze met de breaks en ritme-wisselingen in muziek moeten meedansen.<3

Edit: deze is wel leuk, al danst zij niet zo mooi/sierlijk.
Oud 07-07-2011, 11:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Allemaal homo's!!@~!!~!
Uiteraard, het zijn Finnen! Als ze niet in de moshpit staan zijn ze wel aan het larpen.
Oud 07-07-2011, 11:18
Verwijderd
Dan Karaty zou niet impressed zijn.
Oud 07-07-2011, 11:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mannen die weten hoe ze met de breaks en ritme-wisselingen in muziek moeten mee dansen.<3
Maar goed dat ik totaal niets heb met dansen, anders was ik onweerstaanbaar met mn 1337 ritmisch inzicht.
Oud 07-07-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard, het zijn Finnen! Als ze niet in de moshpit staan zijn ze wel aan het larpen.
En ik maar denken dat Finnen zich voornamelijk met rondhangen, vervelend zijn en criminaliteit bezig houden
Oud 07-07-2011, 11:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

[filmpje]
Ik ga morgen oa naar Slayer. Eens kijken of ze daar dan ook zo mooi kunnen dansen
Oud 07-07-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Zoals hier in het begin?
[filmpje]
Ik vind het saai, alleen maar dat ''slowen.'' Een afwisseling tussen figuurtjes en ''slowen'' is perfect. Mannen die weten hoe ze met de breaks en ritme-wisselingen in muziek moeten meedansen.<3

Edit: deze is wel leuk, al danst zij niet zo mooi/sierlijk.
[filmpje]
Uhuh. Wel donker filmpje.
Oud 07-07-2011, 11:27
TopDrop
TopDrop is offline
Deel stadion FC Twente ingestort http://t.co/2IHwi0h
Oud 07-07-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Maar goed dat ik totaal niets heb met dansen, anders was ik onweerstaanbaar met mn 1337 ritmisch inzicht.
Ik danste gisteren met een zelfverklaard goed drummer, en die ging me toch even uit de maat. Het duurde een minuut voor ik hem had overtuigd dat we op de vijf aan het dansen waren, ipv op de een.
En hu hu visuals van een dansende Carn.

Citaat:
Uhuh. Wel donker filmpje.
Ja de kwaliteit van die filmpjes is ver te zoeken, maar het gaat om het idee. Goed, prima, gaan we dat dansen in september.

Dit komt het dichts in de buurt van hoe ik het liefst dans, geloof ik. Al kan ik dat totaal los van elkaar dansen en dan ''hip doen'' nog helemaal niet.

Zo, jullie genoeg lastig gevallen met filmpjes die niemand interesseert en iets wakkerder, studietaim.
Oud 07-07-2011, 11:28
Carn
Carn is offline
Oud 07-07-2011, 11:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik danste gisteren met een zelfverklaard goed drummer, en die ging me toch even uit de maat. Het duurde een minuut voor ik hem had overtuigd dat we op de vijf aan het dansen waren, ipv op de een.
Ah, die speelde zeker alleen maar 4/4 muziek
Oud 07-07-2011, 11:29
Verwijderd
http://www.facebook.com/pages/Justin...150031?sk=info

Bieberhaat.
Oud 07-07-2011, 11:32
Rationeel
Rationeel is offline
staalconstructies de gekste!

zal wel foutje mbt winddrukken zijn
Oud 07-07-2011, 11:34
TopDrop
TopDrop is offline
Doet me denken aan Michael Bolton uit Office Space
Oud 07-07-2011, 11:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
staalconstructies de gekste!

zal wel foutje mbt winddrukken zijn
Uiteindelijk zal het wel iets met quantummechanica te maken hebben.
Oud 07-07-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Uiteindelijk zal het wel iets met quantummechanica te maken hebben.
Uiteindelijk was het Gods wil dat het ding instortte.
Oud 07-07-2011, 11:52
Verwijderd
Na 5 pogingen kan ik eindelijk Saai in zonder eruit te worden gegooid. Yay!
Oud 07-07-2011, 11:58
Verwijderd
ik ben toch over naar 3havo

ze hebben heel erg met mijn puntengemiddeldes geknoeid
Oud 07-07-2011, 11:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:

wat valt daar aan te knoeien dan? een gemiddelde is een gemiddelde.
Oud 07-07-2011, 11:59
Verwijderd
Nou gefeliciteerd! Nu een jaarban op het forum en dan kom je er wel!
Oud 07-07-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:

Ik snap het inderdaad ook niet helemaal . Of hadden ze eerst verkeerd gedaan, en kwamen ze er nu achter dat je toch wel over ging eigenlijk?
Oud 07-07-2011, 12:01
Verwijderd
ja maar als je allemaal 6 hebt kun je gemiddeld geen 5 staan. zo had ik een verlies punt te veelk wat eigelijk niet een verliespunt was.
Oud 07-07-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:

Goed zo
Oud 07-07-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het inderdaad ook niet helemaal . Of hadden ze eerst verkeerd gedaan, en kwamen ze er nu achter dat je toch wel over ging eigenlijk?
Ze hadden alles verkeerd uitgerekend, en nu heb ik een overzicht en de gemiddeldes kloppen niet volegns de punten op die lijst. hoe wil je als je alleen mar 6'en haalt een 5 gemiddeld staan
Oud 07-07-2011, 12:09
Verwijderd
Ah, jouw school moest gewoon even een subsidie veilig stellen, Brenda. Wees er trots op
Verwijderd
Wisten jullie dat er zoiets bestaat als tandmaden? En die zitten inderdaad precies daar waar de naam doet vermoeden
Verwijderd
ik ben blij
Oud 07-07-2011, 12:10
Verwijderd
Oh ja en ik ben vies aan het pm'en met Maaike. vandaar deze opmerking
Verwijderd
Citaat:
Wisten jullie dat er zoiets bestaat als tandmaden? En die zitten inderdaad precies daar waar de naam doet vermoeden
Uhu
Verwijderd
Ik mis al mijn muziek! Als ik die computer niet aan de praat krijg flikker ik 'm uit het raam. Verdomme wat is dit frustrerend.
Oud 07-07-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Jammer ja
Oud 07-07-2011, 12:12
Geel
Geel is offline
Ik ben mijn portemonnee kwijtgeraakt!

En, veel erger! Ik heb op de aangifteformulier bij de politie 'portemmonnee' geschreven ipv 'portemonnee'

Regels voor berichten